Buitengewone AV op dinsdag 4 september - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 Buitengewone AV op dinsdag 4 september 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 30
Bericht Re: Buitengewone AV op dinsdag 4 september
Vergeet morgenavond de supportersvergadering niet om 20u in het restaurant van het pc-stadion.

Er hebben er hier veel voor liggen zagen, wees aub dan ook aanwezig. Tot morgen! (y)

07 Nov 2018, 22:51
Ancien

Redelijke interessante vergadering.
Pittige, en vooral terechte, kritiek van sommige supporters op verschillende onderwerpen. (y)

09 Nov 2018, 11:37
Ancien

1. We zitten nog altijd met een enorme schuldenberg.
2. Volgens de sportieve manager hebben ze slim gekocht naar hun mogelijkheden en gaat hij ervanuit
dat ze nog een top 5 plaats kunnen halen.
3. Aan de supportersclash met het bestuur en veiligheid willen ze ook iets doen want ze beseffen ook
wel dat ze zonder hun fans niet kunnen.
4. Wat het stadiondossier betreft nog geen stap verder, ze moeten zogezegd discreet blijven hierover.
5. Na wat ik gisterenavond allemaal gehoord heb zullen we mijn gedacht toekomst gericht gelukkig
moeten zijn met een gezonde amateurploeg.
Enfin, ze beseffen zelf wel dat hun droom om hogerop spelen niet in vervulling zal gaan.

No Money No Glory! :EA:

Laatst gewijzigd door Hugo op 09 Nov 2018, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Nov 2018, 12:18

Leeftijd: 4
jammen schreef:
Pittige, en vooral terechte, kritiek van sommige supporters op verschillende onderwerpen. (y)

wie was er aanwezig in naam van de club?

09 Nov 2018, 12:52
Ancien

Mariner schreef:
jammen schreef:

wie was er aanwezig in naam van de club?

Voorzitter was niet aanwezig wel DA en SVDB een zekere Jurgen iemand van de r.v.b denk ik en verder de 2 verantwoordelijken van de veiligheid.
Er waren wel hevige discussies bij moet ik zeggen, ik veronderstel dat er wel een verslag zal volgen.

09 Nov 2018, 13:30
Ancien

Leeftijd: 40
Punt 4: nogal logisch zeker als je niet ingaat op uitnodigingen en vragen van betrokken schepen(en). Discreet blijven, dat is altijd hun uitleg als ze vastzitten...schermen met discretie.

Ook een feit dat je de heer PLJ niet zal zijn op zo'n vergadering. De marionetten mogen de kastanjes uit het vuur halen.

09 Nov 2018, 18:21
Reserve

Hugo schreef:
2. Volgens de sportieve manager hebben ze slim gekocht naar hun mogelijkheden en gaat hij ervanuit
3. Aan de supportersclash met het bestuur en veiligheid willen ze ook iets doen want ze beseffen ook
4. Wat het stadiondossier betreft nog geen stap verder, ze moeten zogezegd discreet blijven hierover.
5. Na wat ik gisterenavond allemaal gehoord heb zullen we mijn gedacht toekomst gericht gelukkig
Enfin, ze beseffen zelf wel dat hun droom om hogerop spelen niet in vervulling zal gaan.

Ik was er gisteren niet, maar dat?! Meen je écht dat ze dat hebben gezegd :wow: :wow: ??

09 Nov 2018, 18:34
forumlegende

luque schreef:
Hugo schreef:

Ik was er gisteren niet, maar dat?! Meen je écht dat ze dat hebben gezegd :wow: :wow: ??

ik heb daar toch efkes mijn mening over gegeven :D

Vond overigens dat er echt wel serieuze vragen werden gesteld (oa. 4life ging er bij tijd vrolijk tegenaan). Maar het moet gezegd, DA en SVDB hebben echt wel op alles sereen en constructief gereageerd desondanks de harde woorden bij tijd. Ge kunt zeggen en denken wat je er van wil, maar vond het eindelijk eens een supportersvergadering waar er echt transparant toch een aantal zaken verteld werden.

Over het resultaat van het laatste boekjaar, -300.000 euro werd ook niet flauw gedaan. Idem over de mislukte transfers. (ook een eerlijke reactie over Laporta, en daar is niets mis mee met hun antwoord)

Ik vond ook bijvoorbeeld die uitleg van die spotter heel redelijk en geargumenteerd, en leek me heel oprecht! Misschien moeten de supporters hier ook eens effe in eigen boezem kijken.

Vond dat JR wel niet echt goed voorbereid was en nogal warrig overkwam, van nen boekhouder verwacht ik dat niet meteen.

Die veiligheidsverantwoordelijke is iemand met een heel groot ego die een uitgestoken hand flagrant gewoon weigerde. (cfr de geest en letter van een reglement) Lijkt me allerminst voor rede vatbaar. :cry:

Had ook de indruk dat hij er een beetje zijn plezier in had. Is zeker een zaak dat serieus moet veranderen!! Hopelijk is DA van zijn woord en gaat daar in de toekomst toch zeker iets veranderen.

09 Nov 2018, 23:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 53
JR lijkt mij geen echt goeie prater te zijn. Ze hebben het dan maar gezegd met cijfers en die vallen niet echt mee.

SVDB en DA daarentegen kunnen het wel goed uitleggen en hebben toch duidelijke taal gesproken.

Voor wat betreft het sportieve, SVDB vindt top-5 nog steeds haalbaar. Ik persoonlijk vind dat bepaalde posities niet goed ingevuld zijn. Daarentegen, missen we die twee penalty’s niet in het begin van het seizoen dan staan we net onder de eerste 5.

Diene spotter ging er naar mijn mening toch af en toe over. Op een bepaald moment dacht ik echt : zijn wij nu een bende drugsgerelateerden of wa ? Het is toch geweten dat er in de maatschappij drugsgebruikers vertoeven doch je hoeft een groep supporters toch niet toe te spreken alsof ze niet weten wat er in de wereld gebeurt he zeg.

Plus het feit van het verbod van die vlaamse leeuwen. Anderzijds mogen er in zittribune supporters van de tegenpartij met sjaal van hun club de eventuele doelpunten komen vieren. Je moet het eens proberen op verplaatsing, met een sjaal van den Iendracht en vrolijk beginnen doen als we scoren, je zal wat meemaken denk ik. Doch in het PC mag het allemaal, behalve sfeer maken met een megafoon en vlaamse leeuwen. Toen iemand de opmerking maakte dat ze in het PC dan ook consequent moeten zijn haalde hij de schouders op en was ’t van : ik vind van niet. De sups van tegenpartij mogen in ons eigen stadion komen provoceren, anderzijds is voor ons, in ons eigen vertrouwd stadion sfeermaken dmv een megafoon niet mogelijk. Begrijpe wie begrijpen kan.

De veiligheidsverantoordelijke, het leek wel of hij met ons aan ’t lachen was. Ik heb totaal geen goeie indruk van diene mens. Je moet nekeer een oogje kunnen dichtknijpen vind ik en niet alles volgens de letter doen. Hij bleef echter vasthouden aan de tekst op zijn velleken papier. Voor mij zit hij daar niet op zijn plaats. Ik moet hem niet en ik denk dat ik niet de enige ben.

Ik had ook nog een opmerking ivm één bepaalde steward die zijn werk niet altijd naar behoren doet, doch ik heb de arme man niet publiekelijk aan het kruis willen nagelen en heb er dan maar niets over gezegd. Ze mogen mij altijd uitnodigen om erover te discussiëren.

De opkomst was een stuk groter dan de vorige keer. Ik denk ook dat we duidelijk waren in ons betoog. Het water tussen sups en bestuur is te diep op dit moment. De supporters zijn de ziel van de club. DA lijkt dit te beseffen en beloofde actie in de toekomst. Laat mij hopen dat het niet bij woorden blijft.

11 Nov 2018, 13:45
Vaste Waarde

Leeftijd: 43
kreezie nonkeltje schreef:
JR lijkt mij geen echt goeie prater te zijn. Ze hebben het dan maar gezegd met cijfers en die vallen niet echt mee.

SVDB en DA daarentegen kunnen het wel goed uitleggen en hebben toch duidelijke taal gesproken.

Voor wat betreft het sportieve, SVDB vindt top-5 nog steeds haalbaar. Ik persoonlijk vind dat bepaalde posities niet goed ingevuld zijn. Daarentegen, missen we die twee penalty’s niet in het begin van het seizoen dan staan we net onder de eerste 5.

Diene spotter ging er naar mijn mening toch af en toe over. Op een bepaald moment dacht ik echt : zijn wij nu een bende drugsgerelateerden of wa ? Het is toch geweten dat er in de maatschappij drugsgebruikers vertoeven doch je hoeft een groep supporters toch niet toe te spreken alsof ze niet weten wat er in de wereld gebeurt he zeg.

Plus het feit van het verbod van die vlaamse leeuwen. Anderzijds mogen er in zittribune supporters van de tegenpartij met sjaal van hun club de eventuele doelpunten komen vieren. Je moet het eens proberen op verplaatsing, met een sjaal van den Iendracht en vrolijk beginnen doen als we scoren, je zal wat meemaken denk ik. Doch in het PC mag het allemaal, behalve sfeer maken met een megafoon en vlaamse leeuwen. Toen iemand de opmerking maakte dat ze in het PC dan ook consequent moeten zijn haalde hij de schouders op en was ’t van : ik vind van niet. De sups van tegenpartij mogen in ons eigen stadion komen provoceren, anderzijds is voor ons, in ons eigen vertrouwd stadion sfeermaken dmv een megafoon niet mogelijk. Begrijpe wie begrijpen kan.

De veiligheidsverantoordelijke, het leek wel of hij met ons aan ’t lachen was. Ik heb totaal geen goeie indruk van diene mens. Je moet nekeer een oogje kunnen dichtknijpen vind ik en niet alles volgens de letter doen. Hij bleef echter vasthouden aan de tekst op zijn velleken papier. Voor mij zit hij daar niet op zijn plaats. Ik moet hem niet en ik denk dat ik niet de enige ben.

Ik had ook nog een opmerking ivm één bepaalde steward die zijn werk niet altijd naar behoren doet, doch ik heb de arme man niet publiekelijk aan het kruis willen nagelen en heb er dan maar niets over gezegd. Ze mogen mij altijd uitnodigen om erover te discussiëren.

De opkomst was een stuk groter dan de vorige keer. Ik denk ook dat we duidelijk waren in ons betoog. Het water tussen sups en bestuur is te diep op dit moment. De supporters zijn de ziel van de club. DA lijkt dit te beseffen en beloofde actie in de toekomst. Laat mij hopen dat het niet bij woorden blijft.

meen je dat nu echt ?
Er worden drugs gevonden in de wc ,dit wordt gemeld en als de politie die drugsgebruiker/dealer willen oppakken worden ze tegengewerkt door een groepje supporters .
Als je dat normaal vindt awel ik niet, daar lopen kinderen rond die ook naar de toiletten gaan .
als je als supporter een drugsgebruiker/dealer beschermt dan ben je slecht bezig, en moet je eruit .
die spotter heeft ook niet gezegd dat we allemaal aan den drugs zitten he ,maar ze moeten wel hun werk kunnen doen.
ook die pyro in het restaurant gooien , dat zal ook zijn van een pint of 5 te drinken zeker?
wie doet nu zoiets ?

11 Nov 2018, 16:35
forumlegende

Leeftijd: 37
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Dus op die vergadering geen woord meer over de cvba? Verbreding financieel draagvlak? 5jarenplan?

Wetende dat je in de huidige constellatie 300.000 int rood draait... mooi vooruitzicht

11 Nov 2018, 17:52
Vaste Waarde

Davy schreef:
Dus op die vergadering geen woord meer over de cvba? Verbreding financieel draagvlak? 5jarenplan?

Wetende dat je in de huidige constellatie 300.000 int rood draait... mooi vooruitzicht

Jawel, er zouden volgend jaar enkele mensen investeren waaronder 1 iemand die nog niet in de club zit,
namen wouden ze niet geven, maar ik geloof daar eerlijk gezegd weinig van.
Patrick Decuyper was het alvast niet want dat vroeg iemand.
PLJ heeft dat ook eens gezegd op een vorige supportersvergadering en we wachten er nog op.

11 Nov 2018, 18:16
Ancien

iendrachter schreef:
Davy schreef:

Jawel, er zouden volgend jaar enkele mensen investeren waaronder 1 iemand die nog niet in de club zit,
namen wouden ze niet geven, maar ik geloof daar eerlijk gezegd weinig van.
Patrick Decuyper was het alvast niet want dat vroeg iemand.
PLJ heeft dat ook eens gezegd op een vorige supportersvergadering en we wachten er nog op.

Er werd door DA o.a. beweerd dat er de laatste weken/maanden nog een paar lijken uit de kast gevallen zijn. Ze hebben naar iedere mogelijke schuldeiser een mail gestuurd met de vraag of er nog onbetaalde facturen open staan. Hierop hebben ze van iedereen te horen gekregen dat dit niet het geval is. Dit is een voorwaarde om van VZW naar CVBA om te schakelen. Van die "nieuwe" sponsors zijn er ook enkele al bestaande sponsors die hun sponsoring gaan "verbreden". De beeldschermen die Ladbroke geschonken heeft zijn "oude" schermen die ongeveer 2 jaar ergens anders gehangen hebben en die EA nu ter beschikking krijgt. Van die 5 man die aan het woord waren vond ik DA, SVDB en Pascal enigszins geloofwaardig overkomen. Diene Jurgen zat continu in zijn 3 velletjes papier te kijken en toen hij aan het woord was stokte zijn uitleg (op het laatste leek hij er door te komen). Filip (of is het Philippe) had alle moeite om zijn standpunt te verdedigen en slaagde daar uiteindelijk absoluut niet in.

11 Nov 2018, 19:11
Ancien

Volgens mijn mening hebben ze door de afwezigheid van onze voorzitter dienen Jurgen er op het laatste nippertje bijgehaald want die leek mij totaal onvoorbereid voor deze supportersvergadering.
Stadiondossier we zijn er mee bezig maar moeten discreet blijven, dikke zever ze staan nog nergens dat voel je zo.
Verder de vraag van de supporters over nieuwe sponsoring, geen nieuwe maar de huidige sponsors gaan meer investeren als je dat hoort 't daar zakt mijn broek vanaf.
Eerst grote cinema verkopen en is dit nu alles wat ze al bereikt hebben, telkens dezelfde drogreden gebruiken lijken uit de kast dat verhaaltje kenden we al van de FDR periode, ik zou zeggen een reden temeer om een tandje bij te steken om nieuwe sponsors aan te trekken wat zit die dik betaalde DA daar anders te doen?
De storm zal nu weer gaan liggen en alles blijft als vanouds triest heel triest, had wat anders verwacht van deze bewindsploeg. (n)

11 Nov 2018, 19:42

Leeftijd: 51
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
witteken schreef:
kreezie nonkeltje schreef:

meen je dat nu echt ?
Er worden drugs gevonden in de wc ,dit wordt gemeld en als de politie die drugsgebruiker/dealer willen oppakken worden ze tegengewerkt door een groepje supporters .
Als je dat normaal vindt awel ik niet, daar lopen kinderen rond die ook naar de toiletten gaan .
als je als supporter een drugsgebruiker/dealer beschermt dan ben je slecht bezig, en moet je eruit .
die spotter heeft ook niet gezegd dat we allemaal aan den drugs zitten he ,maar ze moeten wel hun werk kunnen doen.
ook die pyro in het restaurant gooien , dat zal ook zijn van een pint of 5 te drinken zeker?
wie doet nu zoiets ?

Goh ik begrijp wel dat dit niet thuis hoort op een openbaar toilet,maar de spotters moeten toch ok gemerkt hebben dat er daar een serieuze zak bloem lag :wow: maar dat de spotters kunnen liegen als de pest daar kan ik enkele bewijs stukken van op tafel gooien,soit als er een bekertje bier op Brakel in die beek wordt gegooid is dat dan ook haar taak om de klikspaan gaan uit te hangen,of zelfs spuwen naar de supps,maar blijkbaar vind onze vriend De Zutter dit een moeilijke zaak om daar een zaak van te maken,want het is de vrouw des huizes ;) wie vrij is van zonde werpe de eerste steen.
En die pyro tja,vraag je u dan niet af waarom ze dat gedaan hebben? Als je als bestuur zijnde geen zin hebt om naar de grieven van uw supporters te luisteren en je doet 14 dagen alsof er niets aan de hand is dan kan je zoiets voorhebben,blijkbaar hebben ze nu opeens wel het noorder licht gezien en weten ze dat er iets moet gebeuren aan de relatie tussen het bestuur en de supps,dus die pyro hadden ze zelf kunnen vermijden.

11 Nov 2018, 20:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10