tussentijdse transfers | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 tussentijdse transfers 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht tussentijdse transfers
We hebben ondertussen 7 wedstrijden gespeeld, dat wik ook zeggen dat we al verschillende andere spelers hebben zien spelen. Stel je mag 2 spelers uit onze huidige kern vervangen door 2 uit een andere ploeg. Wie vervang je en wie komt er in de plaats?
Als je iets opstart, moet je zelf ook kleur bekenen:
uit: Siereveld, Verheyden (sorry Ewen)
in: Bjorn Derycke (Torhout) Nick Van Der Westerlaeken (Rupel-Boom)
Uiteraard kan je naarmate de competitie vordert mogelijk andere wijzigingen doen, mss doen we zo wel aan scouting voor onze sportieve cel ;)

_________________
geer'n bè


30 Sep 2009, 16:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 24 Jan 2007, 17:50
Berichten: 409
Bericht Re: tussentijdse transfers
de nick ga bij ons alleen maar weg als hij zich kan verbeteren zodus... :nieje: ;)


30 Sep 2009, 16:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: tussentijdse transfers
Rupelboom schreef:
de nick ga bij ons alleen maar weg als hij zich kan verbeteren zodus... :nieje: ;)

ik ben eigenlijk al fan van hem toen we nog tegen elkaar speelden in 4de, juiste mentaliteit, uitstekende linker, hard in de duels ....heeft na dit jaar nog een contract voor 1 jaar denk ik.

_________________
geer'n bè


30 Sep 2009, 16:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: tussentijdse transfers
panoleon schreef:
We hebben ondertussen 7 wedstrijden gespeeld, dat wik ook zeggen dat we al verschillende andere spelers hebben zien spelen. Stel je mag 2 spelers uit onze huidige kern vervangen door 2 uit een andere ploeg. Wie vervang je en wie komt er in de plaats?
Als je iets opstart, moet je zelf ook kleur bekenen:
uit: Siereveld, Verheyden (sorry Ewen)
in: Bjorn Derycke (Torhout) Nick Van Der Westerlaeken (Rupel-Boom)
Uiteraard kan je naarmate de competitie vordert mogelijk andere wijzigingen doen, mss doen we zo wel aan scouting voor onze sportieve cel ;)


dienen gast heeft hier nog geen serieuze kans gekregen en hij staat al bij het huisvuil. laat hem eerst eens ne keer of 3 achtereen spelen, enkel dan kan je erover oordelen.al het goede dat ginder in holland over hem werd geschreven kan hij toch hier niet verleerd zijn


30 Sep 2009, 17:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: tussentijdse transfers
witteken schreef:
panoleon schreef:
We hebben ondertussen 7 wedstrijden gespeeld, dat wik ook zeggen dat we al verschillende andere spelers hebben zien spelen. Stel je mag 2 spelers uit onze huidige kern vervangen door 2 uit een andere ploeg. Wie vervang je en wie komt er in de plaats?
Als je iets opstart, moet je zelf ook kleur bekenen:
uit: Siereveld, Verheyden (sorry Ewen)
in: Bjorn Derycke (Torhout) Nick Van Der Westerlaeken (Rupel-Boom)
Uiteraard kan je naarmate de competitie vordert mogelijk andere wijzigingen doen, mss doen we zo wel aan scouting voor onze sportieve cel ;)


dienen gast heeft hier nog geen serieuze kans gekregen en hij staat al bij het huisvuil. laat hem eerst eens ne keer of 3 achtereen spelen, enkel dan kan je erover oordelen.al het goede dat ginder in holland over hem werd geschreven kan hij toch hier niet verleerd zijn


Witteken, dit is gewoon een persoonlijke keuze. Ik heb hem trouwens al een 4-tal wedstrijden met jong EA ook zien spelen en mij kan hij niet overtuigen, maar nogmaals dit is mijn persoonlijke mening.

_________________
geer'n bè


30 Sep 2009, 17:32
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 30 Apr 2009, 20:35
Berichten: 19
Bericht Re: tussentijdse transfers
ik sluit me volledig aan bij panoleon. siereveld komt veel tekort. als je bij de beloften nog geen duel kan winnen en geen goeie pas kan geven van 10meter, hoe zou je het dan in de eerste ploeg kunnen. en het niveau in de divisie waar hoek in speelt is een pak minder dan dat in onze derde klasse. Ga anders eens kijken ,dan kan je het zelf zien.


30 Sep 2009, 17:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: tussentijdse transfers
Mja, mij heeft hij ook nog niet kunnen overtuigen en ik heb hem ook nog matchen met reserven zien spelen.
Zal volgens mij ook heel moeilijk in de groep in te passen zijn.
Over de voorgestelde inkomende transfers van Panoleon ben ik niet echt te vinden. De Rycke is vooral veel te duur, te oud en te dik. Maakt bij Torhout nog wel zijn goals maar dat is een speler dan vanals die hier zou spelen geen meter meer vooruit komt.
Diene "Westi" heeft hier na elke match van Boom al veel te veel op mijn systeem komen werken na de matchen, Louis Vittonkes horen bij Anderlecht, zeker niet bij Aalst!

Zoeken achter een type speler die in vorm zit, en die het laatste jaar iets gepresteerd heeft (ook al is het nog maar hun 1ste jaar) spelers zoals een Depoitre, Moreels etc....
Net nog haalbaar op financieel gebied, en waarschijnlijk direkt inzetbaar.

_________________
If you never try, you'll never know


30 Sep 2009, 17:52
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: tussentijdse transfers
als verheyden hier zoveel kansen krijgt waarom siereveld dan niet?


30 Sep 2009, 18:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: tussentijdse transfers
waly 2 schreef:
als verheyden hier zoveel kansen krijgt waarom siereveld dan niet?


Omdat we zo al punten genoeg verloren hebben.


30 Sep 2009, 18:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: tussentijdse transfers
Mag sowieso niet denk ik , spelers uit derde klasse...


30 Sep 2009, 18:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: tussentijdse transfers
allemaal de schuld van verheyden dus.


30 Sep 2009, 18:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: tussentijdse transfers
waly 2 schreef:
allemaal de schuld van verheyden dus.

Dat nu ook niet. Maar het is wel een speler waar je meerwaarde van verwacht.En dat is zeker nog niet uitgekomen.En dan druk ik mij nog zeer voorzichtig uit.


30 Sep 2009, 18:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: tussentijdse transfers
Bram schreef:
Mja, mij heeft hij ook nog niet kunnen overtuigen en ik heb hem ook nog matchen met reserven zien spelen.
Zal volgens mij ook heel moeilijk in de groep in te passen zijn.
Over de voorgestelde inkomende transfers van Panoleon ben ik niet echt te vinden. De Rycke is vooral veel te duur, te oud en te dik. Maakt bij Torhout nog wel zijn goals maar dat is een speler dan vanals die hier zou spelen geen meter meer vooruit komt.
Diene "Westi" heeft hier na elke match van Boom al veel te veel op mijn systeem komen werken na de matchen, Louis Vittonkes horen bij Anderlecht, zeker niet bij Aalst!

Zoeken achter een type speler die in vorm zit, en die het laatste jaar iets gepresteerd heeft (ook al is het nog maar hun 1ste jaar) spelers zoals een Depoitre, Moreels etc....
Net nog haalbaar op financieel gebied, en waarschijnlijk direkt inzetbaar.


Het is op basis van het onderwerp gestart door Bartos (welke 4 spelers zou je graag zien spelen voor Eendracht Aalst) dat ik deze topic begonnen ben. Je heb mss wel gelijk Bram, maar aan de andere kant scoren we zo weinig en De Rycke heeft er ondertussen toch al 7 of 8 in het mandje gelegd. Wat Westi betreft, mij interesseert meer wat hij op het veld doet dan daarbuiten. Is een speler die inderdaad een publiek kan opnaaien, een beetje een smeerlapken. Elke ploeg heeft eigenlijk zo wel iemand nodig en wij zijn wat dat betreft een iets te brave ploeg. Verder was het vooral de bedoeling om eens de mening te weten van anderen. En inderdaad je mag geen transfers doen van spelers uit derde klasse tijdens het tussenseizoen.

_________________
geer'n bè


30 Sep 2009, 18:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: tussentijdse transfers
Wij zijn al jaren al veel te veel een brave ploeg. Vandaar ook dat ik een De Castro graag zie spelen eigenlijk.
Een Kestens is ook iemand met de ervaring om slimme foutjes te maken.

_________________
If you never try, you'll never know


30 Sep 2009, 18:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: tussentijdse transfers
jeugdvoetbalfan schreef:
ik sluit me volledig aan bij panoleon. siereveld komt veel tekort. als je bij de beloften nog geen duel kan winnen en geen goeie pas kan geven van 10meter, hoe zou je het dan in de eerste ploeg kunnen. en het niveau in de divisie waar hoek in speelt is een pak minder dan dat in onze derde klasse. Ga anders eens kijken ,dan kan je het zelf zien.


Ik dacht toch ergens gelezen te hebben dat er een nederlandse 2 de klasser achter sierveld zat, en dat ze bij hoek tevreden waren dat hij bijtekende.Laat depoitre eens een week of 3 met de reserven spelen ,tzal ook de depoitre nie zijn die we nu alle weken zien. Seminck en b. moreels kunnen ook geen pas geven van 10 meter en dat zijn dan wel goede spelers :wadde:


30 Sep 2009, 19:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst