supportersvergadering - Pagina 32 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 495 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33
 supportersvergadering 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: supportersvergadering
jammen schreef:
parol schreef:
Ik zou namens onze voorzitter alle supporters willen bedanken voor het open gesprek van deze morgen op de talrijk bijgewoonde supportersvergadering.
We willen in de toekomst regelmatig nog zo'n supportersvergaderingen organiseren waarop we even open en waarheidsgetrouw zullen communiceren.
We hebben prachtige supporters die gelukkig erg bezorgd zijn over het welzijn van hun club.


Of men nu wil of niet wij moeten met dit bestuur doorgaan, een andere optie is er niet.
De discussie is gevoerd en men heeft m.i. open kaart gespeeld met de supporters in de mate van het mogelijke. Wij gaan nog moeilijke weken/maanden tegemoet maar we moeten onze neuzen nu allemaal in dezelfde richting laten wijzen opdat deze schitterende club niet verloren zou gaan.
Dus vanaf nu: "we zetten ons aal achter onze club". :EA:


(y)


17 Sep 2011, 18:51
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: supportersvergadering
we gaan een paar seizoenen moeten overleven. Maar als supporter van EA zit dat overleven in onze aderen.

Omdat we weten dat we daarna weer kunnen beginnen dromen. :EA:


17 Sep 2011, 22:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: supportersvergadering
Berichtgeving www.aalst.tv

Na het opstappen van de vorige bestuurders werd op de supportersvergadering van zaterdagmorgen duidelijk dat de situatie voor Eendracht allesbehalve rooskleurig is. De schuld zou effectief opgelopen zijn tot 1,3 miljoen Euro. De fans stelden erg kritische vragen over de toekomst van de club en de vorige bestuurders kregen enkele vegen uit de pan. De nieuwe ploeg gelooft echter nog steeds in de financiële redding van de club. Er werden gesprekken aangeknoopt met enkele schuldeisers en ook bij de Stad Aalst werd gepolst naar medewerking. Het reddingsplan voor den Iendracht zal de komende dagen en weken vorm krijgen, aldus het nieuwe bestuur. AALST.TV sprak met nieuwbakken voorzitter Ronny De Smedt en Hans Moens van het OPC.


18 Sep 2011, 18:34
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: supportersvergadering
Ik durf nu al het nodige vertrouwen aan dit bestuur geven omdat ik weet dat het bestuur bestaat uit echte eendrachtsupporters die een enorm groot hart voor deze club hebben.
Deze mensen zijn misschien niet de kapitaalkrachtichste maar ben er wel van overtuigd dat zij er met de middelen die ze hebben en vinden alles zullen aan doen om deze club opnieuw op de juiste rails te krijgen.

Ben misschien niet neutraal omdat ik Ronny ken, maar zou wel enorm verbaasd zijn moest hij geen goede bedoelingen hebben.

P.S.: wat kapitaalkrachtig betreft, Okapi is over 10 jaar vanuit een failliete positie ook opnieuw opgebouwd tot de club die ze nu is door niet kapitaalkrachtige mensen (Edwin Schorreel en Danny Verhulst)
Vorig jaar werd het voorzitterschap wel doorgegeven aan mensen met meer kapitaal omdat de club nu de tijd rijp acht om verder proberen uit te groeien naar verdere proffesionalisereing.

Misschien is het in de huidige situatie waarin Eendracht zich bevind wel beter dat mensen zoals nu de club proberen op het juiste spoor te zetten.
Tenslotte moeten we ook eens eerlijk zijn en zeggen dat de vorige bestuurders wel kapitaalkrachtiger waren dan de huidige maar ook niet in die mate dat ze de club op 1 2 3 uit de financiële problemen konden trekken. Laat mij ook toe te zeggen dat deze mensen hun persoonlijke binding met de club veel nihiler was dan degene die het nu aandurven deze moeilijke opdracht ter harte te nemen.

Corrigeer mij als ik dit verkeerd zie, maar das mijn persoonlijk aanvoelen.

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


Laatst gewijzigd door Bart Van den Neste op 20 Sep 2011, 10:23, 2 keer totaal gewijzigd.



20 Sep 2011, 10:09
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: supportersvergadering
Bart Van den Neste schreef:
Ik durf nu al het nodige vertrouwen aan dit bestuur geven omdat ik weet dat het bestuur bestaat uit echte eendrachtsupporters die een enorm groot hart voor deze club hebben.
Deze mensen zijn misschien niet de kapitaalkrachtichste maar ben er wel van overtuigd dat zij er met de middelen die ze hebben en vinden alles zullen aan doen om deze club opnieuw op de juiste rails te krijgen.

Ben misschien niet neutraal omdat ik Ronny ken, maar zou wel enorm verbaasd zijn moest hij geen goede bedoelingen hebben.

Blij erbij: bestuurders mogen hun hart hebben bij de club, maar het enige dat uiteindelijk telt is dat ze er hun verstand bij hebben. Met dat hart kan je veel stommiteiten doen, "liefde is blind", hé, en als je blind bent zie je niet waar het geld naartoe gaat...


20 Sep 2011, 10:16
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: supportersvergadering
Bart Van den Neste schreef:
Ik durf nu al het nodige vertrouwen aan dit bestuur geven omdat ik weet dat het bestuur bestaat uit echte eendrachtsupporters die een enorm groot hart voor deze club hebben.
Deze mensen zijn misschien niet de kapitaalkrachtichste maar ben er wel van overtuigd dat zij er met de middelen die ze hebben en vinden alles zullen aan doen om deze club opnieuw op de juiste rails te krijgen.

Ben misschien niet neutraal omdat ik Ronny ken, maar zou wel enorm verbaasd zijn moest hij geen goede bedoelingen hebben.

P.S.: wat kapitaalkrachtig betreft, Okapi is over 10 jaar vanuit een failliete positie ook opnieuw opgebouwd tot de club die ze nu is door niet kapitaalkrachtige mensen (Edwin Schorreel en Danny Verhulst)
Vorig jaar werd het voorzitterschap wel doorgegeven aan mensen met meer kapitaal omdat de club nu de tijd rijp acht om verder proberen uit te groeien naar verdere proffesionalisereing.

Misschien is het in de huidige situatie waarin Eendracht zich bevind wel beter dat mensen zoals nu de club proberen op het juiste spoor te zetten.
Tenslotte moeten we ook eens eerlijk zijn en zeggen dat de vorige bestuurders wel kapitaalkrachtiger waren dan de huidige maar ook niet in die mate dat ze de club op 1 2 3 uit de financiële problemen konden trekken. Laat mij ook toe te zeggen dat deze mensen hun persoonlijke binding met de club veel nihiler was dan degene die het nu aandurven deze moeilijke opdracht ter harte te nemen.

Corrigeer mij als ik dit verkeerd zie, maar das mijn persoonlijk aanvoelen.


iemand die er Steven De Cock bij haalt, is voor mij niet meer of minder dan ne stommerik. Toen ik hoorde: "ik heb steven op nog geen enkele leugen kunnen betrappen", had ik veel goesting om te zeggen: een paar jaar uit onze geschiedenis gemankeerd voorzitter?

soit, iedereen zal het wel weten, dat ik allerminst hoog oploop met de huidige bestuurders, en diens entourage. Maar bij gebrek aan alternatief zullen we maar allemaal zeggen dat het echte iendrachters zijn en dat ze het beste met de club voor hebben. Been there, done that...


20 Sep 2011, 17:42
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: supportersvergadering
Bram schreef:
sorry van schrijffouten, voornaamste is dat jullie bij deze op de hoogte zijn

Bij deze ook een nieuwe enquête aangemaakt:

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=83564
Enquete loopt af, er deden maar 40 mensen deze enquete maar in ieder geval wel een veel hogere score qua vertrouwen in het nieuwe bestuur 6.20.
Ook de toekomst van EA wordt hoger ingeschat: 5.9
De helft van de mensen hun mening veranderde niet, 40% was positiever na de vergadering, 10% negatiever.
Idem voor wat betreft het "geloof in verandering van de situatie".
90% vond het nuttig om een supportersvergadering te houden.

_________________
If you never try, you'll never know


20 Sep 2011, 20:00
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: supportersvergadering
Als het sportieve blijft zoals nu zal de cashflow al wat beter zijn. Het komt er op aan om hier nu als een goede huisvader mee om te gaan.

Overleven en een paar uitschieters tegen de topploegen uit de reeks. Meer hoeft het voor mij dit jaar niet te zijn.


20 Sep 2011, 21:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: supportersvergadering
Bram schreef:
Bram schreef:
sorry van schrijffouten, voornaamste is dat jullie bij deze op de hoogte zijn

Bij deze ook een nieuwe enquête aangemaakt:

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=83564
Enquete loopt af, er deden maar 40 mensen deze enquete maar in ieder geval wel een veel hogere score qua vertrouwen in het nieuwe bestuur 6.20.
Ook de toekomst van EA wordt hoger ingeschat: 5.9
De helft van de mensen hun mening veranderde niet, 40% was positiever na de vergadering, 10% negatiever.
Idem voor wat betreft het "geloof in verandering van de situatie".
90% vond het nuttig om een supportersvergadering te houden.

Het zou misschien iets relevanter zijn deze enquête binnen enkele weken (misschien zelfs maanden) te houden. Ik denk niet dat we op enkele dagen al kunnen evalueren wat het nieuwe bestuur bewerkstelligd heeft. Ze hebben immers nog héél wat werk voor de boeg....

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


21 Sep 2011, 10:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: supportersvergadering
Schepper schreef:
Bram schreef:
Bram schreef:
sorry van schrijffouten, voornaamste is dat jullie bij deze op de hoogte zijn

Bij deze ook een nieuwe enquête aangemaakt:

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=83564
Enquete loopt af, er deden maar 40 mensen deze enquete maar in ieder geval wel een veel hogere score qua vertrouwen in het nieuwe bestuur 6.20.
Ook de toekomst van EA wordt hoger ingeschat: 5.9
De helft van de mensen hun mening veranderde niet, 40% was positiever na de vergadering, 10% negatiever.
Idem voor wat betreft het "geloof in verandering van de situatie".
90% vond het nuttig om een supportersvergadering te houden.

Het zou misschien iets relevanter zijn deze enquête binnen enkele weken (misschien zelfs maanden) te houden. Ik denk niet dat we op enkele dagen al kunnen evalueren wat het nieuwe bestuur bewerkstelligd heeft. Ze hebben immers nog héél wat werk voor de boeg....


half november lijkt mij een geschikte datum om opnieuw zo een supportersvergadering te houden, met natuurlijk een toelichting ivm de nieuwe tussentijdse cijfers dan.

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


21 Sep 2011, 10:39
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: supportersvergadering
Schepper schreef:
Bram schreef:
Bram schreef:
sorry van schrijffouten, voornaamste is dat jullie bij deze op de hoogte zijn

Bij deze ook een nieuwe enquête aangemaakt:

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=83564
Enquete loopt af, er deden maar 40 mensen deze enquete maar in ieder geval wel een veel hogere score qua vertrouwen in het nieuwe bestuur 6.20.
Ook de toekomst van EA wordt hoger ingeschat: 5.9
De helft van de mensen hun mening veranderde niet, 40% was positiever na de vergadering, 10% negatiever.
Idem voor wat betreft het "geloof in verandering van de situatie".
90% vond het nuttig om een supportersvergadering te houden.

Het zou misschien iets relevanter zijn deze enquête binnen enkele weken (misschien zelfs maanden) te houden. Ik denk niet dat we op enkele dagen al kunnen evalueren wat het nieuwe bestuur bewerkstelligd heeft. Ze hebben immers nog héél wat werk voor de boeg....


(y) En het is niet alleen bij ons zo bij Roeselare vallen er ook nog wat lijken uit de kast.
We kunnen alleen maar het beste hopen! :EA:


21 Sep 2011, 10:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: supportersvergadering
boer touch schreef:
(y) En het is niet alleen bij ons zo bij Roeselare vallen er ook nog wat lijken uit de kast. We kunnen alleen maar het beste hopen! :EA:


Ik vind dat we niet naar anderen moeten kijken als het daar op aankomt. Het moet gewoon veel beter. Punt.
Ongeacht of het nu slecht draait bij een ander of niet.
Als we ons toch willen spiegelen aan een ander club, dan best aan een club waar het allemaal goed draait.


21 Sep 2011, 11:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: supportersvergadering
Beste supporters,

Zaterdag roept het bestuur een vergadering bijeen met vertegenwoordigers van alle supportersclubs, het OPC en iendracht.be met de bedoeling om een soort van supportersraad op te richten die op regelmatige basis voor informatieverstrekking en overleg zal bijeengeroepen worden.
We stellen voor om 3 personen per organisatie af te vaardigen.

Deze vergadering zal zaterdag plaats hebben om 10u in de kantine “clubcafé” in het PC-stadion.


Tot dan!

Sportieve groeten

Namens het bestuur

Michel Markey

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Okt 2011, 8:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: supportersvergadering
Hugo schreef:
Beste supporters,

Zaterdag roept het bestuur een vergadering bijeen met vertegenwoordigers van alle supportersclubs, het OPC en iendracht.be met de bedoeling om een soort van supportersraad op te richten die op regelmatige basis voor informatieverstrekking en overleg zal bijeengeroepen worden.
We stellen voor om 3 personen per organisatie af te vaardigen.

Deze vergadering zal zaterdag plaats hebben om 10u in de kantine “clubcafé” in het PC-stadion.


Tot dan!

Sportieve groeten

Namens het bestuur

Michel Markey


Op zich (y)

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


18 Okt 2011, 9:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: supportersvergadering
Hugo schreef:
Beste supporters,

Zaterdag roept het bestuur een vergadering bijeen met vertegenwoordigers van alle supportersclubs, het OPC en iendracht.be met de bedoeling om een soort van supportersraad op te richten die op regelmatige basis voor informatieverstrekking en overleg zal bijeengeroepen worden.
We stellen voor om 3 personen per organisatie af te vaardigen.

Deze vergadering zal zaterdag plaats hebben om 10u in de kantine “clubcafé” in het PC-stadion.


Tot dan!

Sportieve groeten

Namens het bestuur

Michel Markey


En de onafhankelijken?

Handig natuurlijk om een paar supporters buiten spel te zetten.


18 Okt 2011, 10:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 495 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst