Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ontslag voorzitter
okpara01 schreef:
Kijk deze avond maar naar TV Oost voor meer tekst en uitleg! De waarheid ligt veel gevoeliger bij sommige mensen. Er is opnieuw sprake van wanbeleid geweest de afgelopen jaren, zowel op sportief - maar veel erger nog - als op financieel gebied. Spik en Span hebben financieel geknoeid dat het een lieve lust was. En dan zwijgen we nog over het sportieve ... Zonder Dirk De Bruecker was er al een aantal maanden geen sprake meer van Eendracht Aalst. Een nieuw faillissement was ons deel geweest! De Bruecker legt al jaaaaaren geld bij ... en nu valt dat weg omdat onze sportief manager alleenheerser wil blijven ... De nieuwe raad van bestuur is samengesteld om de meest dringende schulden te betalen naar RSZ toe. Binnenkort moet er immers een licenctiedossier op tafel gelegd worden. Er is geen sprake van een financiële injectie. Geen Callebaut, Tate and Lyle of De Nul in velden of wegen te bekennen. En Jan Vijverman is onze club genegen, dat is waar. Maar laat die nu net een hemelsgroot probleem hebben met Geert De Ridder ... Dit alles is een publiek geheim op Zandberg!


Deze middag aan het Pierre Cornelis stadion gepasseerd en ... inderdaad er stond een wagen van TV-Oost.
Dus zal er iets uit de bus komen op Tv. :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Feb 2009, 18:24
Duivelke

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 18:23
Berichten: 28
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Ik vraag mij af wie er zo vlug de kranten heeft geinformeerd over het ontslag van Dirk?
En kwestie van dat sportief beleid,hoeveel van de aangekochte spelers voor dit seizoen hebben echt voldaan?Die toppers zijn toch niet voor niks bedankt tijdens de winterstop of waren ze te duur?
Ik hoop dat de mensen die het echt goe menen met den iendracht Dirk kunnen overhalen om op zijn stappen terug te keren want anders ziet dat er hier niet goed uit.


18 Feb 2009, 18:38
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 15:44
Berichten: 17
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Massart, Kabongo, Wouter, Iakovlevski, Van Mieghem, Boussoufa, Shabi, ... Een fantastisch beleid als je het mij vraagt. Spelers met nieuwjaar moeten betalen om alsjeblieft de club te verlaten. De 9e plaats in derde nationale achter godbetert Wetteren, Diegem, URS Centre, ... Maar dat is mijn persoonlijke mening en is hier eigenlijk van ondergeschikt belang.
Het gaat om het voortbestaan van de club die nu in het gedrang komt. De boekhouding? Er is geen boekhouding op Eendracht Aalst. Die "dreigde" er nu te gaan komen; de stal ging worden uitgemest. Trouwens, ik ben een fan van het eerste uur van dit forum. Ik doe niet mee aan hoera-geroep bij een overwinning en begrafenisstemming bij verlies. Dat is korte termijn denken. Ik amuseer mij wel geweldig om deze posts te lezen. Maar als het om beleid gaat, dan wil ik wel eens op de kar springen. Mijn excuses aan alle regelmatige gebruikers hierbij :-)


18 Feb 2009, 18:38
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: Ontslag voorzitter
en wie denkt veel meer te weten te komen op tv oost
zal bedrogen uitkomen
mark my words


18 Feb 2009, 18:46
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Ik amuseer mij wel geweldig om deze posts te lezen.


wat is er nu zo plezierig aan deze situatie?of heb je dit allemaal uitgevonden om ons een beetje op te jagen?


18 Feb 2009, 18:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Ontslag voorzitter
okpara01 schreef:
Massart, Kabongo, Wouter, Iakovlevski, Van Mieghem, Boussoufa, Shabi, ... Een fantastisch beleid als je het mij vraagt. Spelers met nieuwjaar moeten betalen om alsjeblieft de club te verlaten. De 9e plaats in derde nationale achter godbetert Wetteren, Diegem, URS Centre, ... Maar dat is mijn persoonlijke mening en is hier eigenlijk van ondergeschikt belang.
Het gaat om het voortbestaan van de club die nu in het gedrang komt. De boekhouding? Er is geen boekhouding op Eendracht Aalst. Die "dreigde" er nu te gaan komen; de stal ging worden uitgemest. Trouwens, ik ben een fan van het eerste uur van dit forum. Ik doe niet mee aan hoera-geroep bij een overwinning en begrafenisstemming bij verlies. Dat is korte termijn denken. Ik amuseer mij wel geweldig om deze posts te lezen. Maar als het om beleid gaat, dan wil ik wel eens op de kar springen. Mijn excuses aan alle regelmatige gebruikers hierbij :-)


Troch, Van Dender, De Schutter, Dessaer, Seminck (want die was zo goed als weg), Arnold, Van Den Brande, Coulibaly, Steurs, Lord, Delie, Filipovic, Degroote,... geen slecht beleid als ge t mij vraagt. Zeker niet als je t vergelijkt met wat hier de jaren voordien heeft rondgelopen. En die machtstrijd wordt toevallig aangebracht door een paar gloednieuwe gebruikers, tiens tiens...


18 Feb 2009, 19:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Ontslag voorzitter
waly 2 schreef:
Ik amuseer mij wel geweldig om deze posts te lezen.


wat is er nu zo plezierig aan deze situatie?of heb je dit allemaal uitgevonden om ons een beetje op te jagen?


Deftig lezen hé man. Hij spreekt over de posts na wedstrijden...

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


18 Feb 2009, 19:07
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Ik ben sterk teleurgesteld, het is feitelijk om moedeloos van te worden, want ik voel nattigheid, de voorzitter geeft zijn machtspositie zomaar niet op.
Als hun verplichting (contract) afgelopen is, verwacht ik dat de firma De Dijcker geen geld meer in den iendracht zal steken, zo simpel is het.
Ik voel mij hier niet goed bij, vraag me af vanwaar dat plotse aftreden?
Men kan mij niet wijsmaken dat hier niets ernstig aan de hand is, hopelijk stelt men vanwege machtsposities de toekomst van onze club niet op het spel!
Ik heb vandaag geen zin meer om aan ons project voort te werken ,ga er nog een nachtje over slapen foei..; :x

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Feb 2009, 19:41
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Ik ben sterk teleurgesteld, het is feitelijk om moedeloos van te worden, want ik voel nattigheid, de voorzitter geeft zijn machtspositie zomaar niet op.
Als hun verplichting (contract) afgelopen is, verwacht ik dat de firma De Dijcker geen geld meer in den iendracht zal steken, zo simpel is het.
Ik voel mij hier niet goed bij, vraag me af vanwaar dat plotse aftreden?
Men kan mij niet wijsmaken dat hier niets ernstig aan de hand is, hopelijk stelt men vanwege machtsposities de toekomst van onze club niet op het spel!
Ik heb vandaag geen zin meer om aan ons project voort te werken ,ga er nog een nachtje over slapen foei..; :x

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Feb 2009, 19:41
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Ik vraag hier al enkele malen voor wat stabiliteit in de club te creeren. Maar ge komt thuis en wa lees je...

Ik peis dat het in de genen van oiljsteneirs zit: geen feeling voor beleid. ALs ge nu ziet wie er hier de laatste jaren de revue is gepasseerd (n)
Ik heb het hier ook al horen waaien dat het huidig bestuur terug putten aan het graven is maar wat weten wij (lees supporters) hiervan af???

Als ge nu ziet met den okapi ook: das al maanden leuteren over een stukske grond voor een nieuwe forum op te zetten. In het jaar 2012 zal de stad de grond verkopen maar tegen dan is den okapi veneir failliet en das just hetzelfde met den iendracht. Altijd putten maken om den andere terug dicht te doen.

Afwachten dus wat het resultaat zal zijn en hopen dat de schade allemol meevalt


18 Feb 2009, 19:47
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Tja, wat kunnen we anders doen dan afwachten? Ik vind het ook hoogst bizar allemaal maar we zijn "maar" de supporters hé... En snelle en accurate communicatie is nooit het sterkste punt geweest van de club uit, dus zal het nog een tijdje duren eer we zullen weten wat er staat te gebeuren... Alleszins boezemt het niet echt veel vertrouwen in...


18 Feb 2009, 19:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Ontslag voorzitter
er is onenigheid over het zogenaamde" project 90".en de bruecker sluit een terugkeer naar e-a niet uit.


18 Feb 2009, 19:53
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ontslag voorzitter
eendracht4ever schreef:
Ik vraag hier al enkele malen voor wat stabiliteit in de club te creeren. Maar ge komt thuis en wa lees je...

Ik peis dat het in de genen van oiljsteneirs zit: geen feeling voor beleid. ALs ge nu ziet wie er hier de laatste jaren de revue is gepasseerd (n)
Ik heb het hier ook al horen waaien dat het huidig bestuur terug putten aan het graven is maar wat weten wij (lees supporters) hiervan af???

Als ge nu ziet met den okapi ook: das al maanden leuteren over een stukske grond voor een nieuwe forum op te zetten. In het jaar 2012 zal de stad de grond verkopen maar tegen dan is den okapi veneir failliet en das just hetzelfde met den iendracht. Altijd putten maken om den andere terug dicht te doen.

Afwachten dus wat het resultaat zal zijn en hopen dat de schade allemol meevalt


Bij den Okapi is er juist wel stabiliteit hoor. Ze kunnen er ook niet aan doen dat er nergens in Aalst ne grond is die zonder miserie te verkrijgen is.


18 Feb 2009, 20:05
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Jeroen schreef:
eendracht4ever schreef:
Ik vraag hier al enkele malen voor wat stabiliteit in de club te creeren. Maar ge komt thuis en wa lees je...

Ik peis dat het in de genen van oiljsteneirs zit: geen feeling voor beleid. ALs ge nu ziet wie er hier de laatste jaren de revue is gepasseerd (n)
Ik heb het hier ook al horen waaien dat het huidig bestuur terug putten aan het graven is maar wat weten wij (lees supporters) hiervan af???

Als ge nu ziet met den okapi ook: das al maanden leuteren over een stukske grond voor een nieuwe forum op te zetten. In het jaar 2012 zal de stad de grond verkopen maar tegen dan is den okapi veneir failliet en das just hetzelfde met den iendracht. Altijd putten maken om den andere terug dicht te doen.

Afwachten dus wat het resultaat zal zijn en hopen dat de schade allemol meevalt


Bij den Okapi is er juist wel stabiliteit hoor. Ze kunnen er ook niet aan doen dat er nergens in Aalst ne grond is die zonder miserie te verkrijgen is.


da's trouwens geen aalsters probleem, maar een belgisch (het nieuwe rusland maar dan in het klein)


18 Feb 2009, 20:10
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Om welk uur is dat vnv op tv Oost?


18 Feb 2009, 20:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 289


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst