Bram Verbist - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Bram Verbist 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
volledig mee akkoord. kverschiet er eigenlijk van da ze nog zo iemand hebben kunnen strikken op zeer korte termijn

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


30 Jan 2007, 22:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
ja, en ervaring heeft hij wel he!
en dan in 4de B willen spelen, petje af bram en welkom bij den iendracht!! :zot:


30 Jan 2007, 23:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
WALDAN schreef:
Verbechio schreef:
zeer goeie keeper en sjieke transfer (allee huurovereenkomst :p), al vinnek echt wel spijtig voor Kristof.


Anders is Kristof te zeker nu is ter concurrensje hé de mannen scherp aven hé :fluit:
mja, concurentie is dat niet hé... Bram gaat spelen en Kristof mja, die mag zen best doen een heel jaar door die had toch van op voorhand geen kans. Dus die concurentiefabel kun je al direkt opbergen... vind het vrij spijtig... en heb er serieus mijn mening over

enfin ja ge ziet hoe snel het kan gaan in voetbal...

_________________
If you never try, you'll never know


30 Jan 2007, 23:03
Scholier

Lid geworden op: 26 Jan 2006, 17:32
Berichten: 153
Locatie: Lennik
Ik ben teleurgesteld in Kristof zijn plaats! Heel zeker ne goeie keeper die ze nog kunnen strikken, maar toch getuigd het naar mijn bescheiden mening over weinig vertrouwen in Kristof Sulmon. We zullen wel zien!


30 Jan 2007, 23:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Natuurlijk is Bram Verbist ne schitterende transfer voor ne vierdeklasser hé, maar ik vind het toch ook heel spijtig voor Kristof. Ik had echt gehoopt dat die zich nog een half jaar kon bewijzen nu.


30 Jan 2007, 23:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
ja jongens, gelijk ons bestuur ambitie heeft gaan we nog dikwijls spijt hebben, bijvoorbeeld: spelers van deze (kampioenen)ploeg die we nu zo verafgoden, zullen volgend seizoen ook niet zo makkelijk meer in de ploeg staan als er weer betere spelers zullen aangetrokken worden

laat ons content zijn dat ze de gezonde ambitie omzetten in de praktijk

en hoe sympathiek kristof ook mag zijn, verbist is dus wel ne supertransfer hoor!

_________________
es da ier e fistjen...


30 Jan 2007, 23:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
@strasky
da vind ik nu is nie!
Ze moesten nog ne keeper aantrekken, als ze niets gedaan zouden hebben was er pas rede tot 'kritiek', nu nie! :no:


30 Jan 2007, 23:06
Scholier

Lid geworden op: 25 Okt 2006, 16:54
Berichten: 126
Mja maar dit is toch weer een mooi teken van hoe ambitieus ons bestuur is. We hadden nog nen extra keeper nodig e jonges. Wa als sulmon ook geblesseerd zou geraken. Hij is dit seizoen al enkele weken uit geweest. ge weet nooit é. Goe werk bestuur! Doe zo voort.

P.s als we eenen aantrekken is het toch beter dat het direct een versterking is? Kheb nix tegen sulmon ma kben heel tevreden met deze transfer. Op naar de titel!


30 Jan 2007, 23:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
belgianiron schreef:
@strasky
da vind ik nu is nie!
Ze moesten nog ne keeper aantrekken, als ze niets gedaan zouden hebben was er pas rede tot 'kritiek', nu nie! :no:



er moest idd ne keeper komen ma khad eigenlijk gehoopt da het iemand ging zijn voor op de bank te zitten of die zich moest bewijzen tov Kristof en da Kristof alleszins 1ste keus werd volgende zondag. Verbist zal wss nog ni mogen spelen en hopelijk speelt Kristof zo een match da em moe blijve staan :p en das zeker ni om slecht te spreken over Verbist e!

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


30 Jan 2007, 23:10
Scholier

Lid geworden op: 26 Jan 2006, 17:32
Berichten: 153
Locatie: Lennik
Reactie terug:

Idd, ze moeten ne keeper aantrekken. Maar jij weet goed genoeg, dat Verbist niet komt om op de bank te zitten. Terwijl ik vind dat dit de kans was voor Kristof Sulmon om hem te bewijzen. Door hem op deze manier terug te degraderen tot tweede keeper geef je hem een duidelijk signaal. Jammer, want hij heeft de kwaliteiten, maar mag ze niet tonen! Enorm frustrerend moet dat zijn !


30 Jan 2007, 23:11
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
jonges jonges hoe meer ik erover denk... wat een transfer!

_________________
es da ier e fistjen...


30 Jan 2007, 23:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
boris clitoris schreef:
ja jongens, gelijk ons bestuur ambitie heeft gaan we nog dikwijls spijt hebben, bijvoorbeeld: spelers van deze (kampioenen)ploeg die we nu zo verafgoden, zullen volgend seizoen ook niet zo makkelijk meer in de ploeg staan als er weer betere spelers zullen aangetrokken worden

laat ons content zijn dat ze de gezonde ambitie omzetten in de praktijk

en hoe sympathiek kristof ook mag zijn, verbist is dus wel ne supertransfer hoor!
mja Bram zal op papier nu wel een supertransfer zijn... een keeper moet zich altijd dubbel bewijzen.... en 4 dubbel op den Eendracht :roll: .

Ik vind het wel een mooie zaak dat we dat kaliber spelers kunnen aantrekken en daarin geef ik u dik gelijk, je mag inderdaad ook niet blijven stilstaan want daar lag de fout bij het vorige bestuur etc.
Buiten het feit dat deze ploeg inderdaad voor altijd in mijn ogen een beetje helden gaan blijven, gaan we daar inderdaad vroeg of laat allemaal moeten van afscheid nemen, maar het tijdstip speelt zo een beetje zijn rol.
In al wat je zegt heb je dik gelijk maar allé 'k ga er niet over door memmen. Het feit dat Andy spijtig is uitgevallen zorgt voor deze nettelige situatie... had liever het jaar uitgedaan zoals het liep.

Enfin, als er 1 ding positief aan is dan vind ik wel dat het ferm is dat zo een mannen toch terug Eendracht Aalst weten te appreciëren.

_________________
If you never try, you'll never know


30 Jan 2007, 23:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Wordt Verbist eigenlijk gehuurd of komt hij definitief?

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


30 Jan 2007, 23:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
placietjen schreef:
Enfin, als er 1 ding positief aan is dan vind ik wel dat het ferm is dat zo een mannen toch terug Eendracht Aalst weten te appreciëren.


heel just, de positieve berichten over de club de laatste maanden zullen zeker zijn invloed gehad hebben

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


30 Jan 2007, 23:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Verbechio schreef:
Wordt Verbist eigenlijk gehuurd of komt hij definitief?


nog aty ongekend

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


30 Jan 2007, 23:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 203 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst