Stadion - Pagina 382 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 380 381 382 383 384 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Stadion
3 matchen niet in onze K (om te beginnen wss...) = 150 €/15 * 3 matchen = 30 €. Ons rekeningnr hebben ze om dit terug te storten ;)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


18 Aug 2017, 12:50
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2006, 13:02
Berichten: 172
Locatie: 400 m van de PC tempel
Bericht Re: Stadion
waly 2 schreef:
zonder dat je zeker bent dat er een nieuwe tribune komt de oude al afbreken is er feitelijk ook op. :hmm:


dat de vorige tribune overhaast is afgebroeken is een vaststaand feit en fout van het bestuur. Dit doe je idd enkel maar als je vergunning in de sakosj is, want dan moet je nog 30 dagen een papier uithangen waarin staat dat je de vergunning verkregen hebt. Tijd genoeg dus om de tribune af te breken.

Hadden we niet gepromoveerd, was er wellicht geen sprak van de tribune vrees ik. Nu we dit wel hadden is er idd een (late) beslissing genomen (onder druk van) om deze aan te schaffen. (iets aanschaffen zonder zekerheid dat je dit kan plaatsen??? straffe Stoot toch ? )

Dat de Stad die bouwvergunning moest aanvragen en niet de Club lijkt me logisch, al kon de club wel een beetje meer intitiatief nemen of afstemmen met het stadsbestuur. (als nen huurder wil verbouwen, moet toch ook de eigenaar een vergunning aanvragen en niet de huurder?

Wat als der ne pippo uit de geburen bezwaar aantekent? Is iedereen zo zeker dat we deze vergunning op zak hebben om dan tijdig de tribune te plaatsen??? ik alvast niet.


18 Aug 2017, 12:52
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2937
Bericht Re: Stadion
Dat zou nog straf zijn, dat er iemand bezwaar tegen indient. Er staat verdomme al 100 jaar een tribune!
Maar het zou me nog niet verbazen, in dit land (en zeker in Vlaanderen) kan er niets meer. Al een geluk dat ze geen zeldzame mierenkolonie gevonden hebben in het onkruid voor dat tribunegedrocht of er mocht niets meer staan.


18 Aug 2017, 13:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
ach wat, er is in Oilsjt gewoon geen plaats meer voor voetbal, letterlijk en figuurlijk. Je hebt Anderlecht, Gent, Brugge, Lokeren, Antwerp, Oostende,... Geen valabele sponsors, geen professioneel beleid, ploegen zoals Eendracht, FCVContainerbrol, zijn gedoemd om te verdwijnen, wie kan daar nu nog in g :( einteresseerd zijn ...

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


18 Aug 2017, 13:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Stadion
zwetzat schreef:
ach wat, er is in Oilsjt gewoon geen plaats meer voor voetbal, letterlijk en figuurlijk. Je hebt Anderlecht, Gent, Brugge, Lokeren, Antwerp, Oostende,... Geen valabele sponsors, geen professioneel beleid, ploegen zoals Eendracht, FCVContainerbrol, zijn gedoemd om te verdwijnen, wie kan daar nu nog in g :( einteresseerd zijn ...

Ik ga akkoord met de meeste van bovenstaande posts, maar met deze van jou zwetzat toch absoluut niet hoor. Ik ben er echt van overtuigd dat Eendracht Aalst nog steeds een enorm (supporters)potentieel heeft. De livestream tijdens de finale op Luik werd door duizenden mensen gevolgd. Dat zijn allemaal mensen die EA volgen en mogelijks ooit terugkomen. Geef ons een degelijk beleid, sfeervol stadion en enkele sportieve successen en dan ben ik er zeker van dat de supporters zullen terugkomen.
Alleen is dit gemakkelijker gezegd dan gedaan blijkbaar ;)

Ik zit wel wat met een dubbel gevoel omtrent PLJ. Ten slotte steekt hij zijne nek uit en doet hij een enorme financiële inspanning om die tribune er door te krijgen. Langs de andere kant had hij zich als bestuurder toch beter moeten informeren omtrent de procedure vooraleer te verkondigen dat ze gingen proberen ze klaar te krijgen tegen de eerste bekermatch en anders zeker tegen de 1ste competitiematch om er nu ineens 5 november van te maken. Samen met het uitblijven van de nodige sponsors, het opslaan van de bonnetjes, abonnementen, het bizarre ontslag van die kinesisten enz. Begin ik er toch ook stilaan mijnen buik van vol te hebben.

PS: een hele tijd terug werd met veel getrommel verkondigd dat Carolien Pieters onze commerciële cel ging leiden. Sindsdien heb ik geen enkel berichtje op de website gezien dat er eens een nieuwe sponsor werd binnengehaald. Werkt die eigenlijk nog bij EA? Krijgt die geen evaluaties?


18 Aug 2017, 14:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
zoals altijd op den Iejndracht, ge kèjnt er nor geroijn, zijn ze nu nog allemaal in verlof of gaat die verdomde kommunikatie naar buiten toe ooit eens verbeteren ? VERDOMME :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


18 Aug 2017, 14:44
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Stadion
ajoin_bart schreef:

PS: een hele tijd terug werd met veel getrommel verkondigd dat Carolien Pieters onze commerciële cel ging leiden. Sindsdien heb ik geen enkel berichtje op de website gezien dat er eens een nieuwe sponsor werd binnengehaald. Werkt die eigenlijk nog bij EA? Krijgt die geen evaluaties?


Dit zou ik ook wel eens willen weten.


18 Aug 2017, 15:04
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26
Berichten: 100
Leeftijd: 39
Bericht Re: Stadion
Verbechio schreef:
3 matchen niet in onze K (om te beginnen wss...) = 150 €/15 * 3 matchen = 30 €. Ons rekeningnr hebben ze om dit terug te storten ;)


Of 30 € aan bonnekes :rolandjen:


18 Aug 2017, 15:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Stadion
het ergste van allemaal is dat je nog geen woordje uitleg krijgt van het bestuur, het is alsof PLJ, DA en SVDB van de aardbol zijn verdwenen.durf jullie fouten toe te geven en neem acties dat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.
hetzelfde probleem met die overschakeling van nv naar cvba en die extra investeerders .
als dat allemaal niet doorgaat , geeft dat tenminste toe, alle ploegen in belgie zoeken extra sponsors .
dus het is geen schande als het niet lukt, maar communiceert tenminste met u supporters godverdomme .


19 Aug 2017, 9:01

Lid geworden op: 19 Aug 2017, 8:30
Berichten: 2
Bericht Re: Stadion
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die tevreden is over het huidige bestuur ?
Voor mij is dit nog steeds het beste bestuur in vele jaren.
Zo een grote schuldenafbouw heb ik hier nog nooit gezien , en dat dan alles niet verloopt zoals men zou willen is ergens normaal. Ik denk dat er trouwens geen enkel bestuur is waar er geen fouten gebeuren.
Ik heb zelf een abonnement in de K genomen , ik denk er zelfs niet aan om 30 euro terug te vragen omdat ik 3 machten op een andere plaats moet staan.. We hebben nog steeds schulden , waarom zou ik dan als supporter die het goed voor heeft met deze club een stuk van dat geld terugvragen ?


19 Aug 2017, 9:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Stadion
-EA- schreef:
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die tevreden is over het huidige bestuur ?
Voor mij is dit nog steeds het beste bestuur in vele jaren.
Zo een grote schuldenafbouw heb ik hier nog nooit gezien , en dat dan alles niet verloopt zoals men zou willen is ergens normaal. Ik denk dat er trouwens geen enkel bestuur is waar er geen fouten gebeuren.
Ik heb zelf een abonnement in de K genomen , ik denk er zelfs niet aan om 30 euro terug te vragen omdat ik 3 machten op een andere plaats moet staan.. We hebben nog steeds schulden , waarom zou ik dan als supporter die het goed voor heeft met deze club een stuk van dat geld terugvragen ?


dat is hier jouw reactie naast de kwestie hé man, wat er gevraagd wordt is KOMMUNIKATIE

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


19 Aug 2017, 9:50

Lid geworden op: 19 Aug 2017, 8:30
Berichten: 2
Bericht Re: Stadion
zwetzat schreef:
-EA- schreef:
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die tevreden is over het huidige bestuur ?
Voor mij is dit nog steeds het beste bestuur in vele jaren.
Zo een grote schuldenafbouw heb ik hier nog nooit gezien , en dat dan alles niet verloopt zoals men zou willen is ergens normaal. Ik denk dat er trouwens geen enkel bestuur is waar er geen fouten gebeuren.
Ik heb zelf een abonnement in de K genomen , ik denk er zelfs niet aan om 30 euro terug te vragen omdat ik 3 machten op een andere plaats moet staan.. We hebben nog steeds schulden , waarom zou ik dan als supporter die het goed voor heeft met deze club een stuk van dat geld terugvragen ?


dat is hier jouw reactie naast de kwestie hé man, wat er gevraagd wordt is KOMMUNIKATIE


Dit is een van die fouten , dat klopt. Maar het weegt toch niet op tegen al het goede wat hier al gebeurt is. Wat niet wil zeggen dat ze aan de kommunikatie moeten werken.


19 Aug 2017, 9:52
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Stadion
-EA- schreef:
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die tevreden is over het huidige bestuur ?
Voor mij is dit nog steeds het beste bestuur in vele jaren.
Zo een grote schuldenafbouw heb ik hier nog nooit gezien , en dat dan alles niet verloopt zoals men zou willen is ergens normaal. Ik denk dat er trouwens geen enkel bestuur is waar er geen fouten gebeuren.
Ik heb zelf een abonnement in de K genomen , ik denk er zelfs niet aan om 30 euro terug te vragen omdat ik 3 machten op een andere plaats moet staan.. We hebben nog steeds schulden , waarom zou ik dan als supporter die het goed voor heeft met deze club een stuk van dat geld terugvragen ?


Schuldenafbouw? Schulden omzetten in sponsoring, borg vragen aan t'stad en vooral zelf bijpassen (PLJ) is niet echt schuldenafbouw in mijn ogen, maar soit, het zal aan mij liggen :hmm:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Aug 2017, 10:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Stadion
wel een beetje realisme hé :)
zonder effectieve schuldenafbouw was er morgen geen wedstrijd geweest hoor.
op vlak van budget denk ik dat zelfs ondanks een stevige besparingsronde vorig jaar, dat ze nog altijd van hun stoel vielen wat voor een gat er in de begroting zat.

Gans die problematiek is een typisch verschijnsel van bedrijfsleiders die een voetbalclub managen, spreek die mannen morgen aan en volgens hen is er geen vuiltje aan de lucht. Dat is een investering waarvan de roll-out vertraging oploopt en het enige wat ze zullen tellen/mee inzitten is het verlies aan inkomsten. Wat het teweeg brengt bij een supporter daar gaan ze - misschien - nu eens (na al het gemor) beginnen over reflecteren.

Tot treurenstoe moet het hier herhaald worden: je gaat geen voetbalclub leiden tussen pot en pint, maar je gaat het ook niet doen met een zuiver bedrijfsmatige aanpak...
zolang dat er niet in geslepen raakt gaan we altijd dit soort clashes hebben.

_________________
If you never try, you'll never know


19 Aug 2017, 12:21
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Stadion
-EA- schreef:
Ik heb het gevoel dat ik de enige ben die tevreden is over het huidige bestuur ?
Voor mij is dit nog steeds het beste bestuur in vele jaren.
Zo een grote schuldenafbouw heb ik hier nog nooit gezien , en dat dan alles niet verloopt zoals men zou willen is ergens normaal. Ik denk dat er trouwens geen enkel bestuur is waar er geen fouten gebeuren.
Ik heb zelf een abonnement in de K genomen , ik denk er zelfs niet aan om 30 euro terug te vragen omdat ik 3 machten op een andere plaats moet staan.. We hebben nog steeds schulden , waarom zou ik dan als supporter die het goed voor heeft met deze club een stuk van dat geld terugvragen ?


Je bent zeker niet de enige die tevreden is maar dit forum is er vooral voor azijnpissers. De vele positieve supporters blijven hier weg want ze worden met de grond gelijk gemaakt.


19 Aug 2017, 16:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6925 berichten ]  Ga naar pagina 1 380 381 382 383 384 462


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 149 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst