|
Pagina 429 van 429 |
[ 6431 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 425 426 427 428 429 |
Auteur | Bericht |
---|---|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 641 Leeftijd: 70 Locatie: Koksijde ![]() |
Bericht Re: Artikels
Dury zal daar niet op ingaan. Werkte heel zelfstandig in 1A met Waregem.
En hier 3 klassen lager naar de pijpen van Mirallas en de Turken dansen, salut, de kost en merci. Ik heb nog altijd een boon voor de minzame Tom De Cock, maar die zie ik,ook niet komen hoor. Die jongen is veel te braaf ik denk dat ge een olifantenvel moet hebben met Mirallas en de Turken. Van Acker zou een zeer valabel iemand zijn, kent de reeks en heeft pakken ervaring. En daar kan je ook een reeks hoger mee doorgaan. Maar het wordt wel tijd om iemand te vinden: T1, T2, fysical coach en keepertrainer. De Kevin mag in actie schieten. Ik ben een grote Kevin fan maar dan wel van De Bruyne. |
19 Sep 2023, 14:05 |
|
![]() |
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 143 ![]() |
Dat waren misschien de voorwaarden van Gillet dat hij zijn eigen T2 en de rest allemaal zelf wil kiezen/meepakken en daarom nu misschien het ontslag van Szylar.
Diene turk zal ook nog wel blijven zeker als T3 of wat dan ook ? Kvind een type Gillet zeker niet slecht als we zo ambiteus zijn. Een jonge gast met veel ervaring als speler die een trainersambitie heeft. Kan voor professionalisme zorgen in de kleedkamers en training en als we eventueel hogerop geraken kan hij alleen maar een meerwaarde zijn.. voor een soort boussoufa ben ik dan weer veel minder enthousiast |
19 Sep 2023, 14:17 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 641 Leeftijd: 70 Locatie: Koksijde ![]() |
Het duurt nogal lang.
Het is precies moeilijker om een trainer te vinden dan een speler. |
19 Sep 2023, 16:59 |
|
![]() |
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3750 Leeftijd: 45 ![]() |
Die Turk die T1 'speelde', een platte ramp na zijn wissel met de linksback.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
19 Sep 2023, 17:16 |
|
![]() |
|
Reserve
wevege schreef: Het duurt nogal lang. Het is precies moeilijker om een trainer te vinden dan een speler. Welke bekwame trainer wil hier aan beginnen? We hadden al een slechte naam, daar nu die staking en onenigheid in de spelersgroep bij. Al die nieuwe spelers moeten inpassen waarvan de helft nog niet wedstrijdfit is. En het is direct van moeten, tijd krijg je niet na een 4 op 9. Starten met een verplaatsing naar Oostkamp, de best voetballende ploeg die ik vorig jaar gezien heb. Zijn de spelers nu eindelijk al betaald? |
19 Sep 2023, 20:23 |
|
![]() |
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4771 Leeftijd: 44 Locatie: Hofstade ![]() |
El Corredor (Light) schreef: West-Vlaming Mitch Dekuyper na komst van nieuwe eigenaars door Eendracht Aalst als grof huisvuil aan de deur gezet: “Ik kan het ook hard spelen” Mitch Dekuyper was aan zijn zesde seizoen bij Aalst begonnen. Het is stil waar het nooit waait, maar soms kan het ook wat te veel worden. Zoals bij Eendracht Aalst bijvoorbeeld, waar het sinds de Turkse overname niet meer rustig werd en de verhalen over ontslagen, handgemeen en stakingen elkaar opvolgen. Mitch Dekuyper, aan zijn zesde seizoen bezig bij Den Iendracht, kan er over meespreken. Aalst was een beetje zijn club geworden, maar toch werd de broer van Calvin op een slinkse manier bij het grof huisvuil op straat gezet. HNB Volledig artikel gaat nog verder in op de details - zal EA new style zijn zeker? Mooi is anders maar zal te emotioneel zijn dan... Is wel heel duidelijk: het doel en de weg ernaar toe zijn heilig zo blijkt, dus ze kunnen maar zien dat de resultaten navenant zijn. Anders schiet er niks, maar dan ook niks meer over. |
20 Sep 2023, 9:33 |
|
![]() |
|
nieuw in de eerste ploeg
Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13 Berichten: 520 Locatie: Aalst ![]() |
Geen Gillet volgens Het Nieuwsblad, heeft afgehaakt. Niet heel erg teleurgesteld in dit bericht (mocht het kloppen).
|
20 Sep 2023, 19:58 |
|
![]() |
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2529 Leeftijd: 66 Locatie: Oilsjt ![]() |
luque schreef: Geen Gillet volgens Het Nieuwsblad, heeft afgehaakt. Niet heel erg teleurgesteld in dit bericht (mocht het kloppen). Het zal alleszins geen gemakkelijke taak zijn om de grote bazen te plezieren!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
20 Sep 2023, 20:19 |
|
![]() |
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5452 Leeftijd: 47 Locatie: Lebbeke ![]() |
Ze moeten niet met "namen" als Gillet of Boussouffa afkomen. Maar met een ervaren trainer die de lagere reeksen kent, een groep kan smeden en tactisch zijn mannetje kan staan. En die zich niet laat beïnvloeden door TD, bestuur, ... Training, taktiek en opstelling is enkel het werk van de trainer.
|
20 Sep 2023, 21:14 |
|
![]() |
|
Reserve
Ik wil hier geen paniek zaaien maar Francky Cieters zat in de tribune zondag
![]() Al mogen we er vrij zeker van zijn dat Mirallas die zelf niet kent. Goed dat Gillet afgehaakt heeft maar het zal dan wel een andere Franstalige Belg worden denk ik. Iemand als een Thierry Siquet ofzo. Dury zal ook wel passen of te duur zijn. Eigenlijk kan je geen betere trainer hebben voor dit niveau als de Regi. |
20 Sep 2023, 21:25 |
|
![]() |
|
Reserve
iendrachter schreef: Ik wil hier geen paniek zaaien maar Francky Cieters zat in de tribune zondag ![]() Al mogen we er vrij zeker van zijn dat Mirallas die zelf niet kent. Goed dat Gillet afgehaakt heeft maar het zal dan wel een andere Franstalige Belg worden denk ik. Iemand als een Thierry Siquet ofzo. Dury zal ook wel passen of te duur zijn. Eigenlijk kan je geen betere trainer hebben voor dit niveau als de Regi. Inderdaad, Regi Van Acker is de enige valabele optie, maar dat is bekeken vanuit het standpunt van mensen die het EA-plaatje snappen. Dat kan je nog altijd niet zeggen van "bestuur" en TD voorlopig. Van Acker zal het dus zeker niet worden. |
21 Sep 2023, 8:57 |
|
Pagina 429 van 429 |
[ 6431 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 425 426 427 428 429 |