Foto's Eendracht Aalst en supporters - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Foto's Eendracht Aalst en supporters 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17
Berichten: 691
Leeftijd: 42
Locatie: Aalst
Bericht Re: Foto's Eendracht Aalst en supporters
s@té schreef:
Handige manier om volgen maar is het niet makkelijker via http://imageshack.us/ ?

Dat zou kunnen, maar ik gebruik dat nooit. Met Fotopic.net kan je naast het uploaden van je foto's, ze ook sorteren in een online fotoalbum, wat wel overzichtelijk is als je veel foto's hebt. Ik weet niet of je dat kan met Imageshack.


24 Jan 2008, 20:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Foto's Eendracht Aalst en supporters
staat imagehack linken van afbeeldingen toe ?

En op "waar" formaat ? Anders kan je dat inderdaad ook gebruiken... maar bon, het was de bedoeling dat iedereen zen foto's kan uploaden en de manier waarop doet er dan niet veel toe. Wie daar allemaal al mee vertrouwd is kan zen eigen manier blijven toepassen hé

_________________
If you never try, you'll never know


24 Jan 2008, 21:30
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Foto's Eendracht Aalst en supporters
en ik denk dat imageshack ze verwijdert als ze zoveel x in een bepaalde tijdspanne niet gedownload zijn..


25 Jan 2008, 0:28
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Foto's Eendracht Aalst en supporters
placietjen schreef:
Voor de rest denk ik trouwens ook dat er binnen PHPBB (zelfde ontwerpers forum) een mogelijkheid is voor een fotoalbum manager te instaleren. Zou het wel allemaal eens moeten opzoeken hoor... als ik mij niet vergis heeft Ace indertijd ook zo eens iets willen lanceren. En misschien is het zelfs makkelijker als Gaskonijn er een script voor schrijft (dan kan je lay-out zelf wat meer bepalen)


yep, bestaat maar zoals Jeroen zegt is dit via eigen traffic en dat loopt inderdaad snel op :cry:

edit: brengen die links van google nu iets op want zit hier maar te klikken :D


26 Jan 2008, 23:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Foto's Eendracht Aalst en supporters
op jaarbasis gaat dat iets opbrengen ja... op dagbasis ist zo iet van een 20 cent.
Als er dus mensen zijn met een baas die er goed in zit, of enkele zelfstandigen die hun eigen baas zen hier opt forum en ze willen hun naam zien in de plaats waar nu die google-reclame staat.... altijd welkom

_________________
If you never try, you'll never know


26 Jan 2008, 23:38
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 38
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: Foto's Eendracht Aalst en supporters
Placietjen, hoeveel traffic per maand vraagt Iendracht.be als ik zou vrij mag zijn dit te vragen?

_________________
Iendracht.be Fotosite


27 Jan 2008, 20:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Foto's Eendracht Aalst en supporters
Twan schreef:
Placietjen, hoeveel traffic per maand vraagt Iendracht.be als ik zou vrij mag zijn dit te vragen?

normaal 20 giga, maar in december was het 35, en deze maand zaten we 2 dagen geleden reeds aan 26 gig...

En dan hebben we al maatregelen genomen (google crawler komt niet meer op de website) om dit wat in te dijken. Het forum draait gewoon op volle toeren en dat is er wel aan te merken :D

_________________
If you never try, you'll never know


27 Jan 2008, 21:35
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 38
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: Foto's Eendracht Aalst en supporters
Het is wel mogelijk zo'n project op te starten denk ik.
Ik ben er ook geweldige voorstander van.

Je kan met sommige photoalbum managers mensen hun foto's laten uploaden, deze foto's moeten dan eerst worden goedgekeurd door een admin (welke controleert of ze in de juiste map werden geplaatst en of er geen mensen herkenbaar zijn die dingen doen in het stadion wat niet mag,...). Na goedkeuring worden deze geplaatst in de juiste album.

Zo'n photoalbum manager kan tevens ook een maximum instellen voor de grootte van foto's. Hiermee kunt ge uwen traffic en diskspace een beetje indijken. bv. ge stelt dat al de foto's die upgeload worden max. 1mb groot zijn met grootte van 1024*768 max. Het is ook mogelijk om die omzetting te laten doen door uw photoalbum manager zelf: is de foto groter wordt deze geresized naar deze grootte..

Het is ook mogelijk filmkes hierin opteslaan en onder te brengen en te laten afspelen, al denk ik wel dat dit zéker uwen traffic en diskspace niet ten goede gaat komen :D

Ik denk wel dat dit financieel haalbaar is, al moet wel eens geschat worden hoeveel gigabyte dit zal vergen om alle foto's hierop te kunnen plaatsen?

Ik geef alvast mijn volledige medewerking ;)

_________________
Iendracht.be Fotosite


27 Jan 2008, 22:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Foto's Eendracht Aalst en supporters
Probleem is echt traffic hoor. Allemaal mooi foto's van max 1MB. Maar als ge eht aantal bezoekers hebt vanop het forum (gemiddeld 900 per dag) dus laat ons zeggen leke week 200 dat de foto's wilt zien. Dat is 200MB per foto. 25 foto's per week en ge zit aan een geweldig verbruik. Dan heb ik het nog niet over filmpjes die mensen graag zien enz.... dus zolang we nergens een grote weldoener vinden zullen we het met andere manieren moeten oplossen. (de manier van kd'ke is daar perfect voor. Foto's staan online en wij verbruiken geen extra traffic)

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


27 Jan 2008, 23:02
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Foto's Eendracht Aalst en supporters
Gaskonijn schreef:
Probleem is echt traffic hoor. Allemaal mooi foto's van max 1MB. Maar als ge eht aantal bezoekers hebt vanop het forum (gemiddeld 900 per dag) dus laat ons zeggen leke week 200 dat de foto's wilt zien. Dat is 200MB per foto. 25 foto's per week en ge zit aan een geweldig verbruik. Dan heb ik het nog niet over filmpjes die mensen graag zien enz.... dus zolang we nergens een grote weldoener vinden zullen we het met andere manieren moeten oplossen. (de manier van kd'ke is daar perfect voor. Foto's staan online en wij verbruiken geen extra traffic)

en hoeveel zou diene grote weldoener moeten ophoesten?

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


30 Jan 2008, 11:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Foto's Eendracht Aalst en supporters
Aha we hebben ne kandidaat! :worship: ;)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


30 Jan 2008, 16:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst