supportersvergadering - Pagina 33 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 495 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33
 supportersvergadering 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: supportersvergadering
Hugo schreef:
Beste supporters,

Zaterdag roept het bestuur een vergadering bijeen met vertegenwoordigers van alle supportersclubs, het OPC en iendracht.be met de bedoeling om een soort van supportersraad op te richten die op regelmatige basis voor informatieverstrekking en overleg zal bijeengeroepen worden.
We stellen voor om 3 personen per organisatie af te vaardigen.

Deze vergadering zal zaterdag plaats hebben om 10u in de kantine “clubcafé” in het PC-stadion.


Tot dan!

Sportieve groeten

Namens het bestuur

Michel Markey

Ik ben altijd kandidaad, maar zo zullen er nóg velen zijn denk ik....

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


18 Okt 2011, 12:01
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: supportersvergadering
elfahem schreef:
Hugo schreef:
Beste supporters,

Zaterdag roept het bestuur een vergadering bijeen met vertegenwoordigers van alle supportersclubs, het OPC en iendracht.be met de bedoeling om een soort van supportersraad op te richten die op regelmatige basis voor informatieverstrekking en overleg zal bijeengeroepen worden.
We stellen voor om 3 personen per organisatie af te vaardigen.

Deze vergadering zal zaterdag plaats hebben om 10u in de kantine “clubcafé” in het PC-stadion.


Tot dan!

Sportieve groeten

Namens het bestuur

Michel Markey


En de onafhankelijken?

Handig natuurlijk om een paar supporters buiten spel te zetten.



er zal natuurlijk een verslag gemaakt worden achteraf !
het is logisch dat niet iedereen kan gaan.
Je kan natuurlijk altijd je vragen overmaken aan een lid van om het even welke supportersclub !
Ken je daar niemand, stuur dan een mail naar om het even welke club.

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


18 Okt 2011, 12:44
Duivelke

Lid geworden op: 18 Okt 2011, 13:30
Berichten: 22
Locatie: Aalst
Bericht Re: supportersvergadering
ajoin54 schreef:
elfahem schreef:
Hugo schreef:
Beste supporters,

Zaterdag roept het bestuur een vergadering bijeen met vertegenwoordigers van alle supportersclubs, het OPC en iendracht.be met de bedoeling om een soort van supportersraad op te richten die op regelmatige basis voor informatieverstrekking en overleg zal bijeengeroepen worden.
We stellen voor om 3 personen per organisatie af te vaardigen.

Deze vergadering zal zaterdag plaats hebben om 10u in de kantine “clubcafé” in het PC-stadion.


Tot dan!

Sportieve groeten

Namens het bestuur

Michel Markey


En de onafhankelijken?

Handig natuurlijk om een paar supporters buiten spel te zetten.



er zal natuurlijk een verslag gemaakt worden achteraf !
het is logisch dat niet iedereen kan gaan.
Je kan natuurlijk altijd je vragen overmaken aan een lid van om het even welke supportersclub !
Ken je daar niemand, stuur dan een mail naar om het even welke club.


Het is idd logisch dat niet iedereen kan gaan. Desondanks vind ik wel dat onafhankelijke supporter de kans moet krijgen om zijn vraag persoonlijk te kunnen stellen en niet via via... Die misschien ( met alle respect voor het opc en de supporterclubs) niet juist aangekaart of doorgedrukt word!


18 Okt 2011, 13:43
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bericht Re: supportersvergadering
eerst moord en brand schreeuwen dat het enkel OPC is, nu betrekken ze de supporterclubs erbij is het nog niet goed...

Hier bestuurder zijn daarvoor moet je toch een paar vijzen voor kwijt zijn hoor.

Geef gewoon jullie vragen door en ze zullen wel doorgespeeld worden.


18 Okt 2011, 13:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: supportersvergadering
Romario schreef:
eerst moord en brand schreeuwen dat het enkel OPC is, nu betrekken ze de supporterclubs erbij is het nog niet goed...

Hier bestuurder zijn daarvoor moet je toch een paar vijzen voor kwijt zijn hoor.

Geef gewoon jullie vragen door en ze zullen wel doorgespeeld worden.


voila, vind ik ook, en probleem dus hiermee opgelost. Niet meer zagen en kreften, speel je vraag door aan één van de clubs. :EA:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


18 Okt 2011, 13:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: supportersvergadering
Er staat ook dat per supporterscliub er 3afgevaardigden mogen zijn , er staat niet bij dat dit steeds dezelfde mensen moeten zijn he.
Bij ons is het zo dat meestal afgesproken wordt wie kan/wil gaan , dat hoeven daarvoor niet steeds dezelfde personen te zijn.
Dus kzou zeggen aan de voorzittersstuur jullie verstandigste leden die wat moeilijke vragen kunnen stellen en die niet zomaar in hunhemd gezet worden door een of andere technische uitleg!


18 Okt 2011, 16:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bericht Re: supportersvergadering
Ik blijf er bij dat je met gezond boerenverstand daar ook veel kan gaan doen.
Het is niet omdat iemand geen diploma heeft dat dat nen dommerik is hé.
Als het te technisch wordt, doe je je mond op en vraag je het om in mensentaal te zeggen, zo simpel kan het leven zijn.


18 Okt 2011, 16:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: supportersvergadering
Romario schreef:
Ik blijf er bij dat je met gezond boerenverstand daar ook veel kan gaan doen.
Het is niet omdat iemand geen diploma heeft dat dat nen dommerik is hé.
Als het te technisch wordt, doe je je mond op en vraag je het om in mensentaal te zeggen, zo simpel kan het leven zijn.


IK wil gewoon zeggen dat niet altijd dezelfde mensen of pers voorzitter ondervoorzitter en secretaris moet gaan , kunnen in principe ook gewone leden zijn . Het is alleen maar handig als daar dan nen dt of El corredor bij zijn die gepast een antwoord kunnen geven indien nodig.


18 Okt 2011, 16:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: supportersvergadering
Bomber schreef:
Tzou net de bedoeling zijn dat het wel atlidj ongeveer dezelfde personen zijn, dan zijn deze steeds goed op de hoogte van wat er de vorige keren gezegd geweest is...


vind ik ook (y)

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


18 Okt 2011, 16:23
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: supportersvergadering
't zou ook mooi zijn in die supportersraad verschillende leeftijdscategorieën te plaatsen. Wat jonge BEKWAME snaken (18-25), aangevuld met levenservaring van BEKWAME mensen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


18 Okt 2011, 16:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: supportersvergadering
Het bestuur is van plan om een soort van supportersraad op te richten en het is weer niet goed :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


18 Okt 2011, 16:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: supportersvergadering
Bakkie schreef:
Het bestuur is van plan om een soort van supportersraad op te richten en het is weer niet goed :hmm:


tes wel goe, maar omdat het zo snel moet gaan is er ni veel toid op iets binnen de supportersclubs te organiseren om te bepalen wie er eventueel afgevaardigd zou worden, nu zullen het dus noodgedwongen de voorzitters en ondervoorzitters en penningmeesters en weet ik veel binnen die clubs zijn die zullen gaan, dat is en vaststelling, maar geen kritiek, maar kom, aanpakken wat we krijgen gepresenteerd :EA: , toehappen dus.

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


18 Okt 2011, 17:04
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: supportersvergadering
Romario schreef:
eerst moord en brand schreeuwen dat het enkel OPC is, nu betrekken ze de supporterclubs erbij is het nog niet goed...

Hier bestuurder zijn daarvoor moet je toch een paar vijzen voor kwijt zijn hoor.

Geef gewoon jullie vragen door en ze zullen wel doorgespeeld worden.


Inderdaad, dat was bij het vorige bestuur trouwens ook het geval, misschien mogen jullie je vragen ook hier aan de vertegenwoordigers van iendracht.be doorspelen. :wadde:
In ieder geval positief dat er een vergadering komt, hopelijk krijgen jullie een bevredigend antwoord op de vele vragen die er ongetwijfeld zullen gesteld worden.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Okt 2011, 18:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: supportersvergadering
We willen inderdaad zaterdag een soort van supportersraad oprichten met wie we open willen communiceren en overleg plegen. Het is onmogelijk voor mij om, zoals de laatste weken het geval was, permanent uitleg te moeten geven aan tientallen individuele supporters. Ik wil dit echter wel blijven doen op de wedstrijden zelf waar ik mij steeds toegankelijk heb opgesteld.
Die supportersraad zou een beetje kunnen vergeleken worden met het ESV van vroeger en zou best ook een woordvoerder aanduiden. Ik verwacht van die supportersvertegenwoordigers ook dat ze de info zullen doen doorstromen naar het geheel van de supporters. Dit wil niet zeggen dat er geen grote supportersvergaderingen meer zullen komen, maar ik wil eerst die supportersraad oprichten om de communicatie wat efficiënter te doen verlopen. Iedereen die de beste bedoelingen heeft met onze club, is bij mij welkom,ook El Corredor, want ik weet dat hij oprecht bezorgd is om het welzijn van onze club.

Ik ben ook tot de overtuiging gekomen dat het niet gezond is, dat ik als bestuurder nog op het Forum berichten post om te reageren. Ik zal dit dan ook niet meer doen.

ps: Om de valse geruchten de kop in te drukken wil ik jullie uitdrukkelijk meedelen dat er geen fusie komt met Dender. Dat zal over mijn lijk zijn. Dit ik heb ook deze morgen aan de journalist van Het Laatste Nieuws meegedeeld.


18 Okt 2011, 20:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: supportersvergadering
parol schreef:
We willen inderdaad zaterdag een soort van supportersraad oprichten met wie we open willen communiceren en overleg plegen. Het is onmogelijk voor mij om, zoals de laatste weken het geval was, permanent uitleg te moeten geven aan tientallen individuele supporters. Ik wil dit echter wel blijven doen op de wedstrijden zelf waar ik mij steeds toegankelijk heb opgesteld.
Die supportersraad zou een beetje kunnen vergeleken worden met het ESV van vroeger en zou best ook een woordvoerder aanduiden. Ik verwacht van die supportersvertegenwoordigers ook dat ze de info zullen doen doorstromen naar het geheel van de supporters. Dit wil niet zeggen dat er geen grote supportersvergaderingen meer zullen komen, maar ik wil eerst die supportersraad oprichten om de communicatie wat efficiënter te doen verlopen. Iedereen die de beste bedoelingen heeft met onze club, is bij mij welkom,ook El Corredor, want ik weet dat hij oprecht bezorgd is om het welzijn van onze club.

Ik ben ook tot de overtuiging gekomen dat het niet gezond is, dat ik als bestuurder nog op het Forum berichten post om te reageren. Ik zal dit dan ook niet meer doen.

ps: Om de valse geruchten de kop in te drukken wil ik jullie uitdrukkelijk meedelen dat er geen fusie komt met Dender. Dat zal over mijn lijk zijn. Dit ik heb ook deze morgen aan de journalist van Het Laatste Nieuws meegedeeld.


(y)

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


18 Okt 2011, 22:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 495 berichten ]  Ga naar pagina 1 29 30 31 32 33


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst