Artikels - Pagina 428 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6431 berichten ]  Ga naar pagina 1 425 426 427 428 429
 Artikels 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Artikels
Voor te beginnen ken ik niet zoveel van die dingens he dat Elcoro mij hier weer ni zot verklaard :lol: maar ik vraag mij toch wat af

Dus de turken hebben de 3 vzw’s met stamnummer van den iendracht ?
Lejuste zegt dat hij verantwoordelijkheid pakt voor die 5 miljoen , dus ik veronderstel dat die 5 miljoen op de CVBA staat ?
Dus cvba heeft niks meer te maken met de club ? En hebben we eigenlijk geen 5 miljoen schulden ?

15 Sep 2023, 17:18
Vaste Waarde

https://ibb.co/xmVkgjZ

16 Sep 2023, 9:03
forumlegende

West-Vlaming Mitch Dekuyper na komst van nieuwe eigenaars door Eendracht Aalst als grof huisvuil aan de deur gezet: “Ik kan het ook hard spelen”
Mitch Dekuyper was aan zijn zesde seizoen bij Aalst begonnen.

Het is stil waar het nooit waait, maar soms kan het ook wat te veel worden. Zoals bij Eendracht Aalst bijvoorbeeld, waar het sinds de Turkse overname niet meer rustig werd en de verhalen over ontslagen, handgemeen en stakingen elkaar opvolgen.

Mitch Dekuyper, aan zijn zesde seizoen bezig bij Den Iendracht, kan er over meespreken. Aalst was een beetje zijn club geworden, maar toch werd de broer van Calvin op een slinkse manier bij het grof huisvuil op straat gezet.

HNB

19 Sep 2023, 10:23
Scholier

6 seizoenen ? Veel te lang

19 Sep 2023, 10:45
Ancien

Mitch Dekuyper altijd maar door allerlei kwetsuren aan de kant ze kennen zijnen staat van dienst ook wel, normaal toch dat hij mag beschikken zeker als je de ambitie hebt om hogerop te geraken.

19 Sep 2023, 10:49
Reserve

Het lijkt mij heel normaal dat hij niet meer aan de bak komt. Het lukt al jaren niet meer. maar het zal de manier waarop zijn.

19 Sep 2023, 10:55
Ancien

Leeftijd: 45
De vraag wordt dan...hoe zal Calvin daar mee omgaan? Het is nog altijd zijn broer hé. Ik vind het ook geen abnormale zaak dat hij geen speler meer is voor Aalst. Die jongen moet zich, gezien zijn blessures die op elkaar volgen, afvragen of hij wel nog in staat is te voetballen. Maar het zal inderdaad wel op een ijskoude manier zijn gebeurd, net als bij Jelle Geenens.
Manier van werken ligt misschien in het DNA van de overnemers, maar menselijk is het niet.

19 Sep 2023, 12:37
Reserve

Volgens voetbalkrant is er nog geen akkoord met Gillet en is het water nog veel te diep.
Ik hoop alvast dat die niet komt, veel te duur, kent de reeks niet en weinig ervaring als trainer.
Als ik dan lees wat Sven hier schrijft bevestigd dat mijn vermoeden.
Ik hoop vooral op een trainer met ervaring die de reeksen kent zoals Van Acker en die niet naar de pijpen van de Turken gaat dansen, al zal het zo een type niet worden veronderstel ik.
Yves Van Borm heeft ook geen club :D .

19 Sep 2023, 12:44
forumlegende

iendrachter schreef:
Volgens voetbalkrant is er nog geen akkoord met Gillet en is het water nog veel te diep.
Ik hoop alvast dat die niet komt, veel te duur, kent de reeks niet en weinig ervaring als trainer.
Als ik dan lees wat Sven hier schrijft bevestigd dat mijn vermoeden.
Ik hoop vooral op een trainer met ervaring die de reeksen kent zoals Van Acker en die niet naar de pijpen van de Turken gaat dansen, al zal het zo een type niet worden veronderstel ik.
Yves Van Borm heeft ook geen club :D .

en toch enen die een taal of vijf, zes kan. :rolandjen:

19 Sep 2023, 12:51
Reserve

Szylar ook ontslagen volgens HNB.

19 Sep 2023, 13:01
forumlegende

iendrachter schreef:
Szylar ook ontslagen volgens HNB.

je verwacht het niet... :hmm:

19 Sep 2023, 13:09
Scholier

Das toch altijd iets he..alliejn in Oilsjt zondag ist officieel op HLN.. Gillet Komt ! vandaag in voetbalkrant geen witte rook.. :crazy:

19 Sep 2023, 13:17
Reserve

Ik zeg niet dat het allemaal leugens zijn, maar de bronnen die hier aangehaald worden, zijn -ik zal mij zacht uitdrukken- uiterst bedenkelijk.

HNB, Voetbalkrant... enkel HLN ontbreekt nog.

19 Sep 2023, 13:17
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Wat betreft Dekuyper: als speler geen verlies, want komt te kort. Maar het moet toch allemaal wat menselijk aangepakt worden. Anders krijg je al snel een slechte naam en keert dit zich tegen u bij het aantrekken van spelers.

Als trainer hoop ik ook op een meer ervaren iemand dan Gillet en die de lagere reeksen kent en liefst ook Vlaams kan. Een type Van Acker of Dury.

19 Sep 2023, 13:46
Reserve

Sorry, maar Dury, dat zie ik nooit gebeuren. Van Acker in principe wel, maar dat zal niet passen in het kraam van Mirallas. Hetzelfde met Tom De Cock. Als ze die bellen, staat hij hier binnen een kwartier.

19 Sep 2023, 14:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6431 berichten ]  Ga naar pagina 1 425 426 427 428 429