Vertrek De Wilde - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Vertrek De Wilde 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
belgianiron schreef:
El Corredor schreef:
elfahem schreef:
't Schijnt dat hij er graag Glorieux zou bij hebben ...


op de kampioenviering e klapke met de wilde gedaan over het geval Glorieux. Ik citeer de patrick: "het kan toch niet dat een speler per sms mij komt vertellen dat hij niet kan komen trainen".

Patjen jongen, ge zetj een dikke nul! Een van onze beste spelers kraken en vervolgens just hetzelfde doen.

Op de foto gon stoan en hier wetj nog gienj kat van iet... :dom: :boks:


100% mee eens


Vriendelijk tegen supporters en al wat je wil.
Maar blijkbaar was er veel schijn bij.

Ik ben hem dankbaar om ons kampioen te maken (ook al zijn het vooral de spelers die het moeten doen) maar daar stopt het dan ook. Zo denk ik trouwens altijd over spelers/trainers. Dank voor wat ze presteren maar er komt een tijd dat ze weg gaan. Bij mij tellen geen namen, of toch, Eendracht Aalst. De rest is van voorbijgaande aard.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


19 Jul 2007, 21:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
Casual1919 schreef:
belgianiron schreef:
El Corredor schreef:
elfahem schreef:
't Schijnt dat hij er graag Glorieux zou bij hebben ...


op de kampioenviering e klapke met de wilde gedaan over het geval Glorieux. Ik citeer de patrick: "het kan toch niet dat een speler per sms mij komt vertellen dat hij niet kan komen trainen".

Patjen jongen, ge zetj een dikke nul! Een van onze beste spelers kraken en vervolgens just hetzelfde doen.

Op de foto gon stoan en hier wetj nog gienj kat van iet... :dom: :boks:


100% mee eens


Vriendelijk tegen supporters en al wat je wil.
Maar blijkbaar was er veel schijn bij.

Ik ben hem dankbaar om ons kampioen te maken (ook al zijn het vooral de spelers die het moeten doen) maar daar stopt het dan ook. Zo denk ik trouwens altijd over spelers/trainers. Dank voor wat ze presteren maar er komt een tijd dat ze weg gaan. Bij mij tellen geen namen, of toch, Eendracht Aalst. De rest is van voorbijgaande aard.


volledig mee eens ze

_________________
:Worship: Honour and Loyalty :Worship:


19 Jul 2007, 21:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13163
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Vertrek De Wilde
vandaag was er op Tv Oost een interview te zien met Patrick De Wilde (over omstandigheden in Oekraine). Maar uiteindelijk kwamen ze dan terug op E. Aalst en dan zei hij iets waardoor ik mij toch verslikte in mijn koffie: "ik zou eigenlijk wel langs de grote poort willen weerkomen bij E. Aalst".

Ik weet zelf niet wat ik er van moet vinden maar ik vond dat een rare uitspraak, voor de res was hij ook vol lof... het blijft toch een bizarre kerel :hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


20 Jan 2008, 22:29
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: Vertrek De Wilde
Langs de grote poort terugkomen ? Omdat hij ons drie dagen voor de start van de trainingen in de steek liet ? Die gast zullen we hier niet meer zien denk ik..


20 Jan 2008, 22:33
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Vertrek De Wilde
De Wilde terugkomen langs de grote poort :plat: amai hoe durft dienen clojo zeg.
Ons eerst laten vallen om ginder de grote pasja te gaan uithangen en nu spreken van terug te komen :boks:
Nooit meer mr De Wilde,wij willen geen overlopers in onze rangen en zeker geen pijpers uit massemen. :fuck:
Sorry Jeroen ik kon mij niet meer bedwingen....... :oooh:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


20 Jan 2008, 23:00
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Re: Vertrek De Wilde
placietjen schreef:
vandaag was er op Tv Oost een interview te zien met Patrick De Wilde (over omstandigheden in Oekraine). Maar uiteindelijk kwamen ze dan terug op E. Aalst en dan zei hij iets waardoor ik mij toch verslikte in mijn koffie: "ik zou eigenlijk wel langs de grote poort willen weerkomen bij E. Aalst".

Ik weet zelf niet wat ik er van moet vinden maar ik vond dat een rare uitspraak, voor de res was hij ook vol lof... het blijft toch een bizarre kerel :hmm:


Het is een man met vele gezichten.. dat wéét iedereen hier in Wetteren!


21 Jan 2008, 14:26
Scholier

Lid geworden op: 24 Nov 2007, 17:07
Berichten: 143
Bericht Re: Vertrek De Wilde
Jossen schreef:
placietjen schreef:
vandaag was er op Tv Oost een interview te zien met Patrick De Wilde (over omstandigheden in Oekraine). Maar uiteindelijk kwamen ze dan terug op E. Aalst en dan zei hij iets waardoor ik mij toch verslikte in mijn koffie: "ik zou eigenlijk wel langs de grote poort willen weerkomen bij E. Aalst".

Ik weet zelf niet wat ik er van moet vinden maar ik vond dat een rare uitspraak, voor de res was hij ook vol lof... het blijft toch een bizarre kerel :hmm:


Het is een man met vele gezichten.. dat wéét iedereen hier in Wetteren!


Meer uitleg? Ben namelijk ni van wetteren :p


21 Jan 2008, 14:30
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
villa schreef:
Meer uitleg? Ben namelijk ni van wetteren :p


Ja, zeggen in het gezicht en dan gewoon niks aan een bepaald probleem doen bijvoorbeeld... Maw zoveel mogelijk mensen paaien en wat rond de pot draaien. Maar hij vergeet wel dat, als je dat met een groep van mensen doet, de waarheid achterhaald wordt en dat het vertrouwen bij die mensen naar verloop van tijd volledig zoek is.

Een concreet voorbeeld geef'k liever niet.. maar geloof me vrij dat alles wat die man zegt met een korreltje zout genomen wordt. Niet dat alles aan die man slecht is maar als er een fractie waar is van alles wat ik door de jaren heen heb opgevangen(en het was altijd in negatieve zin) dan zegt het genoeg over die persoon.

Geluiden uit de buik van de Aalsterse spelersgroep en bestuursleden bij Standaard Wetteren zelf waar hij nog jeugdcoördinator was zijn éénparig: man met 2 gezichten en dus niet te vertrouwen.

Ik vermoedt dat Aalst het hoogste is wat hij ooit zal trainen in België(kampioen spelen met Aalst vorig seizoen was dan ook geen opdracht maar een gegeven), tenzij hij zoals die taxichauffeur uit Antwerpen voor niks gaat werken natuurlijk :haha:


21 Jan 2008, 16:32
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re:
Jossen schreef:
villa schreef:
Meer uitleg? Ben namelijk ni van wetteren :p


Ja, zeggen in het gezicht en dan gewoon niks aan een bepaald probleem doen bijvoorbeeld... Maw zoveel mogelijk mensen paaien en wat rond de pot draaien. Maar hij vergeet wel dat, als je dat met een groep van mensen doet, de waarheid achterhaald wordt en dat het vertrouwen bij die mensen naar verloop van tijd volledig zoek is.

Een concreet voorbeeld geef'k liever niet.. maar geloof me vrij dat alles wat die man zegt met een korreltje zout genomen wordt. Niet dat alles aan die man slecht is maar als er een fractie waar is van alles wat ik door de jaren heen heb opgevangen(en het was altijd in negatieve zin) dan zegt het genoeg over die persoon.

Geluiden uit de buik van de Aalsterse spelersgroep en bestuursleden bij Standaard Wetteren zelf waar hij nog jeugdcoördinator was zijn éénparig: man met 2 gezichten en dus niet te vertrouwen.

Ik vermoedt
dat Aalst het hoogste is wat hij ooit zal trainen in België(kampioen spelen met Aalst vorig seizoen was dan ook geen opdracht maar een gegeven), tenzij hij zoals die taxichauffeur uit Antwerpen voor niks gaat werken natuurlijk :haha:


Ik herinner mij toch wel een uitspraak van Troch die De Wilde ook prijsde na het behalen van de titel. Let op: van mij moet hij ook niet terugkomen hoor.

Ik vermoedt :whistle: ;)


21 Jan 2008, 17:31
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17
Berichten: 691
Leeftijd: 42
Locatie: Aalst
Bericht Re: Re:
s@té schreef:

Ik herinner mij toch wel een uitspraak van Troch die De Wilde ook prijsde na het behalen van de titel. Let op: van mij moet hij ook niet terugkomen hoor.

Ik vermoedt :whistle: ;)

prees :whistle:


21 Jan 2008, 17:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Re:
kd'ke schreef:
s@té schreef:

Ik herinner mij toch wel een uitspraak van Troch die De Wilde ook prijsde na het behalen van de titel. Let op: van mij moet hij ook niet terugkomen hoor.

Ik vermoedt :whistle: ;)

prees :whistle:


Touché :plat:


21 Jan 2008, 17:41
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Re:
s@té schreef:
kd'ke schreef:
s@té schreef:

Ik herinner mij toch wel een uitspraak van Troch die De Wilde ook prijsde na het behalen van de titel. Let op: van mij moet hij ook niet terugkomen hoor.

Ik vermoedt :whistle: ;)

prees :whistle:


Touché :plat:


Nu da we toch bezig zijn... Ik vermoed ;)


21 Jan 2008, 18:56
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: Re:
Jan schreef:
s@té schreef:
kd'ke schreef:
s@té schreef:

Ik herinner mij toch wel een uitspraak van Troch die De Wilde ook prijsde na het behalen van de titel. Let op: van mij moet hij ook niet terugkomen hoor.

Ik vermoedt :whistle: ;)

prees :whistle:


Touché :plat:


Nu da we toch bezig zijn... Ik vermoed ;)


:wave: :wave: Wakker worden ;)


21 Jan 2008, 18:57
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Vertrek De Wilde
Idd, had het maar vluchtig gelezen, just thuis van een zware werkdag hé ;)


21 Jan 2008, 19:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Vertrek De Wilde
Jan schreef:
Idd, had het maar vluchtig gelezen, just thuis van een zware werkdag hé ;)


:haha: uw eigen schuld :D


21 Jan 2008, 20:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst