Bram Verbist - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Bram Verbist 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Toch weer prachtig werk van ons bestuur.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


31 Jan 2007, 9:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
zijt maar zeker, een bestuur dat vooruit kijkt, en een keeper die duidelijk ambitie eeft, kortom de ideale mix. OOk nog jeudig maar met ervaring, ook ideaal voor sulmon om iets van te leren.

en vooral, een (ex-)ajacied in ons midden :dans: :grijns:

_________________
Afbeelding


31 Jan 2007, 10:14
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
vriend van de poëzie schreef:
Dag vrienden,

Sulmon heeft gewoon gebrek aan vertrouwen en dat is ook zichtbaar. Het Capellenspook raast nog te veel door zijn hoofd. Hij moet er zich vanaf zetten. Gedeeltelijk door hem maken wij nu zo een prachtig seizoen mee.
Financieel zal er ook wel niet te veel verlies zijn t.o.v. vorige seizoenen. Dus Sulmon, ik vind het alvast niet erg dat we in 4e spelen.

Wat betreft onze nieuwe aanwinst zou ik toch Bram graag zien als eerste doelman. Net omwille van het vertrouwen van de groep, in een wedstrijd niet uit ballans te brengen. Als hij echter de ene blunder na de andere begaat dan moet Sulmon zeker terug onder de lat.

Sulmon zal nog mooie kansen krijgen in zijn verdere sportieve loopbaan. Maar eerst moet hij de klik maken en aan zijn vertrouwen werken.


Begrijp ik het goed dat je hier zegt dat het door Sulmon is dat we in 4e spelen? Als dat zo is... Daar heb ik toch mijn twijfels bij hoor! Vorig jaar hadden we gewoon een slechte ploeg, en dan vooral tot nieuwjaar... Of dat aan een gebrek aan motivatie lag of aan iets anders ga ik hier volledig in het midden laten, maar je kan de degradatie niet op één speler afschuiven!!!

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


31 Jan 2007, 10:39
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2861
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Het is gewoon een transfert om gewoon risicoloos
verder te kunnen werken.
Stel je voor dat Sulmon gekwetst raakte ?
Voor de rest is het OK : nu voorlopig 2 goeie keepers te hebben want Sulmon kan het , maar mist wat vertrouwen.
Zonder die Ver (dinges :mrgreen: ) zien spelen te hebben , ga ik hem niet beoordelen.


31 Jan 2007, 10:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Schitterend werk van het bestuur. Dat hij tot het einde van het seizoen komt moet ook voor Andy toch een opsteker zijn. Ik zie het zeker niet als een gebrek aan vertrouwen in Sulmon maar als een zekerheid die het bestuur wil nemen, en maar goed ook. Stel dat Sulmon volgende week ook een blessure zou oplopen dat hebben we een zaak voor ...

Merci bestuur :Worship: :ea:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


31 Jan 2007, 11:40
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Vicky schreef:
vriend van de poëzie schreef:
Dag vrienden,

Sulmon heeft gewoon gebrek aan vertrouwen en dat is ook zichtbaar. Het Capellenspook raast nog te veel door zijn hoofd. Hij moet er zich vanaf zetten. Gedeeltelijk door hem maken wij nu zo een prachtig seizoen mee.
Financieel zal er ook wel niet te veel verlies zijn t.o.v. vorige seizoenen. Dus Sulmon, ik vind het alvast niet erg dat we in 4e spelen.

Wat betreft onze nieuwe aanwinst zou ik toch Bram graag zien als eerste doelman. Net omwille van het vertrouwen van de groep, in een wedstrijd niet uit ballans te brengen. Als hij echter de ene blunder na de andere begaat dan moet Sulmon zeker terug onder de lat.

Sulmon zal nog mooie kansen krijgen in zijn verdere sportieve loopbaan. Maar eerst moet hij de klik maken en aan zijn vertrouwen werken.


Begrijp ik het goed dat je hier zegt dat het door Sulmon is dat we in 4e spelen? Als dat zo is... Daar heb ik toch mijn twijfels bij hoor! Vorig jaar hadden we gewoon een slechte ploeg, en dan vooral tot nieuwjaar... Of dat aan een gebrek aan motivatie lag of aan iets anders ga ik hier volledig in het midden laten, maar je kan de degradatie niet op één speler afschuiven!!!

Vicky


Hij zegt nergens dat de degradatie Sulmon zijn fout is, maar dat hij in zak en as zat na die na de wedstrijd tegen Capellen. En dat dat nog in zijn hoofd zou spelen (wat ik dus totaal nie denk)


31 Jan 2007, 11:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
Jaja, Schots, De Ridder en co... perfect perfect :dans:
(hoe kan het ook anders :D)

_________________
Afbeelding


31 Jan 2007, 11:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Schitterend!

Sulmon kan het daar volgens mij niet moeilijk mee hebben. Denk, met alle respekt, dat Kristof zich onmogelijk kan meten met Bram.

Trouwens Kristof zal wel aan begin van seizoen geweten hebben dat hij enkel een kans zou krijgen bij korte blessure of eventuele schorsing van VDA.
Bij een maandenlange blessure weet je dat er (tijdelijke) vervanging komt. Dan kan het voor Kristof niet meer dan normaal zijn dat hij opnieuw een stap terug zet. En zeker als je dan ziet wie de vervanger is...

Great work van ons bestuur! Alweer...

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


31 Jan 2007, 12:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
een bestier oit de doezjend :Worship:

met die mannen kunde als supporter op je 2 oren slapen

_________________
www.spionkoplede.com


31 Jan 2007, 12:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Vandaag in HLN staat dat het duidelijk is dat hij -zoals reeds gezegd werd- maar tot het einde van het seizoen blijft en daarna terug hogerop wilt.

De keeper voor volgend seizoen wordt die van Diegem stond er ook te lezen.


31 Jan 2007, 14:44
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
s@té schreef:
Vandaag in HLN staat dat het duidelijk is dat hij -zoals reeds gezegd werd- maar tot het einde van het seizoen blijft en daarna terug hogerop wilt.


Awel, als we promoveren, gaan we toch hogerop... :grijns:

_________________
es da ier e fistjen...


31 Jan 2007, 14:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
boris clitoris schreef:
s@té schreef:
Vandaag in HLN staat dat het duidelijk is dat hij -zoals reeds gezegd werd- maar tot het einde van het seizoen blijft en daarna terug hogerop wilt.


Awel, als we promoveren, gaan we toch hogerop... :grijns:


Nog hoger? :grijns:

Nee, maar nu in de krant staat dat die van Diegem komt lijkt mij wat overbodig om Verbist nog te (kunnen) houden. Tenzij ze beslissen om Andy zijn contract niet te verlengen natuurlijk, ik dacht dat die maar tot het einde van het seizoen vastlag. Bartos? :grijns:


31 Jan 2007, 14:50
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
s@té schreef:
Tenzij ze beslissen om Andy zijn contract niet te verlengen natuurlijk, ik dacht dat die maar tot het einde van het seizoen vastlag. Bartos? :grijns:


Andy ligt inderdaad maar tot het einde van het seizoen onder contract.


31 Jan 2007, 14:54
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
nja allemaal te zien of die Verbist effectief zo goed is hé. Hij heeft bij GBA en Ajax gezeten maar verder als de beloften is hij ook nergens geraakt hé. Tis ne grote naam en hopelijk kan hij het waarmaken. En hopelijk wilt hij dan ook blijven


31 Jan 2007, 15:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Ne keer Bram Verbist gewend is aan de sfeer van het pierre cornelis stadion zal hij misschien wel bijtekenen.Diene keeper van diegem lieven veirman, dat kan ik me niemeer herinneren of dat da ne goeien is.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


31 Jan 2007, 15:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 197 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst