Vertrek De Wilde | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Vertrek De Wilde 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Vertrek De Wilde
Voila, met vertraging maar na overleg met de rest van het webteam...
Gisteren was niet iedereen aanwezig en velen werden pas wakker in de late namiddag....

aangezien het nu toch al in de kranten en op voetbalkrant staat heeft het weinig zin om daar nog onnozel over te doen.

Patrick De Wilde verlaat Eendracht Aalst en op de website van Donetsk kunnen we zien dat hij daar waarschijnlijk assistent wordt van Daerden.

van de club uit is het wachten op officieel nieuws, hopelijk brengen ze zo spoedig mogelijk iets naar buiten.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Jul 2007, 18:57
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Awel, ik ga der ier ook mijn gal eens uitspuwen want ik heb mij al serieus opgejaagd in gans die kwestie.
Op "officieel" nieuws moeten we wachten maar gisterenmorgen werd gezegd dat Patrick De Wilde via e-mail laten weten had dat hij in Oekraine aan de slag ging en geen trainer meer wenste te zijn bij Aalst. Bovendien zouden er al gesprekken gepland geweest zijn met kandidaat-opvolgers zodat de nieuwe coach maandag bij de start van de trainingen kon voorgesteld worden.

Ook hier op het forum was alles plots verwijderd en dat terwijl ik toch wel dacht dat een forum dient om uw gedacht te zeggen over de gang van zaken.
In elk geval, ik begrijp Patrick dat hij deze kans niet wil laten liggen maar ik verwijt hem het moment en vooral de manier waarop hij het hier afbolt. En als ze bij ons bestuur beslissen om klacht in te dienen tegen hem hebben ze groot gelijk maar die geheimdoenerij vind ik kinderachtig. Da ze den eventuele nieuwe coach eerst aan de spelers willen voorstellen begrijp ik perfect maar De Wilde is weg en zal zeker niet terugkomen. Een beetje meer openheid mag dus echt wel vind ik.


15 Jul 2007, 19:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
ik vind en vond de berichtgeving van de club toch altijd eenzijdig zé.

Wat De Wilde betreft, ferm content dat dienen weg is. Ge kunt wel zeggen da hij verdienste had aan de kampioenstitel (en dat is ook zo overigens) maar nu nie overdrijven hé. Ne blinde had met deze spelersgroep ook kampioen gespeeld!!

Da hij zich kan verbeteren, is geen probleem. Was waarschijnlijk een buitenkans voor hem.

Maar de manier waarop. Club verwittigen met een email en dan al op de ploegfoto staan. Dat vind ik erover. Ze mogen van mij part een rechtzaaksken starten.

Enfin ik denk dat den trainer uit het volgende rijtje zal komen:

- limpens
- van wambeke
- lamberg
- fazekas
- of capello.


15 Jul 2007, 19:48
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06
Berichten: 349
Leeftijd: 42
Miljaarde seg. Fazekas...waar hing diejen de lesten toid hè ?

_________________
Oilsjt, de stad van mèn.......


15 Jul 2007, 19:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Gans deze cirque deed me wat denken aan de periode onder Garré. Over den trainer jah... hij stond al niet hoog in mijn achting en ik denk dat nu iedereen wel door heeft wat voor ene het is. Uw club in de steek laten op de vooravond van het begin van de voorbereiding en dan nog de manier waarop...

Voor mij mag de opvolger gerust Van Wambeke zijn als ge ziet wat hij dit seizoen met Temse gedaan heeft. Al moet her voor hem ook niet leuk zijn. Hij moet de ploeg leren kennen in de voorbereiding, geen inspraak gehad in de transfers, gedwongen worden om een systeem te spelen dat hij misschien niet wil of niet gewoon is...

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


15 Jul 2007, 20:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
K hoop ook op Van Wambeke of Stef Van De Velde (Opwijk).

Naast deze twee heb ik nog een derde favoriet: Peter Lassen. K heb zijn interview op onze site nog eens nagelezen waarin hij zegt momenteel coach te zijn in Denemarken, maar hij solliciteert daar ook serieus voor een terugkeer naar den Iendracht: "K zal nog eens komen zien, maar liefst van al wil ik dan gewoon blijven". T zou super zijn om hem terug bij onzen Iendracht te zien. Maar dat zal voorlopig wel bij een droom blijven...


15 Jul 2007, 20:24
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 537
Locatie: Aalst
Voor mij mag het gerust Limpens zijn , iemand met veel voetbalverstand , en met den eendracht in zen hart.


15 Jul 2007, 20:32
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
bon

over de wilde kan ik zeer kort zijn: als mens, trainer enz kunde zo'n aanbieding niet laten liggen. punt.

Over de toestand van ons bestuur ga ik zwijgen tot morgen. Ik heb inside information, van bestuursleden van L-door zelf !!! maar aangezien geen paniek te zaaien hier opt forum ga ik zwijgen tot als er officieel nieuws komt


15 Jul 2007, 20:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
eendracht4ever schreef:
bon

over de wilde kan ik zeer kort zijn: als mens, trainer enz kunde zo'n aanbieding niet laten liggen. punt.

Over de toestand van ons bestuur ga ik zwijgen tot morgen. Ik heb inside information, van bestuursleden van L-door zelf !!! maar aangezien geen paniek te zaaien hier opt forum ga ik zwijgen tot als er officieel nieuws komt


Maar ons toch al wat curieus maken...

_________________
es da ier e fistjen...


15 Jul 2007, 20:37
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
ik wil het ook zeggen e, als jullie dat willen tenminste....


15 Jul 2007, 20:39
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
eendracht4ever schreef:
ik wil het ook zeggen e, als jullie dat willen tenminste....


Neenee, laat maar
We wachten wel op officieel nieuws

_________________
es da ier e fistjen...


15 Jul 2007, 20:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
El Corredor schreef:
ik vind en vond de berichtgeving van de club toch altijd eenzijdig zé.

Wat De Wilde betreft, ferm content dat dienen weg is. Ge kunt wel zeggen da hij verdienste had aan de kampioenstitel (en dat is ook zo overigens) maar nu nie overdrijven hé. Ne blinde had met deze spelersgroep ook kampioen gespeeld!!

Da hij zich kan verbeteren, is geen probleem. Was waarschijnlijk een buitenkans voor hem.

Maar de manier waarop. Club verwittigen met een email en dan al op de ploegfoto staan. Dat vind ik erover. Ze mogen van mij part een rechtzaaksken starten.

Enfin ik denk dat den trainer uit het volgende rijtje zal komen:

- limpens
- van wambeke
- lamberg
- fazekas
- of capello.


Ik ging mijn gedacht eens posten maar ze nemen mij hier al de woorden uit de mond.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


15 Jul 2007, 20:43
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
boris clitoris schreef:
eendracht4ever schreef:
ik wil het ook zeggen e, als jullie dat willen tenminste....


Neenee, laat maar
We wachten wel op officieel nieuws


ok zal wachten


15 Jul 2007, 20:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
eendracht4ever schreef:
bon

over de wilde kan ik zeer kort zijn: als mens, trainer enz kunde zo'n aanbieding niet laten liggen. punt.

Over de toestand van ons bestuur ga ik zwijgen tot morgen. Ik heb inside information, van bestuursleden van L-door zelf !!! maar aangezien geen paniek te zaaien hier opt forum ga ik zwijgen tot als er officieel nieuws komt


"Inside information" van bestuursleden van L-Door ??? Ik wist niet dat de bestuursleden van L-Door onze club aan het runnen zijn ??? De reden waarom Marc schots vertrekt of vertrokken is bij L-Door lijken mij toe te horen tot zijn PRIVE-leven en hebben geen gevolgen omtrent zijn functie als voorzitter van onze club !

Ik denk dan ook dat de redenen omtrent het vertrek van Marc bij L-Door hier niks ter zake doen !


15 Jul 2007, 20:49
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Ajuin schreef:
eendracht4ever schreef:
bon

over de wilde kan ik zeer kort zijn: als mens, trainer enz kunde zo'n aanbieding niet laten liggen. punt.

Over de toestand van ons bestuur ga ik zwijgen tot morgen. Ik heb inside information, van bestuursleden van L-door zelf !!! maar aangezien geen paniek te zaaien hier opt forum ga ik zwijgen tot als er officieel nieuws komt


"Inside information" van bestuursleden van L-Door ??? Ik wist niet dat de bestuursleden van L-Door onze club aan het runnen zijn ??? De reden waarom Marc schots vertrekt of vertrokken is bij L-Door lijken mij toe te horen tot zijn PRIVE-leven en hebben geen gevolgen omtrent zijn functie als voorzitter van onze club !

Ik denk dan ook dat de redenen omtrent het vertrek van Marc bij L-Door hier niks ter zake doen !


het gaat verder dan dat, maar ik wacht op officieel nieuws


15 Jul 2007, 20:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst