Merci Jo, Arne, Kristof en Andy!!! | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Merci Jo, Arne, Kristof en Andy!!! 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Merci Jo, Arne, Kristof en Andy!!!
Scheiden is altijd een beetje lijden, ook toen ik gisteren zag hoe Arne zich aan het uitleven was tussen en met de supporters, besefte ik, dat we aan Arne niet alleen een degelijke speler, maar ook een fantastisch groepsdier verliezen, hetzelfde geldt voor "manke Jo" (gehandicapten onder elkaar) en doelmannen Andy & Kristof.

Vandaar mijn besluit om deze topic in het leven te roepen. U kan hier al uw blijken van dank en waardering kwijt. Het moge duidelijk zijn dat iedere rechtgeaarde Eendrachter deze binken alle succes toewenst in hun verdere carrière :o

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


30 Apr 2007, 10:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
ook het vertrek van een clubspeler als Sulmon zal volgende week eventjes slikken worden.


30 Apr 2007, 10:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Aan de drie musketiers,

Mannekes, heb het aan Andy en Arne al persoonlijk laten weten, over het hoe en waarom van jullie vertrek is al zeer veel geschreven, wij, als supporters, zullen daar nooit wel het fijne van weten. Je kan er vraagtekens bij plaatsen, maar moet ermee leven. Er zijn pro's en contra's, maar weet dat iedere Iendrachter jullie eeuwig dankbaar blijft. Jullie hebben gezien wat hier voor de thuismatch tegen Dilbeek is gescandeerd aan het adres van Ivan De Corte. Jullie kunnen zich op zijn minst aan iets gelijkaardigs verwachten bij een terugkeer met een andere ploeg etc

Jullie hebben stuk voor stuk jullie onmiskenbare verdienste in het memorabele seizoen. Mijn oprechte dank voor jullie engagement op en naast het veld, en ik maak er persoonlijk werk van om jullie eens te komen toejuichen, mét in mijn bandenspoor een aantal die hards, komend seizoen..

The best is yet to come, merci...ik zou zelfs durven zeggen: "Break a leg" maar dat is in de huidige context, cfr Jo, een beetje een ongelukkige uitspraak:p:p:p

Aan alledrie het allerbeste gewenst.

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


30 Apr 2007, 10:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
placietjen schreef:
ook het vertrek van een clubspeler als Sulmon zal volgende week eventjes slikken worden.


Uiteraard, hoe kon ik die vergeten, Kristof, het moge duidelijk zijn dat we ook jou graag geregeld nog eens terugzien, waar we nu al naar uitkijken

Laat ze ginder zien dat je het vertrouwen waard bent in Dilbeek, iets waar we van overtuigd zijn.

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


30 Apr 2007, 10:26
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Jo'ke, Arne, Andy, Kristof...

Aan allemaal een hele dikke merci! Voor mij zijn jullie allemaal ware helden! Een dikke, dikke merci en veel succes waar het voetbal jullie ook leiden zal...

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


30 Apr 2007, 11:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Ook ik wil deze 4 spelers bedanken voor de mooie tijd!
Jammer dat Andy op deze manier moet afscheid nemen(door blesure dus)en niet op het veld,dat had ik je graag nog gegund!Gaandeweg stond je steeds sterker en sterker te keepen tussen je palen,hopelijk voel je je bij je nieuwe club ook goed en kan je ook daar sterk prsteren.Kristof,ook voor jou,hoop ik dat je een goede club vind waar je titularis kan zijn,zodat je verder kan blijven uitgroeien tot een goed doelman.
Jo,eveneens jammer dat je door blesure in de laatste matchen er niet bij kon zijn.Voor mij één van de meest onderschatte speler van het team,gewoon het spel simpel houden zonder tralala,net zoals iedere andere speler in het team van groote waarde.
En tot slot Arne,Van jou hebben we genoten.Goede balrecuperatie,goed kopspel,goed schot(remember kampenhout :D )en belangrijke pion in de groep.Jammer dat je ons verlaat!

Zou mooi zijn mochten jullie ooit nog is tegen onze club uitkomen,je zal het zeker horen dan dat we jullie niet zo gauw zullen vergeten.
Merci mannen!

_________________
Afbeelding


30 Apr 2007, 12:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Gunni schreef:
Ook ik wil deze 4 spelers bedanken voor de mooie tijd!
Jammer dat Andy op deze manier moet afscheid nemen(door blesure dus)en niet op het veld,dat had ik je graag nog gegund!Gaandeweg stond je steeds sterker en sterker te keepen tussen je palen,hopelijk voel je je bij je nieuwe club ook goed en kan je ook daar sterk prsteren.Kristof,ook voor jou,hoop ik dat je een goede club vind waar je titularis kan zijn,zodat je verder kan blijven uitgroeien tot een goed doelman.
Jo,eveneens jammer dat je door blesure in de laatste matchen er niet bij kon zijn.Voor mij één van de meest onderschatte speler van het team,gewoon het spel simpel houden zonder tralala,net zoals iedere andere speler in het team van groote waarde.
En tot slot Arne,Van jou hebben we genoten.Goede balrecuperatie,goed kopspel,goed schot(remember kampenhout :D )en belangrijke pion in de groep.Jammer dat je ons verlaat!

Zou mooi zijn mochten jullie ooit nog is tegen onze club uitkomen,je zal het zeker horen dan dat we jullie niet zo gauw zullen vergeten.
Merci mannen!


:Worship:

Zou het ni beter kunnen verwoorden, van mijne kant dan ook mijn allerebeste wensen en nen dikke, hele dikke merci voor de mooie tijden en de geleverde inspanningen voor onze club!

Het ga jullie goed :ea:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


30 Apr 2007, 13:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
merci jongens.


30 Apr 2007, 14:40
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Arne moet blijven!
en anders mag hem altijd nog komen meefeesten,dat hem da kan heeft hij gisteren bewezen


30 Apr 2007, 16:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Ook van mij aan alle vier nen dikke merci. Jullie hebben allen jullie steentje bijgedragen aan onze titel. Nog veel succes in jullie verdere carriere (behalve in de eventuele matchen tegen ons, dan mag je een off-day hebben :p ).

Kom nog eens af voor een goed fistjen op den Iendracht.


30 Apr 2007, 19:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bedankt voor jullie inzet en bijdrage tot de titel.
Het ga jullie goed!

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


30 Apr 2007, 19:16
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Merci alle blijvers en vertrekkers! :Worship: De titel is een prachtige bekroning voor het werk van heel de kern (inclusief de staf)!

Jo, spoedig herstel gewenst!

Arne, hopelijk vindt ge een club waar ge u zo goed voelt als bij ons. Heel spijtig dat er voor u geen verlengd verblijf inzat. Zowel qua speler als sfeermaker, ... ne schitterende gast!

Eigenlijk geldt dat ook voor spelers als Andy en Kristof Sulmon!

Bij iemand als Glorieux ligt het een klein beetje anders, op vlak van sfeer en beleving maar hij heeft ook zeker zijn deel in de titel! Merci Simon!

Ook aan alle andere vertrekkers: Veel succes bij jullie nieuwe club en voor sommige nog succes bij het vinden van een goeie nieuwe club!

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


30 Apr 2007, 19:45
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59
Berichten: 194
Leeftijd: 37
Locatie: Koningslo (Vilvoorde)
ya! bedankt alle 4!
et aussi un grand merci à Simon pour ce qu'il a fait pour nous!

_________________
Eendracht Aalst, the road to the cup!
See you in May :)


09 Mei 2007, 8:30
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Mei 2007, 14:43
Berichten: 3
Locatie: Okegem
Merci mannekes voor jullie inzet en het allerbeste toegewenst!


09 Mei 2007, 12:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Langs deze weg wil ik elke speler bedanken die onze club verlaat,voor dit prachtig seizoen die ze ons hebben gegeven en ik denk niet dat we ooit nog zo een seizoen zullen meemaken.
Er is wel een speler die mijn hartje pijn doet,dat die de club moet verlaten :snif: en dat is Arne ne kreem van ne kerel hij heeft me zelfs zijn Gsm nr gegeven om later nog eens af te spreken en dat ga ik zeker eens doen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Mei 2007, 15:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], zandbergske en 192 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst