Bram Verbist - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Bram Verbist 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2861
Locatie: Erembodegem aan den denjer
We hadden met de kwetsuur van Andy, nog nood aan een
doelman.
Maar die euforie die ik hier lees nav de transfert van die doelman, gelieve die euforie toch wat tetemperen aub. Kampioen wordt je met een volledige kern en daar is Sulmon nu ,tot nader order, 1e keeper van.


31 Jan 2007, 15:12
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
jowwan schreef:
We hadden met de kwetsuur van Andy, nog nood aan een
doelman.
Maar die euforie die ik hier lees nav de transfert van die doelman, gelieve die euforie toch wat tetemperen aub. Kampioen wordt je met een volledige kern en daar is Sulmon nu ,tot nader order, 1e keeper van.


t Gebeurt niet veel, maar ik sluit me aan bij Jowwan...

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


31 Jan 2007, 15:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
de langen schreef:
Ne keer Bram Verbist gewend is aan de sfeer van het pierre cornelis stadion zal hij misschien wel bijtekenen.Diene keeper van diegem lieven veirman, dat kan ik me niemeer herinneren of dat da ne goeien is.


In de heenmatch tegen Diegem vorig seizoen stond Malfait, nu tweede doelman bij Dender, in de goal. Maar in de terugmatch in Diegem hield De Veirman toch enkele goeie kansen uit zijn goal.
Ik denk trouwens dat noch Eendracht Aalst noch Verbist zelf plannen hebben om over een verlengd verblijf te klappen hoor. Ik denk dat de doelmannen voor volgend seizoen al vastliggen en dat Verbist daar niet bijhoort.


31 Jan 2007, 15:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Ik denk dat het bestuur best nog even wacht om De Veirman ofzo aan te trekken.

Als Verbiest goed is, wat ik zeker verwacht, hoop ikdat we hem met onze sfeer kunnen overtuigen om toch te blijven. Beter en toffer voor ne speler om de kop in derde spelen bij onzen iendracht dan in tweede bij een ploeg als Eupen, Leuven, ...


31 Jan 2007, 15:22
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Smetje schreef:
Ik denk dat het bestuur best nog even wacht om De Veirman ofzo aan te trekken.

Als Verbiest goed is, wat ik zeker verwacht, hoop ikdat we hem met onze sfeer kunnen overtuigen om toch te blijven. Beter en toffer voor ne speler om de kop in derde spelen bij onzen iendracht dan in tweede bij een ploeg als Eupen, Leuven, ...


In HLN stond dat die al vastligt voor volgend seizoen.


31 Jan 2007, 17:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
s@té schreef:
Smetje schreef:
Ik denk dat het bestuur best nog even wacht om De Veirman ofzo aan te trekken.

Als Verbiest goed is, wat ik zeker verwacht, hoop ikdat we hem met onze sfeer kunnen overtuigen om toch te blijven. Beter en toffer voor ne speler om de kop in derde spelen bij onzen iendracht dan in tweede bij een ploeg als Eupen, Leuven, ...


In HLN stond dat die al vastligt voor volgend seizoen.


toch spijtig dat vele berichten sneller in de kranten of op andere sites staan dan op onze officiële...

_________________
es da ier e fistjen...


31 Jan 2007, 18:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
de laatste dagen is nochtans nog maar eens goed bewezen hoog veel van van HLN moet geloven.... :roll:

_________________
If you never try, you'll never know


31 Jan 2007, 18:11
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Een heel mooie transfer, en normaal gezien een heel goeie doelman, maar wat mij betreft start hij als 2e keeper.

Zelfs al haalden ze Casillas, awel die zou van mij op de bank mogen beginnen en op zijn kans wachten, net zoals Kristof heeft moeten doen. Kristof heeft zondag een goeie match gekeept, al had hij niet veel werk. Hij maakte ook een heel gemotiveerde en geconcentreerde indruk. Hij heeft zijn kans afgewacht, hij krijgt ze nu, als hij ze grijpt is dat dan maar spijtig voor dieje Verbist.


31 Jan 2007, 18:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
rivelinho schreef:
Een heel mooie transfer, en normaal gezien een heel goeie doelman, maar wat mij betreft start hij als 2e keeper.

Zelfs al haalden ze Casillas, awel die zou van mij op de bank mogen beginnen en op zijn kans wachten, net zoals Kristof heeft moeten doen. Kristof heeft zondag een goeie match gekeept, al had hij niet veel werk. Hij maakte ook een heel gemotiveerde en geconcentreerde indruk. Hij heeft zijn kans afgewacht, hij krijgt ze nu, als hij ze grijpt is dat dan maar spijtig voor dieje Verbist.


Ik volg u hierin volledig, rive, maar ik denk en vrees (voor Kristof dan toch) dat het zo niet in zijn werk zal gaan.


31 Jan 2007, 18:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
rivelinho schreef:
Een heel mooie transfer, en normaal gezien een heel goeie doelman, maar wat mij betreft start hij als 2e keeper.

Zelfs al haalden ze Casillas, awel die zou van mij op de bank mogen beginnen en op zijn kans wachten, net zoals Kristof heeft moeten doen. Kristof heeft zondag een goeie match gekeept, al had hij niet veel werk. Hij maakte ook een heel gemotiveerde en geconcentreerde indruk. Hij heeft zijn kans afgewacht, hij krijgt ze nu, als hij ze grijpt is dat dan maar spijtig voor dieje Verbist.


Als ge zo nen doelman haalt dan weet ge dat dat niet is om op de bank te zitten, het zou maar onnozel zijn. Ik vind dat ge niet kunt zeggen dat Sulmon een goede match heeft gekeept, als nen doelman geen werk heeft kunt ge moeilijk iets zeggen over zijn prestatie. Trouwens zondag heeft hij weer nen hogen bal uit zijn handen laten vallen, ma bon. Ik denk dat sommigen hier eens moeten leren om te kijken naar capaciteiten van een speler en ze op basis hiervan beoordelen en niet op basis van hoe sympathiek iemand is of hoe goed ge hem kent.

Ik heb hier trouwens een deja vu bij, een paar maand geleden werd dezelfde discussie gevoerd over VDA en Sulmon.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


31 Jan 2007, 20:16
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
ik zou zeggen,welkom bram.


31 Jan 2007, 21:04
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Ik vind het ook een mooie transfer maar mijn voorkeur blijft uitgaan naar Kristof!

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


31 Jan 2007, 21:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Mijne voorkeu gaat uit naar den beste van de 2 :grijns:
Kristof en Bram zullen bijde de ambitie hebben om eerste doelman te worden en dat kan ons alleen maar ten goede komen.Aan hen om onderling uit te maken wie dat zal zijn.Zo gaat dat nu eenmaal :fluit: En gelijk wie het zal zijn,we zullen hem steunen

_________________
Afbeelding


31 Jan 2007, 21:43
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Citeer:
Bram is intrinsiek een zeer goede doelman. Alleen had hij de pech in onze ploeg te belanden wanneer onze verdediging nog niet op punt stond (David Triantafillidis geblesseerd,...). Gevolg: 18 goals tegen in 6 wedstrijden (onze verdediging was kaas met gaten Sad) en Bram Verbist naar de bank. Daar kwam hij sinds de wedstrijd tegen Antwerp (midden september) niet meer vanaf. Nu, het is wel zo dat we al over een goede doelman beschikten (Ronny Schuermans), dus onze trainer had een "luxeprobleem". Maar Ronny heeft ons vorig jaar de titel geschonken in derde klasse dus het was niet zo evident voor de trainer om Bram Verbist terug in de ploeg te zetten.

Maar in elk geval, dank u Bram voor de inzet en toewijding die je ten opzichte van KVK Tienen hebt getoond. Het ga je goed bij je nieuwe club!


31 Jan 2007, 22:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Dus volgende zondag tegen Ukkel Kristof steunen en kben ervan overtuigd da em da zeer goe ga doen. de week nadien gaan we wel zien wie den trainer opstelt. Wss wel Bram, ma we weten alst wa tegenvalt (door gebrek aan matchritme oa), da we Kristof achter de hand hebben, zoals da was tot nu toe. En als we kampioen spelen, ist door de hele kern! :cheer:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


31 Jan 2007, 22:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 184 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst