Transfers volgend seizoen - Pagina 459 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 457 458 459 460 461 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Jan 2019, 16:06
Berichten: 550
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bakkie schreef:
Timoilsjt schreef:
Stoelen op t plein gegooid en ambras na de match. Er zijn toch nog zekerheden op den iendracht :boks:


Ge zou voor minder natuurlijk,als je uw club naar de verdoemenis ziet gaan :EA:
De enige zekerheid is dat jullie er volgende week weer staan :plat:

Dat zal dan toch zonder ons zijn
Na 30 jaar trekken we er de stekker uit dit was de druppel teveel
Ons Company van eerst 12 man nu nog 8 man heeft het helemaal gehad dit was de laatste wedstrijd zolang er niets veranderd.
Dit was echt met de supp lachen
En onzen trainer daar maak ik geen woorden meer aan vuil echt triestig.
We zullen het 'og een beetje volgen langsover de media maar dat zal het nog zijn
Hopelijk kunnen we toch onze ploeg van ons hart nog komen steunen maar dan zal er nog veel moeten moeten veranderen.
Op naar Lebbeke waar Tom Decock trainer is om toch nog iets van onze zondag of zaterdag te hebben


05 Feb 2023, 19:30
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
En ondertussen worden de beloften langs alle kanten weggeplukt!!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


08 Mar 2023, 11:21
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
iendracht mèn 2de vraa schreef:
En ondertussen worden de beloften langs alle kanten weggeplukt!!!!!


De normale gang van zaken overal, waar jongens die onvoldoende zijn, gewoon naar ergens anders vertrekken.

Zo een drama hoef je daar niet van te maken.

men is hier nog zelfs niet bezig met versterking voor de A ploeg, laat staan de beloften.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Mar 2023, 12:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Das inderdaad nog veel verontrustender... Overal is de kern al voor het grootste deel gevormd, of toch volop bezig. Hier hoor je niets.

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


08 Mar 2023, 13:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Lars Wantens overweegt afscheid bij Eendracht Aalst: “Het vergt soms kunst-en-vliegwerk om op tijd op het trainingsveld te staan”


Lars Wantens (30) kijkt uit naar de thuispartij tegen KM Torhout. De Houtemse linksachter duimt voor een tweede thuiszege op rij nadat Eendracht Aalst vorige week door de burgemeester van Erpe-Mere ook al op een forfaitzege werd getrakteerd.
Wim Redant
Gisteren om 16:47

Lars Wantens kon twee weken geleden met de Aalsterse fans nog eens vieren en dat deed de assistkoning zichtbaar deugd. “Het werd geen gemakkelijke overwinning tegen Jong Essevee, maar we hielden de volle buit dit keer wel thuis en dat zorgde meteen voor een totaal andere sfeer”, laat Wantens weten. “Niet alleen na de wedstrijd was de ontlading groot, maar ook op training zag je meteen opnieuw meer begeestering. Hopelijk is de trein nu vertrokken. Ik geloof daar alvast in, want we recupereren enkele sleutelspelers. Zo is de terugkeer van Arne Van Den Eynde zeer welgekomen. Ook Samuel Fabris en Ibrahima Mbaye verwacht ik opnieuw tussen de lijnen. Gaël Kakudji werd dan weer verlost van zijn masker, dat hem hinderde om zijn topniveau te bereiken. Het betreft stuk voor stuk spelers uit de centrale as die bepalend zijn bij Aalst. Mitch Dekuyper missen we uiteraard wel nog even. De focus verschuift stilaan naar de eindronde. Vorig jaar moesten we lang knokken voor een eindrondeticket. Nu staken we dat na tien speeldagen al op zak. Met een achterstand van twaalf punten op KSC Lokeren-Temse weten we dat de titel weg is. Het komt er nu op aan om de eindronde in een goede flow aan te vatten en die ook te winnen. Iedereen kent weleens een dipje, maar bij Aalst duurde de terugval extreem lang. Na de eerste periodetitel bezondigden we ons misschien wel aan wat overmoed.”
Gesprekken met het bestuur

De optie in het aflopende contract van Lars Wantens werd nog niet gelicht, zodat zijn toekomst nog een vraagteken blijft. “De meeste clubs zijn bijna klaar met hun huiswerk”, weet Wantens. “Bij Aalst moeten de gesprekken nog starten, wat ik ook wel begrijp wegens de onzekerheid over de promotie naar eerste nationale. Eerstdaags zit ik wel eens rond de tafel met voorzitter Patrick Le Juste. Ik twijfel eerlijk gezegd wel nog over mijn toekomst in Aalst. Ik studeerde bouwkunde en werk voltijds in een bouwbedrijf in Aalter. De combinatie met vier trainingen per week is best zwaar. Op dinsdag, woensdag en donderdag vergt het kunst-en-vliegwerk om tegen zessen op het oefenterrein te staan.”

Vorige week kreeg Aalst de driepunter in de schoot geworpen zonder te spelen. “Ik woonde nog in Bambrugge en ken de situatie van Erpe-Mere United. Ik ken voorzitter Stefan Gabriëls, die alles uit de kast haalde om de wedstrijd toch te laten doorgaan en betreur dat het niet lukte. Jammer, want tussen de fans van Aalst en Erpe-Mere bestaat totaal geen rivaliteit en het had perfect kunnen doorgaan op Steenberg of in Aalst. Hopelijk kent Erpe-Mere volgend jaar geen stadionperikelen meer. We hadden zelf de wedstrijd liever gespeeld, al was een periode van drie vrije dagen best leuk.”


08 Mar 2023, 13:34
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ondertussen in de bestuurskamer van Eendracht Aalst:


08 Mar 2023, 16:15
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
??? DAVY, WAT BEDOEL JE?


08 Mar 2023, 16:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Dat die kamer een lege doos is ;)


08 Mar 2023, 18:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Lars Wantens naar Hoek.


12 Mar 2023, 14:17
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
hansken schreef:
Das inderdaad nog veel verontrustender... Overal is de kern al voor het grootste deel gevormd, of toch volop bezig. Hier hoor je niets.


Omdat er waarschijnlijk nauwelijks iets zal veranderen. De basisploeg (op de vertrekkende Wantens na) zal mogen blijven en de nummers 12 tot en met 16 waarschijnlijk ook. De Vriendt zal een stap vooruit zetten en zijn kans krijgen ter vervanging van Lars. En degenen die nu in de pers openlijk worden gelaakt door de trainer zullen uiteindelijk ook aan boord blijven wegens geen centen om iets anders/beters te gaan halen. En is het niet voldoende dan valt er op 31 augustus waarschijnlijk wel ergens een topper uit de bus weer die een jaar of drie niet gespeeld heeft of wiens houten been eindelijk is ingegroeid ;-)


13 Mar 2023, 9:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
SC Eendracht Aalst heeft een eerste inkomende transfer gerealiseerd voor volgend seizoen. Jelle Geenens (25), de 2 jaar jongere broer van kapitein Falko Geenens, ruilt KVK Ninove in voor een terugkeer naar zijn eerste liefde. De linksachter ondertekende deze namiddag een contract van 1 jaar, met een optie op een bijkomend seizoen.


31 Mar 2023, 17:01
Junior

Lid geworden op: 06 Sep 2019, 16:40
Berichten: 221
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Voor de duidelijkheid, ik wil PLJ even snel buiten als de gemiddelde Eendrachter. Voila, zo zijn er geen verwarringen. Maar dit is een goede transfer. De matchen die ik van hem gezien heb bij Ninove stemmen mij zeer hoopvol. Ik zou zelfs durven beweren dat hij sterker is dan Lars. Contacten bij Ninove zeggen dat Jelle zeker eersteamateurmateriaal is.

Welke conclusies moet ne mens hier trekken? Draait het financieel wél oké? Ik zie Jelle niet vertrekken bij Ninove voor minder dan zijn pré daar. Of is dat relatief gezien nog steeds peanuts? Wil Jelle niet bij een Dessel, Boom, Heist,.. spelen omdat het te ver is en zijn ambitie niet bij het voetbal alleen liggen? Dit lijkt me voor hem echt een stap achteruit. Hoe graag ik hem ook zie spelen…


31 Mar 2023, 17:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
SC Eendracht Aalst heeft een eerste inkomende transfer gerealiseerd voor volgend seizoen. Jelle Geenens (25), de 2 jaar jongere broer van kapitein Falko Geenens, ruilt KVK Ninove in voor een terugkeer naar zijn eerste liefde. De linksachter ondertekende deze namiddag een contract van 1 jaar, met een optie op een bijkomend seizoen.


Weeral een typische transfer voor dit wanbeleid, scouting 0.0 en is ook geen versterking als dat de vervanger van Wantens moet worden.
Eerst doorgestuurd wegens blessuregevoelig….
Zoals Regi vroeger zei, als je geen geld hebt kan je niet naar de markt, maar hier gaan ze toch naar de markt om toch maar een transfer te doen.
Wanneer gaan ze het contract van Doore verlengen?
PLJ en Carl bol het af sukkelaars!


31 Mar 2023, 17:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smeirff schreef:
Voor de duidelijkheid, ik wil PLJ even snel buiten als de gemiddelde Eendrachter. Voila, zo zijn er geen verwarringen. Maar dit is een goede transfer. De matchen die ik van hem gezien heb bij Ninove stemmen mij zeer hoopvol. Ik zou zelfs durven beweren dat hij sterker is dan Lars. Contacten bij Ninove zeggen dat Jelle zeker eersteamateurmateriaal is.

Welke conclusies moet ne mens hier trekken? Draait het financieel wél oké? Ik zie Jelle niet vertrekken bij Ninove voor minder dan zijn pré daar. Of is dat relatief gezien nog steeds peanuts? Wil Jelle niet bij een Dessel, Boom, Heist,.. spelen omdat het te ver is en zijn ambitie niet bij het voetbal alleen liggen? Dit lijkt me voor hem echt een stap achteruit. Hoe graag ik hem ook zie spelen…


Ben het met u eens, transfer van Jelle vind ik een goeie!

Commentaar van ex speler of geen scouting mag als het ne krabber is, jelle heeft hier amper teleurgesteld en moest niet weg wegens te blessure gevoelig...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


31 Mar 2023, 23:53
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Volkomen mee eens.
Als die bij EA spelde was hij toen een betere voetballer dan zijn broer Jelle.
De Geenens' zullen een EA hart hebben en niet bang zijn om hun truitje nat te maken


01 Apr 2023, 5:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 457 458 459 460 461 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 62 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst