Transfers 2009-2010 - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Jeroen schreef:


Had ik ook al gehoord maar ik vond het zo een rare transfer dat ik er niks van wou zeggen...

_________________
Afbeelding


10 Mar 2009, 0:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Als het effectief klopt, is dat toch een zwaar verlies. We zouden enen met de juiste mentaliteit verliezen. En k vrees dat het niet den enigen zal zijn die vertrekt (er mogen er wel nen hoop weg, maar k vrees dat de verkeerde gaan vertrekken).


10 Mar 2009, 0:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Smetje schreef:
Als het effectief klopt, is dat toch een zwaar verlies. We zouden enen met de juiste mentaliteit verliezen. En k vrees dat het niet den enigen zal zijn die vertrekt (er mogen er wel nen hoop weg, maar k vrees dat de verkeerde gaan vertrekken).


Zoals alle jaren dus... Wordt dus opnieuw leuk naar volgend seizoen toe. Ongetwijfeld Seminck weg, nu dus Dessaer weg, Couly hebben we het zelf beu gemaakt. Boto idem. Van Dender kan nie mee. Centraal middenveld draait van geen kanten en vanvoor mag er dus ook gerust ne man of 2 bij. Dat wordt opnieuw zoeken naar een gans nieuwe ploeg... Ben benieuwd welke konijnen ze nu weer gaan bovenhalen...

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


10 Mar 2009, 7:25
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Smetje schreef:
Als het effectief klopt, is dat toch een zwaar verlies. We zouden enen met de juiste mentaliteit verliezen. En k vrees dat het niet den enigen zal zijn die vertrekt (er mogen er wel nen hoop weg, maar k vrees dat de verkeerde gaan vertrekken).


De verkeerde?? Als je een heel jaar onder zo'n kwibus moet trainen en je wel capaciteiten hebt, zou ik het ook afbollen... En dat mag ons bestuur zich aanrekenen... Het is nogal wiedes dat we met den brol gaan overschieten... De schone plannekes zijn uitgewerkt, de illusies werden één voor één kapotgemaakt, je speelt nergens meer voor en voor het groepsgevoel moet je het ook niet doen. En als je naar Racing gaat, heb je eenzelfde hondstrouw publiek als hier... En een trainer die wel iets van voetbal kent...

Ik ben benieuwd wie van het rijtje Seminck, Lord, De Schutter, Coulibaly, Boto we hier volgend jaar nog gaan zien. Tel daarbij het vertrek van Dessaer en de eerdere geruchten over Roel en we gaan lachen. Gelukkig hebben we onze Dender-clan nog :hmm:

Anderhalf seizoen top met op alle gebied een positieve sfeer / spiraal - contractbesprekingen in januari 2008 en den boel naar de kloten... Ge ziet waar we nu staan...


10 Mar 2009, 8:22
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers 2009-2010
DT schreef:
Smetje schreef:
Als het effectief klopt, is dat toch een zwaar verlies. We zouden enen met de juiste mentaliteit verliezen. En k vrees dat het niet den enigen zal zijn die vertrekt (er mogen er wel nen hoop weg, maar k vrees dat de verkeerde gaan vertrekken).


De verkeerde?? Als je een heel jaar onder zo'n kwibus moet trainen en je wel capaciteiten hebt, zou ik het ook afbollen... En dat mag ons bestuur zich aanrekenen... Het is nogal wiedes dat we met den brol gaan overschieten... De schone plannekes zijn uitgewerkt, de illusies werden één voor één kapotgemaakt, je speelt nergens meer voor en voor het groepsgevoel moet je het ook niet doen. En als je naar Racing gaat, heb je eenzelfde hondstrouw publiek als hier... En een trainer die wel iets van voetbal kent...

Ik ben benieuwd wie van het rijtje Seminck, Lord, De Schutter, Coulibaly, Boto we hier volgend jaar nog gaan zien. Tel daarbij het vertrek van Dessaer en de eerdere geruchten over Roel en we gaan lachen. Gelukkig hebben we onze Dender-clan nog :hmm:

Anderhalf seizoen top met op alle gebied een positieve sfeer / spiraal - contractbesprekingen in januari 2008 en den boel naar de kloten... Ge ziet waar we nu staan...


hun reservekeeper Sergei De weerdt, zou dan weer in onze belangstelling staan...

enkel de schutter peisek


10 Mar 2009, 8:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Corredor schreef:

hun reservekeeper Sergei De weerdt, zou dan weer in onze belangstelling staan...

enkel de schutter peisek


Ja, dat heb ik ook ergens gelezen. Wat gaan we doen: drie keepers in onze kern opnemen, we kunnen ze naast onze 28 centrale middenvelders en 10 linkerflankspelers zetten... Ze moeten daar stilaan in het bestuur gaan zien dat we niet met zaalvoetbal maar met veldvoetbal bezig zijn hé...

Eigenlijk ben ik ook nog niet van een De Schutter zeker dat die zal blijven. Als alle kwaliteit gaat vertrekken, gaat die niet nog een jaar verprutsen zenne...

Als ik dat zo lees, zouden we beter de komende matchen met onze reserven spelen - kunnen we meteen zien welke we in de A-kern van volgend jaar kunnen droppen. Een Snoeck bijvoorbeeld en een De Meersman spelen mijn insziens in het verdedigende compartiment altijd hun match en ik zie ook wel wat in Grysolle, heeft dezelfde drang om te winnen als een Troch... Iets wat ik buiten een paar enkelingen, totaal mis in onze huidige selectie...


10 Mar 2009, 8:58
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Gezien dat ons betere spelers (vooral die met de juiste ingesteldheid/ambitie) allicht zullen vertrekken (zo blijkt toch)
Gezien uit de bestuurscrisis van een tijdje terug bleek dat we financieel niet echt zoveel slagkracht hebben om een karrevracht aan waardige eendrachters binnen te halen
Gezien dat wij in fortis-termen ook niet van onze "rommelkredieten" afraken
Gezien dat Dillen hier nu NOG rondloopt...

ik tracht positief te blijven naar volgend seizoen.. maar 'tis niet makkelijk, om eerlijk te zijn.

maar bon, het is nog niet te laat als ze binnen dit en een paar weken het licht gaan zien, daar in de bredestraat. een goeie coach, die meteen ook aan een ploeg kan bouwen, zou volgens mij dé ideale eerste stap zijn naar rehabilitatie... ene die derde klasse (of tweede) goed kent, en de spelers kan aanbrengen die wij nodig hebben (vechters met ambitie om hogerop te geraken, op die posities waar we ze 't meest nodig hebben) en contracten van max 1 jaar... tenzij voor eigen jeugd die doorstroomt


10 Mar 2009, 9:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Ik denk dat Podevijn hier ook aan zijn laatste maanden begint.
Spijtig maar de malaise die er heerst is dank zij de mensen die het voor het zeggen hebben. :stom:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


10 Mar 2009, 9:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers 2009-2010
dat van dessaer is bijlange nog ni zeker ze :nieje:

idem over roel trouwens

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Mar 2009, 11:08
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Transfers 2009-2010
hansken schreef:
dat van dessaer is bijlange nog ni zeker ze :nieje:

idem over roel trouwens

ik hoop het zou een groot verlies zijn.

de commentaar in de gazet gelezen van den trainer? dienen ziet ander matchen zeker, zou ook wel zo nen bril willen!

het word tijd dat zijn oogkleppen afvallen en weten dat het aan hem ligt dat alle spelers onder hun niveau presteren.

Limpens word buiten gezet omdat zijn trainingen te zwaar waren, hadden ze die nu nog gehad zouden ze tenminste 90 minuten aankunnen!


10 Mar 2009, 11:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Transfers 2009-2010
boer touch schreef:
hansken schreef:
dat van dessaer is bijlange nog ni zeker ze :nieje:

idem over roel trouwens

ik hoop het zou een groot verlies zijn.

de commentaar in de gazet gelezen van den trainer? dienen ziet ander matchen zeker, zou ook wel zo nen bril willen!

het word tijd dat zijn oogkleppen afvallen en weten dat het aan hem ligt dat alle spelers onder hun niveau presteren.

Limpens word buiten gezet omdat zijn trainingen te zwaar waren, hadden ze die nu nog gehad zouden ze tenminste 90 minuten aankunnen!


Dat hebben we gezien vorig jaar, Limpens won de eerste periode dankzij de automatismen van het jaar voordien, daarna was het onder Limpens een dikke NUL.
Een trainerswissel was dan ook de enige juiste oplossing... Jammer genoeg bakt deze trainer er ook niet veel van...


10 Mar 2009, 13:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3868
Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Gijzegem Vaneigest schreef:
boer touch schreef:
hansken schreef:
dat van dessaer is bijlange nog ni zeker ze :nieje:

idem over roel trouwens

ik hoop het zou een groot verlies zijn.

de commentaar in de gazet gelezen van den trainer? dienen ziet ander matchen zeker, zou ook wel zo nen bril willen!

het word tijd dat zijn oogkleppen afvallen en weten dat het aan hem ligt dat alle spelers onder hun niveau presteren.

Limpens word buiten gezet omdat zijn trainingen te zwaar waren, hadden ze die nu nog gehad zouden ze tenminste 90 minuten aankunnen!


Dat hebben we gezien vorig jaar, Limpens won de eerste periode dankzij de automatismen van het jaar voordien, daarna was het onder Limpens een dikke NUL.
Een trainerswissel was dan ook de enige juiste oplossing... Jammer genoeg bakt deze trainer er ook niet veel van...


Inderdaad; Limpens is ook een dikke NUL als trainer. Het is hij die on smet een klotesysteem heeft opgezadeld. Trouwens, een trainer die hier goed genoeg gaat zijn...denk niet dat ik dat ooit nog, na Ceulemans en Fazekas, nog zal meemaken.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Mar 2009, 13:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers 2009-2010
witzwet schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
boer touch schreef:
ik hoop het zou een groot verlies zijn.

de commentaar in de gazet gelezen van den trainer? dienen ziet ander matchen zeker, zou ook wel zo nen bril willen!

het word tijd dat zijn oogkleppen afvallen en weten dat het aan hem ligt dat alle spelers onder hun niveau presteren.

Limpens word buiten gezet omdat zijn trainingen te zwaar waren, hadden ze die nu nog gehad zouden ze tenminste 90 minuten aankunnen!


Dat hebben we gezien vorig jaar, Limpens won de eerste periode dankzij de automatismen van het jaar voordien, daarna was het onder Limpens een dikke NUL.
Een trainerswissel was dan ook de enige juiste oplossing... Jammer genoeg bakt deze trainer er ook niet veel van...


Inderdaad; Limpens is ook een dikke NUL als trainer. Het is hij die on smet een klotesysteem heeft opgezadeld. Trouwens, een trainer die hier goed genoeg gaat zijn...denk niet dat ik dat ooit nog, na Ceulemans en Fazekas, nog zal meemaken.


ik denk dat ge het huidige spelsysteem op het konto kunt schrijven van de sportieve manager hoor :wadde:


10 Mar 2009, 14:05

Lid geworden op: 09 Jan 2008, 14:32
Berichten: 5
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Chris Vanderhaegen lijkt mij geen slecht alternatief! Enorm gemotiveerd en verstand van voetbal.
Hij is er toch maar in geslaagd om met beperkte middelen Sottegem in 3e te houden! Volgens mij heeft hij atijd al het maximum uit een spelersgroep gekregen die toch nie uit dé vedetten bestaat.


10 Mar 2009, 14:23
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Corredor schreef:
witzwet schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:

Dat hebben we gezien vorig jaar, Limpens won de eerste periode dankzij de automatismen van het jaar voordien, daarna was het onder Limpens een dikke NUL.
Een trainerswissel was dan ook de enige juiste oplossing... Jammer genoeg bakt deze trainer er ook niet veel van...


Inderdaad; Limpens is ook een dikke NUL als trainer. Het is hij die on smet een klotesysteem heeft opgezadeld. Trouwens, een trainer die hier goed genoeg gaat zijn...denk niet dat ik dat ooit nog, na Ceulemans en Fazekas, nog zal meemaken.


ik denk dat ge het huidige spelsysteem op het konto kunt schrijven van de sportieve manager hoor :wadde:

Daar ben ik van overtuigt, hij heeft veel voor de club gedaan maar sportief heeft hij er geen ballen verstand van en daar blijf ik bij!
Ge moet iemand aan het roer hebben die verstand heeft van voetbal in 3de 2de en misschien zelf 1ste nationale.
Wat verwachten wij eigenlijk van iemand die zelf enkel in provenciale en mtsa heeft gevoetbald? De juiste transfers kunt ge enkel doen met de juiste mensen.

een voorbeeld we hebben 1 pocket spits voor in de 16 meter boto, maar missen een aanspeelpunt naast hem, dat gaan we met nieuwjaar oplossen met nog nen pocket spits (delie) te kopen voor in de 16 meter, dat terwijl de oplossing in uwen kern ligt (arnold) maar dienen word bij het huisvuil gezet.

we trekken filipovic aan , goede speler hoort ge mij niet zeggen, maar het is daar niet dat het schoentje vringt daar hebben we van dender,steurs,lord we hebben daar al 3 man voor 2 plaatsen, a nee zegt de ridder nog enen bij.

Centraal wringt het schoentje, franck toont voor nieuwjaar niets, enkel als van damme en coully spelen lukt het t'is niet schitterend maar toch veel beter als met franck!

wat doet het bestuur nen half rechts kopen de grootte, die het ook centraal kan, maar even weinig duels wint als franck namelijk geen!

en dan komt alle druk op de verdediging, die mannen kunnen ook niet toveren, wa moet ge doen als ge centraal gen aanspeelpunt hebt? enkel franck komt den bal vragen om hem u dan direct terug te bezorgen en los gij het nu maar op, dus de langen bal naar voor, waar we bij hetzelfde probleem komen, delie speelt daar alleen op een eiland en kan het ook niet halen tegen 2a3 man. en als hij het dan wel eens haalt heeft hij ook geen aanspeelpunt want er is geen aansluiting van in het midden ( weten we nog hoe dikwijls ewen verheyden door het centrum kwam aansluiten en zo alleen voor de keeper kwam?).

Podevijn is gebleseerd , hij heeft nen stijve nek van alle ballen over te zien vliegen, grapje hé
Het spijtige aan dit seizoen is de achteruitgang van jens, zo nen voetballer, maar als ge geen aansluiting krijgt uit het midden kan hij ook niet veel meer doen als hem dood lopen of den bal achteruitspelen. spijtig , maar het is momenteel wel zo. en dan mag spotbeen hem komen vervangen, om in een ploeg in te vallen die niet draait das ook genen cadeau hoor!

Wij als supporter ziet het wel waarom zij of hij ginder aan den overkant dan niet?


10 Mar 2009, 15:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 280


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], waly 2 en 163 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst