Vertrek De Wilde - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Vertrek De Wilde 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Sorry, dubbel post ...


16 Jul 2007, 10:33
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 537
Locatie: Aalst
Iendracht02 schreef:
elfahem schreef:
Moses zou in 't land zijn !! Hij zou langst 't woater gekommen zijn. Hij zou Lucske Limpens als assistent willen en Van Wambeek als veldtreiner. Szabadi wordt materiaalman en Urzua zal ver 't ges zergen ...
Man, man, moet d'er nog zand zijn !!!


Limpens kon enkele maanden trainer worden van Oudenaarde. Hij was daar zelfs eerste keuze, maar was, ondanks het feit dat hij geen andere club had, totaal niet geïnteresseerd. Dat hij misschien toen wel al dacht aan "iets" anders en dat Aalst hem wél interesseert, dat weet iedereen die hem een beetje kent. Wees dus maar zeker dat Limpens er niet ver zal af zijn ...


Voila , en dat is zeer zeker geen slechte zaak. Wees maar zeker dat het iemand is die er alles aan zal doen om onzen eendracht zo hoog mogelijk te laten eindigen. Maarja , gelijk wie de trainer zal worden, dit seizoen valt moeilijk te voorspellen..


:dans: Als we maar kampioen worden ist goed :dans:

:zot:


16 Jul 2007, 10:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
elfahem schreef:
Moses zou in 't land zijn !! Hij zou langst 't woater gekommen zijn. Hij zou Lucske Limpens als assistent willen en Van Wambeek als veldtreiner. Szabadi wordt materiaalman en Urzua zal ver 't ges zergen ...
Man, man, moet d'er nog zand zijn !!!


Ik veronderstel dat ge met Moses De Ridder bedoelt. Van Wambeke hoofdtrainer en Limpens assistent het zou mooi zijn. Maar waarschijnlijk zal het Limpens alleen zijn, want die zal wat goedkoper zijn ook eh.

Ma bon, het zijn allebei mannen die zich 100% gaan inzetten voor den iendracht. Vooral Limpens is nen echten iendrachtman.

We shall see!

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


16 Jul 2007, 12:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 537
Locatie: Aalst
Titus schreef:
elfahem schreef:
Moses zou in 't land zijn !! Hij zou langst 't woater gekommen zijn. Hij zou Lucske Limpens als assistent willen en Van Wambeek als veldtreiner. Szabadi wordt materiaalman en Urzua zal ver 't ges zergen ...
Man, man, moet d'er nog zand zijn !!!


Ik veronderstel dat ge met Moses De Ridder bedoelt. Van Wambeke hoofdtrainer en Limpens assistent het zou mooi zijn. Maar waarschijnlijk zal het Limpens alleen zijn, want die zal wat goedkoper zijn ook eh.

Ma bon, het zijn allebei mannen die zich 100% gaan inzetten voor den iendracht. Vooral Limpens is nen echten iendrachtman.

We shall see!


En dan hoogst waarschijnlijk met Freddy De Saedeleer als Ass. Trainer. Oud keeper en keeperstrainer van den eendracht


16 Jul 2007, 13:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
khoop maar dat er via de wilde op termijn geen spelers naar ginder worden gehaald


17 Jul 2007, 19:31
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
superjuin schreef:
khoop maar dat er via de wilde op termijn geen spelers naar ginder worden gehaald



Da zal moeten lukken zeker, als ge ziet wie daar allemaal speelt, Mitu, Bancé, Zezeto en consoorten.


17 Jul 2007, 19:35
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
neen, da niet maar een opkomend talentje als troch en nguekam hou ik lieve rhier.. maar bon we zijn op de zaken aan t vooruitlopen allicht


17 Jul 2007, 19:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
"Opkomend" talent? Bij mijn weten is Troch al halfweg de twintig hoor. Ne nee, daar heb ik gene schrik van. Hetgeen die mannen ginder kopen is van een ander kaliber hoor.


17 Jul 2007, 19:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
't Schijnt dat hij er graag Glorieux zou bij hebben ...


17 Jul 2007, 21:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
elfahem schreef:
't Schijnt dat hij er graag Glorieux zou bij hebben ...


Als hij komt trainen zeker :grijns:


17 Jul 2007, 21:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
superjuin schreef:
khoop maar dat er via de wilde op termijn geen spelers naar ginder worden gehaald


Ik denk eerlijk gezegd ook dat we wel nog één en wellicht twee reeksen zullen moeten stijgen eer hij bij den Iëndracht talent komt zoeken, want de ploeg waar hij nu zit, is inderdaad volgens mij nog wel van een andere klasse dan een Belgische derdeklasser.


17 Jul 2007, 21:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
elfahem schreef:
't Schijnt dat hij er graag Glorieux zou bij hebben ...


op de kampioenviering e klapke met de wilde gedaan over het geval Glorieux. Ik citeer de patrick: "het kan toch niet dat een speler per sms mij komt vertellen dat hij niet kan komen trainen".

Patjen jongen, ge zetj een dikke nul! Een van onze beste spelers kraken en vervolgens just hetzelfde doen.

Op de foto gon stoan en hier wetj nog gienj kat van iet... :dom: :boks:


18 Jul 2007, 20:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
El Corredor schreef:
elfahem schreef:
't Schijnt dat hij er graag Glorieux zou bij hebben ...


op de kampioenviering e klapke met de wilde gedaan over het geval Glorieux. Ik citeer de patrick: "het kan toch niet dat een speler per sms mij komt vertellen dat hij niet kan komen trainen".

Patjen jongen, ge zetj een dikke nul! Een van onze beste spelers kraken en vervolgens just hetzelfde doen.

Op de foto gon stoan en hier wetj nog gienj kat van iet... :dom: :boks:


100% mee eens


18 Jul 2007, 21:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
El Corredor schreef:
elfahem schreef:
't Schijnt dat hij er graag Glorieux zou bij hebben ...


op de kampioenviering e klapke met de wilde gedaan over het geval Glorieux. Ik citeer de patrick: "het kan toch niet dat een speler per sms mij komt vertellen dat hij niet kan komen trainen".

Patjen jongen, ge zetj een dikke nul! Een van onze beste spelers kraken en vervolgens just hetzelfde doen.

Op de foto gon stoan en hier wetj nog gienj kat van iet... :dom: :boks:

touché


18 Jul 2007, 21:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Wat wilde heb al een paar keer horen vallen dat het nen onaangename mens is. Als ge ziet hoe hij eerst VDB kraakt en dan Glorieux - voor mij de beste man op links- zolang mogelijk op de bank houdt. Jah ge zou voor minder niet meer komen trainen.

Ik heb mij lang ingehouden toen hij hier trainer was, maar ge zag het direct dat het nen omhoog gevallen troeten was.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


18 Jul 2007, 21:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 179 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst