Transfers 2009-2010 - Pagina 278 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 276 277 278 279 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Casual1919 schreef:
Guy Deshommes is hier mijn buurman.
Hij is vroeger werkzaam geweest voor Eendracht Aalst, en doet nu hetzelfde bij KVM.
Onder Garré is hij opgestapt, maar hij heeft nog altijd enorm respect voor Eendracht Aalst en kwam dit seizoen reeds meerdere malen kijken. Wouter zal hem dus al meermaals zijn opgevallen.

Anyway, toffe kerel of niet, hij laat mij weinig andere mogelijkheden dan nu zondag en volgende week zondag zijn banden plat te zetten :D



(y) :plat:


15 Mei 2010, 11:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Transfers 2009-2010
marc2 schreef:
In het laatste nieuws staat der dat kv mechelen interesse heeft voor wouter moreels.
En of hij blijft of niet ? Voetballers kijken in de eerste plaats naar hun portemonnee , zo simpel is het.
Het laatste voorbeeld is anderlecht speler van damme die naar een modale engelse ploeg verhuist.

Zo kijken ook clubleiders naar hun portemonnee.Daarmee blijf ik herhalen dat niet alleen de beste ploeg de eindronde gaat winnen maar a) de beste ploeg en b) DIE WIL EN DUS KAN OVERGAAN.
En wie nog altijd in de maagdelijkheid van het voetbal geloofd heeft de tijd niet meegemaakt van de generatie limpens , sergeant, van kemseke, marievoet, salvador, arnolis, dierckx, van geersom enz.
Toen wist zelfs de grootste naieveling dat ze niet wilden of beter gezegd mochten overgaan....
Het scoreloze gelijkspel, tegen lierse, de middenveldgoal tegen van geersom, het zijn maar een paar voorbeeldjes uit hethele gamma.....

Trouwens , een aantal jaren geleden heb ik dat letterlijk vernomen van een welbepaalde speler van die generatie...... dit voor de mannen die toch nog blindelings geloven dat voetbalploegen enkel op een sportieve manier hun plicht vervullen.Nogmaals,ondermeer toenmalige voorzitter daelmans stortte zich toen niet in financiele avonturen.
Aan al degenen die dus niet geloven dat ploegen met de rem opspelen omdat ze niet kunnen en dus mogen overgaan of voor eigenbelang raadt ik nekeer aan om met een speler van die generatie eens een klapken te doen. Dan zal het voetbal direct een veel realistischere kijk bezitten.
In die optie kun je ook beter verstaan waarom bijvoorbeeld een aantal spelers van boom geen interesse meer hebben om te spelen. Die staan waarschijnlijk op het punt om ergens te tekenen en bij hun ploeg wordt de eindronde winnen toch niks. Zodus waarom zouden ze nutteloos het risico nemen om zich te kwetsen.....
Begin me nu echt wel zorgen te maken. Ik raad u dringend aan hulp van een gediplomeerd psychiater in te schakelen :hmm:


15 Mei 2010, 12:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Transfers 2009-2010
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Als ge een man zijt vraagt ge het dan zelf aan betrokken personen maar tis waarschijnlijk gemakkelijk de kudde te volgen :lol: :lol:
voor der belachelijke uitspraken komen, check het zelf..... :) :) :) en spreek dan... ;)
Ik denk trouwens dat we in deze eindronde veel ex-spelers zullen tegenkomen die nog eens een kijkje gaan komen nemen...en de sfeer nog nekeer gaan komen opsnuiven....
Altijd leuk als supporter om nog nekeer ex-eendracht spelers tegen te komen. :)
En op de tribunes zullen der natuurlijk veel scouts zitten ook.
Het is inderdaad een publiek geheim dat deshommes veel matchen van eendracht volgt.
Zo ook was der indertijd interesse voor ken .
Wat betreft wouter moreels zal het toch al een serieus contract moeten zijn voor hij de de school vaarwel zegt.....Benieuwd hoe dat gaat uitdraaien.
Volgens de krantenartikels is hij inderdaad de meest gevolgde speler.


15 Mei 2010, 15:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1078
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Dries schreef:
Casual1919 schreef:
Guy Deshommes is hier mijn buurman.
Hij is vroeger werkzaam geweest voor Eendracht Aalst, en doet nu hetzelfde bij KVM.
Onder Garré is hij opgestapt, maar hij heeft nog altijd enorm respect voor Eendracht Aalst en kwam dit seizoen reeds meerdere malen kijken. Wouter zal hem dus al meermaals zijn opgevallen.

Anyway, toffe kerel of niet, hij laat mij weinig andere mogelijkheden dan nu zondag en volgende week zondag zijn banden plat te zetten :D

:plat:


ze staan al plat :lol:

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


15 Mei 2010, 17:58
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Corredor schreef:
Bakkie schreef:
Ik zou wouter ook liever zien blijven,maar ik vrees dat de kamelen boy genoeg poen zal op tafel smijten :stom:


tja altijd dubbel hé, langs de ene kant ben je een topspeler kwijt, langs de andere kant als daarmee in één keer al je poef weg is, mag wouter gerust gaan. Integendeel, zo een gast gun je wel een mooie transfer.


Vraag is echter wel: in welke positie sta je als derdeklasser om iets te eisen van een eersteklasser??? Bedragen eisen om uw poef weg te werken in het huidige voetbal met die machtsverhoudingen? Ik weet het toch ni hoor...

Wat de concurrentie betreft, zowel bij Lierse als bij KV Mechelen - geen van de twee ploegen heeft momenteel iemand rondlopen met de specifieke kwaliteiten van een Wouter Moreels... Bovendien zijn het bij Lierse op Wahed na praktisch allemaal oude mannekes die geen 40 matchen meer aankunnen, dus zal Wouter onherroepelijk aan speelminuten toekomen... Dat speelt ook...

En na gisteren ligt alles op dat gebied ook wel weer open spijtig genoeg....


17 Mei 2010, 12:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Wouter heeft gisteren anders toch geen potten gebroken hoor, dus bij Lierse nog 2 stappen hoger? Ik weet het niet ze. En concurrentie van Radzinski, Job, Cavens, Thiebaut..

Hij zou daar eerder de bank warm houden, denk ik.


17 Mei 2010, 12:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Gilles schreef:
Wouter heeft gisteren anders toch geen potten gebroken hoor, dus bij Lierse nog 2 stappen hoger? Ik weet het niet ze. En concurrentie van Radzinski, Job, Cavens, Thiebaut..

Hij zou daar eerder de bank warm houden, denk ik.


Toen Wouter naar Aalst kwam waren er ook veel die dachten dat hij kwam om de bank warm te houden.
De bestuurders zouden er misschien goed aan doen eens te praten over een fel verbeterd kontrakt in plaats van te denken hun schuld af te bouwen met zijn transfer.Want die schuldafbouw door zijn eventuele transfer zou wel eens fel kunnen tegenvallen.
Laat ons hopen dat ze het tijdig inzien.Zelf zou ik niet liever hebben dat Wouter bij ons blijft spelen.


17 Mei 2010, 17:30
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 54
Bericht Re: Transfers 2009-2010
dwarskijker schreef:
Gilles schreef:
Wouter heeft gisteren anders toch geen potten gebroken hoor, dus bij Lierse nog 2 stappen hoger? Ik weet het niet ze. En concurrentie van Radzinski, Job, Cavens, Thiebaut..

Hij zou daar eerder de bank warm houden, denk ik.


Toen Wouter naar Aalst kwam waren er ook veel die dachten dat hij kwam om de bank warm te houden.
De bestuurders zouden er misschien goed aan doen eens te praten over een fel verbeterd kontrakt in plaats van te denken hun schuld af te bouwen met zijn transfer.Want die schuldafbouw door zijn eventuele transfer zou wel eens fel kunnen tegenvallen.
Laat ons hopen dat ze het tijdig inzien.Zelf zou ik niet liever hebben dat Wouter bij ons blijft spelen.


gisteren verliezen we de match in het middenveld want we hadden er geen zo simpel ist, en achteraan gebrek aan gestalte en wat moreels betreft vind ik dat hij voor 1ste klasse veel te blessure gevoelig is, hetzelfde voor depoitre, naar volgend seizoen toe moet je al een deftige backup hebben voor die 2 want ze zijn maar een half seizoen fit, en donderdag, 4-0 is veel maar als we het geluk hebben 2 keer snel te scoren dan sluipt er paniek in dit jonge boom en gaan ze misschien panikeren en heel wat slordiger voetballen, ik heb in voetbal al vanalles mee gemaakt.
op de white star was het ook 0-4 en toen verloren we thuis ook eerst geloof ik met 1-2 en die mannen speelden ons ook van kastje naar de muur hier bij ons, wij een offday zondag, zij misschien donderdag wie weet


17 Mei 2010, 17:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers 2009-2010
zwetwit schreef:
dwarskijker schreef:
Gilles schreef:
Wouter heeft gisteren anders toch geen potten gebroken hoor, dus bij Lierse nog 2 stappen hoger? Ik weet het niet ze. En concurrentie van Radzinski, Job, Cavens, Thiebaut..

Hij zou daar eerder de bank warm houden, denk ik.


Toen Wouter naar Aalst kwam waren er ook veel die dachten dat hij kwam om de bank warm te houden.
De bestuurders zouden er misschien goed aan doen eens te praten over een fel verbeterd kontrakt in plaats van te denken hun schuld af te bouwen met zijn transfer.Want die schuldafbouw door zijn eventuele transfer zou wel eens fel kunnen tegenvallen.
Laat ons hopen dat ze het tijdig inzien.Zelf zou ik niet liever hebben dat Wouter bij ons blijft spelen.


gisteren verliezen we de match in het middenveld want we hadden er geen zo simpel ist, en achteraan gebrek aan gestalte en wat moreels betreft vind ik dat hij voor 1ste klasse veel te blessure gevoelig is, hetzelfde voor depoitre, naar volgend seizoen toe moet je al een deftige backup hebben voor die 2 want ze ze zijn maar een half seizoen fit, en donderdag, 4-0 is veel maar als we het geluk hebben 2 keer snel te scoren dan sluipt er paniek in dit jonge boom en gaan ze misschien panikeren en heel wat slordiger voetballen, ik heb in voetbal al vanalles mee gemaakt.
op de white star was het ook 0-4 en toen verloren we thuis ook eerst geloof ik met 1-2 en die mannen speelden ons ook van kastje naar de muur hier bij ons, wij een offday zondag, zij misschien donderdag wie weet


Ik denk dat we met 1-0wonnen van ws woluwe en dat onze vriend deveirman een penalty stopte van die mannen.


17 Mei 2010, 17:49
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 54
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Iendrachter90 schreef:
zwetwit schreef:
dwarskijker schreef:

Toen Wouter naar Aalst kwam waren er ook veel die dachten dat hij kwam om de bank warm te houden.
De bestuurders zouden er misschien goed aan doen eens te praten over een fel verbeterd kontrakt in plaats van te denken hun schuld af te bouwen met zijn transfer.Want die schuldafbouw door zijn eventuele transfer zou wel eens fel kunnen tegenvallen.
Laat ons hopen dat ze het tijdig inzien.Zelf zou ik niet liever hebben dat Wouter bij ons blijft spelen.


gisteren verliezen we de match in het middenveld want we hadden er geen zo simpel ist, en achteraan gebrek aan gestalte en wat moreels betreft vind ik dat hij voor 1ste klasse veel te blessure gevoelig is, hetzelfde voor depoitre, naar volgend seizoen toe moet je al een deftige backup hebben voor die 2 want ze ze zijn maar een half seizoen fit, en donderdag, 4-0 is veel maar als we het geluk hebben 2 keer snel te scoren dan sluipt er paniek in dit jonge boom en gaan ze misschien panikeren en heel wat slordiger voetballen, ik heb in voetbal al vanalles mee gemaakt.
op de white star was het ook 0-4 en toen verloren we thuis ook eerst geloof ik met 1-2 en die mannen speelden ons ook van kastje naar de muur hier bij ons, wij een offday zondag, zij misschien donderdag wie weet


Ik denk dat we met 1-0wonnen van ws woluwe en dat onze vriend deveirman een penalty stopte van die mannen.

ben ik dan zo mis?? het kan he pas op


17 Mei 2010, 17:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Transfers 2009-2010
zwetwit schreef:
Iendrachter90 schreef:
zwetwit schreef:

gisteren verliezen we de match in het middenveld want we hadden er geen zo simpel ist, en achteraan gebrek aan gestalte en wat moreels betreft vind ik dat hij voor 1ste klasse veel te blessure gevoelig is, hetzelfde voor depoitre, naar volgend seizoen toe moet je al een deftige backup hebben voor die 2 want ze ze zijn maar een half seizoen fit, en donderdag, 4-0 is veel maar als we het geluk hebben 2 keer snel te scoren dan sluipt er paniek in dit jonge boom en gaan ze misschien panikeren en heel wat slordiger voetballen, ik heb in voetbal al vanalles mee gemaakt.
op de white star was het ook 0-4 en toen verloren we thuis ook eerst geloof ik met 1-2 en die mannen speelden ons ook van kastje naar de muur hier bij ons, wij een offday zondag, zij misschien donderdag wie weet


Ik denk dat we met 1-0wonnen van ws woluwe en dat onze vriend deveirman een penalty stopte van die mannen.

ben ik dan zo mis?? het kan he pas op


Vlug eens opgezocht was idd 1-0voor ons.


17 Mei 2010, 17:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Iendrachter90 schreef:
zwetwit schreef:
Iendrachter90 schreef:

Ik denk dat we met 1-0wonnen van ws woluwe en dat onze vriend deveirman een penalty stopte van die mannen.

ben ik dan zo mis?? het kan he pas op


Vlug eens opgezocht was idd 1-0voor ons.


klopt, en van die penalty klopt ook, de uitslag was zeer gevleid voor ons maar ginder waren we mede dankzij een sublieme Lord outstanding, reeds 0-3 na een goed kwartier denk ik...

_________________
MCMXIX


18 Mei 2010, 0:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers 2009-2010
zwetwit schreef:
dwarskijker schreef:
Gilles schreef:
Wouter heeft gisteren anders toch geen potten gebroken hoor, dus bij Lierse nog 2 stappen hoger? Ik weet het niet ze. En concurrentie van Radzinski, Job, Cavens, Thiebaut..

Hij zou daar eerder de bank warm houden, denk ik.


Toen Wouter naar Aalst kwam waren er ook veel die dachten dat hij kwam om de bank warm te houden.
De bestuurders zouden er misschien goed aan doen eens te praten over een fel verbeterd kontrakt in plaats van te denken hun schuld af te bouwen met zijn transfer.Want die schuldafbouw door zijn eventuele transfer zou wel eens fel kunnen tegenvallen.
Laat ons hopen dat ze het tijdig inzien.Zelf zou ik niet liever hebben dat Wouter bij ons blijft spelen.


gisteren verliezen we de match in het middenveld want we hadden er geen zo simpel ist, en achteraan gebrek aan gestalte en wat moreels betreft vind ik dat hij voor 1ste klasse veel te blessure gevoelig is, hetzelfde voor depoitre, naar volgend seizoen toe moet je al een deftige backup hebben voor die 2 want ze zijn maar een half seizoen fit, en donderdag, 4-0 is veel maar als we het geluk hebben 2 keer snel te scoren dan sluipt er paniek in dit jonge boom en gaan ze misschien panikeren en heel wat slordiger voetballen, ik heb in voetbal al vanalles mee gemaakt.
op de white star was het ook 0-4 en toen verloren we thuis ook eerst geloof ik met 1-2 en die mannen speelden ons ook van kastje naar de muur hier bij ons, wij een offday zondag, zij misschien donderdag wie weet


Dienen uitslag was jammer genoeg tegen Wezet thuis... Daar speelde Veiremans een hoofdrol - maakte Lord wel de 1-1 en kreeg Troch op penalty de kans op de 2-2 maar het was binnenkant paal... Op Wezet verloren we opnieuw met 2-1... Toen kampte het nog...

Maar een 4-0 ophalen, dat heeft weinig met kampen te maken hé, dat is al pure waanzin... Ge zou Lord een doodschop moeten laten uitdelen aan Poorters, die in zijn val het been van Van der Linden zou moeten breken waardoor deze drie van het veld moeten... dan maakt ge nog een kansken :D


18 Mei 2010, 8:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers 2009-2010
DT schreef:
Maar een 4-0 ophalen, dat heeft weinig met kampen te maken hé, dat is al pure waanzin... Ge zou Lord een doodschop moeten laten uitdelen aan Poorters, die in zijn val het been van Van der Linden zou moeten breken waardoor deze drie van het veld moeten... dan maakt ge nog een kansken :D


Bwa, als bijvoorbeeld reeds in de eerste minuut Van Der Linden aan Poorters verwijt nen egoïst te zijn omdat hij altijd den bal rechtstreeks in de goal wil smijten, waarop beide slaags geraken en er aan allebei rood gegeven wordt, dan geloof ik dat het ook wel nog kan :D .


18 Mei 2010, 9:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Bartos schreef:
DT schreef:
Maar een 4-0 ophalen, dat heeft weinig met kampen te maken hé, dat is al pure waanzin... Ge zou Lord een doodschop moeten laten uitdelen aan Poorters, die in zijn val het been van Van der Linden zou moeten breken waardoor deze drie van het veld moeten... dan maakt ge nog een kansken :D


Bwa, als bijvoorbeeld reeds in de eerste minuut Van Der Linden aan Poorters verwijt nen egoïst te zijn omdat hij altijd den bal rechtstreeks in de goal wil smijten, waarop beide slaags geraken en er aan allebei rood gegeven wordt, dan geloof ik dat het ook wel nog kan :D .

Ooit zelf meegemaakt dat 2 centrale verdedigers in dezelfde fase rood krijgen. Doorgebroken speler waarop beiden een tackle inzetten en beiden te laat, beiden rood. ;) En laat het omgekeerd zijn, laat Poorters nen doodschop aan Lord geven die daarbij Van Der Linden zijn been breekt, waarop Magerman komt reclameren en ook rood krijgt :D

_________________
geer'n bè


18 Mei 2010, 9:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 276 277 278 279 280


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flosjken, JohanD, kheiremans, Neutralboy en 75 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst