Patrick De wilde verlaat Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Patrick De wilde verlaat Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06
Berichten: 349
Leeftijd: 42
Makom, als ze maandag al ne nieuwen gaan voorstellen zullen ze wel al iets geweten hebben (hoop ik)

_________________
Oilsjt, de stad van mèn.......


14 Jul 2007, 14:49
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
dawoef schreef:
Makom, als ze maandag al ne nieuwen gaan voorstellen zullen ze wel al iets geweten hebben (hoop ik)

ik gok op Limpens, staat op goeie voet met het bestuur...


14 Jul 2007, 16:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
dawoef schreef:
Makom, als ze maandag al ne nieuwen gaan voorstellen zullen ze wel al iets geweten hebben (hoop ik)


zonder da ge daar het fijne van weet moete nu ook ni direkt zo'n dingen gaan denken e...

zoals hier al gezegt geweest is kheb eergisteren al een bericht gekregen dat hij in oekraïne zit dusja :engel:

khoop stiekem op VDV van opwijk (heeft clausule als hij zich qua reeks en financieel kan verbeteren) maar kgok toch ook wel op limpens

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Jul 2007, 16:40
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
kdenk wel dat bestuur al opde hoogte zal geweest zijn van zen mogelijke vertrek..

diejen van opwijk zouk uk geire zien kome ze, maja zoals al eerder gezegd is de kans groot dat limpens zal worden

_________________
:Worship: Honour and Loyalty :Worship:


14 Jul 2007, 16:51
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3880
Leeftijd: 46
Een trainer die de ploeg aan elkaar houden kan, dat heb je steeds nodig: fysiek kan combineren met techniek. De rest is aan de spelers, of ge nu Paul, Peter, Luc of Mourinho trainer maakt. Drie keer verliezen en ze roepen 'hem' toch buiten. Dus, voor mij maakt het niet uit.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Jul 2007, 17:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
witzwet schreef:
Een trainer die de ploeg aan elkaar houden kan, dat heb je steeds nodig: fysiek kan combineren met techniek. De rest is aan de spelers, of ge nu Paul, Peter, Luc of Mourinho trainer maakt. Drie keer verliezen en ze roepen 'hem' toch buiten. Dus, voor mij maakt het niet uit.
buiten roepen tot daar aan toe... effectief buiten smijten is andere koek !! En in tegenstelling tot de voorbije jaren is het een geen logisch gevolg meer van het andere

_________________
If you never try, you'll never know


14 Jul 2007, 17:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Ik heb het nooit een goede of speciale trainer geworden en de manier waarop hij het laat weten en de timing getuigt ook van weinig profesionalisme.

Ik hoop op Van Wambeke, Limpens of diene van Opwijk in die volgorde. Als ik geld op iemand moet inzetten wordt het Limpens, iemand die zeer begaan is met den iendracht en ons niet zal laten vallen aan de vooravond van de voorbereiding.

Al ben ik ook niet blind en is dat natuurlijk een kans die De Wilde niet kon laten liggen toch niet als je ziet tot waar zijn capaciteiten reiken.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


14 Jul 2007, 18:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Ik heb het nooit een goede of speciale trainer geworden en de manier waarop hij het laat weten en de timing getuigt ook van weinig profesionalisme.

Ik hoop op Van Wambeke, Limpens of diene van Opwijk in die volgorde. Als ik geld op iemand moet inzetten wordt het Limpens, iemand die zeer begaan is met den iendracht en ons niet zal laten vallen aan de vooravond van de voorbereiding.

Al ben ik ook niet blind en is dat natuurlijk een kans die De Wilde niet kon laten liggen toch niet als je ziet tot waar zijn capaciteiten reiken.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


14 Jul 2007, 18:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Ik hoop ook op Van Wambeke of Van De Velde. Maar k denk eerder dat het een trainer die vrij is zal zijn.

K weet niet of hoofdtrainer iets voor hem is, maar Jacky Munaron is vrij. K heb het ook niet voor "vedetten" zoals Staelens, Van Der Elst, ..., maar voor Munaron wil ik een uitzondering maken. Hij kent het huis hier als keeperstrainer en heeft hier vroeger als ik me niet vergis eens samen met iemand anders (Van Puyvelde?) overgenomen als interim en dat liep toen ni slecht (als ik het me goed herinner).


14 Jul 2007, 19:14
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
Smetje schreef:
Ik hoop ook op Van Wambeke of Van De Velde. Maar k denk eerder dat het een trainer die vrij is zal zijn.

K weet niet of hoofdtrainer iets voor hem is, maar Jacky Munaron is vrij. K heb het ook niet voor "vedetten" zoals Staelens, Van Der Elst, ..., maar voor Munaron wil ik een uitzondering maken. Hij kent het huis hier als keeperstrainer en heeft hier vroeger als ik me niet vergis eens samen met iemand anders (Van Puyvelde?) overgenomen als interim en dat liep toen ni slecht (als ik het me goed herinner).


kdenk uk ni da hoofdtrainer iets vo Munaron zou zen ze, maja kent onzen iendracht natuurlijk wel al e..
ma verwacht ni daze em zullen aanstellen, we zulle tot de maandag moete wachten tot we het weten ze

_________________
:Worship: Honour and Loyalty :Worship:


14 Jul 2007, 19:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
kheb sms gekregen dat van wambeke zou getekend hebben

kzegget er hier direkt bij! khebbet dus van "horen sturen" ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Jul 2007, 20:31
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
hansken schreef:
kheb sms gekregen dat van wambeke zou getekend hebben

kzegget er hier direkt bij! khebbet dus van "horen sturen" ;)


Dat zou super zijn. K hoop zo snel mogelijk iets te zien op de officiele site.


14 Jul 2007, 20:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Is onze manaazjer al terug uit congé ?


14 Jul 2007, 20:52
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46
Berichten: 320
Leeftijd: 37
Locatie: Ninove
zou idd super zijn, kent onze club en toch een van de eerste spelers waar ik naar op keek in het begin toen ik als klein manneke kwam kijken :mrgreen:


14 Jul 2007, 20:53
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Volgens mij gaan we officieel niks te weten komen voor maandagavond. Ze zullen de trainer eerst wel voorstellen aan de spelersgroep alvorens het op de site te zetten.


14 Jul 2007, 20:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 179 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst