Artikel Kenn Van Damme | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Artikel Kenn Van Damme 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Artikel Kenn Van Damme
Kenn is niet alleen het lichtpunt in ons elftal, hij blijkt over een goed stel hersenen te beschikken.
Eerlijk waar, een schitterend artikel in HLN, beide voetjes op de grond, weinig blabla, recht door zee.
Ze bestaan dus toch nog!!!!!!!!!!!!!!!!! :EA: :EA: ;) (y) (y) (y)

_________________
geer'n bè


14 Mar 2009, 10:58
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikel Kenn Van Damme
panoleon schreef:
Kenn is niet alleen het lichtpunt in ons elftal, hij blijkt over een goed stel hersenen te beschikken.
Eerlijk waar, een schitterend artikel in HLN, beide voetjes op de grond, weinig blabla, recht door zee.
Ze bestaan dus toch nog!!!!!!!!!!!!!!!!! :EA: :EA: ;) (y) (y) (y)


Idd,gelukkig dat hij zelf inziet dat hij nog niet klaar is voor eerste klasse en nog hier wilt blijven.


14 Mar 2009, 11:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikel Kenn Van Damme
Ken Van Damme blijft rustig bij interesse van Kv mechelen.

"Ik blijf beter nog één jaar in derde"

Hoewel eendracht aalst vorige week pas zijn eerste nederlaag in 2009leed,zijn de ajuinen ver verwijderd van een eindrondeticket.In dit grijze seizoen is de doorbraak van het 19-jarige jeugdproduct ken van damme het enige lichtpunt

De verdedigende middenvelder begon het seizoen bij de beloften,maar knokte zich in de ploeg,meer zelfs,hij groeide uit tot een van de sterkhouders van de ajuinen.In zijn rol als buffer voor de defensie werkte hij zelfs de interesse van kv mechelen op.Fi vanhoof zag hem al aan het werk en is overtuigd van zijn kwaliteiten.Van damme blijft echter met zijn voeten op de grond.De mensen van KVM namen al meermaals contact met mij op en die interesse charmeert me.Profspeler worden is uiteraard de droom van elke voetballer.Toch twijfel ik of het nu al aangewezen is om de stap naar eerste te zetten.Ik heb tot dusver slechts 20°wedstrijden in derde gespeeld en ik zou best n og wat ervaring kunnen opdoen,voor ik aan een transfer denk.

Ik ben nog niet rijp genoeeg om in de A-kern van mechelen mee te draaien en voor mijn verdere ontwikkeling zou beloftenvoetbal in eerste niet interessant zijn.Daarom sluit ik een verlengd verblijf bij aalst niet uit.Veel hangt ook af van wat het bestuur me voorstelt.Manager de ridder heeft me gezegd dat hij eerstdaags met me rond tafel gaat zitten om over een contract te praten.Een mogelijkheid zou kunnen zijn dat mechelen me overneemt en me voor één seizoen uitleent aan aalst.

Artikel van vandamme,verder ook nog over lalouviere.


14 Mar 2009, 11:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 151 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst