Merci Arnold & Tim - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 156 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Merci Arnold & Tim 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Merci Arnold & Tim
Ik heb Landuyt altijd graag zien spelen

_________________
www.spionkoplede.com


14 Mei 2009, 9:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Merci Arnold & Tim
Mariner schreef:
Ik heb Landuyt altijd graag zien spelen

ik ook alleen spijtig dat hij zo traag was...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


14 Mei 2009, 12:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Merci Arnold & Tim
Ik niet, ik herinner mij nog dat ik geweldig veel gevloekt heb op Jurgen.
De rest van de ploeg dat jaar was dan ook van een heel ander niveau vind ik. In de ploeg dit jaar had hij natuurlijk bij de beteren geweest :)
Was echt geweldig traag, gelukkig wist hij zich meestal wel goed op te stellen. Had wel een goede cross inderdaad. Was ook wel hard, zijn eerste tackle was er meestal direkt goed op.

_________________
If you never try, you'll never know


14 Mei 2009, 12:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Merci Arnold & Tim
Bram schreef:
Ik niet, ik herinner mij nog dat ik geweldig veel gevloekt heb op Jurgen.
De rest van de ploeg dat jaar was dan ook van een heel ander niveau vind ik. In de ploeg dit jaar had hij natuurlijk bij de beteren geweest :)
Was echt geweldig traag, gelukkig wist hij zich meestal wel goed op te stellen. Had wel een goede cross inderdaad. Was ook wel hard, zijn eerste tackle was er meestal direkt goed op.


e goe positiespel is wel al heel erg belangrijk,of hij nu rap was of niet...ik zag hem toen ook nie echt graag vertrekken maar ja....en langs diene kant hebben ze tot op den dag van vandaag nog gene vervanger gevonden dat op die plek goe tot zijn recht komt he...er zuller er een paar zeggen da de schutter daar toch goe speelde maar das nog altijd nie zijn beste positie ....vind ik dan toch...das volgens mij een van de meest moeilijke posities om ne goeien voor te vinden.


14 Mei 2009, 12:53
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Merci Arnold & Tim
supersossis schreef:

das volgens mij een van de meest moeilijke posities om ne goeien voor te vinden.


Inderdaad en dat is niet alleen zo voor een derdeklasser. Is een gegeven in het internationale voetbal dat de positie van rechtsback niet ingevuld raakt. Kijk ook maar naar Club Brugge, Anderlecht, etc. daar proberen ze iets uit omdat ze evenmin een echte back hebben of kopen ze een zeer middelmatige speler aan voor die positie.

Anderzijds heb je of backs met veel verdedigende kwaliteiten of met enkel aanvallende (Marcos van Standard bijvoorbeeld), maar geen combinatie van de twee.


14 Mei 2009, 14:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Merci Arnold & Tim
DT schreef:
supersossis schreef:

das volgens mij een van de meest moeilijke posities om ne goeien voor te vinden.


Inderdaad en dat is niet alleen zo voor een derdeklasser. Is een gegeven in het internationale voetbal dat de positie van rechtsback niet ingevuld raakt. Kijk ook maar naar Club Brugge, Anderlecht, etc. daar proberen ze iets uit omdat ze evenmin een echte back hebben of kopen ze een zeer middelmatige speler aan voor die positie.

Anderzijds heb je of backs met veel verdedigende kwaliteiten of met enkel aanvallende (Marcos van Standard bijvoorbeeld), maar geen combinatie van de twee.


den eersten die mij te binnen schoot waarmee het ook nie zo fantastisch is gelukt - al dachten ze daar van wel - was deflandre bij dender.....
t is nog nie te laat om bij de jeugd enkele gasten hier voor deze positie deftig te trainen zoda ze er binnenkort ne goeien voor kunnen afleveren....


14 Mei 2009, 16:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 156 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 187 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst