Interview bestuur Eendracht Aalst - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Interview bestuur Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
Gaskonijn schreef:
Lord en spotbeen gaat ge nu toch geen spitsen noemen voor in ons 4-5-1 systeem zekers? We hebben in de punt een kopbalsterke spits nodig die het balletje kaatst naar de flanken om dan te wachten op de voorzet en af te maken. Dat zie ik lord en spotbeen nog niet doen hoor


Kan allemaal best zijn, maar lord en spotbeen zijn aangeworven als spitsen volgens hun spelersfiche.


25 Sep 2009, 16:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
cromag schreef:
Gaskonijn schreef:
Lord en spotbeen gaat ge nu toch geen spitsen noemen voor in ons 4-5-1 systeem zekers? We hebben in de punt een kopbalsterke spits nodig die het balletje kaatst naar de flanken om dan te wachten op de voorzet en af te maken. Dat zie ik lord en spotbeen nog niet doen hoor


Kan allemaal best zijn, maar lord en spotbeen zijn aangeworven als spitsen volgens hun spelersfiche.

qua argument kan dat wel tellen

_________________
If you never try, you'll never know


25 Sep 2009, 16:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
Met 64 punten zul je de eindronde mss niet halen!

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


25 Sep 2009, 17:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
Ghostey-EA schreef:
Waarom wordt dit interview direct als een schuldbekentenis of negatief bekeken? Bij mij weten is dit de eerste keer dat er op deze manier open kaart wordt gespeeld door het bestuur en nota bene op iendracht.be en niet gecensureerd op de officiële site. (voor zover ik weet werkt iendracht.be onafhankelijk en objectief in de mate van het mogelijke)

Wat ik besluit is dat er inderdaad nog veel werk aan de winkel is, maar dat de situatie terdege opgevolgd wordt. Het is nu makkelijk zeggen dat we een nieuwe spits nodig hebben maar zoals ze zelf al zeggen was dit niet aan de orde 2 maanden geleden. Die mannen hebben ook gene glazen bol hé.

Btw denk nu niet dat ik een fanboy ben van het bestuur, bijlange niet maar we mogen niet alles direct negatief zien omdat het met de eerste ploeg, op zijn minst gezegd, niet lekker draait. Voor mijn part zijn er nog 90 punten te verdienen dit seizoen, als je er daar 60 van meeneemt ben je kampioen. Al moet ik toegeven dat we daarvoor uit een ander vatje zullen moeten tappen, beginnend nu zondag tegen Oudenaarde.
:EA: :banana: :EA:


2 maanden geleden hadden we nen extra spits nodig, en nu nog!


25 Sep 2009, 19:08
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5741
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
als je ambitie hebt om naar 2e te gaan dan is spotbeen toch geen optie,en lord zeker niet.


25 Sep 2009, 19:44
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
als je ambitie hebt om naar 2e te gaan dan is spotbeen toch geen optie,en lord zeker niet.


Om in tweede te gaan spelen, moet je eerst uit derde geraken. Dus al die commentaar op onze spelers is dikke skwasj ! Jullie doen net allemaal of we een tweede klasse ploeg hebben. We spelen iets lager he mannen, hallooooooo......


25 Sep 2009, 22:08
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
cromag schreef:
waly 2 schreef:
als je ambitie hebt om naar 2e te gaan dan is spotbeen toch geen optie,en lord zeker niet.


Om in tweede te gaan spelen, moet je eerst uit derde geraken. Dus al die commentaar op onze spelers is dikke skwasj ! Jullie doen net allemaal of we een tweede klasse ploeg hebben. We spelen iets lager he mannen, hallooooooo......


er zegt toch niemand dat we een ploeg voor tweede moeten hebben
ze spreken van een ploeg om naar tweede te gaan (dus top derde)


25 Sep 2009, 22:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
iendrachtlovers schreef:
Met 64 punten zul je de eindronde mss niet halen!


en als ik azo met de vrouwen blijf poepen, zal ik misschien mijn 37ste verjaardag niet halen :hmm:

zeg het maar anders : als we zo blijven aanmodderen, zullen we de 10de plaats niet halen. Al het andere is koffiedik kijken.

wel (y) voor de openheid van het bestuur!
amai zeg, weeral 670.000 euro uit de kast gevallen... zeshonderdzeventigDUIZEND !!!!! na een paar jaar in de catacomben van het Belgische voetbal gespeeld te hebben... :crazy:
en Westerlo speelt al 12 jaar in eerste klasse voor 10 man en 2 paardekoppen... ja jongens :(
(waarbij een dikke chapeau aan Westel dus)

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


26 Sep 2009, 0:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2861
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
Eintracht, es ist mich auch scheiss egal
aber 670.000 euro ?? es ist kaum zu
glauben


26 Sep 2009, 10:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
jowwan schreef:
Eintracht, es ist mich auch scheiss egal
aber 670.000 euro ?? es ist kaum zu
glauben


tein waren de joaren 70 toch nog ewa beter! twas oek derde klas, mor zonder schulden :D
goile kost noch ne Van Himst koeipen in den toid, weir moeten het met Troch doen :lol:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


26 Sep 2009, 11:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
Zoals verwacht hebben ze ons weer zuiver liggen...ieder jaar beloven en beloven, ik ben da grondig beu ze! Veel GLORY is er nog nie geweest... (n)


26 Sep 2009, 11:51
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
Ik snap die reactie dus niet, hé, maar 't zal wel aan mij liggen zeker... :wadde:


26 Sep 2009, 22:01
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
salvador schreef:
Ik snap die reactie dus niet, hé, maar 't zal wel aan mij liggen zeker... :wadde:


alle jong, oeigkleppen op?


27 Sep 2009, 0:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
Ik hoop dat die mannen hier niet komen lezen.... meer heb ik daar nie over te zeggen.

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


27 Sep 2009, 9:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Interview bestuur Eendracht Aalst
Gelbe_wand schreef:
salvador schreef:
Ik snap die reactie dus niet, hé, maar 't zal wel aan mij liggen zeker... :wadde:


alle jong, oeigkleppen op?



nog niet gedacht aan het zoeken van een andere hobby als deze u toch zo tegensteekt? ik snap eigenlijk ook niet goed waarom dat ge zo een reactie maakt nu? t zal voor sommigen nooit goed zijn he....iedereen mag content zijn dat den iendracht nog altijd bestaat godv***! en dat we nu niet gedwongen naar een of andere half-wase fusiekloteploeg moeten gaan zien....of erger nog....naar of op dender.....

zegt da ze daar in da bestuur genoeg proberen te doen om ea weer op te bouwen en terug te brengen naar waar ze thuishoren....da gaat met vallen en opstaan zoals alles maar ge moogt ook niet verwachten dat ze op 1,2,3 gaan bereiken wat ze eigenlijk wel zouden willen he....

k zou u da graag eens zien doen , zo ne schuldenberg ( die zelfs voor te beginnen niet van u is hé!) moeten aflossen en tegelijk een wereldploeg samenkopen met den overschot dat er nog is , uw stadion aanpassen aan alle regels van de f**ing bond, organiseren van gans de santeboetiek elke week , aanschouwen van ronkende supporters elke week , spelers en andere mensen elke maand kunnen betalen enz....en dan nog elke week uw supporters horen klagen en memmen....

succes....


27 Sep 2009, 10:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 163 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst