type elftal seizoen 2007 2008 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 type elftal seizoen 2007 2008 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
dat laatste klopt wel, maar van Jens gaat er zoveel meer dreiging uit + hij komt toch ook goed meeverdedigen ze. Fysiek zal hij het waarschijnlijk max. een uur vol houden dat is voorlopig ook een minpuntje . Het is misschien ook uit voorzorg dat ze hem niet voor de leeuwen willen gooien.
De oplossing kan ook zijn om die flanken gewoon regelmatig eens met elkaar te wisselen....


13 Aug 2007, 17:43
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
De Veirman

VDB Seminck Dessaer Van Dender


Aelbrecht Coulibaly Verheyden Claessens


Troch


Arnold

Bank: Lambrecht, Boto, Podevijn, Vanbelle


13 Aug 2007, 17:48
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
ik denk eerlijk gezegd dat claessens zichzelf uit de ploeg zal spelen....al moet ik zeggen dat ik de match gisteren niet gezien heb en dat ik hem vorige week wel goed vond spelen.de matchen daarvoor vond ik hem soms echt nie goe.
maar als podevijn weinig speelkansen zal krijgen vrees ik dat we hem niet lang gaan houden, want zo een talent zien ze overal graag komen hé.

_________________
iendracht!


13 Aug 2007, 22:17
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 10 Aug 2007, 21:24
Berichten: 12
Locatie: ninove city
[quote="rollo29"]ik denk eerlijk gezegd dat claessens zichzelf uit de ploeg zal spelen....al moet ik zeggen dat ik de match gisteren niet gezien heb en dat ik hem vorige week wel goed vond spelen.de matchen daarvoor vond ik hem soms echt nie goe.
maar als podevijn weinig speelkansen zal krijgen vrees ik dat we hem niet lang gaan houden, want zo een talent zien ze overal graag komen hé.[/quote]
Er moet indd een oplossing gezocht worden op de linkerflank. Bij Claessens is het veel goede wil ma daarmee alleen komt ge er ni aan de top in derde .....


14 Aug 2007, 12:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 24 Jan 2007, 17:50
Berichten: 409
ge moogt de shabi altijd terugsturen he :D


14 Aug 2007, 12:26
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 10 Aug 2007, 21:24
Berichten: 12
Locatie: ninove city
Shabi zal indd basisspeler worden,kwestie van e paar weken. of het zou moeten zijn da claessens de superlieveling van Limpens is ma dat denk ik ni zeker :mrgreen:


14 Aug 2007, 12:48
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
quick step schreef:
Shabi zal indd basisspeler worden,kwestie van e paar weken. of het zou moeten zijn da claessens de superlieveling van Limpens is ma dat denk ik ni zeker :mrgreen:


Shabi basisspeler worden ? :shock: De enige die mij tot nu toe is tegengevallen, heeft nog niets bewezen. Claessens verdiend die plek zeker, en dan nog zou ik eerder Podevijn erzetten als Shabi


14 Aug 2007, 12:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Jeroen schreef:
quick step schreef:
Shabi zal indd basisspeler worden,kwestie van e paar weken. of het zou moeten zijn da claessens de superlieveling van Limpens is ma dat denk ik ni zeker :mrgreen:


Shabi basisspeler worden ? :shock: De enige die mij tot nu toe is tegengevallen, heeft nog niets bewezen. Claessens verdiend die plek zeker, en dan nog zou ik eerder Podevijn erzetten als Shabi


Hierin volgek u. Ik wist het direct in de eindronde van Boom en mijn vermoeden wordt elke keer bevestigt. Hij zal ni al te veel spelen vermoedek en dat was ook wat een groot deel vd supporters van Boom voorspelden.

Aan hem om het tegendeel te bewijzen :-)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


14 Aug 2007, 13:09
Junior

Lid geworden op: 30 Sep 2005, 23:31
Berichten: 186
Locatie: Aartselaar
Ik kan van jullie best aannemen dat Shabi niet als basisspeler zal starten, maar toch enkele opmerkingen:

1) Shabi's beste positie blijft linksback, ondanks zijn mindere positiespel verdedigend. Van zodra hij met zijn rug naar het doel staat verliest hij 50% van zijn capaciteiten
2) Die match tegen Eendracht Aalst leverde hij de beste prestatie af die ik ooit op ons veld gezien heb (ik ga weliswaar nog maar een seizoen of vijf). Dat kan toch niet allemaal verdwenen zijn? Toegegeven: ook bij ons kon hij die prestatie nooit meer evenaren, maar hij bleef toch belangrijk.

Vanavond zal hij wel spelen zeker, kan ik hem nog eens bezig zien.


14 Aug 2007, 14:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 184 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst