de Dendertopic - Pagina 362 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 360 361 362 363 364 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: de Dendertopic
Fredster schreef:
Ik ga jullie niet allemaal over de zelfde kam scheren, maar een groot deel van de ajoinen heeft grootheidswaanzin ten op zichte van ons.
Jullie hebben geschiedenis, supporters,...
Maar het heden is vandaag en niet zoveel jaar terug, en ik vind het een triestige zaak hoe daar altijd moet naar verwezen worden.
Tuurlijk hebben jullie meer supporters, ge zijt een stad en wij een gemeente, ge heb meer de tijd gehad om dingen kunnen op te bouwen.
Hadden we een paar jaar langer in 1ste kunnen spelen hadden we ook een grotere aanhang kunnen opbouwen maar spijtig genoeg was het voor ons financieel niet mogelijk.
Als ge al u centen in een nieuw stadion MOET (anders geen licentie) steken, hebt ge weinig of geen geld over op een deftige ploeg uit te bouwen.
We zijn dan een misschien een fusiegedrocht, kben toch fier een FC supporter te zijn!
Wij als supporters hebben er niet voor gekozen om te fusioneren, maar als het nodig is om financieel kopke boven water te houden, dan weze het zo.
Juist zoals jullie er voor gekozen hebben om financieel over kop te gaan en in vereffening te moeten gaan.

Wacht uwen tijd af wij zullen eens zien hoe lang Dender het nog kan en zal volhouden.
En onthou een ding dat wij weer terug komen. :banana: :EA: :banana: :EA: :banana: :EA:


Laatst gewijzigd door eendrachter'80 op 18 Jun 2009, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.



18 Jun 2009, 12:32
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: de Dendertopic
Fredster schreef:
Ik ga jullie niet allemaal over de zelfde kam scheren, maar een groot deel van de ajoinen heeft grootheidswaanzin ten op zichte van ons.
Jullie hebben geschiedenis, supporters,...
Maar het heden is vandaag en niet zoveel jaar terug, en ik vind het een triestige zaak hoe daar altijd moet naar verwezen worden.
Tuurlijk hebben jullie meer supporters, ge zijt een stad en wij een gemeente, ge heb meer de tijd gehad om dingen kunnen op te bouwen.
Hadden we een paar jaar langer in 1ste kunnen spelen hadden we ook een grotere aanhang kunnen opbouwen maar spijtig genoeg was het voor ons financieel niet mogelijk.
Als ge al u centen in een nieuw stadion MOET (anders geen licentie) steken, hebt ge weinig of geen geld over op een deftige ploeg uit te bouwen.
We zijn dan een misschien een fusiegedrocht, kben toch fier een FC supporter te zijn!
Wij als supporters hebben er niet voor gekozen om te fusioneren, maar als het nodig is om financieel kopke boven water te houden, dan weze het zo.
Juist zoals jullie er voor gekozen hebben om financieel over kop te gaan en in vereffening te moeten gaan.

FCVDEH zal ook wel gaan al e :D
nee, ma ieder zijn eigen keuze daarvan van fusie of geen fusie, maar tzou toch allesinds bij mij ni kunnen as ze een fusie aangaan me een ander ploeg

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


18 Jun 2009, 12:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: de Dendertopic
iedere eendracht supporter zal mij hierin wel volgen als ik zeg dat ik liever had dat ea in vereffenig ging en zijn eigenheid kon behouden ( die nu toch al 90 jaar bestaat) dan niet in vereffening gaan en de hele geschiedenis en eigenheid zomaar verkoopt of gewoon vernietigd .

ik denk niet dat er veel van de huidige aalsterse supporters naar een fusieploeg zullen gaan kijken als die in aalst zou spelen maar niet de naam eendracht aalst draagt , laat staan volledig het eendrachtverleden dat er in de jaren is opgebouwd heeft uitgewist , enkel en alleen om financiele redenen ... ik zou mij zeker niet kunnen vinden om te supporteren voor een club waar ik geen enkele band mee heb , ook al speelt die in het stadion van de club waar je al jaren supporter van bent ...

das ook de reden waarom dat de supporters van ea zo van hun oren hebben gemaakt in het verleden tegen bepaalde managers en bestuurders omdat die de ziel van hun club zouden gaan verkopen .


18 Jun 2009, 12:48
Rode kaart
Rode kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13
Berichten: 154
Leeftijd: 39
Locatie: Denderleeuw
Bericht Re: de Dendertopic
Maar als het er echt op aan komt hebt ge als supporter niks te zeggen.
Dus met andere woorden, moest het er ooit van komen dat jullie moeten fusioneren of het is finito à la La Louvière, heeft VCEA2002 geen enkele supporter meer???
En moesten jullie de stap naar tweede terug kunnen zetten, zullen er veel knikkers op tafel mogen liggen voor jullie stadion up te graden, laat staan staan voor 1ste klasse.
Tis niet om het sportief mogelijk is dat het financieel haalbaar is, als ge gelijk ons 3 seizoenen geleden van speeldag 1 tot speeldag 34 continu op kop staat zonder 1 speeldag te moeten lossen, moogt ge toch zeggen dat ge het sportief verdient.

@ Bartos: Ge weet da ik de laatsten ben om uit ge de hoogte te doen met Dender t.o.v. Aalst

_________________
FC Dender


18 Jun 2009, 13:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: de Dendertopic
Fredster schreef:
@ Bartos: Ge weet da ik de laatsten ben om uit ge de hoogte te doen met Dender t.o.v. Aalst


Dat weet ik, ik zeg dan ook dat ik niet iedereen over dezelfde kam scheer ;) . Maar ik ken er genoeg die voor Dender supporteren en er zijn er echt wel heel veel andere hoor.


18 Jun 2009, 13:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: de Dendertopic
Bartos schreef:
Fredster schreef:
@ Bartos: Ge weet da ik de laatsten ben om uit ge de hoogte te doen met Dender t.o.v. Aalst


Dat weet ik, ik zeg dan ook dat ik niet iedereen over dezelfde kam scheer ;) . Maar ik ken er genoeg die voor Dender supporteren en er zijn er echt wel heel veel andere hoor.




:oooh:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


18 Jun 2009, 15:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: de Dendertopic
Fredster schreef:
Maar als het er echt op aan komt hebt ge als supporter niks te zeggen.
Dus met andere woorden, moest het er ooit van komen dat jullie moeten fusioneren of het is finito à la La Louvière, heeft VCEA2002 geen enkele supporter meer???
En moesten jullie de stap naar tweede terug kunnen zetten, zullen er veel knikkers op tafel mogen liggen voor jullie stadion up te graden, laat staan staan voor 1ste klasse.
Tis niet om het sportief mogelijk is dat het financieel haalbaar is, als ge gelijk ons 3 seizoenen geleden van speeldag 1 tot speeldag 34 continu op kop staat zonder 1 speeldag te moeten lossen, moogt ge toch zeggen dat ge het sportief verdient.

@ Bartos: Ge weet da ik de laatsten ben om uit ge de hoogte te doen met Dender t.o.v. Aalst


sorry hoor voor wie het nog niet snapt , vc eendracht aalst is naar mijn weten nog altijd GEEN fusieclub hoor...

ksc eendracht aalst stamnummer 90 ----) vc eendracht aalst 2002 stamnummer 90(nog steeds dezelfde club denk ik)

fc denderleeuw stamnummer 5647 ----) fusie fc denderleeuw,eendracht hekelgem,verbroedering denderhoutem dus nu naam fcv dender eh en andere blablabla stamnummer 3900

da zijn 2 fusies , drie namen en twee verschillende stamnummers op enkele jaren tijd , dit enkel in het teken om supporters af te snoepen van kleinere clubs en zeker het financiele , want al jaren kunnen ze niet op tegen het succes van eendracht aalst en dat vringt daar ...
dus word hemel en aarde verzet om daar iets aan te doen. nu enkele jaren verder en door het wanbestuur bij eendracht lukt het dan toch de hoogste klasse te bereiken. dit van korte duur want hoogmoed komt voor de val....
die nu zeker en vast is ingezet.op naar een volgende fusie , naamsverandering , stamnummer .... er blijven daar in de buurt niet te veel clubs meer over hoor. ik stel voor om een fusie te doen met standaard denderleeuw , okegem,ninove en liedekerke .
ze kunnen hun club dan mischien fc verbroedering standaard eendracht hekelokeliededenderninokerkeleeuw of zo noemen , das gegarandeerd succes :plat:


18 Jun 2009, 15:46
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Bericht Re: de Dendertopic
supersossis schreef:
iedere eendracht supporter zal mij hierin wel volgen als ik zeg dat ik liever had dat ea in vereffenig ging en zijn eigenheid kon behouden ( die nu toch al 90 jaar bestaat) dan niet in vereffening gaan en de hele geschiedenis en eigenheid zomaar verkoopt of gewoon vernietigd .


Mooie eigenheid, één op de rug van talloze gedupeerden. En dan andere clubs eigenbelang gaan verwijten, daar waar er bij ons vrijwillig gekozen werd door alle partijen om een fusie aan te gaan, aangezien zowel De Doncker als Vijverman het beu waren om geld te blijven pompen in een bodemloze put voor 250 supporters. Meer zelfs, Vijverman was de gelukkigste mens ter wereld toen de fusie afsprong: een elegante manier om van het levenswerk van z'n pa af te geraken zonder zelf gezichtsverlies te lijden. Efkes serieus blijven. Bij ons werd gekozen voor een fusie om het hoofd boven water te houden, bij jullie voor een vereffening. Er valt op beide wel iets te zeggen. Altijd diene zelfde zever van "ik ben de grootste", "wij hebben de meeste sups", "kijk es naar onze geschiedenis", blablabla...een tweedeklasserken en een derdeklasserken, ochottekes toch.


18 Jun 2009, 16:10
Rode kaart
Rode kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13
Berichten: 154
Leeftijd: 39
Locatie: Denderleeuw
Bericht Re: de Dendertopic
supersossis schreef:
Fredster schreef:
Maar als het er echt op aan komt hebt ge als supporter niks te zeggen.
Dus met andere woorden, moest het er ooit van komen dat jullie moeten fusioneren of het is finito à la La Louvière, heeft VCEA2002 geen enkele supporter meer???
En moesten jullie de stap naar tweede terug kunnen zetten, zullen er veel knikkers op tafel mogen liggen voor jullie stadion up te graden, laat staan staan voor 1ste klasse.
Tis niet om het sportief mogelijk is dat het financieel haalbaar is, als ge gelijk ons 3 seizoenen geleden van speeldag 1 tot speeldag 34 continu op kop staat zonder 1 speeldag te moeten lossen, moogt ge toch zeggen dat ge het sportief verdient.

@ Bartos: Ge weet da ik de laatsten ben om uit ge de hoogte te doen met Dender t.o.v. Aalst


sorry hoor voor wie het nog niet snapt , vc eendracht aalst is naar mijn weten nog altijd GEEN fusieclub hoor...
ksc eendracht aalst stamnummer 90 ----) vc eendracht aalst 2002 stamnummer 90(nog steeds dezelfde club denk ik)

fc denderleeuw stamnummer 5647 ----) fusie fc denderleeuw,eendracht hekelgem,verbroedering denderhoutem dus nu naam fcv dender eh en andere blablabla stamnummer 3900

da zijn 2 fusies , drie namen en twee verschillende stamnummers op enkele jaren tijd , dit enkel in het teken om supporters af te snoepen van kleinere clubs en zeker het financiele , want al jaren kunnen ze niet op tegen het succes van eendracht aalst en dat vringt daar ...
dus word hemel en aarde verzet om daar iets aan te doen. nu enkele jaren verder en door het wanbestuur bij eendracht lukt het dan toch de hoogste klasse te bereiken. dit van korte duur want hoogmoed komt voor de val....
die nu zeker en vast is ingezet.op naar een volgende fusie , naamsverandering , stamnummer .... er blijven daar in de buurt niet te veel clubs meer over hoor. ik stel voor om een fusie te doen met standaard denderleeuw , okegem,ninove en liedekerke .
ze kunnen hun club dan mischien fc verbroedering standaard eendracht hekelokeliededenderninokerkeleeuw of zo noemen , das gegarandeerd succes :plat:


Heb ik dat ooit beweerd? ... Kdacht het al... niet dus!

_________________
FC Dender


18 Jun 2009, 16:16
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5744
Bericht Re: de Dendertopic
en toch zijn we de grootste,hebben de meeste supporters en een geschiedenis,en jullie niet. :haha:


18 Jun 2009, 18:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: de Dendertopic
Fredster schreef:
Anders moet ge de naam van dezen topic veranderen naar "nekken van VCEendracht ploeg met geschiedenis / toeschouwers / achterban / Europese veroveringen / gouden schoenen Oilsjtver2010",
dan zullen de boerkes van Denderleeuw hier weg blijven en kunt ge op niveau discussiëren met de kamelen van Lierse en RAFC Deurne noord :wave:


I have a dream...

_________________
www.spionkoplede.com


19 Jun 2009, 9:38
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: de Dendertopic
Fredster schreef:
Wij als supporters hebben er niet voor gekozen om te fusioneren, maar als het nodig is om financieel kopke boven water te houden, dan weze het zo.
Juist zoals jullie er voor gekozen hebben om financieel over kop te gaan en in vereffening te moeten gaan.

Eén dingen moet je de supporters van Eendracht Aalst wel aangeven:
wij hebben er tot 2 keer toe heel uitdrukkelijk en op indrukwekkende wijze wel voor gekozen om niet te fusioneren... :EA:


19 Jun 2009, 22:15
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Okt 2008, 19:48
Berichten: 70
Leeftijd: 42
Bericht Re: de Dendertopic
Super-Asselman mag als hoofdtrainer blijven lees ik in HLN. :plat: (y)
Goe bezig. :D

_________________
Oilsjteneer to the bone!


20 Jun 2009, 8:54
Scholier

Lid geworden op: 15 Jul 2007, 20:03
Berichten: 115
Bericht Re: de Dendertopic
Er zullen wel die-hards bijzijn die nooit naar een fusieclub zullen gaan kijken en respect dat jullie zich zo tegen een fusie verzet hebben.

Maar wees maar zeker dat er zelf een groot deel Aalstenaars naar een nieuwe club zouden gaan kijken als hun iendracht er niet meer is. Altijd da gezever trouwens over een fusieclub, we zijn misschien met niet veel maar wij houden evenveel van onze club als jullie van den iendracht.

Trouwens, ik denk dat we de laatste 2 jaar enorm aan klantenbinding gedaan hebben bij de jongeren in de Denderstreek, daar gaat zeker een deel van blijven hangen. Dat we nooit 8000 supporters zullen hebben is wel duidelijk, is trouwens ook helemaal niet nodig om een feestje te bouwen. En clubliefde hangt nu eenmaal niet af van hoeveel supporters er daar staan bij u.


20 Jun 2009, 8:58
Scholier

Lid geworden op: 15 Jul 2007, 20:03
Berichten: 115
Bericht Re: de Dendertopic
En inderdaad, Asselman blijft trainer. Toont nog maar eens aan hoe we gegijzeld worden door die hele Asselmanclan


20 Jun 2009, 8:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10656 berichten ]  Ga naar pagina 1 360 361 362 363 364 711


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst