Voorbereiding 16-17 - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 217 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 15
 Voorbereiding 16-17 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Naast tekenen die wijzen op een mooi voetbal seizoen was op de eerste training en eerste oefenpot ook een vibe te ondervinden onder de supporters. Naar mijn gevoel toch, een beetje zoals bij aanvang van het seizoen in vierde. Hopelijk keren supporters en de daarbij horende sfeer ook terug.

Eendracht Aalst is niet kapot te krijgen :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


28 Jul 2016, 12:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2303
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
The Blackwans schreef:
Naast tekenen die wijzen op een mooi voetbal seizoen was op de eerste training en eerste oefenpot ook een vibe te ondervinden onder de supporters. Naar mijn gevoel toch, een beetje zoals bij aanvang van het seizoen in vierde. Hopelijk keren supporters en de daarbij horende sfeer ook terug.

Eendracht Aalst is niet kapot te krijgen :EA:


Dus met de vingers in de neus kampioen? ;)


28 Jul 2016, 12:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Hugo schreef:
69 schreef:
Ik was één van de velen die er onder het gestuntel van FDR de brui had aangegeven. Een nieuwe (be)wind en de eerste positieve commentaren wekken alvast mijn nieuwsgierigheid en na een sabbatjaar ga ik vanavond eens een kijkje nemen op het veld van de leeuwkens. Hopelijk slaat de oude liefde meteen weer aan en kunnen anderen mijn goede voorbeeld volgen!


(y)
Ik verwacht niet dat ze vanavond met de voltallige A-kern zullen spelen, ze moeten zaterdag weer aan de bak in Leuven.


toch wel, volledige kern 1ste, zonder beloften. En tis op de Leeuwkens, dus Affligem :drank:

_________________
geer'n bè


28 Jul 2016, 14:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3415
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
2-8... n leuke manier om de nieuwe ploeg te leren kennen lijkt me. Baras 4 goals...die wou ook eens iets laten zien precies.
blij om zoveel positieve, enthousiaste reacties te zien en her en der eens een supporter te zien terugkeren na het "tijdperk" de roose.
Heel erg beneiuwd naar wat deze ploeg kan tegen OHL. We moeten rekening houden met een nederlaag, maar als we het die ploeg moeilijk kunnen maken op hun fandag is dat ook al goed, lijkt me.

hopelijk kan deze jeugdige enthousiaste ploeg veel hartjes (terug-)winnen.


28 Jul 2016, 21:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Davy schreef:
2-8... n leuke manier om de nieuwe ploeg te leren kennen lijkt me. Baras 4 goals...die wou ook eens iets laten zien precies.
blij om zoveel positieve, enthousiaste reacties te zien en her en der eens een supporter te zien terugkeren na het "tijdperk" de roose.
Heel erg beneiuwd naar wat deze ploeg kan tegen OHL. We moeten rekening houden met een nederlaag, maar als we het die ploeg moeilijk kunnen maken op hun fandag is dat ook al goed, lijkt me.

hopelijk kan deze jeugdige enthousiaste ploeg veel hartjes (terug-)winnen.

--

Men mag uiteraard aantekenen, dat onze voorbije oefen-tegenstanders die reeksen lager spelen, niet echt een reële waardemeter zijn.
Dat is maar gedeeltelijk waar.... Maar tijdens deze wedstrijden zet EA toch duidelijke cijfers neer als zijnde sterkere tegenstander. En ook doen die ploegen er ook alles aan, om niet zomaar belachelijk gemaakt worden.
Goed gevoel geeft me, dat we op onze "normale kracht en stevigheid" voetballen voor 2de amateurklasse. Het is ooit anders geweest dat we geen niveau haalden (ook niet bij oefenwedstrijden), tegen gelijkwaardige of lager geklasseerde ploegen...
Dus voor mij gaat het wel de goeie en hoopgevende kant uit...!
OHL zal ook al veel wijsheid meebrengen!

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


28 Jul 2016, 23:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Kwestie van de opvolging te verzekeren ga ik mijn zoontje ( 18 maanden oud) volgende week laten kennismaken met den iendracht door met hem naar Meldert - EA te gaan zien.

Dus alvast weer ne supporter erbij :EA:


29 Jul 2016, 8:59
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2970
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
kheiremans schreef:
Kwestie van de opvolging te verzekeren ga ik mijn zoontje ( 18 maanden oud) volgende week laten kennismaken met den iendracht door met hem naar Meldert - EA te gaan zien.

Dus alvast weer ne supporter erbij :EA:


Zo moet dat,jong geleerd ... (y)
Mijn kinderen - 4 en 6 jaar - zijn meegeweest op Lede, en normaalgezien zullen ze er op Meldert ook bij zijn. Er komen trouwens meer en meer (kleine) kidneren mee naar de oefenmatchen.

Wat de match van gisteren betreft:
Opnieuw een zeer goeie Baras gezien. Ook De Man heeft weer mooie dingen laten zien. Invalbeurt mitu (y) De ploeg speelt mooi voetbal, combineert vlot en gaat voor elke bal.

Ben heel benieuwd wat het op OHL gaat zijn, een tegenstander van formaat. Helaas zal ik er zelf niet kunnen bij zijn.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Jul 2016, 9:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Aalst - Namen gaat door op de zandberg (3 EUR inkom)
Meldert - Aalst wordt waarschijnlijk afgelast/uitgesteld.

_________________
OB17


29 Jul 2016, 9:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Tokkie schreef:
Aalst - Namen gaat door op de zandberg (3 EUR inkom)
Meldert - Aalst wordt waarschijnlijk afgelast/uitgesteld.


GVD


29 Jul 2016, 10:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
kheiremans schreef:
Tokkie schreef:
Aalst - Namen gaat door op de zandberg (3 EUR inkom)
Meldert - Aalst wordt waarschijnlijk afgelast/uitgesteld.


GVD

Tja, dat krijg je als je op voorhand aankondigt om tijdens die match een hooligan op te leiden ...


29 Jul 2016, 11:11
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Urzua schreef:
kheiremans schreef:
Tokkie schreef:
Aalst - Namen gaat door op de zandberg (3 EUR inkom)
Meldert - Aalst wordt waarschijnlijk afgelast/uitgesteld.


GVD

Tja, dat krijg je als je op voorhand aankondigt om tijdens die match een hooligan op te leiden ...


??


29 Jul 2016, 11:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 849
Locatie: mejlert
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
BDS schreef:
Urzua schreef:
kheiremans schreef:

GVD

Tja, dat krijg je als je op voorhand aankondigt om tijdens die match een hooligan op te leiden ...


??


lees hoger


29 Jul 2016, 14:40
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Morgen alweer match. De eerste echte test voor onze nieuwe ploeg.
OHL heeft zijn voorbereiding er al bijna opzitten en speelt volgende week al zijn eerste competitiematch dus ben echt benieuwd wat ze tegen dergelijke tegenstander gaan klaarmaken.
In ieder geval zal het mss de meest sfeervolle wedstrijd uit de voorbereiding zijn. Hopelijk ook met wat volk van ons :EA:
voor de supporters die de verplaatsing maken en geen facebook hebben:

"Ter info. Na overleg met de politie hebben we toch de toestemming gekregen om het bezoekersvak niet open te doen, maar dat iedereen die komt kijken in Tribune 1 zal plaatsnemen.

Er wordt enkel gevraagd aan de fans van Eendracht Aalst om in vakken 108-109 samen te gaan zitten. Men kan dus het stadion betreden via de Kardinaal Mercierlaan en niet via de Tervuursevest zoals eerder aangegeven."


29 Jul 2016, 21:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
In de oefenwedstrijd OHL-Eendracht Aalst verloor onzen iendracht, met 4-0 tegen het B-eltal van Leuven.
Na de koffie was het reeds 2-0 en in de tweede helft werd de score verdubbeld.
Een logisch resultaat, maar het was wel een interessante wedstrijd om conclussies te trekken als voorbereiding op het komende seizoen.
We hebben nog effe de tijd om versterkingen te zoeken, en lessen te leren...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


30 Jul 2016, 21:20
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Hopelijk maken ze nog werk van wat versterking (rechtsback, cm, en nen groten beuker vooraan) en wacht men niet tot 31 augustus.

Kwestie van die aanwinsten al wat in te passen in de ploeg.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


30 Jul 2016, 22:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 217 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst