Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 841 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 57
 Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2648
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
Alé tis ook weer niet waar :lol: .
Man toch al wat niet in het kraam past is niet waar.
Waarom vragen jullie eigenlijk info, het is toch nooit waar, al bewijst men momenteel dat alles wat hier negatief gezegd wordt tot op heden wel waar is.

Dus als ik het goed begrijp heeft PLJ de nieuwe spelers en medewerkers laten inschrijven bij de bond, wat zijn taak is als gerechtigd correspondent?
En wat betreft de vergadering met aanwezigheid van de voorzitters van de supportersclubs, stel ik mij toch de vraag of het zo moeilijk is om 1 gezamenlijk verslag op te stellen en dit via alle kanalen bekend te maken naar alle supporters.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


13 Sep 2023, 17:45
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 724
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Ik vind ook dat de voorzitters van de supportersclubs hier best iets gepost hadden.
Of zijn dat struisvogels die hun kop in 't zand steken?


13 Sep 2023, 17:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1287
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Neutralboy schreef:
Alé tis ook weer niet waar :lol: .
Man toch al wat niet in het kraam past is niet waar.
Waarom vragen jullie eigenlijk info, het is toch nooit waar, al bewijst men momenteel dat alles wat hier negatief gezegd wordt tot op heden wel waar is.

Dus als ik het goed begrijp heeft PLJ de nieuwe spelers en medewerkers laten inschrijven bij de bond, wat zijn taak is als gerechtigd correspondent?
En wat betreft de vergadering met aanwezigheid van de voorzitters van de supportersclubs, stel ik mij toch de vraag of het zo moeilijk is om 1 gezamenlijk verslag op te stellen en dit via alle kanalen bekend te maken naar alle supporters.


Daar heb je een punt en liefst nog een niet gefilterde versie met alleen maar het goed nieuws en alleen maar mooie beloften.
Smeirff heeft hier wel een mooi (ongefilterd) verslag gezet, op de facebook pagina van Eendracht Maakt Macht vind je de gefilterde versie.


13 Sep 2023, 17:53
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 196
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Neutralboy schreef:
Alé tis ook weer niet waar :lol: .
Man toch al wat niet in het kraam past is niet waar.
Waarom vragen jullie eigenlijk info, het is toch nooit waar, al bewijst men momenteel dat alles wat hier negatief gezegd wordt tot op heden wel waar is.

Dus als ik het goed begrijp heeft PLJ de nieuwe spelers en medewerkers laten inschrijven bij de bond, wat zijn taak is als gerechtigd correspondent?
En wat betreft de vergadering met aanwezigheid van de voorzitters van de supportersclubs, stel ik mij toch de vraag of het zo moeilijk is om 1 gezamenlijk verslag op te stellen en dit via alle kanalen bekend te maken naar alle supporters.


Daar heb je een punt en liefst nog een niet gefilterde versie met alleen maar het goed nieuws en alleen maar mooie beloften.
Smeirff heeft hier wel een mooi (ongefilterd) verslag gezet, op de facebook pagina van Eendracht Maakt Macht vind je de gefilterde versie.


Dus bij deze ,Smeirff elke keer alster supportersvergadering is gelieve hier een verslag te zetten :lol: :lol:
Getj da goe gedoan :D


13 Sep 2023, 18:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1030
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Kalamaki2014 schreef:
Neutralboy schreef:
Persconferentie vandaag wederom uitgesteld wegens.... Corona :lol: .
:crazy:


I Told you so, "the continuing story of Peyton Place"
Sorry gasten, maar dit is echt te gek voor woorden
Ik krijg er ondertussen meer dan genoeg van en ik niet alleen denk ik

WHAT A MESS


Wegens Corona my ass...
Ik ben er zeker van dat het hier gaat om een acute aanval van Turks vliegend schijt ja !
Vliegend schijt dat die Turken opgedaan hebben omdat ze eindelijk beginnen te beseffen welke mesthoop PLJ hier heeft achtergelaten .. :D


13 Sep 2023, 19:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
Kalamaki2014 schreef:
Neutralboy schreef:
Persconferentie vandaag wederom uitgesteld wegens.... Corona :lol: .
:crazy:


I Told you so, "the continuing story of Peyton Place"
Sorry gasten, maar dit is echt te gek voor woorden
Ik krijg er ondertussen meer dan genoeg van en ik niet alleen denk ik

WHAT A MESS


Wegens Corona my ass...
Ik ben er zeker van dat het hier gaat om een acute aanval van Turks vliegend schijt ja !
Vliegend schijt dat die Turken opgedaan hebben omdat ze eindelijk beginnen te beseffen welke mesthoop PLJ hier heeft achtergelaten .. :D

:plat: PLJ de man die men hier op handen draagde,er was toch geen enkel probleem op de Bredestraat,nog een geluk dat hij er was of er was geen voetbal meer. :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


13 Sep 2023, 19:48
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1030
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Neutralboy schreef:
jMs schreef:
Bedankt Smeirff voor de samenvatting nu weten we toch ook al iets meer :D

Er is nog veel werk te doen dat in ieder geval anderszijds vind ik het wel chapeau van de turken dat ze hun schouders eronder willen zetten in deze eigenlijk toch wel grote puinhoop ! Ben benieuwd wat er nog allemaal komt…


. De CVBA Eendracht Aalst ( met PLJ en zoon als bestuurder ) is Schuldeiser van de VZW's Eendracht Aalst ( + 5 miljoen schulden aan CVBA ) en deze wordt zomaar even ontbonden zonder probleem ???
Je hebt er geen verstand van maar sinds de "overname" heb je wel je zegje te doen :?

@Filip Dhose is ier ook stilgevallen sinds zijn burgergervader van zijn partij zijn zegje heeft gedaan en ook zijn bedenkingen heeft.


Mmmmm... Da's inderdaad héél erg verdacht...
Dhose vs Dosje...???? :?
Zou het ?? :D


13 Sep 2023, 21:05
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3156
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
een club overpakken ZONDER de financiële toestand te kennen van de club die je overneemt.

Mag ik dat "eigen schuld dikke bult" vinden?!

amateurs, ik heb er geen ander woord voor. En die willen op vier jaar naar 1A. :rolandjen: :rolandjen:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


14 Sep 2023, 23:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Zou er nu ook een oproep komen om de spelers massaal te steunen :?
Ik vraag het voor een vriend.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


14 Sep 2023, 23:27
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3156
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Voor onze Turkse Riviera Boys...


Wat is due diligence?

Tijdens het due diligence-onderzoek wordt een onderneming of een persoon zorgvuldig geanalyseerd op economische, juridische, fiscale en financiële omstandigheden. Dit omvat bijvoorbeeld omzetcijfers, vennootschapstructuur of mogelijke relaties met economische criminaliteit, zoals corruptie en belastingfraude.

Een dergelijk onderzoek is noodzakelijk zodra een onderneming relaties onderhoudt met zakenpartners of wanneer er een andere onderneming moet worden overgenomen.

Een definitie van zakenpartner is “iedereen die met een onderneming zakelijk contact onderhoudt en niet een medewerker of orgaan ervan is”. Onafhankelijk van de omvang of betekenis van de zakelijke relatie maken hiervan deel uit: klanten, leveranciers, onderaannemers, verkoopvertegenwoordigers, adviseurs en partners bij joint-ventures, alsmede kleinschalige dienstverleners en intermediairs.

Door middel van due diligence-onderzoek brengen organisaties de risico's en kansen in kaart. Zo voorkomt u verrassingen. Welke vorm van due diligence wordt toegepast, hangt af van de betreffende situatie en de omvang van de risico's.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


15 Sep 2023, 9:24
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49
Berichten: 196
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Kroket zeg :lol:


15 Sep 2023, 9:31
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15
Berichten: 273
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
El Corredor (Light) schreef:
Voor onze Turkse Riviera Boys...


Wat is due diligence?

Tijdens het due diligence-onderzoek wordt een onderneming of een persoon zorgvuldig geanalyseerd op economische, juridische, fiscale en financiële omstandigheden. Dit omvat bijvoorbeeld omzetcijfers, vennootschapstructuur of mogelijke relaties met economische criminaliteit, zoals corruptie en belastingfraude.

Een dergelijk onderzoek is noodzakelijk zodra een onderneming relaties onderhoudt met zakenpartners of wanneer er een andere onderneming moet worden overgenomen.

Een definitie van zakenpartner is “iedereen die met een onderneming zakelijk contact onderhoudt en niet een medewerker of orgaan ervan is”. Onafhankelijk van de omvang of betekenis van de zakelijke relatie maken hiervan deel uit: klanten, leveranciers, onderaannemers, verkoopvertegenwoordigers, adviseurs en partners bij joint-ventures, alsmede kleinschalige dienstverleners en intermediairs.

Door middel van due diligence-onderzoek brengen organisaties de risico's en kansen in kaart. Zo voorkomt u verrassingen. Welke vorm van due diligence wordt toegepast, hangt af van de betreffende situatie en de omvang van de risico's.

Misschien willen ze net dat potje gesloten houden ;)


15 Sep 2023, 9:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 408
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Ben ik nu negatief ingesteld als ik denk dat het toch niet allemaal 100% goed komt?


15 Sep 2023, 11:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5752
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Moses Chunga schreef:
Ben ik nu negatief ingesteld als ik denk dat het toch niet allemaal 100% goed komt?

doemdenker... :D


15 Sep 2023, 11:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
Moses Chunga schreef:
Ben ik nu negatief ingesteld als ik denk dat het toch niet allemaal 100% goed komt?

doemdenker... :D

Eerder dom ;) en uw plaat blijft hangen :oops:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


15 Sep 2023, 12:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 841 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 57


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: zandberg en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst