Man van het seizoen | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Man van het seizoen 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Man van het seizoen
Op de officiele site kan je weer stemmen:

1. Michael Seminck: wekelijks bij de beteren, absolute topspeler voor derde klasse. Verdient eigenlijk al veel vroeger die verkiezing gewonnen te hebben

2. Niels De Schutter: Hetzelfde verhaal als bij Seminck eigelijk, alleen is hij nog iets jonger en vind ik Seminck iets constanter.

3. Arnold: uit protest. Liet schitterende dingen zien in vierde klasse en voor zijn blessure in derde, maar wordt nu voor welke reden dan ook weggepest. Als ge ziet wat voor een andere krabbers dit seizoen al op't plein hebben mogen staan ...


14 Dec 2008, 20:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: Man van het seizoen
1. Niels De Schutter
2. Michael Seminck
3. Lionel Lord


14 Dec 2008, 20:30
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Man van het seizoen
Jeroen schreef:
Op de officiele site kan je weer stemmen:

1. Michael Seminck: wekelijks bij de beteren, absolute topspeler voor derde klasse. Verdient eigenlijk al veel vroeger die verkiezing gewonnen te hebben

2. Niels De Schutter: Hetzelfde verhaal als bij Seminck eigelijk, alleen is hij nog iets jonger en vind ik Seminck iets constanter.

3. Arnold: uit protest. Liet schitterende dingen zien in vierde klasse en voor zijn blessure in derde, maar wordt nu voor welke reden dan ook weggepest. Als ge ziet wat voor een andere krabbers dit seizoen al op't plein hebben mogen staan ...


De eerste 2heb ik ook alleen steurs op 3dus:
1.Seminck :zelfde commentaar als jeroen ongeveer
2.De schutter:idem
3.Steurs:speelt een regelmatig seizoen voorlopig en wordt maar al te vaak afgeschilderd een slechte speler of iemand met alleen maar inzet.


14 Dec 2008, 20:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Man van het seizoen
Ik ga voor :

1. De schutter ; Inzet en een serieuze portie talent.
2. Seminck ; Idem en al jaren trouw aan de club
3. Dessear ; Wou ik zelfs even op 1 maar dat zou unfair zijn tegenover sterkhouders als Niels en Seminck.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


14 Dec 2008, 20:41
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Man van het seizoen
In ging voor:

Seminck: 5 punten (verdient voor mijn part op zijn nog jonge leeftijd al nen 'life time achievement award', of gewoon man vh seizoen is ook goe)

De Schutter: 3 punten (heeft weeral overal gestaan en overal schitterend gespeeld ondanks zijn dikwijls zwalpende ploegmaats rond hem)

Dessaer: 1 punt (super qua spel, super qua mentaliteit, heeft nooit eens een mindere dag)

_________________
es da ier e fistjen...


14 Dec 2008, 20:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Man van het seizoen
Boris schreef:
In ging voor:

Seminck: 5 punten (verdient voor mijn part op zijn nog jonge leeftijd al nen 'life time achievement award', of gewoon man vh seizoen is ook goe)

De Schutter: 3 punten (heeft weeral overal gestaan en overal schitterend gespeeld ondanks zijn dikwijls zwalpende ploegmaats rond hem)

Dessaer: 1 punt (super qua spel, super qua mentaliteit, heeft nooit eens een mindere dag)


neem voor mij maar zelfde top 3 en zelfde uitleg wat seminck betreft (y) (y)


14 Dec 2008, 21:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37
Berichten: 473
Leeftijd: 34
Locatie: Nieuwerkerken
WLM: kloefkapper@homail.com
Bericht Re: Man van het seizoen
Voor mij

Seminck
Steurs
Aelbrecht

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living!
Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op!


14 Dec 2008, 22:15
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Man van het seizoen
1 Arnold: net als jeroen uit protest. er kan een onderbouwde reden zijn waarom hij niet speelt: maar er bestaan manieren om dat naar uw supporters toe uit te leggen als dit het geval is. en ook als teken van respect naar hem toe... voor de schitterende doelpunten die hij (mede) tot stand bracht (vaak met troch aan zijn zij)... er moet echt al een heel erg gegronde reden zijn waarom de club hem op z'n respectloze manier dumpt, maar een woordeke uitleg daar zal niemand van doodgaan zeker?

2 seminck waarvan ik hoop dat hij man van het seizoen wordt. klassespeler... elk jaar opnieuw ben ik zeer content als vaststaat dat em bij ons blijft! echte clubspeler naar mijn voetbalhart.

3 dessaer... onmisbaar in dit team , dat is nu wel duidelijk. de enige met leidinggevende kwaliteiten.

eervolle vermelding voor ken van damme en marijn steurs... voor hun tomeloze inzet... zelfs op momenten dat het gewoon meer dan hopeloos was


leuke topic trouwens, er zijn al veel topics geweest die uitdraaiden op de flop van het seizoen.


14 Dec 2008, 23:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Man van het seizoen
1. Seminck
2. De Schutter
3. Steurs

_________________
www.spionkoplede.com


15 Dec 2008, 10:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Man van het seizoen
1. Niels De Schutter: als jong talent dikwijls veruit den beste op het veld dit seizoen en dat elke week op een andere positie, heel sterk. Ook altijd toonbeeld van inzet.

2. Michael Seminck: bleef ook altijd overeind, is op zo een jonge leeftijd hier echt al een monument en verdient stilaan wel eens de gouden schoen. Ik vind trouwens dat hij ook elk jaar nog, zowel defensief als opbouwend, minder en minder steekjes laat vallen.

3. Lionel Lord: zowat den enige die ons dit seizoen op offensief vlak nog wat plezier bezorgde. Zonder Lord zou het dit seizoen nog een pak droever geweest zijn.


Ik had ook graag Dessaer nog in mijnen top drie gezet, maar koos uiteindelijk toch voor jongens die er de ganse heenronde stonden en Dessaer miste teveel door blessure.


15 Dec 2008, 10:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Man van het seizoen
Bartos schreef:
1. Niels De Schutter: als jong talent dikwijls veruit den beste op het veld dit seizoen en dat elke week op een andere positie, heel sterk. Ook altijd toonbeeld van inzet.

2. Michael Seminck: bleef ook altijd overeind, is op zo een jonge leeftijd hier echt al een monument en verdient stilaan wel eens de gouden schoen. Ik vind trouwens dat hij ook elk jaar nog, zowel defensief als opbouwend, minder en minder steekjes laat vallen.

3. Lionel Lord: zowat den enige die ons dit seizoen op offensief vlak nog wat plezier bezorgde. Zonder Lord zou het dit seizoen nog een pak droever geweest zijn.


Ik had ook graag Dessaer nog in mijnen top drie gezet, maar koos uiteindelijk toch voor jongens die er de ganse heenronde stonden en Dessaer miste teveel door blessure.


Ik sluit me aan bij Bartos, zelfde top 3. Dessaer heeft te weinig gespeeld om punten te krijgen.


15 Dec 2008, 11:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Man van het seizoen
1° Seminck
2° Lord
3° Steurs

Ik kan er maar drie zetten spijtig want alsook Dessaer / De Schutter / Van Damme
verdienden een nominatie (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


15 Dec 2008, 11:58
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Bericht Re: Man van het seizoen
1 Niels De Schutter
2 Michael Seminck
3 Marijn Steurs

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


15 Dec 2008, 12:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Man van het seizoen
1 Niels De Schutter
2 Lionel Lord
3 Dennis Dessaer

_________________
Afbeelding


15 Dec 2008, 13:32
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50
Berichten: 168
Leeftijd: 33
Locatie: roeizendreef
Bericht Re: Man van het seizoen
1.seminck
2.dessear
3.de schutter


15 Dec 2008, 14:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 177 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst