Thomas Troch - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Thomas Troch 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Mijn typeploeg (moest Patrick er niet uitraken):

De Veirman

Vandenbrande Seminck Dessaer Van Dender

Aelbrecht Verheyden Coulibaly Shabi

Troch

Arnold

Daarmee moeten we toch bovenaan meedoen. Ticketje voor de eindronde moet het doel zijn vind ik.


30 Mei 2007, 9:59
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Claessens ipv Shabi en Landuyt ipv VD Brande


30 Mei 2007, 10:05
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
K denk toch ook dat Landyt zijn plaats zal behouden. Op t einde van t seizoen was hij toch goed bezig.


30 Mei 2007, 10:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
elfahem schreef:
Mijn typeploeg (moest Patrick er niet uitraken):

De Veirman

Vandenbrande Seminck Dessaer Van Dender

Aelbrecht Verheyden Coulibaly Shabi

Troch

Arnold

Daarmee moeten we toch bovenaan meedoen. Ticketje voor de eindronde moet het doel zijn vind ik.


Wer ston toch e giejl sezoeng op roi iejn, Elfahem:
Asmen ni content zen, werre kik T 2, ge meegt goi ten hoeifdtrener zen en menen pardessus oit mèn rayongs aven:-D. Zonder afbreuk te doen aan de kwaliteiten van Davy, maar ik vind dat Shabi sowieso een plaatsje in de eerste elf verdient, maar dan toch liever op het middenveld.

Sowieso, prima wisselmogelijkheden: een bank om van te likkebaarden he, afgaande op bovenvermelde typeploeg: Lambrecht, Van Belle, De Schutter, Podevyn, Goossens, Boto

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


30 Mei 2007, 10:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Tja, mijn voorkeur gaat uit naar de nieuwelingen omdat ik hoop dat ze een meerwaarde zullen zijn. Natuurlijk zal pas in de voorbereiding blijken of dat terecht is.

Wheelie, slechts 2 keer stond ik vanveren, ver te profiteren van 't zonneken...

Gaan we vanachter niet wa gestalte mankeren? Van Dender is nie van de grootste, zeg mor ne kleinen. Hoe groot is Dessaer?


30 Mei 2007, 10:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
elfahem schreef:
Gaan we vanachter niet wa gestalte mankeren? Van Dender is nie van de grootste, zeg mor ne kleinen. Hoe groot is Dessaer?


Dat denk ik toch niet, Seminck is toch groot en kopbalsterk en volgens mij is ook Dessaer een grote en kopbalsterke verdediger. Ook Landuyt is groot van gestalte, al vind ik gestalte op den back niet zo enorm belangrijk, zeker in ons systeem waar de backs redelijk vaak mogen inschuiven.

Nog even over de wisselmogelijkheden op het middenveld, volgens mij kan Dessaer ook als verdedigende middenvelder uitstekend uit de voeten. Bovendien kan ook Aelbrecht centraal op het middenveld (wel eerder aanvallend) gezet worden en ik dacht dat zelfs Roel Van Den Brande al een aantal goeie matchen als verdedigende middenvelder speelde. Mits een beetje schuiven, kunt ge wel wat opvangen hoor. Misschien zou juist een uitvallen van Arnold voor serieuze problemen kunnen zorgen omdat ge toch geen andere targetman hebt die zoals hij enkele verdedigers kunnen afhouden. Ik ken Goossens en Boto wel niet zo goed, maar dacht toch dat zij niet over de gestalte en kracht van Arnold beschikken. Maar dan nog, tis maar van uw spelstijl wat aan te passen dan hé. Ik ben er van overtuigd dat we met deze kern meer dan uitstekend gewapend zijn om een heel goed figuur te slaan in derde klasse hoor.


30 Mei 2007, 11:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Een gouden zaak dat Thomas blijft...
Het doel moet toch promotie zijn hé, zo'n ploegske!

Als onze prijsschutters het even goed doen in derde - wat er volgens mij dik in zit - dan kunnen we toch niet anders dan promoveren, niet?


30 Mei 2007, 11:42
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Bartos schreef:
elfahem schreef:
Gaan we vanachter niet wa gestalte mankeren? Van Dender is nie van de grootste, zeg mor ne kleinen. Hoe groot is Dessaer?


Dat denk ik toch niet, Seminck is toch groot en kopbalsterk en volgens mij is ook Dessaer een grote en kopbalsterke verdediger.


Dat klopt, maar Dessaer is, net als Seminck, niet van de rapsten.


30 Mei 2007, 12:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
marcel schreef:
Bartos schreef:
elfahem schreef:
Gaan we vanachter niet wa gestalte mankeren? Van Dender is nie van de grootste, zeg mor ne kleinen. Hoe groot is Dessaer?


Dat denk ik toch niet, Seminck is toch groot en kopbalsterk en volgens mij is ook Dessaer een grote en kopbalsterke verdediger.


Dat klopt, maar Dessaer is, net als Seminck, niet van de rapsten.


Het is een fabeltje dat Seminck niet snel zou zijn. Ik heb het ook altijd voor waar aangenomen tot ik er zelf eens ben gaan op letten. In een sprintduel worden Seminck er nauwelijks of nooit afgelopen. Misschien lijkt dat zo door zijn stijl, maar dat klopt echt niet hoor.


30 Mei 2007, 12:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1683
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
elfahem schreef:
Het is een fabeltje dat Seminck niet snel zou zijn. Ik heb het ook altijd voor waar aangenomen tot ik er zelf eens ben gaan op letten. In een sprintduel worden Seminck er nauwelijks of nooit afgelopen. Misschien lijkt dat zo door zijn stijl, maar dat klopt echt niet hoor.


t was nu ook niet dat er in 4e veel supersnelle spitsen rondliepen he ... we zullen wel zien volgend seizoen


30 Mei 2007, 12:24
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bartos schreef:
elfahem schreef:
Gaan we vanachter niet wa gestalte mankeren? Van Dender is nie van de grootste, zeg mor ne kleinen. Hoe groot is Dessaer?


Dat denk ik toch niet, Seminck is toch groot en kopbalsterk en volgens mij is ook Dessaer een grote en kopbalsterke verdediger. Ook Landuyt is groot van gestalte, al vind ik gestalte op den back niet zo enorm belangrijk, zeker in ons systeem waar de backs redelijk vaak mogen inschuiven.

Nog even over de wisselmogelijkheden op het middenveld, volgens mij kan Dessaer ook als verdedigende middenvelder uitstekend uit de voeten. Bovendien kan ook Aelbrecht centraal op het middenveld (wel eerder aanvallend) gezet worden en ik dacht dat zelfs Roel Van Den Brande al een aantal goeie matchen als verdedigende middenvelder speelde. Mits een beetje schuiven, kunt ge wel wat opvangen hoor. Misschien zou juist een uitvallen van Arnold voor serieuze problemen kunnen zorgen omdat ge toch geen andere targetman hebt die zoals hij enkele verdedigers kunnen afhouden. Ik ken Goossens en Boto wel niet zo goed, maar dacht toch dat zij niet over de gestalte en kracht van Arnold beschikken. Maar dan nog, tis maar van uw spelstijl wat aan te passen dan hé. Ik ben er van overtuigd dat we met deze kern meer dan uitstekend gewapend zijn om een heel goed figuur te slaan in derde klasse hoor.


Roel heeft daar volgens mij 1 helft gespeeld en dat was niet zo denderend. Maar hij heeft er alleszins de passing en de techniek voor.

_________________
Afbeelding


30 Mei 2007, 14:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Seminck was tot vorig jaar niet van de rapsten, maar heeft daar serieus aan gewerkt want is toch opvallend sneller geworden.


30 Mei 2007, 14:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bartos schreef:
Nog even over de wisselmogelijkheden op het middenveld, volgens mij kan Dessaer ook als verdedigende middenvelder uitstekend uit de voeten. Bovendien kan ook Aelbrecht centraal op het middenveld (wel eerder aanvallend) gezet worden en ik dacht dat zelfs Roel Van Den Brande al een aantal goeie matchen als verdedigende middenvelder speelde. Mits een beetje schuiven, kunt ge wel wat opvangen hoor. Misschien zou juist een uitvallen van Arnold voor serieuze problemen kunnen zorgen omdat ge toch geen andere targetman hebt die zoals hij enkele verdedigers kunnen afhouden. Ik ken Goossens en Boto wel niet zo goed, maar dacht toch dat zij niet over de gestalte en kracht van Arnold beschikken. Maar dan nog, tis maar van uw spelstijl wat aan te passen dan hé. Ik ben er van overtuigd dat we met deze kern meer dan uitstekend gewapend zijn om een heel goed figuur te slaan in derde klasse hoor.


Merci Bart, om alle twijfel weg te nemen. Ik zal, een poging ondernemen om iet of wat af te vallen deze zomer, dan kunt ge mij met gemak 17 matchen de trap op dragen;)

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


30 Mei 2007, 14:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
wheel's armée schreef:

Merci Bart, om alle twijfel weg te nemen. Ik zal, een poging ondernemen om iet of wat af te vallen deze zomer, dan kunt ge mij met gemak 17 matchen de trap op dragen;)
de kans is groot dat wanneer gij niet afvalt ... wij u dat wel eens zouden kunnen laten doen... van die trap dan ;)

_________________
If you never try, you'll never know


30 Mei 2007, 14:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
wheel's armée schreef:
Merci Bart, om alle twijfel weg te nemen. Ik zal, een poging ondernemen om iet of wat af te vallen deze zomer, dan kunt ge mij met gemak 17 matchen de trap op dragen;)


Ik zou zeggen dat ik van mijn kant een duit in het zakje zal doen door wat minder te drinken alvorens u den trap af te dragen, maar ik ga geen beloftes maken die ik niet kan houden :grijns: .


30 Mei 2007, 14:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 188 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst