www.eendracht-aalst.be - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 14
 www.eendracht-aalst.be 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Jeroen schreef:
Bomber schreef:
Jeroen schreef:
Dat, de site nog niet zoveel geupdate wordt is nog geen ramp, maar dat ze steeds dat irritante VC EA 2002 gebruiken vind ik pas debiel. Precies of ze hierop fier zijn. Dat ze dan EA gebruiken, of ten minste die belachelijke 2002 eruitlaten


2002 is trouwens uit het logo...


Als ze het zelfs uit het logo hebben gehaald (TERECHT !) Waarom zorgen ze er dan nu eens voor dat het ook op de website niet meer wordt gebruikt (GBA wordt ook niet meer zo genoemd maar Germinal Beerschot omdat hun fans dat liever hadden)
Waar zien jullie dat dat trouwens die 2002 uit het logo is ? Overal op de off site enzo staat het toch nog in ?

_________________
If you never try, you'll never know


09 Okt 2007, 18:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
ik zie nog altijd den helft van die website niet (zowel in ie als firefox) 'k denk dat de scriptjes een beetje flippen met de grafische instellingen van mijn pc.
Al ligt dat vooral aan de site vrees ik, want andere website werken perfect.

Afbeelding


in ieder geval, als ik op de website eens rondkijk, dan zie ik enkel logo's waarin ze nog altijd VC Eendracht Aalst 2002 gebruiken (vb bij elk nieuwsbericht en bij clubinfo)

_________________
If you never try, you'll never know


09 Okt 2007, 19:13
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
rechtsboven vind ge wel een logoke zonder 2002, maar zoals placietje zegt bij de nieuwsberichten en andere info staat er wel nog 2002 in. maakt eigenlijk ni zoveel uit vindek, ge ga toch altijd onder de naam eendracht aalst verder in het dagelijkse leven, zolang da der goei resultaten zijn, zijn dit allemaal kleine dinge

_________________
Afbeelding


09 Okt 2007, 19:32
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Citeer:
zolang da der goei resultaten zijn, zijn dit allemaal kleine dinge

... en wees maar gerust, als de resultaten niet goed zouden zijn, dan zijn dat nog véél kleinere dingen. :fluit:


10 Okt 2007, 19:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
De reacties na de wedstrijd worden blijkbaar ook niet meer online gezet.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Okt 2007, 11:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Via deze weg wil ik Els en Pieter,die belangeloos heel wat tijd in de site steken mijn excuses aanbieden voor de kritiek die ik gegeven heb op hun werk,nu begrijp ik dat ze er soms ook niet kunnen aandoen,dat sommige dingen niet direkt online komen.

Bij deze nog veel succes. ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Okt 2007, 19:53
Miniem

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 13:53
Berichten: 44
Bericht Re: www.eendracht-aalst.be
Aan de oprichters en beheerders van dit forum:

Ik heb me pas geregistreerd (het forum pas een 2-tal weken geleden ontdekt).

Jullie forum is fantastisch, zonder meer.

Maar zonder de geschiedenis te kennen tussen jullie en de officiële EA-site vroeg ik me toch af waarom er op de officiële site geen link of verwijzing bestaat naar dit forum. Op de meeste sites van andere clubs is dit wel het geval.

Ik vermoed dat je daarmee een heel pak meer forumbezoekers kan aantrekken (ik heb jullie forum ook maar toevallig gevonden, der zuller er zeker nog zijn die van jullie bestaan niet afweten).

(al 21j actief supporter EA)


22 Dec 2007, 19:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: www.eendracht-aalst.be
Wel kort de geschiedenis:
Forum en site zijn er gekomen nadat het vorige bestuur het officeel forum had gesloten, dan is er dit initiatief gekomen. Aangezien dat niet erg met de zin van het vorig bestuur was hebben we onze naam dus zelf maar gemaakt. Het heeft een tijdje geduurd maar ondertussen zijn we toch al vrij goed bekend. Het iets oudere publiek weet inderdaad meestal niets af van het bestaan hiervan...
Maar persoonlijk zou ik niet weten hoe we ons meer kunnen profileren. De meeste supportersclubs hebben wel ergens een link naar ons staan. Dat ze via de off. site geen link naar hier leggen is misschien ook omdat we dat nooit echt gevraagd hebben, en omdat we natuurlijk ook niet officieel erkend zijn zoals de supportersclubs dat wel zijn...

_________________
If you never try, you'll never know


22 Dec 2007, 20:01
Miniem

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 13:53
Berichten: 44
Bericht Re: www.eendracht-aalst.be
Gezien we nu blijkbaar eindelijk eens een deftig bestuur hebben en er wederzijds respect is (ook op de officiële site wordt in positieve zin verwezen naar jullie OPC-acties) zitten bestuur en supporters toch opnieuw op dezelfde golflente : EA brengen waar ze horen en de sfeer terugbrengen zoals die er vroeger was.

En het zal idd. wel zo zijn dat jullie forum reeds bij heel wat supporters bekend is, doch hou er wel rekening mee dat er nog heel wat potentiële supporters zijn die ten tijde van de mindere gang der zaken hebben afgehaakt. Deze komen nu met mondjes maat terug naar het stadion - in deze tijden van klantenbinding kan het denk ik geen kwaad om het deze mensen via een link zo eenvoudig mogelijk met het forum te laten kennis maken. Ik heb mijn maten (vroeger hevige supporters) gevraagd of ze weet hadden van dit forum (slechts eentje wist dat het bestond, maar kon het niet vinden, allen bekeken wel regelmatig de officiële site).

Bekijk het als het reclame maken: Om een succesvol product te hebben dien je het bekend te maken aan zoveel mogelijk mensen. De offiële site is nog altijd de eerste deur voor nieuwe EA-geïnteresseerden. Via een verwijzing naar het forum komen daar authomatisch meer mensen op terecht, en dus meer mensen die het OPC leren kennen en dit financieel mee willen helpen ondersteunen.

Ook voor het bestuur zijn er voordelen: het forum lezen werkt aanstekelijk en wekt het EA-enthousiasme van nog thuisblijvende supporters op --> meer supporters, meer sfeer, ...

Allez, een link zal wel geen kwaad kunnen zeker.


23 Dec 2007, 13:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: www.eendracht-aalst.be
jammer toch dat er oooo zo snel kritiek wordt gegeven (zelfs als alles goed draait)
ik denk dat we bij de top drie van beste websites horen van heel derde klasse...
uiteraard zijn er bepaalde zaken voor verbetering vatbaar... da's altijd zo
maar de kritiek is wel fel overdreven.
die nabeschouwing, da's nu toch niet zo enorm belangrijk he zeg... en het wegblijven van de matchverslagen: misschien is daar een goeie reden voor.

als er nieuws IS komt het er heel snel op, voor de rest kan men ook vaak terecht op de site iendracht.be, op het forum en op sites van supporterclubs.. (een enorme verdienste, ook voor die mensen) soms vraag ik me echt af wat er nog meer moet gebeuren.

de mensen die met den officiele website bezig zijn, proficiat, want zoals eerder hierboven aangegeven... een site zo in elkaar steken da's echt ni simpel, da's ne site die qua coding volgens de regels van de kunst in elkaar zit


23 Dec 2007, 14:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 23 Feb 2006, 20:46
Berichten: 727
Leeftijd: 37
Bericht Re: www.eendracht-aalst.be
Het gaat erover dat er geen link is op de officiële site naar dit forum en daar kan ik m-c wel in volgen.


23 Dec 2007, 19:28
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: www.eendracht-aalst.be
janos schreef:
Het gaat erover dat er geen link is op de officiële site naar dit forum en daar kan ik m-c wel in volgen.


dat op zich is een suggestie die het overwegen waard is
anderzijds heeft het verleden ook geleerd dat een officieel forum dikwuijls niet werkt (en dan op den duur onder druk van bestuur wordt gesloten), vooral als 't wa minder gaat
het is misschien beter dat beiden afzonderlijk bestaan
beiden draaien supergoed


23 Dec 2007, 20:06
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46
Berichten: 320
Leeftijd: 37
Locatie: Ninove
Bericht Re: www.eendracht-aalst.be
nog mensen die problemen hebben om de officiële site te openen met firefox? met internet explorer lukt het wel nog.


28 Mei 2008, 19:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: www.eendracht-aalst.be
Pieter schreef:
nog mensen die problemen hebben om de officiële site te openen met firefox? met internet explorer lukt het wel nog.


ik kon hem gisteren pas tegen de avond voor het eerst openen, vandaag geen problemen gehad

_________________
MCMXIX


28 Mei 2008, 19:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: www.eendracht-aalst.be
dat bannerke met Tidi, super :D

_________________
If you never try, you'll never know


07 Jul 2008, 0:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst