Transfers volgend seizoen - Pagina 311 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5587 berichten ]  Ga naar pagina 1 309 310 311 312 313 373
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 40
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Hugo schreef:
Hebben ook diep gezeten tot in eerste prov. geloof ik en kijk waar ze nu staan!
Het zal daar zeker geen alleenheersers gedoe zijn zoals bij ons want o.a. Bouwbedrijf DCA gaat de komende vijf jaren miljoenen investeren in voetbalclub Beerschot Wilrijk en wordt vennoot bij de Antwerpse club.

Zoiets heet dan: verbreding van het draagvlak. Het huidige bestuur blijft aan en wordt aangevuld met de nieuwe investeerders. Zo gaat dat met clubs die hogerop willen.

12 Jan 2018, 21:59
Ancien

luque schreef:
Hugo schreef:
Het zal daar zeker geen alleenheersers gedoe zijn zoals bij ons want o.a. Bouwbedrijf DCA gaat de komende vijf jaren miljoenen investeren in voetbalclub Beerschot Wilrijk en wordt vennoot bij de Antwerpse club.

Ik weet het niet wat daar mooi aan is. Steile opgang gepaard met een fusie en that's it. Wég Beerschot. En ja, wie weet spelen ze volgend seizoen in 1A. Maar naar welke club kijk je dan als supporter :wadde: ?

Het gaat niet over fusies maar over het beleid , het kunnen aantrekken van sterke investeerders enz.. waar er op dit gebied bij ons niets gebeurt.
Binnen de vijf jaar hogerop als profploeg, hoe gaat JPL dat in zijn eentje klaar spelen, ge kunt nu nog geen enkele deftige transfer doen.
Hopelijk hebben ze nog wat centjes voor versterking en voor de rest is het wachten op een weldoener.

12 Jan 2018, 22:05
Vaste Waarde

Hugo schreef:
luque schreef:
Hugo schreef:

Ik weet het niet wat daar mooi aan is. Steile opgang gepaard met een fusie en that's it. Wég Beerschot. En ja, wie weet spelen ze volgend seizoen in 1A. Maar naar welke club kijk je dan als supporter :wadde: ?

Het gaat niet over fusies maar over het beleid , het kunnen aantrekken van sterke investeerders enz.. waar er op dit gebied bij ons niets gebeurt.
Binnen de vijf jaar hogerop als profploeg, hoe gaat JPL dat in zijn eentje klaar spelen, ge kunt nu nog geen enkele deftige transfer doen.
Hopelijk hebben ze nog wat centjes voor versterking en voor de rest is het wachten op een weldoener.

KFCO Beerschot-Wilrijk is geen fusie! Beerschot VAV (stamnummer 13) is in 1999 gefusioneerd met Germinal Ekeren (stamnummer 3530). De nieuwe fusieclub ging door onder het stamnummer van Germinal Ekeren, en onder de naam Germinal Beerschot (Antwerpen), en later Beerschot AC.
In 2013 is deze club failliet gegaan en gestopt. Met andere woorden: Beerschot (het echte, oorspronkelijke) is morsdood, of je dat nu graag hebt of niet.
Onder het motto "de één zijn dood is de ander zijn brood) rook het naburige KFCO Wilrijk (stamnummer 155) zijn kans om de verweesd achtergebleven supporters te recupereren: het veranderde zijn naam en verhuisde naar het leegstaande Olympisch Stadion.

Vergelijk het met E. Aalst dat failliet zou gaan, en TK Meldert verandert zijn naam naar TK Aalst-Meldert en komt naar het PC-stadion spelen. Interesse iemand? :crazy:

13 Jan 2018, 2:30
Ancien

filip.dhose schreef:
Hugo schreef:
luque schreef:

KFCO Beerschot-Wilrijk is geen fusie! Beerschot VAV (stamnummer 13) is in 1999 gefusioneerd met Germinal Ekeren (stamnummer 3530). De nieuwe fusieclub ging door onder het stamnummer van Germinal Ekeren, en onder de naam Germinal Beerschot (Antwerpen), en later Beerschot AC.
In 2013 is deze club failliet gegaan en gestopt. Met andere woorden: Beerschot (het echte, oorspronkelijke) is morsdood, of je dat nu graag hebt of niet.
Onder het motto "de één zijn dood is de ander zijn brood) rook het naburige KFCO Wilrijk (stamnummer 155) zijn kans om de verweesd achtergebleven supporters te recupereren: het veranderde zijn naam en verhuisde naar het leegstaande Olympisch Stadion.

Vergelijk het met E. Aalst dat failliet zou gaan, en TK Meldert verandert zijn naam naar TK Aalst-Meldert en komt naar het PC-stadion spelen. Interesse iemand? :crazy:

Zeg slimzaad wie spreekt er hier van een fusie, nogmaals het gaat mij over het huidige beleid binnen onze club, ikke en niemand anders.

13 Jan 2018, 9:28
nieuw in de eerste ploeg

Zou er nu nog versterking bijkomen, of blijft het bij Heymans ? Die jongen die van beloften naar A-kern komt moeten ze wat mij betreft niet in lijstje versterkingen opnemen (los van wat die jongen in zijn marge heeft).

Ik mag hopen dat onze sportieve cel nog bezig is met een paar transfers. Steek liever daar centen in dan in die nieuwe seats.

13 Jan 2018, 10:20
Vaste Waarde

Petroe69 schreef:
Zou er nu nog versterking bijkomen, of blijft het bij Heymans ? Die jongen die van beloften naar A-kern komt moeten ze wat mij betreft niet in lijstje versterkingen opnemen (los van wat die jongen in zijn marge heeft).

Ik mag hopen dat onze sportieve cel nog bezig is met een paar transfers. Steek liever daar centen in dan in die nieuwe seats.

Zonder nog versterking wordt het zeer moeilijk, 5 punten voor op een degradatieplaats staan we,
en wetende dat je naar al die ploegen achter u nog moet gaan ben ik er toch niet gerust op.
Al doet deze ploeg het veel beter op verplaatsing dan thuis, dus dat is mss geen nadeel.
Ik zie dat gisteren bij de reserven Devriendt niet in doel stond, vanavond zijn eerste basisplaats dan?
Zou niet meer dan terecht zijn, alleen al om KVDN eens te prikkelen want zit niet in zijn beste periode.
Als je die ploeg van Lommel bekijkt ben je kansloos, maar gelukkig is voetbal geen exacte wetenschap.

13 Jan 2018, 11:57
Vaste Waarde

Hugo schreef:
filip.dhose schreef:
Hugo schreef:

Zeg slimzaad wie spreekt er hier van een fusie, nogmaals het gaat mij over het huidige beleid binnen onze club, ikke en niemand anders.

Ik regaeerde niet op jou, wel op de post waarop jij reageerde, in het bijzonder de passage waarin gesteld wordt dat Beerschot-Wilrijk een fusieclub zou zijn, quod non.

13 Jan 2018, 14:28
Vaste Waarde

Leeftijd: 43
mag er nu spelers gehaald worden van ploegen uit uw eigen reeks ?
want iemand zoals een sam valcke zit bij lommel daar ook maar zijn tijd te verdoen .

13 Jan 2018, 14:42
Vaste Waarde

witteken schreef:
want iemand zoals een sam valcke zit bij lommel daar ook maar zijn tijd te verdoen .

Als ze hun contract verbreken is dat geen probleem want dan zijn ze vrije speler.
Voor mij is het geen spits dat we nodig hebben maar een middenvelder, ons spel momenteel is de lange bal naar voor pompen en hopen dat hij goed valt, op ons middenveld zit veel te weinig voetballend vermogen voor dit niveau.
Als je met 2 verdedigende middenvelders speelt zie dan dat er 1 van de 2 kan voetballen, want een middenveld met spelers a la De Koker die enkel fouten kunnen maken en ballen recupereren ga je het in deze reeks niet redden volgens mij.
Want nu moeten onze verdedigers de bal wel naar voor trappen omdat er voor hun niemand staat die de bal komt vragen en hem dan ook even kan bijhouden en er iets goed met doen.
Ik had dit seizoen ook veel meer verwacht van een Diarra en Lusala, hopelijk kunnen die hun herpakken in de terugronde want voetballen konden ze vorig seizoen wel en nu niet meer?

13 Jan 2018, 15:26
Vaste Waarde

Leeftijd: 43
iendrachter schreef:
witteken schreef:

Als ze hun contract verbreken is dat geen probleem want dan zijn ze vrije speler.
Voor mij is het geen spits dat we nodig hebben maar een middenvelder, ons spel momenteel is de lange bal naar voor pompen en hopen dat hij goed valt, op ons middenveld zit veel te weinig voetballend vermogen voor dit niveau.
Als je met 2 verdedigende middenvelders speelt zie dan dat er 1 van de 2 kan voetballen, want een middenveld met spelers a la De Koker die enkel fouten kunnen maken en ballen recupereren ga je het in deze reeks niet redden volgens mij.
Want nu moeten onze verdedigers de bal wel naar voor trappen omdat er voor hun niemand staat die de bal komt vragen en hem dan ook even kan bijhouden en er iets goed met doen.
Ik had dit seizoen ook veel meer verwacht van een Diarra en Lusala, hopelijk kunnen die hun herpakken in de terugronde want voetballen konden ze vorig seizoen wel en nu niet meer?

ja klopt ,een verdedigende middenvelder moet er nog zeker bijkomen.
maar ter vervanging van van tricht zou valcke wel een serieuze versterking zijn vind ik .
is geen spits maar een aanvallende middenvelder.
ik herinner mij zijn 2 doelpunten nog tegen ons een paar jaar geleden, toen hij voor cercle brugge speelde .
stond niet in de spits ,maar in het midden .
zijn acties vanuit het middenveld heeft ons toen serieus pijn gedaan.

13 Jan 2018, 15:52
Vaste Waarde

Over een spits gesproken, Daniël De Oliveira naar KSV Bornem.
Ik dacht dat die daar zo goed als failliet waren en dan zo nen transfer?

13 Jan 2018, 15:55
Ancien

Leeftijd: 31
Interview met Heyman in HLN. Rustig seizoen draaien dit jaar en volgend seizoen vol voor de prijzen. We zijn benieuwd.

13 Jan 2018, 17:30
Ancien

Leeftijd: 40
Gilles schreef:
Interview met Heyman in HLN. Rustig seizoen draaien dit jaar en volgend seizoen vol voor de prijzen. We zijn benieuwd.

Oei, wat hebben ze diene jongen wijs gemaakt??

13 Jan 2018, 17:50
forumlegende

witzwet schreef:
Gilles schreef:

Oei, wat hebben ze diene jongen wijs gemaakt??

in dat interview met Heymans zegt die ook: "ik voel aan alles dat deze club hogerop wil". Dan heb ik gegeten en gedronken moet ik zeggen. We gaan het samen moeten doen, met z'n allen, binnen x jaar naar 1B.

En geen nagel om aan uw kl*t*n te krabben. Geen enkele deftige transfer, meer zelfs, een volledig verkeerd transferbeleid waar centrale middenvelders ergens anders worden gezet, hetzelfde met centrale verdedigers, waar contracten werden verlengd van jongens die hier eigenlijk nooit hadden mogen tekenen.

En daar een sausje bovenop van altijd dezelfde vijver van spelers, managers, en interne medewerkers waar men in vist.

Om misselijk van te worden eigenlijk.

Iendracht veroit :EA:

13 Jan 2018, 18:19
Nationale Ploeg

voor mij, voor volgend seizoen: Lorenzon als diepe spits en Mbarki er bij, als ze zijn contract vrij geven :D

ook den '10' bij Chatelet, Vanderbecq, eens scouten. ik weet niet of die hier de match van zijn leven speelde maar was erg goed. en dien '10' van rfc Luik die ons bijna de promotie kostte. maar voor dees seizoen zou ik WVT wel voldoende kansen geven, het is heel simpel met nen '10': je moet je ploeg er ook wat naar 'zetten'. in dat geval blijf ik van (de gecontesteerde) mening dat ne WVT je heel wat kan bijbrengen.

15 Jan 2018, 13:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5587 berichten ]  Ga naar pagina 1 309 310 311 312 313 373