1ste Amateurliga 2017-2018 - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 527 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 36
 1ste Amateurliga 2017-2018 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
Hier zitten geboren politiekers :hmm: rond de pot draaien en over iets anders beginnen,zoals Witzwet wachten veel forum gangers op jullie antwoorden :kiss:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Jan 2018, 10:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3909
Leeftijd: 46
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
waly 2 schreef:
ze stonden de laatste keer wel te drummen om n iendracht te redden......


Ja. Toch wel. Er waren vier groepen die klaar stonden. De groep rond svdb, groep rond valckenier, groep rond van eetvelt en een groep rond van Aken.

De vzw kon er met drie overleggen. Dus wat is je punt waly2?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Jan 2018, 11:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5752
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
dat het plj is geworden.


20 Jan 2018, 11:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
witzwet schreef:
waly 2 schreef:
ze stonden de laatste keer wel te drummen om n iendracht te redden......


Ja. Toch wel. Er waren vier groepen die klaar stonden. De groep rond svdb, groep rond valckenier, groep rond van eetvelt en een groep rond van Aken.

De vzw kon er met drie overleggen. Dus wat is je punt waly2?


er stond niemand klaar, je moet de mensen geen blaaskes wijsmaken.
dat de vzw met zo gezegde investeerders heeft gepraat klopt wel, maar daarom verkondigen dat er nog klaarstonden is gewoon een leugen .

Het spijt ons vandaag te moeten meedelen dat die beslissing niet positief is. Guy Valckenier - en met hem andere kandidaat-investeerders - wil vandaag NIET instappen in het verhaal Eendracht Aalst. Als reden geeft hij de TE hoge schuldenberg van de club op. Volgens de recentste cijfers waarover hij beschikt, zou het niet langer gaan om 1,6 miljoen €, maar al om ongeveer 2 miljoen € schuld, intern en extern samen.
Er is dus vandaag NIEMAND die in de huidige situatie de club Eendracht Aalst wil en vooral kan overnemen.


ze hebben veel blabla verkocht , maar toen puntje bij paaltje kwam, was er niemand financieel bij machte om eendracht aalst in de huidige vorm ( met stamnummer 90 - geen fusie- geen faillissement ) over te nemen.
over een andere vorm moeten we zelf niet praten want dat wou niemand, buiten een paar enkelingen .
1 man heeft het gedaan en verdient van mij respect , en wat gij en de rest daar van denken kan mij gestolen worden .
dat er nog veel werk aan is aan dit eendracht aalst weten we allemaal en dat hij fouten maakt ook, ik zit ook soms te vloeken met sommige beslissingen.
maar noem eens een club waar er geen fouten worden gemaakt , en daar zitten voorzitters bij die al jaren in het voetbal zitten . ik heb ook nog geen voorzitter weten zeggen het is mijn fout.

de vzw heeft na hun eerste gesprek met plj gezegd , de redding zal iets van lange adem zijn , hopelijk zullen de supporters het geduld hebben . na amper een goed jaar wordt plj al met de grond gelijk gemaakt.

het kan altijd beter , maar we hadden er al veel slechter kunnen voorstaan ,dat gaat er bij sommigen nog altijd niet in. ze denken nog altijd dat we die grote ploeg uit eerste klasse zijn , doe jullie ogen open ,wij zijn een amateurploegje . en met wat er de afgelopen 15 jaar allemaal niet gebeurt is,mogen we content zijn dat we nog bestaan.
als ik hier dan lees , plj moet weg , DA ook , svdb is een gat likker moet ook weg.
wat blijft er dan nog over ? de rotte appels die door dezelfde groep ook buiten moet :plat:


20 Jan 2018, 13:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3909
Leeftijd: 46
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
witteken schreef:
witzwet schreef:
waly 2 schreef:
ze stonden de laatste keer wel te drummen om n iendracht te redden......


Ja. Toch wel. Er waren vier groepen die klaar stonden. De groep rond svdb, groep rond valckenier, groep rond van eetvelt en een groep rond van Aken.

De vzw kon er met drie overleggen. Dus wat is je punt waly2?


er stond niemand klaar, je moet de mensen geen blaaskes wijsmaken.
dat de vzw met zo gezegde investeerders heeft gepraat klopt wel, maar daarom verkondigen dat er nog klaarstonden is gewoon een leugen .

Het spijt ons vandaag te moeten meedelen dat die beslissing niet positief is. Guy Valckenier - en met hem andere kandidaat-investeerders - wil vandaag NIET instappen in het verhaal Eendracht Aalst. Als reden geeft hij de TE hoge schuldenberg van de club op. Volgens de recentste cijfers waarover hij beschikt, zou het niet langer gaan om 1,6 miljoen €, maar al om ongeveer 2 miljoen € schuld, intern en extern samen.
Er is dus vandaag NIEMAND die in de huidige situatie de club Eendracht Aalst wil en vooral kan overnemen.


ze hebben veel blabla verkocht , maar toen puntje bij paaltje kwam, was er niemand financieel bij machte om eendracht aalst in de huidige vorm ( met stamnummer 90 - geen fusie- geen faillissement ) over te nemen.
over een andere vorm moeten we zelf niet praten want dat wou niemand, buiten een paar enkelingen .
1 man heeft het gedaan en verdient van mij respect , en wat gij en de rest daar van denken kan mij gestolen worden .
dat er nog veel werk aan is aan dit eendracht aalst weten we allemaal en dat hij fouten maakt ook, ik zit ook soms te vloeken met sommige beslissingen.
maar noem eens een club waar er geen fouten worden gemaakt , en daar zitten voorzitters bij die al jaren in het voetbal zitten . ik heb ook nog geen voorzitter weten zeggen het is mijn fout.

de vzw heeft na hun eerste gesprek met plj gezegd , de redding zal iets van lange adem zijn , hopelijk zullen de supporters het geduld hebben . na amper een goed jaar wordt plj al met de grond gelijk gemaakt.

het kan altijd beter , maar we hadden er al veel slechter kunnen voorstaan ,dat gaat er bij sommigen nog altijd niet in. ze denken nog altijd dat we die grote ploeg uit eerste klasse zijn , doe jullie ogen open ,wij zijn een amateurploegje . en met wat er de afgelopen 15 jaar allemaal niet gebeurt is,mogen we content zijn dat we nog bestaan.
als ik hier dan lees , plj moet weg , DA ook , svdb is een gat likker moet ook weg.
wat blijft er dan nog over ? de rotte appels die door dezelfde groep ook buiten moet :plat:



Kijk, ge kunt en ge moogt veel zeggen maar me leugens toedichten is er over. De 4 groepen waren er dus wel. Vooral omdat ik zelf bij de meeste vergaderingen bij was.

Groep rond svdb met plj die inderdaad Aalst in zijn huidige vorm wou redden.
Groep van eetvelt daar herinner ik me nog weinig concreet van. Investeerders niet bij naam genoemd.
Groep valckenier wou inderdaad Aalst eerst op de fles laten gaan.
Groep rond yannick van Aken, die net wou onderhandelen maar toen was groep 1 reeds te ver gevorderd in de gesprekken. Te laat dus.

Uw verslag dateert wellicht van voor wij weet hadden van plj. Wij hebben veel verslagen gecommuniceerd, wat ook onze taak was.

Moet plj weg en zijn kliek? Als hij er morgen wat investeerders bijhaalt zoals hij beloofd had mag hij van mij 100 jaar worden in Aalst. Want als die komen volgt de rest vanzelf omtrent de ploeg. Want op dit ogenblik staat eendracht aalst stil. Daarin verschillen wij van mening.


We moeten op tijd evalueren.

Wel blij dat je erkent dat er weldegelijk rotte appels zitten.

Spijtig dat de vzw nooit zo'n kerel als jij gehad heeft. Als je dan eendracht aalst echt leert kennen, kan het zijn dat je een doos xanax per dag opeet. Maar pas op. Ik herken mezelf in u in de tijd van frank de roose.

We zullen zien.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Jan 2018, 14:28
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
1) Ne groep die niemand zich herinnert;
2) Ne groep die 'onzen iendracht' failliet wou laten gaan om opnieuw te beginnen met FC Dynamo Renault Aalst;
én 3) ne groep rond Yannick Van Aken, 'die te laat was om te komen onderhandelen' :D Da klinkt idd als ne groep rond Yannick Van Aken :plat:

Conclusie: Kust uw pollekes maar dat het 'de groep rond SVDB' geworden is.

Verder volledig eens met de post van witteken! :EA:


20 Jan 2018, 15:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
In Aalst zal er altijd iemand klaar staan om verder te doen,maar jammer genoeg zijn er de laatste jaren teveel prutsers aan de macht gekomen.
Maar met de schulden die je toen had was het beter om andere pistes te bewandelen,want sommigen denken dat we nu veel verder staan dan tijdens de overname,eind deze maand zal weer een en ander duidelijk zijn hoever we gevorderd zijn.
Ik blijf er bij als je een gezonde club wil,moest je schulden vrij kunnen beginnen,maar er zijn er hier teveel waar het stamnummer belangrijker is dan de club zelf.
En als je een voorzitter hebt die enkel wil heersen en verdelen dan kom je nooit een stap vooruit.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Jan 2018, 15:32
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3909
Leeftijd: 46
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
allesaaneen schreef:
1) Ne groep die niemand zich herinnert;
2) Ne groep die 'onzen iendracht' failliet wou laten gaan om opnieuw te beginnen met FC Dynamo Renault Aalst;
én 3) ne groep rond Yannick Van Aken, 'die te laat was om te komen onderhandelen' :D Da klinkt idd als ne groep rond Yannick Van Aken :plat:

Conclusie: Kust uw pollekes maar dat het 'de groep rond SVDB' geworden is.

Verder volledig eens met de post van witteken! :EA:


Vandaar dat de vzw ook volop de steun aan svdb heeft gegeven hé en getracht heeft om later groep 2 mee in het verhaaltje te laten stappen. En de rest is 'toekomst zal het uitwijzen'.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Jan 2018, 16:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1918
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
op zijn minst zijn we zonder buitenlandse geldschieters, fusies of andere foefelkunstgrepen 1 prachtig seizoen dat ze ons niet meer kunnen afpakken als ons eigen met een fantastische apotheose verder. punt.

:EA:

_________________
may the FORCE be with you.


20 Jan 2018, 16:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
Still standing ! schreef:
op zijn minst zijn we zonder buitenlandse geldschieters, fusies of andere foefelkunstgrepen 1 prachtig seizoen dat ze ons niet meer kunnen afpakken als ons eigen met een fantastische apotheose verder. punt.

:EA:


Je zou uw punt nog is kunnen wijzigen in een komma,want er is nog een plan (overname) bezig en dat was de 5e kandidaat die toen ook iets wou doen voor Aalst,maar zijn tenten elders opsloeg dus nog even afwachten wat die buitenlandse geldschieter betreft.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Jan 2018, 16:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1918
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
Bakkie schreef:
Still standing ! schreef:
op zijn minst zijn we zonder buitenlandse geldschieters, fusies of andere foefelkunstgrepen 1 prachtig seizoen dat ze ons niet meer kunnen afpakken als ons eigen met een fantastische apotheose verder. punt.

:EA:


Je zou uw punt nog is kunnen wijzigen in een komma,want er is nog een plan (overname) bezig en dat was de 5e kandidaat die toen ook iets wou doen voor Aalst,maar zijn tenten elders opsloeg dus nog even afwachten wat die buitenlandse geldschieter betreft.


Beste heer Bakkie,

het seizoen waarnaar ik in bovenvermeld schrijven refereerde betreft een voetbaljaargang die inmiddels afgesloten is en bijgevolg tamelijk onomkeerbaar in het verleden ligt. op dat moment was het bestuur in handen van de door u zo geliefde plj en tenzij u me er nu van gaat overtuigen dat Dilbeek in het buitenland ligt of u back to the future manipulaties kan uitvoeren, blijf ik bij mijn punt dat er een punt mag staan.

wat de toekomst brengen zal, daar spreek ik me niet over uit. maar wat dat betreft ben ik van het principe: https://www.youtube.com/watch?v=Q3Kvu6Kgp88

_________________
may the FORCE be with you.


20 Jan 2018, 16:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
Still standing ! schreef:
Bakkie schreef:
Still standing ! schreef:
op zijn minst zijn we zonder buitenlandse geldschieters, fusies of andere foefelkunstgrepen 1 prachtig seizoen dat ze ons niet meer kunnen afpakken als ons eigen met een fantastische apotheose verder. punt.

:EA:


Je zou uw punt nog is kunnen wijzigen in een komma,want er is nog een plan (overname) bezig en dat was de 5e kandidaat die toen ook iets wou doen voor Aalst,maar zijn tenten elders opsloeg dus nog even afwachten wat die buitenlandse geldschieter betreft.


Beste heer Bakkie,

het seizoen waarnaar ik in bovenvermeld schrijven refereerde betreft een voetbaljaargang die inmiddels afgesloten is en bijgevolg tamelijk onomkeerbaar in het verleden ligt. op dat moment was het bestuur in handen van de door u zo geliefde plj en tenzij u me er nu van gaat overtuigen dat Dilbeek in het buitenland ligt of u back to the future manipulaties kan uitvoeren, blijf ik bij mijn punt dat er een punt mag staan.

wat de toekomst brengen zal, daar spreek ik me niet over uit. maar wat dat betreft ben ik van het principe: https://www.youtube.com/watch?v=Q3Kvu6Kgp88


:plat: Bij mijn weten heeft Dilbeek niets met het bovenvermeld schrijven te maken :D ge weet zoveel als die dood gereden mus hier voor de deur.
Misschien kunde uwe link nog toevoegen aan uw onderschrift. ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Jan 2018, 16:45
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
Waarom altijd zo negatief... weet dat wij als supporter niks in de pap te brokken hebben. Dat is hier zo en dat is overal zo. Denk je dat ze in Chelsea mee mogen beslissen wie sponsor is en wie niet? Dacht het niet. Indien al die mooie engelse, spaanse etc... topclubs geen buitenlandse geldschieters zouden hebben, zou het veel minder zijn. Als die hun geld in Al hallal steken, dan kunnen we kijken naar Al hallal tegen fc habibi. En dan zal Hazard en De Bruyne plots goed arabisch of russisch spreken. Mijn punt is... voetbal is rot! Voetbal heeft niets meer te maken met uw lokale ploeg aanmoedigen die bij u onder de kerktoren speelt. Voetbal is een manier om veeeeeeeeeel geld te verdienen bij een aantal clubs... (hooguit 25) en al de rest mag blij zijn dat ze mogen meespelen. En bij die 25 zit geen enkele belgische. Een ploeg als Aalst kan te hoogste tweede klasse halen. In eerste hebben wij niks te zoeken, tenzij er een (buitenlandse) geldschieter komt. En valckenier.... och jongens toch, denken jullie nu echt dat we dan al in eerste speelden? Wat met al die sponsors en leveranciers die nog geld te goed hadden?? gewoon zeggen ... oeps sorry we herbeginnen? tis geen playstation he. Vergeet niet dat bij sommige leveranciers ook hun gezin moet leven van hun inkomsten. En als aalst dan zegt foert... dan hebben zij ook niks. Tis allemaal makkelijk praten. Ben ik blij dat Aalst nog leeft.... JA. Ben ik blij met PLJ.... JA. Ben ik het eens met alle beslissingen en moet ik mij daar mee moeien tot in het oneindige.... NEEN. Kan ik het aankaarten.... Ja. Moeten ze luisteren .... Nee
Ben ik tevreden met de promotie.... verdomme ja, maar wees realistisch. We zijn maar aalst en niet Beerschot of Antwerpen.

Slotvraag.... gaan we ons redden.... JA maar het zal niet om aan te zien zijn en volgend jaar moet het beter. NEM!


20 Jan 2018, 17:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
Ge vergeet nog te vermelden dat een club zonder supps geen enkele overlevingskans heeft op enig niveau.
Wij de supporters zijn ‘Eendracht Aalst’ en niet de voorzitters die hier al de revue gepasseerd zijn.
Er is een groot verschil met een buitenlandse investeerder of een buitenlandse voorzitter.
En onder FDR hebben we ook schitterende seizoenen gehad,maar achter de schermen ging onze club tenonder aan de gekende schulden.
En dan maar roepen dat de supps meer inzage moeten hebben in de club.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Jan 2018, 17:52
Junior

Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37
Berichten: 272
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: 1ste Amateurliga 2017-2018
Wat een gezaag en geklaag is dat hier altijd toch pfffff.
@Bakkie ga in u nonkel of wie het ook is Valckenier zijn gat kruipen en stop hier eens met de jan en alleman uit te hangen en te doen of je alles weet. Je ging toch wegblijven zei je, wel doe het.
Mensen zoals jij kan een kan een forum zeker missen.
Ga volgend jaar naar Denderbrol, hij komt daar toch op in de gemeente Afrika tijdens de verkiezingen,dus met die fusieploeg Denafjafja;fjak;jfa zal je samen met hem wel iets opbouwen in Afrika. :drank: :drank:


Laatst gewijzigd door tigers op 20 Jan 2018, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.



20 Jan 2018, 19:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 527 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 36


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: De Segers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst