Thomas The Rain King | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
 Thomas The Rain King 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Thomas The Rain King
Dames en heren,
Zoeten en Zoetinnen,

Bovenstaande titel verwijst naar één van de betere nummers van de onvolprezen Counting Crows, maar is ook mijn gevoel na zondag.

Ik hoor van Casual1919 dat hij een paar mailtjes heeft gekregen, ten behoeve van mijn drooglegging (geir guntj ne mensj oeik niksken hein ;) ). Het doet mij zeer veel deugd aan het goed in het vet liggende hart dat zoveel mensen begaan zijn met het lot van ondergetekende vierwieler.

Jedoch, voor diegenen die het nog niet zouden weten, ik ben soms een beetje nootjes aka nuts. Zo overleef ik vier dagen Werchter in de gutsende regen, dus twee uurtjes regen neem ik er graag bij. Ik ben op alles voorzien, maar weigerde gisteren pertinent mijn K-way aan te doen: dat bleek nu niet echt een tof idee.

Integratie van de andersvalide medemens wil ook zeggen dat ook wij iets moeten kunnen incasseren (al zijn piratenbommen echt niet leuk:p). Ik weet dat het zeer goed bedoeld is, maar laat mij aub never of nooit mijn plaats in de K opofferen (het heeft geen haar gescheeld of ik dook er tussen in Sint-Truiden). Vanop Werchter is het skydiven deze jongen zelfs niet vreemd, het karreken achter mij. (Kvrees wel dat mijn "Iendrachtmobiel" daarom maar half meer aaneenhangt.). Ik ben van het type dat zich na de Chemical brothers nog eens in de modder ging smijten. Come 'on.

Allemaal heel erg bedankt voor jullie zorg en kommer, maar wees gerust: ik weet wat kan en ben op alles voorzien. Het gevoel om in de K te staan weegt niet op tegen de betere Beaufortstoot. Ik overleef dat wel hoor, ik ken mijn eigen mogelijkheden en lichaam (spasticiteit incluis) goed genoeg, en ben mij daarom gisteren tien minuten gaan warmen in de koepel om dan naar boven gedragen te worden (als ik dat direct zou doen is da niet echt bevorderlijk voor de spierelasticiteit)

Ik draag mijn nick hoog in het vaandel en dank daarom vriendelijk voor het voorstel om eventueel iets uit te werken. Indien we Europees zouden spelen en de sponsorgelden stromen binnen, onderhandel ik wel met Geert over mijn eigen skybox;). Daar is het nu nog ietske te vroeg voor. Laat mij voorlopig maar lekker zitten, waar ik zit:-)

Graag tot zaterdag, door de wind, door de regen, dwars door alles heen.

Eén ding is zeker: "I'll never walk alone" (moest toch afsluiten in stijl hé :grijns:)

Bedankt allemaal!

Thomas (proud to be a K and OPC member)

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


03 Dec 2007, 22:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
in foite eeje gewoein schrik da ge miejr gotj moeten betoolen as ge ieveranst anders en beiter gotj zitten...



respect makker!


04 Dec 2007, 9:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Fillou schreef:
in foite eeje gewoein schrik da ge miejr gotj moeten betoolen as ge ieveranst anders en beiter gotj zitten...



respect makker!


Sssttttt ;) Ik em et toch weer foin on boeird geleit hein, besteken :grijns:

Iederiejn wetj da zwore sponsors gelek goi, tegen betaling van vette sommen, werren oitgenoeidegd op recepses en cafétaufels van prinsjen, terwoil dat die mensjen da bè moi doeng oit sympathie of compasje, ge meegt a kiezen:p

Oigenlek benek dubbel zo goed as die mannen van "Uninvaaited", mor zemmen mè nog giejn contract gegeven bè VT 4. Ok, iederiejn moe wel briejdbeldj emmen mor dat es na het minsjte hein

Mvg,

Thomas aka Pal plus aka de Pedigree topfokker

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


04 Dec 2007, 9:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Zeer strange dat als ge iemand anders quote je voor die persoon zijn post wordt geplakt. Administrators pls?

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


04 Dec 2007, 10:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
wheel's armée schreef:
Zeer strange dat als ge iemand anders quote je voor die persoon zijn post wordt geplakt. Administrators pls?


Het probleem ligt hem precies bij Fillou die in de toekomst aant posten is :D

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


04 Dec 2007, 13:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Verbechio schreef:
wheel's armée schreef:
Zeer strange dat als ge iemand anders quote je voor die persoon zijn post wordt geplakt. Administrators pls?


Het probleem ligt hem precies bij Fillou die in de toekomst aant posten is :D


Eet em weeral liggen foefelen, ja:p

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


04 Dec 2007, 14:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Verbechio schreef:
wheel's armée schreef:
Zeer strange dat als ge iemand anders quote je voor die persoon zijn post wordt geplakt. Administrators pls?


Het probleem ligt hem precies bij Fillou die in de toekomst aant posten is :D


Ik vraag me ook af hoe hij het doet :shock: . Volgens mij via een teletijdmachine of zo :grijns: . Fillou, kunt gij ons zeggen tegen wie we moeten in den beker :grijns: ?


04 Dec 2007, 15:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bartos schreef:
Verbechio schreef:
wheel's armée schreef:
Zeer strange dat als ge iemand anders quote je voor die persoon zijn post wordt geplakt. Administrators pls?


Het probleem ligt hem precies bij Fillou die in de toekomst aant posten is :D


Ik vraag me ook af hoe hij het doet :shock: . Volgens mij via een teletijdmachine of zo :grijns: . Fillou, kunt gij ons zeggen tegen wie we moeten in den beker :grijns: ?


In de finale?


04 Dec 2007, 15:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 171 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst