Veel beterschap toegewenst Lieven - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Veel beterschap toegewenst Lieven 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
Tuurlijk, kem nog gene seconde gemist :EA:


07 Mar 2009, 22:14
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
kattendager 1 schreef:
spijtig ,nog geen punt gepakt voor EA vliegevanger. nu in beschaaft nederlands want er zijn pipos die gien oilsjters verstoon de kattendager1


thuis tegen zaventem ook niet zeker? :boks:


07 Mar 2009, 23:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4919
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
U bent nu hier: Home | Regio | Algemeen



06/03/2009

Lieven De Veirman: 'Een periodetitel komt niet op bestelling, maar zondag kan Eendracht uiteraard een schitterende zaak doen.'Johnny De Saedeleer
© Johnny De Saedeleer


VOETBAL 3DE KLASSE AALST Lieven De Veirman herstelt van een gescheurde nier

'Vervelende blessure voor een doelman'


De komst van zijn moederclub Diegem naar het Pierre Cornelistadion stond al maanden in rood aangekruist, maar zondag zit Lieven De Veirman gewoon op de tribune. Een scheurtje in een nier zet de doelman nog minstens een maand op non-actief.

Je liep een eerder zeldzame blessure op voor een voetballer?

Lieven De Veirman: 'Tijdens een luchtduel in Oudenaarde kreeg ik een knie in de rug. Ik doorbeet de pijn, maar na rust bleek die niet meer te harden. 's Avonds zag ik bloed in mijn urine en toen trok ik uiteraard naar de spoed. Door het vele bloedverlies werd het een pijnlijke affaire. Pas na twee weken kon ik een eerste nacht pijnvrij doorbrengen. Ik beperk me nu tot fitness en lopen. Orgaanblessures zijn eerder zeldzaam bij voetballers, maar voor een doelman zijn ze extra vervelend. Een doelman ploft voortdurend tegen de grond terwijl het opgeleden scheurtje er één van de vierde graad is op een maximum van vijf. Niels Albert herstelde van zijn gescheurde milt dus sneller dan ik.'

Jouw aangetrokken Steven Van Steenberghe doet het intussen prima?

'Dat gun ik hem van harte hoor. Het gaat met de hele ploeg trouwens beter en dat kan ik alleen maar toejuichen. Het begint beter te lukken in de afwerking, want zondag troffen we toch drie keer raak. Met het aanwezige talent moeten we echt niet onderdoen voor toppers als Wetteren en Woluwe-Zaventem. Organisatorisch valt alles stilaan in de juiste plooi. We spelen al enkele weken op rij met dezelfde ploeg en dat vertaalt zich ook in de automatismen. Er staat nu een hecht blok op het veld waar de mentaliteit en de vechtlust van afdruipt. We brachten wel goed voetbal, maar vaak bleek dat onvoldoende om te oogsten. Nu volgen de resultaten wel.'

Tegen Diegem staat de derde periodetitel misschien wel op het spel?

'Een periodetitel komt niet op bestelling, maar zondag kan Eendracht uiteraard een schitterende zaak doen. Diegem kroop zondag tegen Union door het oog van de naald en hopelijk kiest het geluk deze keer onze zijde. Diegem begon pas na de winterstop te draaien met spitsen die steeds vlotter scoren. Gandafi en Duchâtelet zullen dus in de gaten moeten gehouden worden. Voorts moeten we vooral teren op een goede organisatie. Onze coach kent Diegem ongetwijfeld door en door terwijl Aalst ook wekelijks scouts op pad stuurt. Zelf ben ik niet echt meer een kind aan huis bij Diegem. Ik ken enkel nog de jongens uit mijn spelerstijd, maar er was de voorbije jaren sprake van een groot verloop zodat er intussen ook al vele onbekende gezichten rond lopen. Aalst gaat sowieso altijd van zijn eigen sterkte uit en met de steun van de fans moet het lukken.' (y)

(y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


07 Mar 2009, 23:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
kattendager 1 schreef:
spijtig ,nog geen punt gepakt voor EA vliegevanger. nu in beschaaft nederlands want er zijn pipos die gien oilsjters verstoon de kattendager1


Schandalige post. Hoe kunt ge het nu spijtig vinden dan het beter gaat met Lieven. Zelfs al ben je geen fan van de doelman De Veirman, dan mag je minstens toch een beetje respect hebben voor de mens De Veirman. Lieven is meer dan doelman alleen hoor en deze blessure zal hem ook in zijn priveleven heel wat last bezorgd hebben (Een paar weken platte rust!).

Ik ben blij dat het beter gaat met Lieven en hoop dat hij spoedig helemaal hesteld is.


08 Mar 2009, 15:05
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 05 Mar 2009, 23:09
Berichten: 4
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
Smetje schandalig zegde,kem wel gemailt dat spijtig is die kwetsuur en boer touch remember thuis match wielsbeke 0-3, 3x vliegen vangen de kattendager


08 Mar 2009, 19:11
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
kattendager 1 schreef:
Smetje schandalig zegde,kem wel gemailt dat spijtig is die kwetsuur en boer touch remember thuis match wielsbeke 0-3, 3x vliegen vangen de kattendager

t'is toch niet alleen zijn fout hé!


08 Mar 2009, 19:29
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
kattendager 1 schreef:
Smetje schandalig zegde,kem wel gemailt dat spijtig is die kwetsuur en boer touch remember thuis match wielsbeke 0-3, 3x vliegen vangen de kattendager


Ik zie dat hij geel heeft gekregen. Volledig terecht!


08 Mar 2009, 21:41
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
Jan schreef:
kattendager 1 schreef:
Smetje schandalig zegde,kem wel gemailt dat spijtig is die kwetsuur en boer touch remember thuis match wielsbeke 0-3, 3x vliegen vangen de kattendager


Ik zie dat hij geel heeft gekregen. Volledig terecht!


Hopelijk beseft hij dat het donkergeel is.


08 Mar 2009, 21:44
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
Bartos schreef:
Jan schreef:
kattendager 1 schreef:
Smetje schandalig zegde,kem wel gemailt dat spijtig is die kwetsuur en boer touch remember thuis match wielsbeke 0-3, 3x vliegen vangen de kattendager


Ik zie dat hij geel heeft gekregen. Volledig terecht!


Hopelijk beseft hij dat het donkergeel is.


Na 2-3 posts geel krijgen. Dat moet je wel kunnen :hmm:


08 Mar 2009, 21:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
Mocht van mij meteen rood zijn, van een platvloerse reactie gesproken. Dat ge iets te zeggen hebt over ne speler is normaal. Maar dat ge hoopt dat een persoon niet goed geneest van een vervelende en zware blessure gaat er zwaar over.

Dus veel beterschap Lieven.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


09 Mar 2009, 0:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
Titus schreef:
Mocht van mij meteen rood zijn, van een platvloerse reactie gesproken. Dat ge iets te zeggen hebt over ne speler is normaal. Maar dat ge hoopt dat een persoon niet goed geneest van een vervelende en zware blessure gaat er zwaar over.

Dus veel beterschap Lieven.


Zelfs donkerrood. Lieven is wat betreft inzet op training een voorbeeld voor de anderen. Hij was trouwens samen met Arnold aanwezig op de stage van de kleinsten in de voorbereiding, in zijn vrije tijd. Je kan discusieëren over het feit of hij nu al dan niet een goede doelman is voor den iendracht, maar een beetje respect. Dit wens je zelfs je ergste vijand niet toe.

Dus ook wat mij betreft veel beterschap

_________________
geer'n bè


09 Mar 2009, 17:19
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 05 Mar 2009, 23:09
Berichten: 4
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
niks te zeggen thuis,niet te veel van voetbal geten zeker, of nooit op voetbal plein gestaan maar ja beste stuurlui staan aan wal?????? de kattendager


12 Mar 2009, 21:42
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Veel beterschap toegewenst Lieven
kattendager 1 schreef:
niks te zeggen thuis,niet te veel van voetbal geten zeker, of nooit op voetbal plein gestaan maar ja beste stuurlui staan aan wal?????? de kattendager


zeg manneken, tees is u laatste verwittiging e... ofwel probeert ge wat verstandige en gestructureerde praat te verkopen ofwel vliegt ge er hier af ze... ik denk dat wij hier redelijk tolerant en verdraagzaam zijn maar gij test toch ferm de grenzen ze :hmm:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


12 Mar 2009, 21:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 176 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst