Transfers 2008 - 2009 - Pagina 127 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 125 126 127 128 129 130
 Transfers 2008 - 2009 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Die heeft in de voorbereiding op Opwijk meer dan een uur meegedaan. Maar buiten oefenmatchen nog niet echt meegedaan, ik kan er dan ook niet veel over zeggen. Is volgens mij een verdediger, of daar speelde hij toch in de oefenmatchen alleszins.


26 Jan 2009, 17:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5527
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Heeft in de voorbereiding inderdaad meegespeeld. Speelde toen meestal linksback, maar kan volgens mij ook centraal vanachter spelen.


26 Jan 2009, 17:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Smetje schreef:
Heeft in de voorbereiding inderdaad meegespeeld. Speelde toen meestal linksback, maar kan volgens mij ook centraal vanachter spelen.


em is ne centrale verdediger, 19 jaar


26 Jan 2009, 21:44
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Lord19 schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
hansken schreef:


zit veel waarheid in deze post!!! (y)
allen achter de ploeg, ieder match opnieuw!!!!

en als troch op bezoek komt is zijn naam scanderen, da verdient hij wel! tis ni da hij bij st-niklaas meer of minder kan verdienen dat hij daar speelt, zij konden gewoon de som geven die wij niet konden betalen... simple comme bonjour :whistle:

Nogmaals het bewijs dat je met 3000 supporters niets meer in de clubkas krijgt dan een ploegsken met 300 supporters.De sponsorgelden en inbreng van bepaalde figuren zijn doorslaggevend.
Want zeg nu zelf hebben we(indien hij op zijn plaats speelt) met Wouter De Groote geen alternatief voor Troch.Ook ik vind het een zalige speler en ook ik zou zijn terugkeer toegejuicht hebben maar hij heeft voor de poen gekozen,en dat zegt genoeg over het huidige voetbal.
Bij mij telt maar één ding en dat is den iendracht met of zonder Troch. :EA:



idd hier zit veel waarheid in vindt ik, als je eens nadenkt, wat heeft thomas al bewezen in eerste klasse? ik heb alle respect voor de voetballer troch, maar de voetballer de groote heeft zijn strepen in eerste wel al verdiend, terwijl troch dit seizoen 8 of 10 minuten ingevallen was bij roeselare, de groote speelde 7 of 9 matchen denk ik bij dender, basisplaatsen en of invalbeurten dat laat ik wel in het midden, maar vorig seizoen was hij toch wel een vaste waarde en hij is een complete voetballer voor ons en ik ben ervan overtuigd dat we aan hem nog veel plezier gaan beleven net als aan filipo en jelle

:EA:


Thomas heeft niet voor de poen gekozen, Roeselare is de werkgever en is de enige gerechtigde die een bod kan of mag aanvaarden. Het bedrag dat op Thomas werd gekleefd om voor 4 maanden elders te voetballen was gezien de periode heel hoog. Gezien de kater van de transfers in de zomerperiode bij Aalst was er na de bekende activiteiten geen budget meer over. Er was dus wel degelijk een bod van den Iendracht, maar ontoereikend voor de bobo's van Roeselare.
Dat iemand als Van Lijsebetten van Nieuwerkerken dit bedrag wel wenst op te hoesten en het contract wil overnemen is een zegen voor een speler als Thomas, die snakt naar het spelletje. Had hijzelf mogen kiezen en dit druk ik jullie op het hart dan was het zeker om het wit-zwarte tenue aan te kunnen trekken.


Laatst gewijzigd door Jossen op 28 Jan 2009, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.



28 Jan 2009, 20:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7537
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Jossen schreef:
Lord19 schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Nogmaals het bewijs dat je met 3000 supporters niets meer in de clubkas krijgt dan een ploegsken met 300 supporters.De sponsorgelden en inbreng van bepaalde figuren zijn doorslaggevend.
Want zeg nu zelf hebben we(indien hij op zijn plaats speelt) met Wouter De Groote geen alternatief voor Troch.Ook ik vind het een zalige speler en ook ik zou zijn terugkeer toegejuicht hebben maar hij heeft voor de poen gekozen,en dat zegt genoeg over het huidige voetbal.
Bij mij telt maar één ding en dat is den iendracht met of zonder Troch. :EA:



idd hier zit veel waarheid in vindt ik, als je eens nadenkt, wat heeft thomas al bewezen in eerste klasse? ik heb alle respect voor de voetballer troch, maar de voetballer de groote heeft zijn strepen in eerste wel al verdiend, terwijl troch dit seizoen 8 of 10 minuten ingevallen was bij roeselare, de groote speelde 7 of 9 matchen denk ik bij dender, basisplaatsen en of invalbeurten dat laat ik wel in het midden, maar vorig seizoen was hij toch wel een vaste waarde en hij is een complete voetballer voor ons en ik ben ervan overtuigd dat we aan hem nog veel plezier gaan beleven net als aan filipo en jelle

:EA:


Thomas heeft niet voor de poen gekozen, Roeselare is de werkgever en is de enige gerechtigde die een bod kan of mag aanvaarden. Het bedrag dat op Thomas werd gekleefd om voor 4 maanden elders te voetballen was gezien de periode heel hoog. Zeker gezien de kater van de transfers in de zomerperiode bij Aalst. Er was wel degelijk een bod van den Iendracht, maar ontoereikend voor de bobo's van Roeselare.
Dat iemand als Van Lijsebetten van Nieuwerkerken dit bedrag wel wenst op te hoesten is een zegen voor een speler als Thomas, die snakt naar het spelletje. Had hijzelf mogen kiezen en dit druk ik jullie op het hart dan was het zeker om het wit-zwarte tenue aan te kunnen trekken.



probeer ik hier al een tijd uit de leggen ze, tkomt ni bij iedereen even snel over ;)

allesinds, als troch naar hier komt, zal die van mij zeker een applaus krijgen! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


28 Jan 2009, 20:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2574
Leeftijd: 42
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Ge moet is naar deze link gaan kijken...

http://www.walfoot.be/fra/news/lis/2009 ... ur-roussel

Cafepraat of toch nog aanvallende versterking?


29 Jan 2009, 22:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Alost ou l'Asie pour Roussel
L'ex meilleur buteur de la Jupiler League est toujours disponible sur le marché des transferts. Il devrait faire son choix avant la fin du week-end.
L'ambitieuse formation d'Alost, septième en division trois A se serait signalée pour obtenir les services de Cédric Roussel. Toutefois, le club flandrien doit faire face à des concurrents asiatiques. Le globe-trotter aurait en effet des contacts avec des formations provenant du Japon et de l'Azerbaïdjan.
Roussel a déjà évolué en Angleterre, en Russie et en Italie. Une nouvelle expérience à l'étranger ne serait pas pour lui déplaire.



Aalst of Azië voor Roussel
De voormalige topscorer van de Jupiler League is nog altijd beschikbaar op de transfermarkt.
Hij moet zijn keuze voor het einde van het weekend bekend maken .
De ambitieuze ploeg Eendracht Aalst, zevende in Derde Klasse A zou zich hebben gemeld voor de diensten van Cedric Roussel.
Echter, de Vlaamse club heeft Aziatische concurrenten.
De wereldreiziger zou contacten gehad hebben met een club uit Japan en Azerbeidzjan.
Roussel heeft al gespeeld in Engeland,Rusland en Italië.
Een nieuwe buitenlandse ervaring zou hem niet ontevreden stellen .

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


29 Jan 2009, 22:47
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Zou niet slecht zijn e, kan een goal maken maar mentaal broos denk ik.


29 Jan 2009, 23:14
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5527
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Als die écht wil, zou dat een serieuze versterking zijn. Probleem is dat Roussel de laatste jaren bijna altijd voor het geld kiest en het sportieve hem niet interesseert. Als hij die instelling niet verandert, loopt hij er even ongeinteresseerd als Van Mieghem bij. Maar als die echt de motivatie vindt om zich nog eens te bewijzen en absoluut wil spelen, moeten ze niet twijfelen.


29 Jan 2009, 23:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13163
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Hebben we plots een oliebron ontdekt ofzo ?

:wadde:

_________________
If you never try, you'll never know


29 Jan 2009, 23:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5527
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Bram schreef:
Hebben we plots een oliebron ontdekt ofzo ?

:wadde:


Of heeft iemand van Walfoot mij vorige keer tegen u over Roussel horen spreken en heeft hij er dan maar een artikel over geschreven? :D


29 Jan 2009, 23:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Da zou pas een versterking zijn, maja ik geloof er ni veel van :p

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


30 Jan 2009, 0:11
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Nja, laat ons inderdaad niet teveel dromen. Maar mocht hij komen zal em wel gemotiveerd zijn. Het zal zijn allerlaaste kans zijn om te bewijzen dat em nog voetballer is. Waarschijnlijk zal het ook met een privésponsor zijn zeker,hé, dat is toch mode in aalst. :lol: maargoed, sponsor of niet, die mag van mij spelen , zeker en vast. En delie zou van zo iemand met ervaring nog iets kunnen opsteken.
Maar eerst zien en dan geloven.


30 Jan 2009, 2:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
marc2 schreef:
Nja, laat ons inderdaad niet teveel dromen. Maar mocht hij komen zal em wel gemotiveerd zijn. Het zal zijn allerlaaste kans zijn om te bewijzen dat em nog voetballer is. Waarschijnlijk zal het ook met een privésponsor zijn zeker,hé, dat is toch mode in aalst. :lol: maargoed, sponsor of niet, die mag van mij spelen , zeker en vast. En delie zou van zo iemand met ervaring nog iets kunnen opsteken.
Maar eerst zien en dan geloven.

Als hij zou komen gaat onzen trainer hem misschien in de goal zetten!!!!! :D

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


30 Jan 2009, 9:18
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 48
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Transfers 2008 - 2009
Tja, het gonst de laatste tijd weer zo hard van de geruchten aan de Bredestraat... Blijkbaar staat er heel wat op stapel. Een nieuw bestuur (vandaag?), nieuwe sponsors, nieuwe versnelde afbetalingen...
Afgelopen zondag in Woluwe was me trouwens sterk opgevallen dat er een haar in de boter zit tussen Spic en Span die tot nu toe twee handen op één buik zijn geweest. De aanwezigheid van een ander persoon van twijfelachtig allooi bij Spic was dan weer zeer frappant en sterkte me in m'n overtuiging dat er (weeral eens) iets op til is.
Maar ik blijf sceptisch...


30 Jan 2009, 9:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1939 berichten ]  Ga naar pagina 1 125 126 127 128 129 130


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst