Stadion - Pagina 328 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 326 327 328 329 330 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Stadion
volgens hln zou er contact met de stad geweest zijn over de tribune van zulte.de stad zou de huidige tribune willen verkopen en met dat geld de tribune van zulte kopen.plj zegt dat dit op korte termijn moet mogelijk zijn.


17 Jan 2017, 10:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Stadion
Timoilsjt schreef:
The Blackwans schreef:
Zoals AlostanA zegt ; dat zal niet voor meteen zijn als je ziet welke toeren ze al hebben moeten uithalen om dat gedrocht van een tent in de plaats van onze K te plaatsen. Het is ook zo dat we ondertussen zo ver zijn afgezakt, zowel in niveau van voetbal als in toeschouwersaantallen, dat politieke wil niet voor meteen zal zijn. Helaas staat ons huidig stadion ook de groei van de club in de weg waardoor we in een verhaal zonder einde zitten.

Nu ga ik misschien enkele mensen ongelukkig maken maar ik denk dat zakenmensen niet staan te springen voor Pierre Cornelisstadion 2.0. Akkoord, dat kan er knap uit zien en alles hebben wat een voetbalploeg nodig heeft maar zulke mensen kijken verder dan dat. Als het geen multifunctioneel complex betreft denk ik niet dat je investeerders zal vinden.

En als ik dan toch mensen ongelukkig aan het maken ben kan ik het misschien meteen goed doen ; binnen Aalst zie ik niets lukken. Zelfs niet ten tijde van onze hoogdagen konden wij rekenen op medewerking van de stad. Ik kom een 25jaar kijken en moet toch al heel hard nadenken om politieke goodwill te vinden inzake onze infrastructuur.

Laten we eerst bouwen aan het gezond maken van onze club, daar zijn we al goed mee bezig. Als we dan met mooi voetbal en leuke sfeer de afgehaakte supporters kunnen terughalen kunnen we gaan denken aan een nieuw stadion. Laat de stad die ons zo vaak al liet vallen ook maar vallen en wijk uit ...


Mij maak je ongelukkig met uw post ;) maar dat komt omdat je er helaas - naar mijn mening - boenk op zit met vele punten.

Enkel het uitwijkscenario buiten Aalst is volgens mij geen must. Of je binnen of buiten Groot Aalst gaat, overal heb je dezelfde procedurele rompslomp, en in Aalst zijn er nog voldoende beshcikbare plekken. Als ik de stad was zou ik het dossier van een nieuw stadion ook niet zelf aanbrengen. Het moet in eerste instantie van de club uitkomen. Zij moeten met een concreet project naar de stad gaan. Maar momenteel leeft de problematiek betreffende een nieuw/vernieuwd stadion nog niet voldoende in onze bestuurskamer. :stom:


Bellekouter (daar zou ik mijn efforts in steken, bedoel ik).

_________________
may the FORCE be with you.


17 Jan 2017, 10:24
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Stadion
Zet het idee van een nieuw stadion maar uit jullie hoofd, als je goed luisterde gisteren op TV-Oost dan kon je er uit afleiden dat de schuldenlast nog groot genoeg is (vandaar dat ze VDB wat moesten afremmen) en het hoogst haalbare zal meer dan waarschijnlijk 1ste amateurklasse worden.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Jan 2017, 11:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Stadion
Hugo schreef:
Zet het idee van een nieuw stadion maar uit jullie hoofd, als je goed luisterde gisteren op TV-Oost dan kon je er uit afleiden dat de schuldenlast nog groot genoeg is (vandaar dat ze VDB wat moesten afremmen) en het hoogst haalbare zal meer dan waarschijnlijk 1ste amateurklasse worden.


"de club wil tegen het eind van dit seizoen de put volledig gedempt hebben".dat heb ik gehoord.


17 Jan 2017, 12:09
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
Ik vind bovenstaande (hugo) nogal snel getrokken conclusies.

we zijn denk ik allemaal wel op de hoogte dat er nog een niet te onderschatten schuld is. Maar die was exact een jaar geleden vele malen groter. In het interview hoor je dat ze op het einde van dit seizoen schuldenvrij zullen zijn. als dat werkelijk het geval zal zijn, dan is dat naar mijn mening een enorme sterke prestatie. en dan kan ik zonder veel problemen aanvaarden dat we dit jaar niet promoveren.
Dit heet de tering naar de nering zetten. zowat hetgeen iedereen wou, ten tijde van De Roose en consoorten. enfin,

Bovendien wordt nergens gezegd dat 1e amateurklasse het eindpunt hoeft te zijn van de club. 1e amateur wordt daar ook niet in vernoemd. er wordt vooral gesproken over 2 snelheden. de reporter van tv oost zegt dat lejuste VOORLOPIG een gezellige amateurclub wil Maar ge moet eerst stappen om dan te kunnen lopen, of een ander cliché: ge kunt geen ijzer breken met uw handen.

wat de verdere toekomst brengt weet niemand, maar als we eens als schuldenvrije club door het leven kunnen gaan, en we behouden de supporterskern die we vandaag hebben, en mondjesmaat komen mensen terug, omdat ze écht het gevoel hebben dat er écht iets veranderd is het DNA-van het gemiddeld eendracht-bestuur, dan kan er misschien meer dan dat we vandaag zien.

Ik ben helemaal akkoord dat we beter snel uit die strontreeks moeten geraken willen we 't volk en vooral de ambitie weer terug in het stadion krijgen. en eigenlijk ligt de sleutel nu bij de huidige spelers. die hebben immers aangetoond dat ze (misschien op knokke na) puur voetballend intrinsiek zeker niet moeten onderdoen. Zoals Van Hoevelen aangaf is er echter te veel met de punten gemorst (zie seizoensbegin, zie ook die lamlendige beurt op Temse waar je altijd had moeten winnen).
De drie punten op gent pakken wordt niet simpel, maar het zou wel helpen om dat geloof aan te wakkeren.
Maar 't is aan de spelers om in het komende tweeluik (op gent, erna op sint niklaas) om te laten zien tot wat deze ploeg in staat is. Ik hoop dat de trainer en zijn ploeg op scherp staan en inzien hoe belangrijk de volgende opdrachten zijn. Voldoende kwaliteit om een tandje hoger te schakelen dan voorbije zondag.

Wat ik eerlijk gezegd minder tof zou vinden, is dat er nu al alles op alles wordt gezet om alsnog kampioen te worden, (en daarvoor allicht heel snel nieuwe inversteerders à la valckenier of anderen plots vooruit te schuiven), dat we op het eind van de rit met nog altijd die zelfde schuldenberg zitten, dat we uiteindelijk niet promoveren (knokke staat dacht ik 9 punten voor), en dat we volgend jaar opnieuw kunnen beginnen maar mét schuldenberg, én een hertekend bestuur. Ik denk dat dat ook niet goed zal zijn voor d stabilitiet en het vertrouwen zowel bij de supporters als bij potentiële partners.

enfin, ik neem aan dat er nog interessante maanden aankomen (de AV met de balans, de supportersvergadering met toelichting participatie supportersVZW, verfraaiing van het stadion, de licentiemaanden, de sportieve afloop van het seizoen (op het einde van het seizoen zijn ook daar verrassingen niet uitgesloten).

maar beginnen bij het begin: winnen op Gent. 't is aan de spelers...


Laatst gewijzigd door Davy op 17 Jan 2017, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.



17 Jan 2017, 12:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
Hugo schreef:
Zet het idee van een nieuw stadion maar uit jullie hoofd, als je goed luisterde gisteren op TV-Oost dan kon je er uit afleiden dat de schuldenlast nog groot genoeg is (vandaar dat ze VDB wat moesten afremmen) en het hoogst haalbare zal meer dan waarschijnlijk 1ste amateurklasse worden.


"de club wil tegen het eind van dit seizoen de put volledig gedempt hebben".dat heb ik gehoord.


idd
en als dat effectief lukt, is me dat gegeven de reeks een zeer sterke prestatie


17 Jan 2017, 12:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Stadion
hln:

Citeer:
Eendracht Aalst-supporters willen af van 'de tent', de noodtribune die het ooit zo sfeervolle vak K vervangt in het Pierre Cornelisstadion. De gezangen weergalmen niet onder het dekzeil en de fans klagen over het gebrek aan comfort. De club heeft haar oog laten vallen op een tijdelijke tribune die een paar jaar geleden nog bij Zulte Waregem stond.
RUTGER LIEVENS

De fans van Eendracht waren al van bij de installatie van de noodtribune in september 2013 ontevreden over wat de stad had aangekocht. "Het ijzer- en houtwerk heeft precies een jaar in zee gelegen", was op het internet te lezen. Sindsdien is de kritiek nooit gestopt: 'de noodtribune staat te ver van het veld', 'de fans moeten door de modder', 'je kan geen sfeer maken in die tent'. De sfeermakers verhuisden dan ook na een tijdje naar de overkant van het veld. Elke Eendrachter wil echter terug naar 'de K', het sfeervak van de grote dagen dat afgebroken moest worden wegen stabiliteitsproblemen.

Triestig

De vzw Supporters Eendracht Aalst heeft de aankoop van de sfeertribune van Zulte Waregem nu op de agenda van haar algemene vergadering gezet, in de hoop zo het clubbestuur te overtuigen. "De sfeertribune die bij Zulte Waregem stond voor de verbouwing aan het stadion biedt plaats aan 1.200 supporters. We weten dat de firma ze verkoopt. Tegenwoordig is het heel triestig gesteld in het vak K. De gezangen weerklinken niet onder het zeildoek en de trappen zijn te laag en dus gevaarlijk", klinkt het bij de supportersvereniging.

De politici liggen al een tijdje onder vuur. De supporters van Eendracht vragen zich af hoelang het kan duren vooraleer je een locatie voor het nieuwe stadion vindt. Okapi kan terecht op de Tragel, Eendracht blijft in de kou staan, is de teneur. SD&P'er Geert Verdoodt deed wel zijn best voor Eendracht in de gemeenteraadscommissie Sport en pleitte ervoor om de noodtribune te vervangen. "Om de sfeer terug te laten keren naar het vak K. De tribune van Zulte-Waregem is te koop aan een gunstige prijs, dus ik hoop dat het lukt", zegt hij.

Verkopen

Het ziet er echter niet naar uit dat de stad financieel zal tussenkomen in deze zaak. Aalst kocht 'de tent' drie jaar geleden voor 200.000 euro. Op het forum Iendracht.be circuleert de prijs voor de tijdelijke tribune van Zulte Waregem: iets meer dan 80.000 euro. Cijfers die Patrick Le Juste, Eendracht-voorzitter, niet wil bevestigen. "De nieuwe tijdelijke tribune is besproken op het laatste directiecomité en de club is er voorstander van. We gunnen dit aan onze supporters. Het zou extra sfeer met zich meebrengen en is goed voor de uitstraling van de club. Allemaal positief, in het kader van de langzame heropbouw van Eendracht Aalst", zegt Le Juste. "Er zijn contacten geweest met de stad en er is min of meer een oplossing. Het komt erop neer dat de tribune die er nu staat, verkocht zal worden aan een andere ploeg of organisator van evenementen. Met dat geld kunnen we dan die nieuwe tijdelijke tribune aankopen. Dat is het plan, en we denken dit op vrij korte termijn te kunnen realiseren", zegt de voorzitter.


17 Jan 2017, 12:45
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
Hugo schreef:
Zet het idee van een nieuw stadion maar uit jullie hoofd, als je goed luisterde gisteren op TV-Oost dan kon je er uit afleiden dat de schuldenlast nog groot genoeg is (vandaar dat ze VDB wat moesten afremmen) en het hoogst haalbare zal meer dan waarschijnlijk 1ste amateurklasse worden.


"de club wil tegen het eind van dit seizoen de put volledig gedempt hebben".dat heb ik gehoord.


Dit zou inderdaad een krachttoer zijn, want van de inkomkaartjes zal het niet komen mijn gedacht, ben echt serieus geschrokken hoe weinig volk er nog komt kijken en een uur na de match zijn de meeste al ribbedebie.
Bon, het belangrijkste is dat de bestuursproblemen voor zover die er waren opgelost zijn.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Jan 2017, 14:31
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Stadion
Hugo schreef:
waly 2 schreef:
Hugo schreef:
Zet het idee van een nieuw stadion maar uit jullie hoofd, als je goed luisterde gisteren op TV-Oost dan kon je er uit afleiden dat de schuldenlast nog groot genoeg is (vandaar dat ze VDB wat moesten afremmen) en het hoogst haalbare zal meer dan waarschijnlijk 1ste amateurklasse worden.


"de club wil tegen het eind van dit seizoen de put volledig gedempt hebben".dat heb ik gehoord.


Dit zou inderdaad een krachttoer zijn, want van de inkomkaartjes zal het niet komen mijn gedacht, ben echt serieus geschrokken hoe weinig volk er nog komt kijken en een uur na de match zijn de meeste al ribbedebie.
Bon, het belangrijkste is dat de bestuursproblemen voor zover die er waren opgelost zijn.


Dat vind ik nu juist niet. :wadde: Vroeger was het om 17u al boeken toe, nu blijft er mijns inziens meer volk ook gewoon langer hangen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


17 Jan 2017, 14:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
El Corredor (Light) schreef:
Hugo schreef:
waly 2 schreef:

"de club wil tegen het eind van dit seizoen de put volledig gedempt hebben".dat heb ik gehoord.


Dit zou inderdaad een krachttoer zijn, want van de inkomkaartjes zal het niet komen mijn gedacht, ben echt serieus geschrokken hoe weinig volk er nog komt kijken en een uur na de match zijn de meeste al ribbedebie.
Bon, het belangrijkste is dat de bestuursproblemen voor zover die er waren opgelost zijn.


Dat vind ik nu juist niet. :wadde: Vroeger was het om 17u al boeken toe, nu blijft er mijns inziens meer volk ook gewoon langer hangen.

amai niet, het restaurant zat weer stampvol en je krijgt zowaar (met wat overdrijven) het geval van het kampioenenjaar in 4de als je wat in het resto blijft hangen.

Zolang de sfeer in de groep op deze manier blijft kan je het wel nog eventjes uitzingen hoor.
Kijk naar onze prestaties van de laatste jaren en de terugval dit er na nieuwjaar nogal dikwijls was (vooral door extrasportieve redenen). Als ze dit jaar de spelers correct blijven behandelen en die blijven in de aangename flow dan zie ik nog wel mogelijkheden.

Wat groei betreft: zonder Hugo zijn mening hierboven te volgen zou ik toch ook nog niet te veel victorie kraaien. De situatie per 30.06.2017 zal nog steeds slecht zijn wanneer de boeken worden neergelegd.
Ook in de tijd van Geert De Ridder hebben we een een fantastische 1ste jaar doorstart gedraaid (ook mede ondersteund door éénmalige toekenningen) maar het moet recurrent worden uiteraard.
Om dat laatste te bewerkstelligen zal nog een hele weg afgelegd moeten worden. Zou dus per 30.06 niet zozeer kijken naar de balans, maar eerder naar de mate waarin het vooropgestelde budget (zonder one-offs) gerespecteerd kon worden. Pas als dat goed zit zal blijken of de organisatie die op poten gezet is, bij machte/matuur is om te functioneren. Voor mij is dat toch nog meer dan de cijfers op zich de echte waardemeter.

Wat niet wilt zeggen dat de opkuis van de balans en het cashflow gebeuren niet noodzakelijk was, zonder die opruimactie moesten we over al de rest zelfs niet spreken.

_________________
If you never try, you'll never know


17 Jan 2017, 14:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Stadion
Bram schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Hugo schreef:

Dit zou inderdaad een krachttoer zijn, want van de inkomkaartjes zal het niet komen mijn gedacht, ben echt serieus geschrokken hoe weinig volk er nog komt kijken en een uur na de match zijn de meeste al ribbedebie.
Bon, het belangrijkste is dat de bestuursproblemen voor zover die er waren opgelost zijn.


Dat vind ik nu juist niet. :wadde: Vroeger was het om 17u al boeken toe, nu blijft er mijns inziens meer volk ook gewoon langer hangen.

amai niet, het restaurant zat weer stampvol en je krijgt zowaar (met wat overdrijven) het geval van het kampioenenjaar in 4de als je wat in het resto blijft hangen.

Zolang de sfeer in de groep op deze manier blijft kan je het wel nog eventjes uitzingen hoor.
Kijk naar onze prestaties van de laatste jaren en de terugval dit er na nieuwjaar nogal dikwijls was (vooral door extrasportieve redenen). Als ze dit jaar de spelers correct blijven behandelen en die blijven in de aangename flow dan zie ik nog wel mogelijkheden.

Wat groei betreft: zonder Hugo zijn mening hierboven te volgen zou ik toch ook nog niet te veel victorie kraaien. De situatie per 30.06.2017 zal nog steeds slecht zijn wanneer de boeken worden neergelegd.
Ook in de tijd van Geert De Ridder hebben we een een fantastische 1ste jaar doorstart gedraaid (ook mede ondersteund door éénmalige toekenningen) maar het moet recurrent worden uiteraard.
Om dat laatste te bewerkstelligen zal nog een hele weg afgelegd moeten worden. Zou dus per 30.06 niet zozeer kijken naar de balans, maar eerder naar de mate waarin het vooropgestelde budget (zonder one-offs) gerespecteerd kon worden. Pas als dat goed zit zal blijken of de organisatie die op poten gezet is, bij machte/matuur is om te functioneren. Voor mij is dat toch nog meer dan de cijfers op zich de echte waardemeter.

Wat niet wilt zeggen dat de opkuis van de balans en het cashflow gebeuren niet noodzakelijk was, zonder die opruimactie moesten we over al de rest zelfs niet spreken.

De sfeer is de laatste thuiswedstrijden na de match fantastisch in het restaurant ( zie de beelden van de ambiance op de facebookpagina van EA). En de supporters blijven hierdoor lang in het restaurant hangen. Dit moet opbrengen voor de club. :banana:


17 Jan 2017, 17:50
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Stadion
parol schreef:
Bram schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Dat vind ik nu juist niet. :wadde: Vroeger was het om 17u al boeken toe, nu blijft er mijns inziens meer volk ook gewoon langer hangen.

amai niet, het restaurant zat weer stampvol en je krijgt zowaar (met wat overdrijven) het geval van het kampioenenjaar in 4de als je wat in het resto blijft hangen.

Zolang de sfeer in de groep op deze manier blijft kan je het wel nog eventjes uitzingen hoor.
Kijk naar onze prestaties van de laatste jaren en de terugval dit er na nieuwjaar nogal dikwijls was (vooral door extrasportieve redenen). Als ze dit jaar de spelers correct blijven behandelen en die blijven in de aangename flow dan zie ik nog wel mogelijkheden.

Wat groei betreft: zonder Hugo zijn mening hierboven te volgen zou ik toch ook nog niet te veel victorie kraaien. De situatie per 30.06.2017 zal nog steeds slecht zijn wanneer de boeken worden neergelegd.
Ook in de tijd van Geert De Ridder hebben we een een fantastische 1ste jaar doorstart gedraaid (ook mede ondersteund door éénmalige toekenningen) maar het moet recurrent worden uiteraard.
Om dat laatste te bewerkstelligen zal nog een hele weg afgelegd moeten worden. Zou dus per 30.06 niet zozeer kijken naar de balans, maar eerder naar de mate waarin het vooropgestelde budget (zonder one-offs) gerespecteerd kon worden. Pas als dat goed zit zal blijken of de organisatie die op poten gezet is, bij machte/matuur is om te functioneren. Voor mij is dat toch nog meer dan de cijfers op zich de echte waardemeter.

Wat niet wilt zeggen dat de opkuis van de balans en het cashflow gebeuren niet noodzakelijk was, zonder die opruimactie moesten we over al de rest zelfs niet spreken.

De sfeer is de laatste thuiswedstrijden na de match fantastisch in het restaurant ( zie de beelden van de ambiance op de facebookpagina van EA). En de supporters blijven hierdoor lang in het restaurant hangen. Dit moet opbrengen voor de club. :banana:


Amaai da moet dor graalek zen, kroig er de traunen van in men oeigen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


17 Jan 2017, 23:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
Hugo schreef:
parol schreef:
Bram schreef:
amai niet, het restaurant zat weer stampvol en je krijgt zowaar (met wat overdrijven) het geval van het kampioenenjaar in 4de als je wat in het resto blijft hangen.

Zolang de sfeer in de groep op deze manier blijft kan je het wel nog eventjes uitzingen hoor.
Kijk naar onze prestaties van de laatste jaren en de terugval dit er na nieuwjaar nogal dikwijls was (vooral door extrasportieve redenen). Als ze dit jaar de spelers correct blijven behandelen en die blijven in de aangename flow dan zie ik nog wel mogelijkheden.

Wat groei betreft: zonder Hugo zijn mening hierboven te volgen zou ik toch ook nog niet te veel victorie kraaien. De situatie per 30.06.2017 zal nog steeds slecht zijn wanneer de boeken worden neergelegd.
Ook in de tijd van Geert De Ridder hebben we een een fantastische 1ste jaar doorstart gedraaid (ook mede ondersteund door éénmalige toekenningen) maar het moet recurrent worden uiteraard.
Om dat laatste te bewerkstelligen zal nog een hele weg afgelegd moeten worden. Zou dus per 30.06 niet zozeer kijken naar de balans, maar eerder naar de mate waarin het vooropgestelde budget (zonder one-offs) gerespecteerd kon worden. Pas als dat goed zit zal blijken of de organisatie die op poten gezet is, bij machte/matuur is om te functioneren. Voor mij is dat toch nog meer dan de cijfers op zich de echte waardemeter.

Wat niet wilt zeggen dat de opkuis van de balans en het cashflow gebeuren niet noodzakelijk was, zonder die opruimactie moesten we over al de rest zelfs niet spreken.

De sfeer is de laatste thuiswedstrijden na de match fantastisch in het restaurant ( zie de beelden van de ambiance op de facebookpagina van EA). En de supporters blijven hierdoor lang in het restaurant hangen. Dit moet opbrengen voor de club. :banana:


Amaai da moet dor graalek zen, kroig er de traunen van in men oeigen. :D


das normool, das van de ajoinsoep

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


17 Jan 2017, 23:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170117_02680444


18 Jan 2017, 10:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Stadion
den dozje wetj weir van niks...


18 Jan 2017, 11:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 326 327 328 329 330 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst