Wie als nieuwe trainer - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Wie als nieuwe trainer 

Wie verkies jij als nieuwe Iendracht trainer
Peter Van Wambeke  43%  [ 17 ]
Stef Van De Velde  5%  [ 2 ]
Luc Limpens  20%  [ 8 ]
Franky Van Der Elst  5%  [ 2 ]
Peter Lässen  8%  [ 3 ]
Kris Van Der Haegen  3%  [ 1 ]
Kris Temmerman  0%  [ 0 ]
Paul Put ;-)  0%  [ 0 ]
Olivier Lamberg  0%  [ 0 ]
Wim De Coninck  3%  [ 1 ]
Laslo Fazekas  3%  [ 1 ]
Walter Meeuws  0%  [ 0 ]
Ettiene De Wispelaere  3%  [ 1 ]
JP Van De Velde  3%  [ 1 ]
Andere...  8%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 40

 Wie als nieuwe trainer 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Limpens dus, algemeen verwacht. Het is misschien niet de favoriet van de meeste hier, maar hij verdient een kans. Een ding is zeker: hij zal zich 100% geven voor den iendracht.

Luc welkom en veel succes!

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


17 Jul 2007, 9:01
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5528
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Welkom Luc en hopelijk kan je onzen Iendracht naar veel successen leiden.

Als het verhaal klopt dat hij naar Oudenaarde kon en zich vrij wou houden voor moest den Iendracht komen, is dat heel chic.

Bij zijn vorige passage heeft hij in moeilijke omstandigheden toch zijn best gedaan. K herinner me ook dat hij toen heel goed lag bij de jonge spelers. Kestens wou toen enkel mee naar derde als Limpens bleef. Dit was niet het geval en Kestens vertrok.

Voor Van Den Brande is dit een weerzien met Limpens zeker? Was hij niet één van de jonge gastjes die vorige keer onder Limpens het seizoen mocht volmaken?


17 Jul 2007, 9:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
K herinner me ook dat hij toen heel goed lag bij de jonge spelers. Kestens wou toen enkel mee naar derde als Limpens bleef. Dit was niet het geval en Kestens vertrok.

Voor Van Den Brande is dit een weerzien met Limpens zeker? Was hij niet één van de jonge gastjes die vorige keer onder Limpens het seizoen mocht volmaken?


Ik denk niet dat Kestens zou meegegaan zijn naar derde hoor, al gelijk wie den trainer was ;-) .

Ja, Van Den Brande speelde nog mee in dat seizoen, al ben ik niet zeker of hij reeds onder Limpens speelde of pas zijn debuut maakte onder het trainersduo Van Roy / De Rudder. Maar hij zal sowieso Limpens wel als trainer gehad hebben, want Limpens was toen eerst trainer van de beloften.


17 Jul 2007, 15:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5528
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bartos schreef:
Ik denk niet dat Kestens zou meegegaan zijn naar derde hoor, al gelijk wie den trainer was ;-) .


K heb in die tijd toch nog interviews van Kestens gezien waarin hij zei dat hij wel mee wilde als Limpens bleef. Maar er is natuurlijk een verschil tussen zeggen en doen...


17 Jul 2007, 16:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Ik ben ergens wel opgelucht dat het van wambeke niet is.. want ondanks het feit dat iedereen er vooral de mooie momenten van ziet toen hij hier als speler was, staat hij bekend als een zeer apart karakterken...

temse mocht dan we een goed seizoen hebben gehad... het boterde langs geen kanten met de trainer (zowat enkel bruno maes zou er nog goe mee overeenkomen)

bizar, maar dit verhaal is me meermaals bevestigd. kan vrij arrogant doen , en ook ik had dat nooit in hem gezien

in ieder geval... LImpens wordt het... we zullen zien he
hopelijk kan hij de groep op de zelfde manier naar succes leiden... want patrick de wilde ons nu lapt lijkt me niet echt katholiek, maar ik blijf erbij dat hij een mooi aandeel heeft in de titel van afgelopen seizoen...


17 Jul 2007, 19:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2574
Leeftijd: 42
Gedaan met speculeren en wat mij betreft ook gedaan met zeggen van "ik had liever die". Het is Limpens geworden, geef hem de tijd om zich in te werken, de spelersgroep te leren kennen en een concept uit te dokteren. Bij Gent-Zeehaven deed hij het goed en hij verdient dus zeker deze kans.


17 Jul 2007, 20:02
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Niet 100% mijn voorkeur maar zoals gezegd verdient hij een kans. Laat ons hopen dat hij bij ons minstens even goed doet als bij Gent-Zeehaven (lees: eindronde). Veel succes Luc!


17 Jul 2007, 21:10
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Feb 2007, 14:18
Berichten: 80
Jan schreef:
Niet 100% mijn voorkeur maar zoals gezegd verdient hij een kans. Laat ons hopen dat hij bij ons minstens even goed doet als bij Gent-Zeehaven (lees: eindronde). Veel succes Luc!


veel succes met de nieuwe trainer

_________________
Rupel Boom : Trots van de rupelstreek !!
http://www.blue-corner.be


17 Jul 2007, 21:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 45
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Als het talent aanwezig is, zal hij er wel iets van maken, denk ik. Hij heeft nogal een uitgesproken karakter maar hij past wel in bij den Iëndracht, denk ik.


17 Jul 2007, 21:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
niet direct mijn trainerkeuze nr 1
maar hij krijgt zijn kans... hopelijk doet hij het even goed dan patrick


17 Jul 2007, 21:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Limpens daar ga ik mij niet over uitlaten maar De Wilde die weg is dat is positief nieuws, voor mij toch. 'K moest van diene pee ni weten!

_________________
Afbeelding


17 Jul 2007, 23:12
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Der staat vandaag in de krant dat Freddy De Saedeleer, de vader van ex-speler Kristof, de nieuwe assistent-trainer wordt bij ons en tevens ook keeperstrainer zal worden. Zou dit dan betekenen dat Louis Mergan wegmoet?


18 Jul 2007, 8:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Heb het ook net gelezen.Wel jammer dat we dit dikwijls eerst in de krant moeten lezen vind ik.

_________________
Afbeelding


18 Jul 2007, 8:13
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17
Berichten: 691
Leeftijd: 42
Locatie: Aalst
Bartos schreef:
Der staat vandaag in de krant dat Freddy De Saedeleer, de vader van ex-speler Kristof, de nieuwe assistent-trainer wordt bij ons en tevens ook keeperstrainer zal worden. Zou dit dan betekenen dat Louis Mergan wegmoet?

Het bericht staat nu ook op de officiële site. Maar er wordt niks gezegd over de keeperstrainer.


18 Jul 2007, 8:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2574
Leeftijd: 42
Bartos, ge haalt me de woorden uit de mond wat Mergan betreft maar dat zullen we vanavond op training wel al zien zeker. En ook Gunni geef ik gelijk. Spijtig da we alles eerst in de krant moeten lezen...


18 Jul 2007, 8:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], Xafir en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst