Beste speler ooit - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Beste speler ooit 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 537
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beste speler ooit
DT schreef:
Bartos schreef:
Mariner schreef:

die heeft efkes als stunt met de reserven meegedaan


Luk Alloo heeft eens even meegedaan op dat indoortornooi in Moorsele dat tijdens de winterstop gespeeld wordt.
Maar Ben Crabbé heeft hier wel degelijk eens meegespeeld op ons veld hoor.


Just, Luk Alloo was ook op dat indoortornooi (waar ook Sergio was als grote supporter toen) maar wat Waly 2 en Mariner zeggen, is ook waar... In datzelfde jaar speelde Luk Alloo ook bij de reserven van den Iendracht en deed hij ook mee aan de trainingen enzo. Waren leuke beelden ook moet ik zeggen :-)


Ja klopt , tegen de reserven van Harelbeke. Het ergste van al is dat hij bijna kon scoren :lol:


12 Jun 2009, 14:00
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Beste speler ooit
eintracht frankfurt schreef:
Er zijn uiteraard vele goede spelers, zeker de ploeg 94-95 wat zonder twijfel de beste ploeg was die EA ooit heeft gehad, en nadien ook een Lassen en zo. Maar het niveau dat De Bilde bij ons haalde in 93-95 was nooit gezien bij Aalst en zal nooit meer gezien worden.
Heb onlangs nog eens mijn DVD van dat seizoen bekeken,de doelpunten die hij maakte, dat waren geen inleggertjes he... altijd de actie maken, 2-3 man in de wind... ongelooflijk, En tesamen met Van Ankeren was het een gouden duo.
Die jongen heeft trouwens veel te weinig uit zijn talent gehaald.

bon, ieder zijn mening he.

Ge hebt gelijk, 't was dat jaar altijd 2-3, op Ekeren de eerste match, op Club Brugge, op Antwerp, op Club Luik, op Seraing, die weet ik nog van buiten, misschien waren er nog meer...


12 Jun 2009, 19:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2861
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Beste speler ooit
d' aaa :angel: garde noemde altedj :
1/ Karel Vooght 'onzen Ollander'
2/ Pieje VD Meersch
Vooght es zelfs nog verkocht nor Bari;
veir weg van Olland woar dat em né mer
binnenmocht omdat em gedesteerd was.


12 Jun 2009, 20:33
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Beste speler ooit
salvador schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Er zijn uiteraard vele goede spelers, zeker de ploeg 94-95 wat zonder twijfel de beste ploeg was die EA ooit heeft gehad, en nadien ook een Lassen en zo. Maar het niveau dat De Bilde bij ons haalde in 93-95 was nooit gezien bij Aalst en zal nooit meer gezien worden.
Heb onlangs nog eens mijn DVD van dat seizoen bekeken,de doelpunten die hij maakte, dat waren geen inleggertjes he... altijd de actie maken, 2-3 man in de wind... ongelooflijk, En tesamen met Van Ankeren was het een gouden duo.
Die jongen heeft trouwens veel te weinig uit zijn talent gehaald.

bon, ieder zijn mening he.

Ge hebt gelijk, 't was dat jaar altijd 2-3, op Ekeren de eerste match, op Club Brugge, op Antwerp, op Club Luik, op Seraing, die weet ik nog van buiten, misschien waren er nog meer...


nee dat zijn ze. Was inderdaad ongelooflijk die 2-3 uitslag op 5 verplaatsingen. Nog 2x met 1-2 gewonnen ook, op RWDM en dan op AA Gent, met een ware volksverhuizing (een week na de 7-1 tegen Oostende). Er waren zeker 6000 supporters van Aalst, niet te doen. Stadion van Gent uitverkocht, en zoveel ambiance... bij 0-2 was het precies een thuismatch...

zelfde op Anderlecht trouwens, waar we onverdiend verloren. Als je op TV het gejuich bij onze doelpunten hoort, is het precies Anderlecht dat scoort, niet te doen.

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


15 Jun 2009, 20:40
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Beste speler ooit
geen zin om die DVDs eens op youtube te gooien? :cry:


15 Jun 2009, 21:02
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Beste speler ooit
Pai schreef:
geen zin om die DVDs eens op youtube te gooien? :cry:



just die enkele momentopnames van gent en anderlecht zou al schoon zijn om eens terug te zien ...ik was daar maar weet er niet zo veel meer van , t is ook al zo lang geleden ook eh ...


15 Jun 2009, 21:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 584
Bericht Re: Beste speler ooit
Die verplaatsing naar AA Gent zal ik nooit vergeten. Ik stond toen in een buffervak van nauwelijks 2 meter breed dat toen in allerijl werd opengemaakt, omdat de andere vakken barstens vol waren met ajuinen. Nooit geziene taferelen, wat een sfeer... Om weg van te dromen.

Daar nog eens beelden van terugzien zou de max zijn.


15 Jun 2009, 21:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Beste speler ooit
Petroe69 schreef:
Die verplaatsing naar AA Gent zal ik nooit vergeten. Ik stond toen in een buffervak van nauwelijks 2 meter breed dat toen in allerijl werd opengemaakt, omdat de andere vakken barstens vol waren met ajuinen. Nooit geziene taferelen, wat een sfeer... Om weg van te dromen.

Daar nog eens beelden van terugzien zou de max zijn.


ah, dan stonden we vlak bij mekaar want ik stond boven in dat buffervak!
na de match kwamen de spelers ons daar groeten en op de VTM samenvatting zie je ons daar schonekes staan, dus ben je wellicht op TV geweest !! :D

en wat die DVD's en youtube betreft... ik denk niet dat die er mee gaan kunnen lachen als ik 20 DVD's daarop ga zwieren :D (samenvattingen vanaf 1987-1988 tot nu...)

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


15 Jun 2009, 21:58
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Beste speler ooit
gewoon een paar samenvattingen van 94-95 ofzo zou fantastisch zijn, zeker nu de kwaliteit van youtube omhoog is (y)


15 Jun 2009, 21:59
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Beste speler ooit
Petroe69 schreef:
Die verplaatsing naar AA Gent zal ik nooit vergeten. Ik stond toen in een buffervak van nauwelijks 2 meter breed dat toen in allerijl werd opengemaakt, omdat de andere vakken barstens vol waren met ajuinen. Nooit geziene taferelen, wat een sfeer... Om weg van te dromen.

Daar nog eens beelden van terugzien zou de max zijn.

De match tevoren speelden wij thuis tegen Oostende inderdaad en toen kek iedereen nog naar onder, maar het werd 7-1 met een schitterend duo De Bilde - Van Ankeren en rood voor Nico Claessen als ik me niet vergis.
De week erna winnen op Gent. Ik weet vooral nog voor de match dat we aan de loketten de Zwette Maan zongen en in het buitengaan "Wij gaan Europa in...". Fantastisch gewoon...
En effectief, na de terugmatch gingen we Europa in...
Ik wil die beelden ook wel eens terugzien, en die van op Anderlecht dat jaar ook. Ook al verloren we, die match klopte toch alles van sfeer, hoor...


15 Jun 2009, 22:41
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Beste speler ooit
salvador schreef:
Petroe69 schreef:
Die verplaatsing naar AA Gent zal ik nooit vergeten. Ik stond toen in een buffervak van nauwelijks 2 meter breed dat toen in allerijl werd opengemaakt, omdat de andere vakken barstens vol waren met ajuinen. Nooit geziene taferelen, wat een sfeer... Om weg van te dromen.

Daar nog eens beelden van terugzien zou de max zijn.

De match tevoren speelden wij thuis tegen Oostende inderdaad en toen kek iedereen nog naar onder, maar het werd 7-1 met een schitterend duo De Bilde - Van Ankeren en rood voor Nico Claessen als ik me niet vergis.
De week erna winnen op Gent. Ik weet vooral nog voor de match dat we aan de loketten de Zwette Maan zongen en in het buitengaan "Wij gaan Europa in...". Fantastisch gewoon...
En effectief, na de terugmatch gingen we Europa in...
Ik wil die beelden ook wel eens terugzien, en die van op Anderlecht dat jaar ook. Ook al verloren we, die match klopte toch alles van sfeer, hoor...


iedereen dat die matchen en sfeer heeft meegemaakt zal da nog wel eens willen evenaren zeker , t zal mischien me wa minder volk moeten gebeuren maar vant jaar kan daar mischien terug eens werk van worden gemaakt ! en sfeer kunnen ze hier maken als geen ander , da weet iedereen... met dank aan de recente optredens van OPC , laat u nie kennen en trek iedereen terug in de sfeer van de goeie tijden! het eigen team onvoorwaardelijk aanmoedigen en vooruit roepen! het hielp toen dus zal het nu ook wel nog lukken ...


15 Jun 2009, 22:58
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Beste speler ooit
De sfeer vanop Sint-Truiden in de beker komt in de buurt van de sfeer op AA Gent en Anderlecht toendertijd.
Alleen iets grootschaliger :D

Als je die tijden hebt meegemaakt ... het waren de mooiste uit onze 90-jarige geschiedenis.


16 Jun 2009, 9:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 194 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst