Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17
 Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
dwarskijker schreef:
Casual1919 schreef:
Normaal ga ik morgen iets drinken met een jeugdvriend die momenteel bij Sottegem zit.
Ik zal eens polsen hoe hij denkt over zijn vorige trainer ...


En wat heeft je jeugdvriend over VDH verteld?


Ik heb hem jammer genoeg niet gezien, er is iets tussen gekomen.
Alleszins, ik zal hem binnenkort wel zien/spreken en zodra ik meer weet, jullie ook ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


19 Mar 2009, 20:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Diene hulptrainer, ene Walter..., werkt hier bij in het gebouw maar het is al een tijdje geleden dat ik hem hier ergens zien rondlopen heb in de refter/kantine (tijdens de koffiepauze weliswaar :D )


20 Mar 2009, 13:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Ajoinenfan schreef:
1 van hun jonge spelers, Van Caenegem, kreeg geen kansen voor nieuwjaar en tekende dan maar in 1ste provinciale voor komend seizoen (waar zijnen besten maat die het seizoen daarvoor ook van Sottegem kwam ook speelt). sindsdien echter regelmatig meegedaan in de 1ste ploeg en getoond wat voor een enorm talent dat is. speelt er Varache uit. maar ja zo'n dingen kunnen bij elke ploeg wel is gebeuren.


Gaat David weer naar Bambrugge dan?


20 Mar 2009, 19:14
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Terjoden-Welle denk ik.


20 Mar 2009, 19:27
Duivelke

Lid geworden op: 22 Mei 2007, 12:07
Berichten: 31
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Met alle respect gasten maar jullie info moet wel juist zijn. Dave speelt reeds geruime tijd bij KSV Sottegem en gaat nu inderdaad naar Terjoden-Welle.
Ik vind het persoonlijk technisch een onderschatte voetballer (ken er maar weinig die even rustig als hem een bal kunnen afschermen en wegdraaien) maar zijn snelheid en actieradius zijn toch te weinig om een basisplaats in derde klasse te garanderen. Hij concurreerde vooral met Bernd De Coene en Foeke Rossel, niet met Varache. Varache is (was want vertrekt) onze nummer 10, Rossel en De Coene de buffers daarachter. Als één van die twee geschorst of gekwetst was, werd er naar Dave gekeken. Dat is de voorbije jaren nooit anders geweest en Dave wist dat en kon zich daar bij neerleggen. Hij wist reeds in vierde dat VDH Bernd en Foeke prefereerde maar Dave wou proeven van derde klasse. En hij heeft dat 2 jaar kunnen doen. No gaat hij weg en ik vind dat voor hem een goede beslissing. Hij moet elke week spelen op zijn leeftijd. Eerste provinciale vind ik te laag voor hem (hij zou zijn plaats hebben bij veel vierdeklassers) maar Terjoden-Welle speelt eindronde en, is het niet dit jaar, zal volgend seizoen weer een gooi doen naar promotie. Speler bij Terjoden-Welle die hij kent, is trouwens Yannick De Roeck. KVDH heeft hem 2 jaar terug meermaals gevraagd en aangeraden toch te blijven maar Yannick vond dat hij elke week minstens bij de kern moest zijn. In ons kampioenenjaar zaten er, om besparingsredenen, elke week maar 14 op de bank en Yannick was daar eigenlijk het slachtoffer van. Is een spits die eigenlijk minstens in vierde klasse zou moeten spelen. En was hij 2 jaar terug gebleven, dan zat hij vorig seizoen niet alleen alle weken op de bank maar ging hij zelfs meermaals gestart zijn (alternatief voor Nouhass was minder dan Yannick). Da’s voetbal …

John (ksvs)


20 Mar 2009, 19:46
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
J. schreef:
Met alle respect gasten maar jullie info moet wel juist zijn. Dave speelt reeds geruime tijd bij KSV Sottegem en gaat nu inderdaad naar Terjoden-Welle.


hehe ne maat van mij speelt bij SKTW en had mij is verteld over die gast (vreest een beetje voor zijn positie maar blijkbaar onnodig dan). daarmee dak es een vlinderke opliet toen ik zag dat er Sottegemnaars aant posten waren. ps: er zouden er nog een paar van jullie beloften verkassen naar sktw, maar daar heb ik geen namen of zo van onthouden. waar gaat Varache naar toe ?


20 Mar 2009, 20:26

Lid geworden op: 19 Mar 2009, 12:12
Berichten: 8
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Naar Gent-Zeehaven


21 Mar 2009, 10:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 167 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst