seizoen 2009-2010 - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 seizoen 2009-2010 

Neem jij een abonnement in het seizoen 2009-2010 ?
Ja  62%  [ 56 ]
Neen  30%  [ 27 ]
Ik twijfel nog  4%  [ 4 ]
Ik beslis na de voorbereiding  3%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 90

 seizoen 2009-2010 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: seizoen 2009-2010
Bartos schreef:
Dries schreef:
Mariner schreef:

rare dinges zenne :?

kdenk dat ze wou antwoorden op de vraag of de abo's bericht krijgen ivm vernieuwing abo


En ze is uiteindelijk maar een maand of drie te laat ook hé :lol: .

kweet het maarja, sommige mensen zijn nu eenmaal wat traag :D

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


16 Sep 2009, 17:57
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: seizoen 2009-2010
Kiekesoepken schreef:
nonkeltje schreef:
volgende ploegen hebben zich kunnen handhaven in onze reeks :

woluwe zaventem union
waregem diegem
sint niklaas ws woluwe
oudenaarde zottegem
centre boussu
e aalst

nieuwkomers :

temse deinze
koksijde torhout


volgende ploegen kunnen er nog bij komen via eindronde :

hamme
ieper
ternat

zou toch schone reeks zijn, niet ?

Nog een vraagje trouwens, krijgen de abonnees bericht i.v.m. het vernieuwen van hun abonnement ?



Yep


Is het echt niet mogelijk van u een klein beetje te herpakken en af en toe eens een kwartier heel diep na te denken vooraleer je hier iets plaatst? Je reageert op een bericht dat bijna 4 maanden geleden origineel gepost werd. Je kan ook zien dat er sindsdien nog +/- 12 bladzijden volgen. Logisch geredeneerd zou je dan kunnen denken dat die persoon in die 12 bladzijden misschien wel al eens een antwoord gekregen heeft op zijn vraag.
Bovendien zou je ook kunnen opteren om door te denken op de post zelf. De vraag gaat over het vernieuwen van ons abonnement van dit seizoen, dat dus al enkele matchen bezig is!

In het begin was het af en toe nog grappig, maar het begint stilaan eerder triestig te worden.
Denk gewoon eens diep na voor je hier iets zet, of kijk de kat hier eerst wat uit de boom.
Ik zeg het maar om je te helpen.


16 Sep 2009, 18:28
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: seizoen 2009-2010
:lol: , Stijn is op dreef!


16 Sep 2009, 23:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: seizoen 2009-2010
Jan schreef:
:lol: , Stijn is op dreef!


YEP :D :lol: iets nieuws op het forum " YEP" :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


17 Sep 2009, 0:55
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: seizoen 2009-2010
Moet dat nu echt altijd dat er daar zo'n hele kudde gefrustreerde mensen moet op reageren op praktisch alles wat ik zeg??? :wadde:
'k Zou het veel "sportiever" vinden dat iedereen in 't vervolg zulke dingen gewoon negeert en niet op antwoord, dan zedde gelle de slimste en dat wilde toch hé?
't Is een forum en ik antwoord op wat ik wil en sta u dat niet aan dan moede niet op forums komen over voetbal en dan een heleboel andere dingens beginnen uitkramen tegen mensen over die mensen want dat gaat nu helemaal niet meer over den Eendracht.
Dus in 't vervolg, zevert maar voort, maar niet meer over mij want begin dat stillekes aan ook ee, beetje beu te worden.



:EA:

_________________
Iendracht veroit!


20 Sep 2009, 11:05
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bericht Re: seizoen 2009-2010
Kiekesoepken schreef:
Moet dat nu echt altijd dat er daar zo'n hele kudde gefrustreerde mensen moet op reageren op praktisch alles wat ik zeg??? :wadde:
'k Zou het veel "sportiever" vinden dat iedereen in 't vervolg zulke dingen gewoon negeert en niet op antwoord, dan zedde gelle de slimste en dat wilde toch hé?
't Is een forum en ik antwoord op wat ik wil en sta u dat niet aan dan moede niet op forums komen over voetbal en dan een heleboel andere dingens beginnen uitkramen tegen mensen over die mensen want dat gaat nu helemaal niet meer over den Eendracht.
Dus in 't vervolg, zevert maar voort, maar niet meer over mij want begin dat stillekes aan ook ee, beetje beu te worden.



:EA:


:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:


20 Sep 2009, 14:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: seizoen 2009-2010
Kiekesoepken schreef:
Moet dat nu echt altijd dat er daar zo'n hele kudde gefrustreerde mensen moet op reageren op praktisch alles wat ik zeg??? :wadde:
'k Zou het veel "sportiever" vinden dat iedereen in 't vervolg zulke dingen gewoon negeert en niet op antwoord, dan zedde gelle de slimste en dat wilde toch hé?
't Is een forum en ik antwoord op wat ik wil en sta u dat niet aan dan moede niet op forums komen over voetbal en dan een heleboel andere dingens beginnen uitkramen tegen mensen over die mensen want dat gaat nu helemaal niet meer over den Eendracht.
Dus in 't vervolg, zevert maar voort, maar niet meer over mij want begin dat stillekes aan ook ee, beetje beu te worden.



:EA:


:offtopic:

_________________
www.spionkoplede.com


20 Sep 2009, 18:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst