Ex-spelers - Pagina 215 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 211 212 213 214 215
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ex-spelers
DT schreef:
Panneel van Voorde-Appelterre naar Wetteren volgend seizoen.

Ik had deze speler eigenlijk hoger ingeschat dan wat hij hier en in Voorde amper gepresteerd heeft!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


23 Apr 2024, 20:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1410
Bericht Re: Ex-spelers
iendracht mèn 2de vraa schreef:
DT schreef:
Panneel van Voorde-Appelterre naar Wetteren volgend seizoen.

Ik had deze speler eigenlijk hoger ingeschat dan wat hij hier en in Voorde amper gepresteerd heeft!


Ik denk dat sommigen een licht verkeerd beeld hebben van Panneel: competitie + eindronde tijdens vorig seizoen = 2.027 speelminuten waarmee hij 10de stond, en dus in de top-11 van dat seizoen.
7 goals en ook heel wat assists.

Zijn eerste seizoen was inderdaad heel wat minder: 582 speelminuten en amper 2 goals.

Maar hij is inderdaad veel te wisselvallig: wisselt schitterende matchen af met totale wanprestaties.
Maar zo hebben we er hier nog had, toch? ;)


23 Apr 2024, 20:18
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ex-spelers
iendracht mèn 2de vraa schreef:
DT schreef:
Panneel van Voorde-Appelterre naar Wetteren volgend seizoen.

Ik had deze speler eigenlijk hoger ingeschat dan wat hij hier en in Voorde amper gepresteerd heeft!


Ja, dat kan ik wel volgen. Ik blijf er nog altijd van overtuigd dat Panneel echt een speler voor EA was, zeker in tweede amateur en zeker ook gezien welk profiel Carl toendertijd absoluut wilde, maar is vooral ongelukkig begonnen en dat heeft hij lang meegedragen. Ik herinner me dat zijn transfer tijdens de winter heel lang aansleepte en hij met nauwelijks een of twee trainingen meteen in een tweemansvoorhoede met Dekuyper moest spelen in de belangrijke topper thuis tegen Lyra-Lierse op de bevroren akker aan de Bredestraat terwijl hij vijf jaar lang niet op die positie had gespeeld in zo'n formatie... Is tijdens die match beetje overal gezet, vervangen geweest ook dacht ik en aangezien we die match ook nog verloren, is hij quasi meteen naast de ploeg gevallen dat halfjaar en eigenlijk voornamelijk invaller geweest... Ik herinner me dan ook matchen dat hij dan 10 min kreeg om de boel te moeten forceren als het kalf al verdronken was of dat hij plots Wantens moest vervangen en de hele flank moest doen... Combinatie met Wantens was ook zelden succesvol wegens intrinsiek niet complementair.

Toen EA vorig seizoen in de heenronde wervelde (onder meer in de 0-5 op Dikkelvenne), was hij wel basisspeler en excelleerde hij mee. Als een hele ploeg het laat afweten zoals vorig seizoen in de terugronde, ja dan verzuipt hij ook mee. Maar ook ik had gedacht dat hij zich meer zou manifesteren, zeker omdat hij effectief veel speelgelegenheid kreeg door de blessures van Mbaye, Dekuyper, enz. Op de momenten dat hij dan eigenlijk zonder die "concurrentie" kon spelen, was het helaas ook niet altijd super waardoor hij geen onverdeeld positieve indruk kon nalaten.

Wat er bij Voorde is gebeurd, weet ik niet want hij is daar als een komeet van start gegaan nochtans zowel in de Beker als in de competitie...

Soit, heeft de kans gekregen om hier te spelen op een moment dat het voor hem gezien zijn leeftijd de allerlaatste kans was om eventueel nog een stap vooruit te zetten en dat had zomaar gekund na die goeie eindronde die stokte tegen Mandel... Heeft overigens in die dubbele confrontatie - ondanks weinig minuten - een aantal 100% assists gegeven die altijd tot een doelpunt hadden moeten leiden maar goed.

Zoals Filip zegt - wisselvallig geweest wat eigen was/is aan Quentin en waar bij zijn andere clubs de klasseflitsen langer in het geheugen bleven dan de non-prestaties, was dat bij EA net anders... Is een speler die het moet hebben van acties maken en steek zich ook nooit weg daarbij - bij zijn vorige clubs bleven ze steeds hopen op die ene flits die het verschil maakte terwijl het hier vooral de mislukte actie te veel was, die de overhand kreeg... Da's geen schande. Gezien hij een niveau lager zal uitkomen volgend seizoen, gaat Wetteren er wel een goeie aan hebben. Dat weet Carl ook wel.


24 Apr 2024, 10:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 211 212 213 214 215


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JohanD, Tijs en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst