Bestuur Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Bestuur Eendracht Aalst 
Auteur Bericht

Lid geworden op: 30 Mei 2008, 8:41
Berichten: 7
Leeftijd: 40
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
De financiëlen toestand van een club hangt ge best niet aan de grote klok. Laat die mensen rustig hun werk doen. De toekomst zal wel uitwijzen hoe goed de mensen in het bestuur gewerkt hebben.

Deze week stond er in de krant wat de situatie van de huidige eersteklassers was. Maar zijt er maar gerust in dat ze niet al hun troeven op tafel zullen gelegd hebben. Ze zullen nog wel het één en het ander achterwege gehouden hebben.

_________________
Me know nothing


31 Mei 2008, 13:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
tees moet "de meest nutteloze topic ooit" zijn


31 Mei 2008, 16:32
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:34
Berichten: 342
Locatie: erembodegem-aalst
Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck
WLM: katrien_goes_stimulo@hotmail.com
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
ah ge weet et :zzz:

_________________
IENDRACHT 4 EVER!!!!

We worde kampioen :p




:iendracht:


31 Mei 2008, 17:12
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22
Berichten: 79
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
CeltiC1919 schreef:
tees moet "de meest nutteloze topic ooit" zijn

Ik zou zeggen sluit hem af want het is veel te gek. :crazy:


31 Mei 2008, 17:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
als er verder geen reactie op komt zakt deze wel vanzelf weg...

_________________
If you never try, you'll never know


31 Mei 2008, 17:46
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: BEHEER-BESTUUR EENDRACHT
Jeroen schreef:
borre31 schreef:
pattaboem schreef:
Iendrachter90 schreef:
Als het bestuur daar ni me naar buite wilt komen isda zo e ken trouwes ni veel derdeklassers da bekendmake hoeveel dazze voor iemand betalen,wa da de winstpremie's zijn en zoverder.
Dat er schulden zijn is logisch denkek alsge ziet vanwaar dat we komen.


Dat al deze informatie afgedekt wordt is vanzelfsprekend. Het bestuur zal hierover geen woord reppen.
Juist daarom nodig ik de sups uit, die hiervan meer weten om dit te delen...
Voor de supporters geeft dat ons een juister beeld over wat er (beleidsmatig) omgaat met onze club....

KOMAAN JONG :hmm:


Noem is één club die hun financiën naar buiten brengt ? E.Aalst moet heiliger zijn dan de paus zeker ? We hebben een schitterend bestuur, voor het eerst in meer dan 10 jaar.. Heb eens wat vertrouwen in die mensen, ze verdienen het.

Trouwens het klopt dat er aan Garré moet afbetaald worden, en waarschijnlijk zal er daardoor met nieuwjaar geen extra spits aangetrokken zijn geweest. Dat is toch goed ? Een extra jaar derde klasse zal ons trouwens ook geen kwaad doen, het volk zal wel blijven komen, al is het nu wel van "moetens". Als ze volgend jaar promoveren zitten ze echter nog altijd op schema.

FC Fusieclub had ook eerst halve finale in de eindronde gehaald in hun eerste jaar derde klasse.. De kern behouden en hier en daar wat verandert, en vervolgens speelden ze los kampioen in derde klasse. En derna in tweede klasse ;)

ik probeerde juist te tonen wa een domme vraag da is e ;)

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


31 Mei 2008, 17:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
ik stel voor dat we bij de oscars een nieuwe categorie introduceren... die van "forumlid met het belachelijkste idee voor een forumtopic"

Pattaboem, mijn stem heb je!

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


01 Jun 2008, 20:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
Ik wist op voorhand dat er kritiek ging uitgaan op deze topic.

Sommigen snappen eigenlijk niet wat de bedoeling is van deze topic. De bedoeling is constructief, informatief en met juiste bedoelingen.
Daarom deze toelichting...

1. Ik ben volledig tegenstander van roddels die uit de lucht zijn gegrepen, of met een zatte smoel in café worden verspreid. Volgens mij horen die niet thuis op een forum.
Maar die vindt je ook, op alle andere topics. Dus deze nieuwe topic zal aan de slechte bedoelingen van anderen niks wijzigen....

2. De zienswijze "oerdom, of welke term je er ook wil aan geven...
Dat is alleen maar de inhoud van een topic:
De schrijver zelf bepaalt, of de inhoud van zijn informatie oerdom is, of wat dan ook...
Wie goeie informatie verleent, en deze objectief weergeeft...levert volgens mij een bijdrage op een juiste kijk op wat het bestuur doet met onzen Iendracht.
De titel van deze topic, vraagt alleen de invulling ervan...

3. Met " de wandelgangen van het P. Cornelisstadion", bedoel ik informatie "die uit goeie bron" is vernomen. Geen zever of veronderstellingen.

4. Het principe van deze topic is een zoveel mogelijk open beleid.
Vele instellingen publiceren op het internet hun jaarplanning, plannning op middellange termijn, hun jaarverslag van hun werking, een aantal cijfers.
Dit is de moderne trend van bedrijven, en organisaties:
Een open beleid : transparantie naar de burger.
Waarom is dit zo abnormaal met een VZW waar ook miljoenen over de toonbank gaan? Waar wij supporters elke twee weken ook een niet onbelangrijke bijdrage leveren... (entreegeld, Kantiene...)

5. Mijn loon en dat van duizenden ambtenaren is alvast geen geheim. Publiekelijk op te zoeken op internet. Loonschalen van de privésector zijn al evenmin geheim (paritaire comités) . Dus allemaal vaste loonschalen die geen geheimen kennen.


6. De topic heeft ook niet de bedoeling om alle lonen van de spelers op het forum te plaatsen. Maar kan een te vermelden deelaspect zijn om eventuele eigenaardigheden detecteren.

7. De doelstelling van deze topic blijft goedbedoeld. De supporters een zo breed mogelijk idee te geven hoe het met het financieel aspect van onze club gaat. De besteding ervan, een beetje te kunnen volgen.
Informatie die uit juiste bron komt , bekend te maken en zever en roddels te weren...

Wat is daar in godsnaam verkeerd aan?




placietjen schreef:
Gunther schreef:
Belachelijke topic :whistle:

Pattatboem,
ik stel voor dat jij eens komt uitleggen wat jij verdient en of jij schulden hebt, hoeveel belastingen jij moet betalen en zo verder..... :crazy:

Is voor niks nodig om 'geruchten uit de wandelgangen' te verspreiden :wave:
Dat denk ik er ook van zeg.

Eje dat va ze leven a geweten :lol:.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Jun 2008, 20:41
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
Het probleem is dat die juist niet uit goede bron te verkrijgen zijn... De enige goede bron is het bestuur zelf en die gaan dat hier niet komen posten hoor...

Het enige wat er hier gaat komen zijn roddels en belachelijke speculaties, dat ziet ge toch zo aankomen ? :wadde:


01 Jun 2008, 20:44
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59
Berichten: 56
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
Peisde na echt dat bestier alles oan onze nees zal gon hangen...
Ze zen goe bezeg en door moeten ze giejnen oitleg boi geven vinnek!


01 Jun 2008, 22:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
Ik geef elke 2 weken mijn financiele steun aan de club en verwacht daarvoor in de plaats zoveel mogelijk voetbalvreugde voor mijn geld.
Het feit dat er een beetje uitleg wordt bevraagd , maw navraag hoe sponsorgelden worden besteed... vinden sommigen belachelijk... :whistle:

Sorry ik heb op het forum al héél wat grotere bullshit gelezen. Maar ik stoor me daar niet aan, en laat de armen van geest voor wat ze zijn.

Ook de grotere sponsors die hun geld besteden aan reklame, verwachten dat hun reklame zoveel mogelijk potentiele klanten (supporters) bereiken...
Iedere belanghebbende die de VZW sponsort, verwacht dus een goede besteding van dat geld. En zal ook voor een stuk proberen te achterhalen wat er met zijn geld wordt gedaan... Op zich toch niks verkeerd aan ???

Ik wil niet beweren dat het bestuur niet goed bezig is. In tegendeel ik geloof zeker dat we op de goeie weg zijn. Dit doet echter geen afbreuk aan mijn belangstelling naar een beetje transparantie van het beleid.
Voor een overheidsbedrijf of een parastatale is doorzichtigheid, een eis van de burger omdat men met gemeenschapsgeld bezig is.
Als supporter die 2-wekelijks bijdragen levert aan de VZW vind ik het niet abnormaal dat we iets meer proberen over te weten te komen over de geldbestedingen.

Als de meerderheid op het forum zich geen snars aantrekt hoe we financieel er kunnen bovenop komen en naar tweede of eerste oprukken, dat is dan hun zaak....
Ik volg dit financieel deel-aspect evenzeer, als het het sportieve. Niet om systematisch te kritiseren, maar omdat het een beeld geeft waar we staan, en hoever we mogen toekomstkijken.
Als dit aspect de supporters ijskoud laat, dan hoeft deze topic inderdaad niet.

Ik stel wel regelmatig vast er in andere topics, commentaren over het beleid en financieel aspect worden gegeven. (die speler kan dààr meer verdienen...Daarvoor heeft de club geen geld, ...de schuldenberg van het vorig bestuur moet nog afbetaald worden enz...)
Waarom dit niet centraliseren in een gerichte topic??

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


02 Jun 2008, 0:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
Daarom lanceer ik en eerste vraag in deze topic, met een uitnodiging aan personen die het uit betrouwbare bron hebben vernomen:
Voor zover het juist is dat Garrez nog geld tegoed heeft van Eendracht:
Heeft iemand een idee welke schuldenlast er (ongeveer), nog moet worden afbetaald en over welke termijn hypotheceert Garrez hiermee de normale financiele draagkracht van VC Eendracht Aalst?
Het is de bedoeling onze supporters correct te informeren en fantasieverhalen uit de roddelwinkel te houden. (Zeveraars gelieve zich dus te onthouden)


02 Jun 2008, 0:46
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
pattaboem schreef:
Ik geef elke 2 weken mijn financiele steun aan de club en verwacht daarvoor in de plaats zoveel mogelijk voetbalvreugde voor mijn geld.
Het feit dat er een beetje uitleg wordt bevraagd , maw navraag hoe sponsorgelden worden besteed... vinden sommigen belachelijk... :whistle:

Sorry ik heb op het forum al héél wat grotere bullshit gelezen. Maar ik stoor me daar niet aan, en laat de armen van geest voor wat ze zijn.

Ook de grotere sponsors die hun geld besteden aan reklame, verwachten dat hun reklame zoveel mogelijk potentiele klanten (supporters) bereiken...
Iedere belanghebbende die de VZW sponsort, verwacht dus een goede besteding van dat geld. En zal ook voor een stuk proberen te achterhalen wat er met zijn geld wordt gedaan... Op zich toch niks verkeerd aan ???

Ik wil niet beweren dat het bestuur niet goed bezig is. In tegendeel ik geloof zeker dat we op de goeie weg zijn. Dit doet echter geen afbreuk aan mijn belangstelling naar een beetje transparantie van het beleid.
Voor een overheidsbedrijf of een parastatale is doorzichtigheid, een eis van de burger omdat men met gemeenschapsgeld bezig is.
Als supporter die 2-wekelijks bijdragen levert aan de VZW vind ik het niet abnormaal dat we iets meer proberen over te weten te komen over de geldbestedingen.

Als de meerderheid op het forum zich geen snars aantrekt hoe we financieel er kunnen bovenop komen en naar tweede of eerste oprukken, dat is dan hun zaak....
Ik volg dit financieel deel-aspect evenzeer, als het het sportieve. Niet om systematisch te kritiseren, maar omdat het een beeld geeft waar we staan, en hoever we mogen toekomstkijken.
Als dit aspect de supporters ijskoud laat, dan hoeft deze topic inderdaad niet.

Ik stel wel regelmatig vast er in andere topics, commentaren over het beleid en financieel aspect worden gegeven. (die speler kan dààr meer verdienen...Daarvoor heeft de club geen geld, ...de schuldenberg van het vorig bestuur moet nog afbetaald worden enz...)
Waarom dit niet centraliseren in een gerichte topic??


stel u anders kandidaat vr d functie van boekhouder / penningmeester :D


02 Jun 2008, 0:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
[quote="Vicky"]ik stel voor dat we bij de oscars een nieuwe categorie introduceren... die van "forumlid met het belachelijkste idee voor een forumtopic"

Sommige forumleden houden ervan om ellenlange discussies te blijven voeren op dit forum over "stoeltjeskuisen" of hoe ladderzat ze wel geweest. Of in 't algemeen: over zaken die met voetbal totaal niks te maken hebben....

Vicky : Deze forrumleden ontvangen van mij de Oscar voor de "vindingsrijkste en nuttigste informatie voor het forum" ;)

Het niveau van een topic en de inhoud van een topic; worden bepaald door de schrijvers die het thema objectief en beredeneerd - oftewel ..domweg invullen .
...Niet door de ontwerper van de Thematitel.... :nieje:

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


02 Jun 2008, 1:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13164
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Bestuur Eendracht Aalst
Nu moogt ge hier nog vijf A4'kes vol schrijven ze man,
er zal niemand zijn die u de informatie kan geven die gij wilt

_________________
If you never try, you'll never know


02 Jun 2008, 7:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst