www.eendracht-aalst.be - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 14
 www.eendracht-aalst.be 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
nieven ajoin schreef:
vorig seizoen waren er regelmatig beelden terug te vinden van de gespeelde wedstrijden. Dit jaar niet meer?? Ik zie toch altijd die man lopen die de wedstrijden filmt, met een geel vestje van ea tv...


Dat is mij ook al opgevallen dat er dit seizoen nog geen beelden te zien zijn op de off site,ook de nabeschouwing heeft dringend eens een update nodig.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


06 Okt 2007, 14:33
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Fotoalbums worden ook nooit aangevuld. De officiele site schiet gewoon ruimschoots tekort.De huidige webmaster is dan wel super in het ontwerpen, maar buiten een selectie en een wedstrijdverslag valt er echt wel niks te zien op de website. Spijtig is dat voor zo'n grote club


06 Okt 2007, 15:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
't zelfde met die nabeschouwingen van de trainer

Ik heb er geen enkel probleem mee dat een trainer dat niet wilt doen, maar dat ze er dan niet bij elk wedstrijdverslag opzetten dat de nabeschouwing binnen enkele dagen online komt. Enorm ergerlijk!

_________________
es da ier e fistjen...


06 Okt 2007, 15:37
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Het spijtige is dat er op EA genoeg mensen rondlopen die hun hiervoor willen inspannen.. Webkennis hebt ge niet nodig want dat is bij zo'n site niet nodig (waarvoor alle krediet naar de webmaster gaat, want das verre van simpel en kruipt enorm veel tijd in)

Maar zolang de website een éénmans bedoeling blijft is is het ergens logisch dat er niet zo veel interessante updates zijn ..

Ach ja, als dat het enige minpunt op EA is :D


06 Okt 2007, 17:12
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Liever een schitterende ploeg en een belabberde website dan omgekeerd, toch?

(en zo erg is die website zeker nog niet, er is veel erger, maar het kan inderdaad beter)...

Maar ja, wij Eendrachtsupporters zijn lijk verwende kindertjes, hé, 't is nooit genoeg...


07 Okt 2007, 13:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
salvador schreef:
Liever een schitterende ploeg en een belabberde website dan omgekeerd, toch?

(en zo erg is die website zeker nog niet, er is veel erger, maar het kan inderdaad beter)...

Maar ja, wij Eendrachtsupporters zijn lijk verwende kindertjes, hé, 't is nooit genoeg...


Wat heeft dit nu te maken met verwende kindertjes :shock:
Als je iets op de website zet,dat men dan toch niet aanvuld(nabeschouwing),verwijder het dan gewoon simpel he.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 07 Okt 2007, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.



07 Okt 2007, 16:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bakkie schreef:
salvador schreef:
Liever een schitterende ploeg en een belabberde website dan omgekeerd, toch?

(en zo erg is die website zeker nog niet, er is veel erger, maar het kan inderdaad beter)...

Maar ja, wij Eendrachtsupporters zijn lijk verwende kindertjes, hé, 't is nooit genoeg...


Wat heeft dit nu te maken met vewende kindertjes :shock:
Als je iets op de website zet,dat men dan toch niet aanvuld(nabeschouwing),verwijder het dan gewoon simpel he.


Voila, dat heeft niks te maken met verwend zijn. Ik heb het gewoon niet zo voor nonchalance, en laat dat nu net zijn wat ik de laatste tijd meer en meer merk op de officiële site.

_________________
es da ier e fistjen...


07 Okt 2007, 17:22
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Er zijn hier op het forum toch genoeg mensen die verstand hebben van websites. Die zouden ze eens moeten opsporen en misschien laten helpen. Ook OPC kan eigenlijk nog wat volk gebruiken

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


07 Okt 2007, 17:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Casual1919 schreef:
Er zijn hier op het forum toch genoeg mensen die verstand hebben van websites. Die zouden ze eens moeten opsporen en misschien laten helpen. Ook OPC kan eigenlijk nog wat volk gebruiken
mja er moet ergens een scheiding zijn tussen het officieel gedeelte en de rest natuurlijk maar dat belemmert wel voor een deel de mogelijkheid om wat orginelere en knappere dingen aan te bieden. Enfin, de integratie van opc op de iendracht.be website moeten we toch nog eens bekijken, we zullen zien wat er dan van komt

_________________
If you never try, you'll never know


07 Okt 2007, 17:42
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Citeer:
Bakkie wrote:
salvador wrote:
Liever een schitterende ploeg en een belabberde website dan omgekeerd, toch?

(en zo erg is die website zeker nog niet, er is veel erger, maar het kan inderdaad beter)...

Maar ja, wij Eendrachtsupporters zijn lijk verwende kindertjes, hé, 't is nooit genoeg...


Wat heeft dit nu te maken met vewende kindertjes Shocked
Als je iets op de website zet,dat men dan toch niet aanvuld(nabeschouwing),verwijder het dan gewoon simpel he.


Voila, dat heeft niks te maken met verwend zijn. Ik heb het gewoon niet zo voor nonchalance, en laat dat nu net zijn wat ik de laatste tijd meer en meer merk op de officiële site.


Niet kwaad worden, hé...
Ik wil gewoon zeggen: nog geen twee jaar geleden waren we op een haar na dood. Dat zijn we toch niet vergeten, hé... Inmiddels zijn we één schitterend seizoen verder en een tweede lijkt zich aan te kondigen. Awel, dan kan ik leven met een bestuur dat een ploeg op poten zet, de infrastructuur aanpakt, en als de website dan achterblijft, tja, dat is de minste van MIJN zorgen, maar anderen mogen er een ander gedacht over hebben, hé.

En wat die nabeschouwing van de trainer betreft, voor mij hoeft die niet, dat heb ik hier al eerder gezegd, maar het is dan inderdaad beter dat dat niet aangekondigd wordt.


07 Okt 2007, 18:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Die nabeschouwingen vond ik altijd interessant om eens te lezen en ze moeten er inderdaad nie bijzetten da ze binnen een paar dagen online komt als ze er helemaal niet komt.
Het was ook tof om op de site nog eens naar de goals te kunnen zien zoals vorig seizoen. Ik veronderstel dat dit nu toch ook zou moeten kunnen want de matchen worden toch nog altijd gefilmd.


07 Okt 2007, 20:02
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
miss moeten we het gewoon is vragen aan pascal zelf van ea tv, of hijde beelden nog doorgeeft aan de club, en dan on line geplaats kunnen worden of niet

_________________
Afbeelding


07 Okt 2007, 20:27
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Dat, de site nog niet zoveel geupdate wordt is nog geen ramp, maar dat ze steeds dat irritante VC EA 2002 gebruiken vind ik pas debiel. Precies of ze hierop fier zijn. Dat ze dan EA gebruiken, of ten minste die belachelijke 2002 eruitlaten


08 Okt 2007, 10:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Jeroen schreef:
Dat, de site nog niet zoveel geupdate wordt is nog geen ramp, maar dat ze steeds dat irritante VC EA 2002 gebruiken vind ik pas debiel. Precies of ze hierop fier zijn. Dat ze dan EA gebruiken, of ten minste die belachelijke 2002 eruitlaten
Ik ben ook radicaal tegen het gebruik van die benaming :oops:

_________________
If you never try, you'll never know


08 Okt 2007, 10:47
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bomber schreef:
Jeroen schreef:
Dat, de site nog niet zoveel geupdate wordt is nog geen ramp, maar dat ze steeds dat irritante VC EA 2002 gebruiken vind ik pas debiel. Precies of ze hierop fier zijn. Dat ze dan EA gebruiken, of ten minste die belachelijke 2002 eruitlaten


2002 is trouwens uit het logo...


Als ze het zelfs uit het logo hebben gehaald (TERECHT !) Waarom zorgen ze er dan nu eens voor dat het ook op de website niet meer wordt gebruikt (GBA wordt ook niet meer zo genoemd maar Germinal Beerschot omdat hun fans dat liever hadden)


08 Okt 2007, 17:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst