Voorbereiding 16-17 - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 217 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 15
 Voorbereiding 16-17 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Ook wel wat mooie dingen gezien gisteren maar het is natuurlijk nog te vroeg om conclusies te gaan trekken. Verdediging staat toch een stuk sterker dan vorig seizoen heb ik de indruk. Mitu viel ook wel op, kerel is razendsnel! We hebben vorig seizoen slechtere dingen gezien ;)


27 Jul 2016, 11:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
een heel sterke lusala gezien , liep overal (y) .
flankspelers die een goede voorzet geven en goede hoekschoppen die werden getrapt was iets dat ik al lang niet meer bij ons had gezien .
vanachter claeys en van hoevelen kan ook iets moois worden .
waar zat de coninck ?


27 Jul 2016, 11:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Wie was diegene die de corners gaf? Juist de beelden gezien, vree goei corners toch! Wat een verschil met afgelopen seizoen...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


27 Jul 2016, 12:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Van Kerckhoven trapte de hoekschoppen vanop rechts. Steeds goed aangesneden!

_________________
Afbeelding


27 Jul 2016, 12:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
voetjes op de grond natuurlijk, maar toch ook enkele lichtpuntjes al gezien. Uitlblinker toch wel Mitu die goed liep, ballen opeiste en mooie acties lukte.
verrregaande conslusies trekken zoals hierboven; daarvoor is het nog wel nog veel te vroeg

Had ook de indruk dat Lede toch wel erg zwak was , was dat hun A-ploeg ? Die keeper leek bijvoorbeeld zijn eerste keer in doel te staan ? Tenzij ik er ééntje gemist heb, is hun buiten één vrije trap (die er geen was) geen enkele bal tussen de palen gelukt ?

_________________
If you never try, you'll never know


27 Jul 2016, 12:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Lede was inderdaad niet echt een waardemeter maar je ziet nu al dat Van Hoevelen, Van Tricht en Mitu sleutelspelers zullen zijn. Eerlijk, de tabula rasa op sportief vlak doet wel deugd, eindelijk weer supporteren zonder me aan enkele van die kloefkappers van de voorbije jaren te moeten ergeren.


27 Jul 2016, 15:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Gisteren toch veel horen zeggen dat ze Bogaerts misten ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


27 Jul 2016, 16:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Smetje schreef:
Gisteren toch veel horen zeggen dat ze Bogaerts misten ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Aaaarghhhh :D


27 Jul 2016, 16:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Timoilsjt schreef:
waly 2 schreef:
en meer dan 2 goede passes na elkaar. :juij: lang geleden.


Yep, bij momenten mooi combinatievoetbal gezien en vooral regelmatig individuele acties (die dan nog lukken ook!). Opnieuw iemand die zijn flank durft afgaan en vervolgens nog een goede voorzet geeft ook! Daarom sluit ik mij aan bij Hugo, dat een kopbalsterke targetspits - indien betaalbaar - een grote meerwaarde kan betekenen.

Mij viel vooral op dat het vanachter al vrij goed in elkaar zat, om nog maar een week samen te spelen. Er staat daar heel wat ervaring samen en dat zie je. Ze zijn rustig, voetballen goed uit,... Laat hun nog wat meer op elkaar ingespeeld geraken en je hebt een stabiele verdediging. Altijd leuk om weten als middenvelder of aanvaller, als je uw bal kwijt geraakt dat ge op de gasten achter u kunt rekenen om uw steek op te rapen. Iets wat vorig jaar niet altijd het geval was...

Van Tricht heeft mij kunnen bekoren evenals Mitu en Lusala. Niet meteen een speler bezig gezien waarvan ik dacht 'haalt em er alstublieft af, ge speelt nog beter met 10', dit in tegenstelling tot vorig seizoen waar je van tijd half de ploeg met den time liever in de kleedkamer wou laten ;-).

Mooie redding trouwens van kevin op die vrije trap in de benedenhoek. (y)

Volledig akkoord met bovenstaande. We hebben heel wat moois gezien, maar Lede was zwak. Mitu was voor mij de uitblinker. Ik zou tenslotte ook nog willen vermelden dat onze eigen jongeren goed zijn ingevallen met een mooi doelpunt van Blanckaert op het einde van de wedstrijd.
Dit is goed voor het moreel van de spelers en van de supporters, maar we moeten met de voetjes op de grond blijven.


27 Jul 2016, 17:14
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
amai, klinkt allemaal zeer positief toch... voor mij alvast fijn om weten dat we blijkbaar spelers hebben met een actie, snelheid, een passeerbeweging, goed aangesneden voorzetten. leuk om lezen. we moeten idd wel alles in zijn context blijven zien, en conclusies zij uiteraard voorbarig. maar kom, de geluiden zijn positief, en dat stemt hoopvol. als we komend jaar een goal maken zal het misschien minder vaak per malheur gebeurd zijn...


27 Jul 2016, 17:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Ik was na de match op Lede eveneens zeer tevreden, fris combinatievoetbal VOORUIT en ook achteraan stond er iets. Dat dit op zo'n korte tijd met een volledige nieuwe ploeg al kan gebracht worden vind ik zeer knap. Ok, de tegenstand was niet van het hoogste niveau maar laat dat nu de pret niet drukken,de nest van vorig seizoen kon ook tegen fc de kampioenen nog geen tempo maken. Hoe gretig waren deze jongens,hoe bevrijd voetballen was het niet, wat een verschil.Nogmaals blijkt,ik ga nog één keer zijn naam noemen en dan echt nooit meer, wat een enorme pest die Bogaerts was vorig seizoen in je ploeg.Het was niet zozeer het alibi verdedigen of zijn typische loopstijl , van een tachtigjarige vol met reuma en artrose die ook nog net in zijn broek leek gescheten te hebben, die mij het meest stoorde maar wel het feit dat hij constant je spel afremde,blokkeerde,deed vierkant lopen steeds maar weer door dat pasje breed of achteruit of gewoon verkeerd ingespeeld.Voetballen met Bogaerts in je ploeg kan je nog het best vergelijken met een fiets waarvan de remblokjes achteraan tegen je wiel blijven slepen, dat remt af en kost veel kracht,energie en moeite om uiteindelijk ergens te geraken achteraan liep er dan ook nog een autist die dertig keer per match een pas afleverde waar uiteindelijk zijn naam aan gegeven werd, de zogenaamde "Lievens bal" een bal ver,zeer hoog,diep in niemandsland. Soit,het is voorbij en in wat ik dinsdag gezien heb zit muziek in,het is nog vroeg maar ik hoop toch weer.


28 Jul 2016, 5:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
ik hoop dat hij bij fc brokkelpak hetzelfde niveau haalt. :D


28 Jul 2016, 9:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Ik was één van de velen die er onder het gestuntel van FDR de brui had aangegeven. Een nieuwe (be)wind en de eerste positieve commentaren wekken alvast mijn nieuwsgierigheid en na een sabbatjaar ga ik vanavond eens een kijkje nemen op het veld van de leeuwkens. Hopelijk slaat de oude liefde meteen weer aan en kunnen anderen mijn goede voorbeeld volgen!

_________________
MCMXIX


28 Jul 2016, 10:33
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
69 schreef:
Ik was één van de velen die er onder het gestuntel van FDR de brui had aangegeven. Een nieuwe (be)wind en de eerste positieve commentaren wekken alvast mijn nieuwsgierigheid en na een sabbatjaar ga ik vanavond eens een kijkje nemen op het veld van de leeuwkens. Hopelijk slaat de oude liefde meteen weer aan en kunnen anderen mijn goede voorbeeld volgen!


(y)
Ik verwacht niet dat ze vanavond met de voltallige A-kern zullen spelen, ze moeten zaterdag weer aan de bak in Leuven.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


28 Jul 2016, 11:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Hugo schreef:
69 schreef:
Ik was één van de velen die er onder het gestuntel van FDR de brui had aangegeven. Een nieuwe (be)wind en de eerste positieve commentaren wekken alvast mijn nieuwsgierigheid en na een sabbatjaar ga ik vanavond eens een kijkje nemen op het veld van de leeuwkens. Hopelijk slaat de oude liefde meteen weer aan en kunnen anderen mijn goede voorbeeld volgen!


(y)
Ik verwacht niet dat ze vanavond met de voltallige A-kern zullen spelen, ze moeten zaterdag weer aan de bak in Leuven.


hoeft niet...

_________________
MCMXIX


28 Jul 2016, 11:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 217 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst