Dimitri Iakovlevski - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Dimitri Iakovlevski 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Casual1919 schreef:
Dries schreef:
ik dacht da lorenzo wouter ook terugkwam/ is uit blessure...


Daar heb ik eigenlijk nog niet veel goeds van gezien.
Nuja, misschien kan hij het tegendeel bewijzen net zoals Boussoufa laatste 2matchen en Van Mieghem de laatste match.

welja ge weet nooit das waar
ik reageerde gewoon om te zeggen wie er terugkwam en ni perse van die ga een meerwaarde zijn daarom :p

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


03 Nov 2008, 20:25
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4923
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Davy schreef:
pattaboem schreef:
tja hoe dat allemaal kan... ik vrees dat ook overheden daar verantwoordelijk kunnen voor zijn zenne... voor da ze hier alles in orde hebben mbt vergunning(en) arbeidskaart... pffft
zou wel eens typisch "belgisch" kunnen zijn


Nen Belg dat een "arbeidskaart" nodig heeft ?? :? om in Belgie sport te beoefenen :D


wist niet dat hij belg nationaliteit had. vandaar dus.
kweet wat een arbeidskaart is hoor


Laten we allemaal in de kerk van H.Hart een hongerstaking beginnen om zijn papieren in orde te krijgen. :D

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


03 Nov 2008, 20:38
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Hugo schreef:
Davy schreef:
pattaboem schreef:
tja hoe dat allemaal kan... ik vrees dat ook overheden daar verantwoordelijk kunnen voor zijn zenne... voor da ze hier alles in orde hebben mbt vergunning(en) arbeidskaart... pffft
zou wel eens typisch "belgisch" kunnen zijn


Nen Belg dat een "arbeidskaart" nodig heeft ?? :? om in Belgie sport te beoefenen :D


wist niet dat hij belg nationaliteit had. vandaar dus.
kweet wat een arbeidskaart is hoor


Laten we allemaal in de kerk van H.Hart een hongerstaking beginnen om zijn papieren in orde te krijgen. :D


:plat:
En OPC kruipt ergens in een kraan ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


03 Nov 2008, 23:20
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Casual1919 schreef:
Hugo schreef:
Davy schreef:
pattaboem schreef:
tja hoe dat allemaal kan... ik vrees dat ook overheden daar verantwoordelijk kunnen voor zijn zenne... voor da ze hier alles in orde hebben mbt vergunning(en) arbeidskaart... pffft
zou wel eens typisch "belgisch" kunnen zijn


Nen Belg dat een "arbeidskaart" nodig heeft ?? :? om in Belgie sport te beoefenen :D


wist niet dat hij belg nationaliteit had. vandaar dus.
kweet wat een arbeidskaart is hoor


Laten we allemaal in de kerk van H.Hart een hongerstaking beginnen om zijn papieren in orde te krijgen. :D


:plat:
En OPC kruipt ergens in een kraan ...

:lol: :lol: :lol: :plat: :plat: :plat:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


03 Nov 2008, 23:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Casual1919 schreef:
Dries schreef:
ik dacht da lorenzo wouter ook terugkwam/ is uit blessure...


Daar heb ik eigenlijk nog niet veel goeds van gezien.
Nuja, misschien kan hij het tegendeel bewijzen net zoals Boussoufa laatste 2matchen en Van Mieghem de laatste match.


We moeten nuchter blijven: Het spelniveau tegen onze rechtstreekse concurrenten zal een stuk hoger moeten liggen dan bij de laatste 2 wedstrijden tegen de 2 degradatiekandidaten; ploegen die geen juiste waardemeter zijn, voor een team met promotieambities.
We moeten naar ons zelf zien bouwen aan ons eigen niveau.
De cijfers (doelpuntensaldo) zeggen voldoende : verdedigend doen wij het niet slecht, maar ons middenveld moet dominanter zijn en om ons aanvallend compartiment moet meer scoren.
Daarom dat ik denk dat met Dessaer er weer bij, en een scorende Dimitri, wij er al een heel stuk sterker kunnen uitkomen.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


04 Nov 2008, 8:59
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
pattaboem schreef:
We moeten nuchter blijven: Het spelniveau tegen onze rechtstreekse concurrenten zal een stuk hoger moeten liggen dan bij de laatste 2 wedstrijden tegen de 2 degradatiekandidaten; ploegen die geen juiste waardemeter zijn, voor een team met promotieambities.
We moeten naar ons zelf zien bouwen aan ons eigen niveau.
De cijfers (doelpuntensaldo) zeggen voldoende : verdedigend doen wij het niet slecht, maar ons middenveld moet dominanter zijn en om ons aanvallend compartiment moet meer scoren.
Daarom dat ik denk dat met Dessaer er weer bij, en een scorende Dimitri, wij er al een heel stuk sterker kunnen uitkomen.


Ik wil dan ook weer niet te positief doen, maar euh, wie zijn onze rechtstreekse concurrenten eigenlijk? In deze reeks kan, meer dan ooit tevoren, iedereen van iedereen winnen. Ik heb, zonder overdrijven, nog geen enkele ploeg gezien die al een goede indruk heeft gemaakt. Racing Waregem en Oudenaarde werden aanzien als kanshebbers en die hebben absoluut geen indruk gemaakt. Wetteren is momenteel leider terwijl die bij een 11 tegen 11 geen pot hebben gebroken tegen ons... Woluwe-Zaventem is een degelijk geheel, maar is ook geen wereldploeg. Bij FCN staat Belfassi "droog" in vergelijking met de voorgaande jaren en komt er niks van. Peruwelz is de ene week schitterend, de andere week gaan ze roemloos ten onder... Meer nog dan vorig jaar zal de ploeg met de hoogste regelmaat kampioen worden... Overwinningen halen tegen ploegen als Diegem en Boussu zoals Ronse vorig jaar deed, zullen van cruciaal belang zijn en niet teveel op gelijke spelen blijven steken... Liever eens verliezen en winnen op verplaatsing dan twee keer gelijk...

Akkoord dat het spelniveau nog beter moet, maar het spel van afgelopen weekend kon echt gerust in het rijtje van de heenronde vorig jaar geplaatst worden - het was slecht in de afgelopen matchen, maar vorig jaar was het, zeker in de terugronde, evenzeer huilen met de pet op -> derde periode vorig jaar: 9 punten op 30 hé mannekes - en laat ons in die periode dan net tegen de degradatiekandidaten hebben gespeeld (op Torhout, op Couillet, Francs Borains thuis). Het moet en kan beter, maar alles ook in zijn perspectief zien... Er zit geen titelfavoriet in dit jaar en ook al heb je nog maar weinig voetbal gezien - je staat op amper 5 punten van de leider na 10 speeldagen - in een driepunten-systeem is dat eigenlijk twee keer niks...

Bovendien: gewoon even kijken al naar de wisselmogelijkheden dit seizoen - vorige zondag had je een bank met Van Damme, Lambrecht, Arnold en Coulibaly - nooit gezien vorig jaar. Tel daarbij Vandenbrande die geschorst was, Kabongo die naast de selectie werd gelaten en Iakovlievski die nog niet mocht spelen. Daarnaast zijn er nog twee vaste waardes die, als ze fit zijn, altijd spelen met Podevijn en Van Dender (ook al doet Steurs het redelijk goed - Van Dender is toch nog van een ander niveau hoor). Als een Arnold op niveau zou geraken en een Franck, een Lord en een Van Mieghem gewoon op niveau blijven acteren, ziet het er plots weer rooskleurig uit niet?


04 Nov 2008, 10:07
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
DT schreef:
Er zit geen titelfavoriet in dit jaar en ook al heb je nog maar weinig voetbal gezien - je staat op amper 5 punten van de leider na 10 speeldagen - in een driepunten-systeem is dat eigenlijk twee keer niks...

Volgens mij is 5 punten twee keer winnen terwijl de leiders (in het meervoud) allebei twee keer verliezen en dat is niet niets...
Ik droom van heel veel en ik hoop heel stevig, maar we moeten realistisch zijn en nu niet doen alsof we plots titelkandidaat nummer 1 zijn. Ten eerste is het gewoon niet waar, en ten tweede legt het veel druk bij een spelersgroep die nog volop aan het groeien is. Als de spelersgroep blijft groeien en de supporters blijven er achter staan dan we zien wel waar we uitkomen. En het enige wat nu telt is de match tegen Diegem...


04 Nov 2008, 22:09
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Het is in april-mei dat we bovenaan zouden moeten staan. Niet nu. Het is hier al gezegd. Kijk naar Ronse vorig jaar. Ik ben tevreden dat we momenteel op de 5e plaats staan.


04 Nov 2008, 22:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Jan schreef:
Het is in april-mei dat we bovenaan zouden moeten staan. Niet nu. Het is hier al gezegd. Kijk naar Ronse vorig jaar. Ik ben tevreden dat we momenteel op de 5e plaats staan.


Wij mogen ons zeker tevreden stellen met de huidige rangschikking . Gezien het geboden spelpeil de eerste 10 wedstrijden in de competitie . Alles gaat nu weer wat beter . Misschien een geluk dat wij NIET meer in de competitie zitten van de Beker van België , want een opdoffer in zo een wedstrijd neem je verder mee in de gewone competitie . :wadde:

Eerstdaags is het al een jaar geleden, de memorabele wedstrijd in Sint-Truiden .
:stom: Zelf heb ik dit moeten missen wegens mijn 50ste verjaardagsfeest :stom:

_________________
Century game 22 juni 2019


04 Nov 2008, 22:53
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4813
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
salvador schreef:
DT schreef:
Er zit geen titelfavoriet in dit jaar en ook al heb je nog maar weinig voetbal gezien - je staat op amper 5 punten van de leider na 10 speeldagen - in een driepunten-systeem is dat eigenlijk twee keer niks...

Volgens mij is 5 punten twee keer winnen terwijl de leiders (in het meervoud) allebei twee keer verliezen en dat is niet niets...
Ik droom van heel veel en ik hoop heel stevig, maar we moeten realistisch zijn en nu niet doen alsof we plots titelkandidaat nummer 1 zijn. Ten eerste is het gewoon niet waar, en ten tweede legt het veel druk bij een spelersgroep die nog volop aan het groeien is. Als de spelersgroep blijft groeien en de supporters blijven er achter staan dan we zien wel waar we uitkomen. En het enige wat nu telt is de match tegen Diegem...


Ik beweer helemaal niet dat we titelkandidaat nummer 1 zijn hoor, maar ik vorm mij gewoon een objectief beeld van de 10 ploegen die al de revue zijn gepasseerd en daar is geen enkele ploeg bij die me al kon overtuigen en laat daar nu net de twee "leiders" bij zijn. Ik denk dat het duidelijk is aan het klassement dat er geen echte titelfavoriet is. Dat maakt onze kansen niet groter, maar zeker ook niet kleiner gezien het feit dat we nog kwaliteit ontbreken en we eigenlijk nog maar 1 degelijke match hebben gezien. Zou het vertrouwen enkel mogen sterken. Bovendien moet je ook rekenen dat je de beide "leiders" nog thuis ontvangt en dat wedstrijden zijn die je normaliter dient te winnen, dan sta je na die duels eigenlijk op twee punten... Is spreken in algemene termen: je hebt nog 20 wedstrijden te gaan en je staat maar 5 punten achter. Kijk gewoon eens waar wij stonden eind december en waar Ronse stond op hetzelfde moment vorig jaar...en maak de vergelijking met de eindstand - groot verschil hoor... Alles kan keren, zo simpel is het...

Nota in de kantlijn bovendien: er verschenen al artikels in de pers dat Wim De Corte met het bestuur moet gaan praten over hoe ze de eindronde moeten aanpakken, gezien dat onverhoopt is, etc. Hebben trouwens bij Wetteren ook eens een fantastische heenronde gespeeld een tweetal jaar geleden en ze eindigden nog ruim achter op de uiteindelijke laureaat. Kijk maar naar onszelf vorig jaar, is idem dito terwijl er midden februari eigenlijk nog geen vuiltje aan de lucht was...

Match per match bekijken en dan zien we wel -> en laat dat nu net het motto geweest zijn van Ronse.

Het spel was er niet, maar de punten wel - als de match tegen Gent-Zeehaven kan worden bevestigd met enkele soortgelijke wedstrijden qua niveau, dan mag je volgens mij weer hopen


05 Nov 2008, 8:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
1. Dé titelfavoriet es den iendracht en daarmee basta, al die andere losers komen nog nie aan ons knieën.

2. Als het dan toch sportief tegen zou zitten. Volgens goede bron zou woluweZaventem & Wetteren al geen licentie voor 2de krijgen. Plus het feit dat nu wetteren een eindrondeticket vastheeft hun seizoen al geslaagd is, ge zult die wel zien terugvallen in het klassement. en ik denk niet dat het budget van woluwe zaventem al die winstrpremies kan blijven dragen.

3. Peruwelz tenslotte wordt elk jaar genoemd zijnde aan de rand van failliet, heeft ook geen stadion om over te gaan. enige deftige concurrent voor ons voor de titel kom ik dan al uit bij Waregem.

4. conclusie; oilsjt kampioen. :EA:

_________________
www.spionkoplede.com


05 Nov 2008, 10:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7539
Leeftijd: 35
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Mariner schreef:
1. Dé titelfavoriet es den iendracht en daarmee basta, al die andere losers komen nog nie aan ons knieën.

2. Als het dan toch sportief tegen zou zitten. Volgens goede bron zou woluweZaventem & Wetteren al geen licentie voor 2de krijgen. Plus het feit dat nu wetteren een eindrondeticket vastheeft hun seizoen al geslaagd is, ge zult die wel zien terugvallen in het klassement. en ik denk niet dat het budget van woluwe zaventem al die winstrpremies kan blijven dragen.

3. Peruwelz tenslotte wordt elk jaar genoemd zijnde aan de rand van failliet, heeft ook geen stadion om over te gaan. enige deftige concurrent voor ons voor de titel kom ik dan al uit bij Waregem.

4. conclusie; oilsjt kampioen. :EA:


:love: u mentaliteit :love:

:worship:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Nov 2008, 13:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
hansken schreef:
Mariner schreef:
1. Dé titelfavoriet es den iendracht en daarmee basta, al die andere losers komen nog nie aan ons knieën.

2. Als het dan toch sportief tegen zou zitten. Volgens goede bron zou woluweZaventem & Wetteren al geen licentie voor 2de krijgen. Plus het feit dat nu wetteren een eindrondeticket vastheeft hun seizoen al geslaagd is, ge zult die wel zien terugvallen in het klassement. en ik denk niet dat het budget van woluwe zaventem al die winstrpremies kan blijven dragen.

3. Peruwelz tenslotte wordt elk jaar genoemd zijnde aan de rand van failliet, heeft ook geen stadion om over te gaan. enige deftige concurrent voor ons voor de titel kom ik dan al uit bij Waregem.

4. conclusie; oilsjt kampioen. :EA:


:love: u mentaliteit :love:

:worship:


supporting eendracht oilsjt is everything hé ambihansken :EA:

_________________
www.spionkoplede.com


05 Nov 2008, 13:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7539
Leeftijd: 35
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Mariner schreef:
hansken schreef:
Mariner schreef:
1. Dé titelfavoriet es den iendracht en daarmee basta, al die andere losers komen nog nie aan ons knieën.

2. Als het dan toch sportief tegen zou zitten. Volgens goede bron zou woluweZaventem & Wetteren al geen licentie voor 2de krijgen. Plus het feit dat nu wetteren een eindrondeticket vastheeft hun seizoen al geslaagd is, ge zult die wel zien terugvallen in het klassement. en ik denk niet dat het budget van woluwe zaventem al die winstrpremies kan blijven dragen.

3. Peruwelz tenslotte wordt elk jaar genoemd zijnde aan de rand van failliet, heeft ook geen stadion om over te gaan. enige deftige concurrent voor ons voor de titel kom ik dan al uit bij Waregem.

4. conclusie; oilsjt kampioen. :EA:


:love: u mentaliteit :love:

:worship:


supporting eendracht oilsjt is everything hé ambihansken :EA:


hopelijk binnekort, anders zalt noste seizoen worde :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Nov 2008, 13:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
tzalwel, dammen maar rap onze capo weerhebben

_________________
www.spionkoplede.com


05 Nov 2008, 13:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JohanD en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst