Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17
 Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Daarnet in HLN gelezen dat Van Der Haegen naar E. Aalst komt, gisteren zijn ze zo goed als overeen gekomen. Het nieuws is nog niet bevestigd maar wel 99% zeker.
Ik zou zeggen welkom en veel succes! :EA:


18 Mar 2009, 8:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
belgianiron schreef:
Daarnet in HLN gelezen dat Van Der Haegen naar E. Aalst komt, gisteren zijn ze zo goed als overeen gekomen. Het nieuws is nog niet bevestigd maar wel 99% zeker.
Ik zou zeggen welkom en veel succes! :EA:


zou fijn zijn. bij zottegem heeft em geen slecht werk geleverd, en er zijn serieus wat supporters die hem op handen dragen, toch wel een mooi signaal! het zal zowiezo wel afwachten worden, maar eh ik zie 't zeker zitten (trouwens slechter kon het zowiezo al niet)


18 Mar 2009, 8:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Lijkt me een goede keuze, alvast beter dan deurmatten als Van Wambeke, Limpens enz...
Hopelijk krijgt hij de bezieling en wil om te winnen in onze ploeg, enkel zo maak je kans op promotie.


18 Mar 2009, 9:01
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Hugo schreef:
Smetje schreef:
Weet er iemand wie momenteel de trainingen geeft? Vanderidt?


Tiens,den onderkroiper misschien, want ik heb vandaag nog niets van hem gehoord! :plat:


Ik denk eerder dat den onderkroiper in de buurt van het stadion in een hinderlaag ligt om met zijn kodakske de eerste foto van de nieuwe trainer te kunnen maken. :-)

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


18 Mar 2009, 9:03
Miniem

Lid geworden op: 07 Feb 2008, 13:45
Berichten: 40
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Van Der Haegen.Is dat diene die supporters van vuile ajoinen verweet?


18 Mar 2009, 9:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Hugo schreef:
Smetje schreef:
Weet er iemand wie momenteel de trainingen geeft? Vanderidt?


Tiens,den onderkroiper misschien, want ik heb vandaag nog niets van hem gehoord! :plat:


Ik denk eerder dat den onderkroiper in de buurt van het stadion in een hinderlaag ligt om met zijn kodakske de eerste foto van de nieuwe trainer te kunnen maken. :-)


:plat: Ik zou op de trainingen wat foto's kunnen laten zien van spelfases, om te laten zien waar iemand verkeerd opgesteld staat . ;)
Trainerschap ligt niet echt in mijn ambities, want binnen de korste keer als het weer wat slechter gaat vliegt ge mè a klikken en klakken boiten .

Bij de eerste thuismatch zorg ik wel voor è fotoken van den nieuwen trainer, met Dillen heb ik dat ook gedaan :D

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Mar 2009, 10:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
adolf schreef:
Van Der Haegen.Is dat diene die supporters van vuile ajoinen verweet?

Dat is compleet opgaan in uw rol hé.
Zo iemand mag het van mij wel zijn, een type P. De Wilde, E. De Wispelaere dus.
Hopelijk kan hij er terug een groep van maken.

Voor mij is hij goedgekeurd. (y)

_________________
If you never try, you'll never know


18 Mar 2009, 10:22
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2007, 11:05
Berichten: 84
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Smetje schreef:
Vraagje aan de mannen van Sottegem: Hoe zit het met de capaciteiten van Van Der Haegen op het gebied van motiveren en groepsgeest creëeren? Want dat zijn dingen die ons dit seizoen ontbraken.


VDH heeft 5 jaar lang bij Sottegem gewerkt en heeft prima werk geleverd, daar is iedereen in Zottegem het over eens. Hij heeft jongens bij beloften van 1e en 2e nationalers en anderen uit lagere reeksen persoonlijk gaan halen en ze een ongelooflijke boost gegeven en het beste eruit naar boven gehaald. Ze groeiden week na week en en zijn nu allen volwaardige A-spelers met heel wat talent. Het is o.a. op motivatie en wilskracht dat we in 4e kampioen speelden en in derde rustig meedraaien en zelfs meer. KSVS was/is een ware groep om u tegen te zeggen, de spelers gingen allen samen uit na alweer een overwinning en echt elke speler ging mee... van een groepssfeer gesproken. Tevens heeft VDH ook het A-trainersdiploma en geeft hij les aan de trainersschool (ik geloof zelfs nog Hein Vanhazebrouck opgeleid enzo...). Hij is wel wat eigenwijs maar coacht zijn ploeg ten volle op het terrein tijdens de wedstrijd. Hij durft ook wel eens in de clinch gaan met de bezoekende trainer. Hij is voor technisch onderlegd voetbal (geen kick & rush) en werkt graag met een systeem.
Voila dat is het zowat, succes ermee !

_________________
New website: http://www.egmontarmy.be
New forum: http://www.egmontarmy.be/forum/


18 Mar 2009, 10:26
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17
Berichten: 212
Leeftijd: 60
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Hopelijk heeft het bestuur goed nagedacht en is hij inderdaad de trainer die wij zoeken.
Goed dat hij nu al een paar wedstrijden heeft om de kern te evalueren naar volgend seizoen toe.

We wensen hem dan ook veel succes toe :EA:

_________________
Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat
Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God.


18 Mar 2009, 10:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Alvast succes toegewenst en maak er hier ook een groep vrienden van dat voor mekaar door het vuur wil gaan, want daar ontbreekt het ons toch aan.


18 Mar 2009, 11:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 537
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Hopelijk speelt hij eens met 2 spitsen !


18 Mar 2009, 12:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Daarjuist op het regionale nieuws van radio 2 oost-vlaanderen gehoord dat VDHaegen de nieuwe trainer wordt.
Geen Dewispelaere of Cossey dus. :(

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


18 Mar 2009, 13:42
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2647
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
adolf schreef:
Van Der Haegen.Is dat diene die supporters van vuile ajoinen verweet?

Dat hij dat nu maar eens zegt. :boks:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


18 Mar 2009, 13:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Daarjuist op het regionale nieuws van radio 2 oost-vlaanderen gehoord dat VDHaegen de nieuwe trainer wordt.
Geen Dewispelaere of Cossey dus. :(


Ge moet daar niet ontgoocheld in zijn, ik denk dat die gast da goed zal doen. We zullen hem alvast het voordeel vd twijfel moeten geven

_________________
www.spionkoplede.com


18 Mar 2009, 15:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
Mariner schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Daarjuist op het regionale nieuws van radio 2 oost-vlaanderen gehoord dat VDHaegen de nieuwe trainer wordt.
Geen Dewispelaere of Cossey dus. :(


Ge moet daar niet ontgoocheld in zijn, ik denk dat die gast da goed zal doen. We zullen hem alvast het voordeel vd twijfel moeten geven



ben het volledig eens met u,iedereen zal zo zijn eigen persoonlijke keuzes daarin hebben...
maar kom,er is dit seizoen over echt alles en iedereen dat iets met ea te maken heeft en nu ook had enorm gekreft en gezaagd, met reden , maar t zou mooi zijn da het vanaf nu toch iets rustiger wordt over de voorbije topics en persoonlijke uithalen naar spelers toe,het is nu wel al geweten dat van t seizoen nie zal lukken om nog iets te halen van waarde dus laat ons nu de nog komende matchen kijken wat de nieuwe trainer van deze ploeg nog maakt naar volgend seizoen toe.... ik heb er allesinds vertrouwen in dat we vanaf nu een heel ander eendracht aan het werk zullen te zien krijgen....t kan ook moeilijk slechter dan da het nu was... en laten we dan ook in de laatste matchen die we dit seizoen nog mogen zien geen kritiek meer geven op wat we te zien kregen want het is NU da het oplapwerk begint voor volgend seizoen!! hopelijk zien we ea nog enkele keren met winst eindigen!vanaf zaterdag kunnen ze alleen nog spelen om punten af te pakken van ploegen die nog iets te verwezenlijken hebben....zoals gent da op zakkertjesplaats staat en bossu dour (en peruwelz?) die vanvoor staan.altijd plezant om daartegen te winnen... (y)


:EA: :EA: iendracht forever :EA: :EA:


18 Mar 2009, 15:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 247 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 17


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Roel1919 en 220 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst