Ex-spelers - Pagina 181 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3208 berichten ]  Ga naar pagina 1 179 180 181 182 183 214
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ex-spelers
Bram schreef:
Mertens en Depoitre zou ik wel graag zien terugkeren


Wat een reactie is dat nu ale? Dat Mertens en Depoitre onhaalbaar zijn weet iedereen maar wat is er mis met een wesley of niels hier voor te stellen? Zitten alle twee op een zijspoor bij een club 1reeks boven ons... Als ge da al nimeer moogt vernoemen?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Dec 2017, 19:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Ex-spelers
hansken schreef:
Bram schreef:
Mertens en Depoitre zou ik wel graag zien terugkeren


Wat een reactie is dat nu ale? Dat Mertens en Depoitre onhaalbaar zijn weet iedereen maar wat is er mis met een wesley of niels hier voor te stellen? Zitten alle twee op een zijspoor bij een club 1reeks boven ons... Als ge da al nimeer moogt vernoemen?

Rustig Hans :oooh:
die reactie was absoluut niet om met iemand te lachen ze.
Dat komt er dus van als ze een match aflassen en de mensen verplichten thuis te blijven op zondag ze :D

On the record: ik vrees dat die zeer onhaalbaar is, .... en eerlijk gezegd ik vind zelfs niet dat we er nood aan hebben. Vanbelle zijn 2e jaar was trouwens een even groot fiasco als zijn eerste jaar steengoed was. De Schutter zou qua mentaliteit en link met de streek dan weer een speler zijn waarvoor ik een effort zou doen. Kwestie van de opvolging van onze kapitein ook te verzekeren trouwens. Zie niet direkt iemand in deze kern die de rol zelfs nog maar op termijn aan moet kunnen.
(De Rock misschien ?)

_________________
If you never try, you'll never know


10 Dec 2017, 20:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Ex-spelers
iendrachter schreef:
hansken schreef:
Bram schreef:
Mertens en Depoitre zou ik wel graag zien terugkeren


Wat een reactie is dat nu ale? Dat Mertens en Depoitre onhaalbaar zijn weet iedereen maar wat is er mis met een wesley of niels hier voor te stellen? Zitten alle twee op een zijspoor bij een club 1reeks boven ons... Als ge da al nimeer moogt vernoemen?


Als een Davy Joye van, met alle respect, Sparta Petegem al onhaalbaar is voor ons denk ik niet dat we naar spelers van 1A of 1B moeten lonken, of het moet dan mss een verhuur zijn zoals Bangoura.
Gans die waslijst die PVDP opgenoemd heeft op de vergadering is allemaal te duur voor EA,
en dat waren in mijn ogen nog geen toppers voor deze reeks als een De Schutter of Van Belle, die toch gerust nog een ploeg in 1B kunnen vinden.
Regi Van Acker zei hier ooit in een interview, zonder geld kan je niet naar de markt, en dat is nog steeds hetzelfde probleem hier op EA, maar wel grote ambities en straffe uitspraken doen.
Als we met deze ploeg al 4 ploegen achter ons houden dit seizoen zal dat al een straffe prestatie zijn....


en jij geloofd die zever dat ze u wijsmaken?
na het winnen van de eindronde, hadden ze moeten de spelers die te kort kwamen voor eerste amateur moeten wegdoen. budget vrijmaken voor echte versterkingen .
er zullen er hier wel zeggen , je moet er eerst vanaf geraken. maar als je na het winnen van de eindronde van u mindere spelers niet vanaf geraakt dan ben je een sukkel van een sportief manager .
nee onze sportief manager geeft bijna iedereen een contract , zegt dan dat hij een lijstje van 26 spelers heeft , maar dat er geen budget is . natuurlijk je hebt al u budget al opgesoupeerd aan spelers die niet meekunnen .pff je hebt een kern van 24 spelers en de mannen die vorig jaar op de bank zaten zouden nu u sterkhouders moeten zijn .
allemaal plj zijn fout.


10 Dec 2017, 20:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Ex-spelers
witteken schreef:
iendrachter schreef:
hansken schreef:

Wat een reactie is dat nu ale? Dat Mertens en Depoitre onhaalbaar zijn weet iedereen maar wat is er mis met een wesley of niels hier voor te stellen? Zitten alle twee op een zijspoor bij een club 1reeks boven ons... Als ge da al nimeer moogt vernoemen?


Als een Davy Joye van, met alle respect, Sparta Petegem al onhaalbaar is voor ons denk ik niet dat we naar spelers van 1A of 1B moeten lonken, of het moet dan mss een verhuur zijn zoals Bangoura.
Gans die waslijst die PVDP opgenoemd heeft op de vergadering is allemaal te duur voor EA,
en dat waren in mijn ogen nog geen toppers voor deze reeks als een De Schutter of Van Belle, die toch gerust nog een ploeg in 1B kunnen vinden.
Regi Van Acker zei hier ooit in een interview, zonder geld kan je niet naar de markt, en dat is nog steeds hetzelfde probleem hier op EA, maar wel grote ambities en straffe uitspraken doen.
Als we met deze ploeg al 4 ploegen achter ons houden dit seizoen zal dat al een straffe prestatie zijn....


en jij geloofd die zever dat ze u wijsmaken?
na het winnen van de eindronde, hadden ze moeten de spelers die te kort kwamen voor eerste amateur moeten wegdoen. budget vrijmaken voor echte versterkingen .
er zullen er hier wel zeggen , je moet er eerst vanaf geraken. maar als je na het winnen van de eindronde van u mindere spelers niet vanaf geraakt dan ben je een sukkel van een sportief manager .
nee onze sportief manager geeft bijna iedereen een contract , zegt dan dat hij een lijstje van 26 spelers heeft , maar dat er geen budget is . natuurlijk je hebt al u budget al opgesoupeerd aan spelers die niet meekunnen .pff je hebt een kern van 24 spelers en de mannen die vorig jaar op de bank zaten zouden nu u sterkhouders moeten zijn .
allemaal plj zijn fout.


Gelukkig heeft PLJ ons nog snel (dure vogel) De Neve aangekocht, oef

_________________
www.spionkoplede.com


12 Dec 2017, 10:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ex-spelers
https://twitter.com/i/web/status/975421911101509637


20 Mar 2018, 13:49
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: Ex-spelers
DT schreef:
https://twitter.com/i/web/status/975421911101509637


...kwal Kenny...ik hoop dat het typfout is...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Mar 2018, 17:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ex-spelers
Wat staat er? Heb geen twitter, dus kan het niet bekijken

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


20 Mar 2018, 23:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Ex-spelers
witzwet schreef:
DT schreef:
https://twitter.com/i/web/status/975421911101509637


...kwal Kenny...ik hoop dat het typfout is...


Zal wel "kwam" moeten zijn


21 Mar 2018, 9:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Ex-spelers
https://www.gva.be/cnt/dmf20180326_0343 ... nde-speler

_________________
may the FORCE be with you.


27 Mar 2018, 12:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: Ex-spelers
Steve Bael van MSK Deinze naar RC Gent-Zeehaven.


05 Apr 2018, 12:21
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ex-spelers
filip.dhose schreef:
Steve Bael van MSK Deinze naar RC Gent-Zeehaven.


Sukkel pur sang en onderdeel van de 'onvergetelijke elf' van de 0-5 tegen La Lou :fuck:


05 Apr 2018, 14:35
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: Ex-spelers
Ntika zou intussen aan de slag zijn in de Litouwse hoogste afdeling bij Trakai.

Zou Van Den Noortgaete in Brakel ook nog zoveel "ziek" zijn als nu? :D


08 Apr 2018, 10:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Ex-spelers
Bogaerts volgend seizoen terug naar Tienen

Nick Van Belle naar Londerzeel


09 Apr 2018, 11:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Ex-spelers
Smetje schreef:
Bogaerts volgend seizoen terug naar Tienen

Nick Van Belle naar Londerzeel


Hoe verder, hoe liever :D


09 Apr 2018, 11:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Ex-spelers
Smetje schreef:
Bogaerts volgend seizoen terug naar Tienen

Nick Van Belle naar Londerzeel


dat zou dan 3de Amateur kunnen worden, als ik de stand in 2de Amateur B bekijk ? ge kunt met Bogaerts lachen maar is dit seizoen een van de weinigen die een degelijk constant niveau haalt bij die dickfaces van hier neffest én pikt ook weeral regelmatig zijn goaltje mee. voor in 2de en zeker in 3de Amateur is dat dan toch nen topper.

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... =comp_news

_________________
may the FORCE be with you.


09 Apr 2018, 12:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3208 berichten ]  Ga naar pagina 1 179 180 181 182 183 214


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: champagne en 63 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst