Abonnement - Pagina 30 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 452 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31
 Abonnement 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Abonnement
zotvawies schreef:
Smetje schreef:
Wetende dat de financiële situatie helemaal niet rooskleurig is, hadden ze deze actie nooit mogen doen. Ik ben wel blij met mijn truitje, maar had zonder ook een abo gekocht en nadien misschien ook een truitje gekocht.


Idem dito, waarom niet geld in het laatje brengen door ons truitjes te betalen?
Schiet mij hier nu niet voor af hé! Ik koop om de paar jaar eens een truitje en zou dit jaar sowieso één gekocht hebben. Zou er dus niet om malen om dat truitje gewoon te betalen, als ik daarmee mijn club kan steunen....


Heel nobele gedachte maar zolang er niet deftig met dat geld wordt omgesprongen en je niet weet waar/bij wie het terechtkomt, steun je dus in feite een bodemloze put hé...


05 Okt 2011, 9:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Abonnement
DT schreef:
zotvawies schreef:
Smetje schreef:
Wetende dat de financiële situatie helemaal niet rooskleurig is, hadden ze deze actie nooit mogen doen. Ik ben wel blij met mijn truitje, maar had zonder ook een abo gekocht en nadien misschien ook een truitje gekocht.


Idem dito, waarom niet geld in het laatje brengen door ons truitjes te betalen?
Schiet mij hier nu niet voor af hé! Ik koop om de paar jaar eens een truitje en zou dit jaar sowieso één gekocht hebben. Zou er dus niet om malen om dat truitje gewoon te betalen, als ik daarmee mijn club kan steunen....


Heel nobele gedachte maar zolang er niet deftig met dat geld wordt omgesprongen en je niet weet waar/bij wie het terechtkomt, steun je dus in feite een bodemloze put hé...


Weet ik, ben ik voorlopig niet van plan ook om dat te doen. Maar ALS er een geldschieter opduikt, zal ik met plezier betalen.


05 Okt 2011, 19:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Abonnement
Vanaf dinsdag 15 mei start de voorrangsperiode voor abonnees van SC Eendracht Aalst die hun abonnement wensen te verlengen voor het komende seizoen 2012-2013. Nieuwe abonnees en abonnees die van plaats (andere tribune of andere zitplaats) wensen te veranderen, komen over enkele weken aan de beurt.
De prijzen wijzigen niet, een aantal praktische schikkingen wél.

PRIJZEN ABONNEMENTEN

-Staanplaats tribune K: 160 euro. Jongeren van 13 tot en met 16 jaar: 80 euro. Kinderen tot en met 12 jaar dienen een gratis abonnement aan te vragen.

-Zitplaats tribunes A, E, F en G: 250 euro. Jongeren van 13 tot en met 16 jaar: 130 euro, ENKEL MOGELIJK IN DE TRIBUNES F en G. Kinderen tot en met 12 jaar dienen een gratis abonnement aan te vragen, ENKEL MOGELIJK IN DE TRIBUNES F en G.

-Zitplaats tribunes B, C en D: 370 euro.

HOE EN WANNEER RESERVEREN?

-Staanplaatsen: vanaf 15 mei.

Je kan je abonnement reserveren door een e-mail te sturen naar abo@eendracht-aalst.be, met vermelding van je voornaam, naam, adres, identiteitskaartnummer, eventueel geboortejaar kind/jongere, e-mailadres en telefoonnummer, en aansluitend het juiste bedrag over te schrijven ter attentie van SC Eendracht Aalst, op rekeningnummer BE71 6716 1675 4969, met vermelding van de naam (of namen) van de abonnees en "staanplaats tribune K".
Een reservatie is pas geldig wanneer SC Eendracht Aalst zowel de e-mail met alle gegevens als de overschrijving ontvangen heeft.
Max. 4 abonnees per mail en per overschrijving.

-Zitplaatsen:
1) Abonnees die hun plaats wensen te behouden, hebben voorrang van 15 mei tot en met 15 juni. Daarna worden alle niet-verlengde abonneeplaatsen vrijgegeven.

Je kan je abonnement reserveren door een e-mail te sturen naar abo@eendracht-aalst.be, met vermelding van je voornaam, naam, adres, identiteitskaartnummer, eventueel geboortejaar kind/jongere, e-mailadres en telefoonnummer, en aansluitend het juiste bedrag over te schrijven ter attentie van SC Eendracht Aalst, op rekeningnummer BE71 6716 1675 4969, met vermelding van de naam (of namen) van de abonnees, de tribune en het zitplaatsnummer.
Een reservatie is pas geldig wanneer SC Eendracht Aalst zowel de e-mail met alle gegevens als de overschrijving ontvangen heeft.
Max. 4 abonnees per mail en per overschrijving.

2) Abonnees die vorig seizoen een abonnement hadden, maar van plaats willen veranderen, kunnen dit op het secretariaat bij voorrang aanvragen van 18 tot en met 22 juni (maandag tot en met vrijdag van 9u tot 12u en van 13u tot 17u, woensdagnamiddag gesloten.)

3) Nieuwe abonnees, die vorig seizoen géén abonnement hadden, kunnen hun abonnement reserveren vanaf 25 juni.

Je kan je abonnement reserveren door VANAF 25 JUNI een e-mail te sturen naar abo@eendracht-aalst.be, met vermelding van je voornaam, naam, adres, identiteitskaartnummer, eventueel geboortejaar kind/jongere, e-mailadres en telefoonnummer, en aansluitend het juiste bedrag over te schrijven ter attentie van SC Eendracht Aalst, op rekeningnummer BE71 6716 1675 4969, met vermelding van de naam (of namen) van de abonnees, de tribune en het zitplaatsnummer.
Een reservatie is pas geldig wanneer SC Eendracht Aalst zowel de e-mail met alle gegevens als de overschrijving ontvangen heeft.
Max. 4 abonnees per mail en per overschrijving.

OPGELET: zitplaatsabonnementen voor kinderen en jongeren kunnen vanaf het seizoen 2012-2013 enkel verkregen worden voor de familie- en jeugdtribunes F en G!
Volwassenen die een kinder- of jongerenabonnement wensen te reserveren voor de zittribunes A, B, C, D of E dienen ook voor de kinderen/jongeren de volwassenenprijs voor de betreffende tribune te betalen.

AFHALING ABONNEMENTEN

Gereserveerde en betaalde abonnementen kunnen op het secretariaat worden afgehaald vanaf 2 juli, mits voorlegging van de identiteitskaart(en) van de abonnee(s), elke werkdag van 9u tot 12u en van 13u tot 17u, behalve op woensdagnamiddag (secretariaat gesloten).



Bron: eendracht-aalst.be


14 Mei 2012, 22:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Abonnement
(y)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Mei 2012, 22:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Abonnement
Geen truikes deze keer? :D

_________________
MCMXIX


15 Mei 2012, 1:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Abonnement
69 schreef:
Geen truikes deze keer? :D


Neje :o Kaasen :p

_________________
Please don't take my Iendracht away!


15 Mei 2012, 2:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Abonnement
Iendrachtzot schreef:
69 schreef:
Geen truikes deze keer? :D


Neje :o Kaasen :p


De kaasen moeten oit !!! :p

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Mei 2012, 10:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15
Berichten: 454
Bericht Re: Abonnement
Ik heb mijn plicht gedaan : Abo betaald

Ik reken nu dus op een prachtig seizoen 2012-2013 :beker: !

Merci op voorhand

:EA:

_________________
Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!!


15 Mei 2012, 19:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Abonnement
Pixie72 schreef:
Ik heb mijn plicht gedaan : Abo betaald

Ik reken nu dus op een prachtig seizoen 2012-2013 :beker: !

Merci op voorhand

:EA:


Ge hebt betaald, het gemakkelijkste is gebeurd. Eraan geraken zal een ander paar mouwen zijn.


15 Mei 2012, 22:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Abonnement
Mailke verzonden, geld overgeschreven, laat het seizoen 2012-2013 maar afkomen! :banana:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


16 Mei 2012, 11:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15
Berichten: 631
Leeftijd: 37
Locatie: OILSJT
Bericht Re: Abonnement
:EA: Abo gereserveerd en betaald :EA:

Kijk ook al serieus uit naar het nieuwe seizoen, zal idd wennen zijn met al die nieuwe gezichten.

_________________
!!! Iendracht Oilsjt back to glory !!!


16 Mei 2012, 12:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Abonnement
Ze hebben hun jaarlijkse sponsoring mijnentwege weeral binnen.
Mijn grootste bijdrage komt nog ergens in augustus als ik mijn drankbonnetjes koop :drank: :EA: :D

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


17 Mei 2012, 11:28
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Abonnement
Mensen met een abonnement zouden een aantal gratis oefenmatchen moeten kunnen bijwonen vind ik. Dat liever dan bijvoorbeeld gratis truitje zoals vorig jaar.


18 Mei 2012, 14:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Abonnement
Tom1983 schreef:
Mensen met een abonnement zouden een aantal gratis oefenmatchen moeten kunnen bijwonen vind ik. Dat liever dan bijvoorbeeld gratis truitje zoals vorig jaar.

Welk truitje? :lol:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


18 Mei 2012, 18:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Abonnement
Schepper schreef:
Tom1983 schreef:
Mensen met een abonnement zouden een aantal gratis oefenmatchen moeten kunnen bijwonen vind ik. Dat liever dan bijvoorbeeld gratis truitje zoals vorig jaar.

Welk truitje? :lol:


Dat zou een goed idee zijn om mensen te overtuigen nu al hun abonnement aan te schaffen. En ben je ook zeker om wat volk extra te hebben op je oefenmatchen die nog wat afzuipen ook. Yannick, opschrijven !!! :D


20 Mei 2012, 21:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 452 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 61 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst