Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Gilles schreef:
Om welk uur is dat vnv op tv Oost?


Kan er achteraf ook iemand een klein verslagje posten ?
Tot wanneer er officieel nieuws komt via de clubwebsite of een interview met iemand van de club post ik geen reacties.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


18 Feb 2009, 20:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Ontslag voorzitter
t was al om 18.30.maar ze geven het regelmatig.


18 Feb 2009, 20:14
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Ontslag voorzitter
waly 2 schreef:
t was al om 18.30.maar ze geven het regelmatig.


Tis al uitgezonden dus, iemand die het gezien heeft?


18 Feb 2009, 20:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Ontslag voorzitter
ik was just te laat :stom: hoorde alleen nog dat een terugkeer vd voorzitter niet uitgesloten is

_________________
MCMXIX


18 Feb 2009, 20:18
Duivelke

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 18:23
Berichten: 28
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Het is nogal duidelijk dat er iemand is die de alleenheerschappij over de transfers wil.
Als alles volgens het boekje gaat dan kun je er toch geen probleem mee hebben dat er verschillende mensen over het transfer beleid gaan.Trouwens één persoon die het voor het zeggen heeft dat is nooit niet gezond,nergens.


18 Feb 2009, 20:20
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Inderdaad. Geert De Ridder wil alles zelf beslissen. Die gaat echt van het principe uit dat wat hij zelf doet, beter is... Op Termijn kan dat volgens mij nooit gezond zijn.


18 Feb 2009, 20:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Ontslag voorzitter
champagne schreef:
Bomber schreef:
ALS het klopt vraag ik mij af wat de gevolgen gaan zijn :wadde:


Er zouden drie grote sponsers bijkomen.
Waarvan er één het voorzittersschap opeist.



Na het bekijken van het nieuws op tv oost ,niks grote sponsers, alleen dikken ambras.


18 Feb 2009, 20:29
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben, het nieuws is nu opnieuw gestart.


18 Feb 2009, 20:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Geert De Ridder is goed bezig het is al de tweede voorzitter die opstapt onder zijn bewindt,hij zou beter zich zelf eens in vraag stellen na zoveel mislukte transfers als ook het aan stellen van zijn onbekwame trainers, om nog te zwijgen van zich te bemoeien met de ploeg opstelling.


18 Feb 2009, 20:37
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 23:04
Berichten: 8
Bericht Re: Ontslag voorzitter
De reactie van het jeugdbestuur op jeugdwebsite eendracht aalst maakt veel duidelijk.
Even lezen


18 Feb 2009, 20:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Jeroen schreef:
Inderdaad. Geert De Ridder wil alles zelf beslissen. Die gaat echt van het principe uit dat wat hij zelf doet, beter is... Op Termijn kan dat volgens mij nooit gezond zijn.


Hopelijk primeert het gezond verstand en denkt men aan de toekomst van onze club.
Men is zeker vergeten dat het nog niet zo lang geleden is,dat er nog een serieuze schuldenlast moest vereffend worden.
Het is geen publiek geheim dat dank zij de financiële inbreng van de firma De Dijcker we weer wat meer ademruimte kregen.
Daarom stel ik mij de vraag terwijl andere ploegen alles zouden doen om dergelijke sterke sponsor binnen te halen, wij juist de Hoofdsponsor dreigen te verliezen.
Dit allemaal als ik de TV-uitzending goed begrepen heb ,bepaalde mensen niet akkoord zijn met de voorzitter.
Ik denk beste vrienden dat in alle clubs, zie bij Anderlecht (Van denStock), Lokeren(Lambrecht),enz.. de mensen met de meeste financiële inbreng het ook voor zeggen hebben binnen de club.
Als je miljoenen in een club zou steken, ben je dan tevreden met een tweederangsrol?
Ik ga een kaars doen branden dat onze voorzitter op zijn beslissing terugkomt want anders zie ik onze toekomst meer dan somber in. :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


Laatst gewijzigd door Hugo op 18 Feb 2009, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.



18 Feb 2009, 20:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Het jeugdbestuur roept De H De Bruecker op om aan te blijven als voorzitter (18/02/2009)

Op de gebeurtenissen van de voorbije dagen wenst het jeugdbestuur volgende reactie te geven.

Het jeugdbestuur vraagt uitdrukkelijk aan de H De Bruecker om aan te blijven als voorzitter van onze club en niet toe te geven aan personen die deze club op hun ééntje willen gaan leiden, zonder overleg of inspraak door derden.

Het jeugdbestuur werd enkele maanden geleden op de hoogte gebracht van de zware financiële problemen van de club. Deze waren rechtstreeks het gevolg van het wanbeleid - zowel op sportief als op financieel gebied - van de afgelopen maanden en jaren.

De toenmalige bestuurders hebben de heer De Bruecker, die toen jeugdvoorzitter was, komen smeken om onze club alsnog te redden van de faling én boden hem in ruil het voorzittersschap aan.

De Firma De Dijcker werd bereid gevonden om de club te redden, maar Dirk was aanvankelijk absoluut niet geinteresseerd om voorzitter te worden.

Pas na een tweede financiële injectie - wegens nieuwe acute financiele problemen - én op aangeven van externe raadgevers die hamerden op de absolute noodzaak naar interne en externe controle op het financieel gebeuren bij de club, aanvaardde Dirk het voorzitterschap.

Tegelijkertijd nam hij initiatief om nog een aantal andere mensen te zoeken om de structuur van de club te verruimen.

Meteen werd er ook een beleidsplan geschreven die twee doelstellingen voor ogen had: enerzijds onze club een (semi)-professionele structuur aanreiken en anderzijds de verankering van de jeugdwerking in deze club vastleggen.

Eén van de allerbelangrijkste onderdelen van dit plan was de aanbeveling om voortaan de sportieve leiding toe te vertrouwen aan een sportieve cel, waarin de sportief manager, de trainer 1e elftal, de beloftentrainer, een hoofd scouting en de verantwoordelijke jeugdopleiding zouden zetelen. Voortaan zouden zij beslissen over alle belangrijke sportieve items zoals het aantrekken van nieuwe spelers, het aantrekken van trainers en de doorstroming van onze eigen jeugd naar het eerste elftal.

Dit plan "PROJECT 90" werd unaniem goedgekeurd door de nieuwe Raad Van Bestuur, maar de heer De Ridder Geert (als sportief manager voorheen op zijn eentje verantwoordelijk voor o.a. transferbeleid) probeert alsnog dit project te laten verwerpen, zodat hij opnieuw alleen heerser kan worden van deze club. Zijn obstructie kwam er pas nadat anderen voorlopig de financiele put hebben gedempt ...

Het jeugdbestuur wenst zijn volle steun te betuigen aan Dirk De Bruecker. Zonder hem was deze club reeds zes maand geleden in faling gegaan. Het jeugdbestuur roept dan ook Geert de Ridder op om te stoppen met deze wanvertoning. Een onderneming als Eendracht aalst met een omzet cijfer van 1.5 mio euro, een 70-tal mensen op de payroll én zo'n 400 leden, kan niet alleen geleid worden.

Het jeugdbestuur nodigt dan ook alle partijen uit om snel opnieuw rond de tafel te gaan zitten. Zoals Dirk de Bruecker steeds opnieuw herhaalt:"Dit gaat niet over mij, dit gaat over de prachtigste club van 't land met de beste supporters, die het verdient om weer op het hoogste niveau te spelen!"

Een belangrijke mededeling in de rand van deze gebeurtenissen nog :

Het jeugdbestuur wil nog even in de verf zetten dat de relaties met de stad Aalst opnieuw erg goed te noemen zijn. Bewijs daarvan de opbouwende gesprekken die er momenteel lopen tussen enerzijds de huidige bewindsploeg van Stad Aalst én anderzijds een afvaardiging van onze club, die bestaat uit onze voorzitter, Dirk De Bruecker en de jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst, Frank De Roose .

Ook bij de uitwerking van ons project 90 werd terdege rekening gehouden met de resultaten van deze gesprekken en is onder andere de oprichting van een aparte vzw voor de jeugd - in het kader van verkrijgen van overheidssubsidies - een direct gevolg ervan.

Voor het jeugdbestuur van VC E Aalst

De H. De Roose Frank en De H. Guy Neukermans
Voorzitter en Ondervoorzitter

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


18 Feb 2009, 20:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Laten we gewoon even afwachten en zien wat er uit de bus komt ....

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


18 Feb 2009, 20:45
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ontslag voorzitter
AlostanA schreef:
okpara01 schreef:
Kijk deze avond maar naar TV Oost voor meer tekst en uitleg! De waarheid ligt veel gevoeliger bij sommige mensen. Er is opnieuw sprake van wanbeleid geweest de afgelopen jaren, zowel op sportief - maar veel erger nog - als op financieel gebied. Spik en Span hebben financieel geknoeid dat het een lieve lust was. En dan zwijgen we nog over het sportieve ... Zonder Dirk De Bruecker was er al een aantal maanden geen sprake meer van Eendracht Aalst. Een nieuw faillissement was ons deel geweest! De Bruecker legt al jaaaaaren geld bij ... en nu valt dat weg omdat onze sportief manager alleenheerser wil blijven ... De nieuwe raad van bestuur is samengesteld om de meest dringende schulden te betalen naar RSZ toe. Binnenkort moet er immers een licenctiedossier op tafel gelegd worden. Er is geen sprake van een financiële injectie. Geen Callebaut, Tate and Lyle of De Nul in velden of wegen te bekennen. En Jan Vijverman is onze club genegen, dat is waar. Maar laat die nu net een hemelsgroot probleem hebben met Geert De Ridder ... Dit alles is een publiek geheim op Zandberg!


Wat voor nen dikke zever isda nu, in vierde kampioen, het jaar daarop de goede bekercampagne en de eindronde verloren, dit jaar draait het niet maar iedereen is het wel eens dat dit een uitstekende ploeg is. Sportief wanbeleid?
En over financiën moogt ge enkel meespreken als ge de boekhouding goed kent. Het is toch raar, steeds als er iets negatief te rapen valt, melden zich hier nieuwe gebruikers aan op dit forum.


welke boekhouding???


18 Feb 2009, 20:45
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ontslag voorzitter
Veel is er anders niet te zien bij de amateurs van TV Oost


18 Feb 2009, 20:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 289


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], Xafir en 77 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst