Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16
 Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer 
Auteur Bericht

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:11
Berichten: 6
Bericht Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
het is zover vander haegen verlaat de club..........van rentergem wordt nieuwe trainer bij eendracht aalst


20 Okt 2009, 0:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: trainer ligt buiten
Ontslag van VDH zou goed zijn. Van Rentergem ken ik niet, maar behaalde de eerste 2 seizoenen goede resultaten met Ronse.

Wat is uw bron? Op de officiele site staat nog niets.


20 Okt 2009, 0:17

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:11
Berichten: 6
Bericht Re: trainer ligt buiten
ja mijn bron ga ik niet geven natuurlijk maar lees morgenvroeg de krant maar ...


20 Okt 2009, 0:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5522
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: trainer ligt buiten
Is het een betrouwbare bron? Komt het van bestuurszijde?


20 Okt 2009, 0:20

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:11
Berichten: 6
Bericht Re: trainer ligt buiten
Smetje schreef:
Is het een betrouwbare bron? Komt het van bestuurszijde?

besten lees morgenvroeg de krant maar... je zal wel zien het is inderdaad van rentergem uit ronse


20 Okt 2009, 0:22
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52
Berichten: 146
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
Bericht Re: trainer ligt buiten
Afgaande op de resultaten heeft hij het wel goed gedaan bij Ronse, maar los daarvan, het bestuur heeft de enige mogelijke oplossing genomen, en dat was de trainer ontslaan want t was nu wel overduidelijk dat het met VDH niet ging lukken, alleen jammer dat het zo laat gebeurd is en niet na de wedstrijd op Hoogstraten.


20 Okt 2009, 0:34

Lid geworden op: 20 Okt 2009, 0:11
Berichten: 6
Bericht Re: trainer ligt buiten
mario schreef:
Smetje schreef:
Is het een betrouwbare bron? Komt het van bestuurszijde?

besten lees morgenvroeg de krant maar... je zal wel zien het is inderdaad van rentergem uit ronse

en vergeet mij morgen niet te bedanken voor den info ( ik was den eersten )....weeral... zelfs de spelers wisten nog van niets...den trainer VDH heeft deze avond nog zijn training gegeven en morgen zijn de spelers vrij dus .... nieuwe trainer vanaf woensdag op de zandberg....


20 Okt 2009, 1:05

Lid geworden op: 19 Okt 2009, 0:38
Berichten: 1
Bericht KVDH
Eendrachters, als zelf een essevee (Zottegem) - supporter zijnde sedert meer dan 35 jaar, kan ik mij als geen ander jullie bloedend Iendracht-hart inschatten...
Jullie mooie club met dergelijke fantastische aanhang verdient meer uitstraling dan de trainer waarmee jullie nu opgescheept zitten !
Over 's mans capaciteiten als trainer valt in Zottegem weinig te zeggen ; sportieve successen, een hechte groep en aantrekkelijk voetbal.
Over zijn attitude valt des te meer te vertellen ; arrogant (middenvinger naar eigen supporters), natrappen waar niet nodig (interview op kanaal 3 na vaudeville eind vorig seizoen met voorzitter), provocerend waar kan (bende 'potstampers', doelende op SV Zottegem, na de nederlaag op de eerste speeldag).
Dit is een trainer die ervoor zorgt dat jullie club geassocieerd wordt met zijn arrogantie, wat betekent dat de tegenstander steeds dat tandje meer zal steken bij een confrontatie met E Aalst.
Wat een verschil met een klasseman als Luc Limpens ; aimabel, rustig en verzoenend, zowel op als naast het veld !
Deze man haalt werkelijk het beste uit onze huidige lichting 'potstampers' ; vanuit een kansloze positie eindigt hij vorig jaar nog vijfde en dit seizoen verbaast hij vriend en vijand met een hecht blok dat fantastische resultaten haalt !
Deze essevee-man hoor je dus niet klagen over de trainersruil van eind vorig seizoen...
Dit terzijde ; met de broertjes Moreels hebben jullie wel twee klasbakken in huis gehaald, daar gaan jullie nog veel plezier aan beleven.
Wat de trainer betreft : cut your losses !!


20 Okt 2009, 1:18
Junior

Lid geworden op: 24 Sep 2007, 3:12
Berichten: 175
Locatie: aalst
Bericht Re: trainer ligt buiten
bedanken voor?


20 Okt 2009, 2:01
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: trainer ligt buiten
Het is dus officieel nu,van renterghem vervangt vanderhaeghen.


20 Okt 2009, 7:38
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: trainer ligt buiten
het is duidelik dat we een VDH-look-à-like gekregen hebben. Resultaten met ronse? Dit jaar dan toch niet. Trainersontslag komt veel te laat en we krijgen weer iemand genre VDH.

Het is duidelijk dat je met deze sportieve cel de club niet inkomt als je niet uren kunt lullen over systemen, zoneverdediging en dergelijke.

T seizoen zit er toch al op!


20 Okt 2009, 7:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: trainer ligt buiten
El Corredor schreef:
het is duidelik dat we een VDH-look-à-like gekregen hebben. Resultaten met ronse? Dit jaar dan toch niet. Trainersontslag komt veel te laat en we krijgen weer iemand genre VDH.

Het is duidelijk dat je met deze sportieve cel de club niet inkomt als je niet uren kunt lullen over systemen, zoneverdediging en dergelijke.

T seizoen zit er toch al op!

Lap weer al niet goed, de nieuwe trainer moet nog beginnen en het is weer al ne slechten


20 Okt 2009, 7:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: trainer ligt buiten
Zoelank da ge da systeem nie verandert mag da zoin wie da wiljt.

_________________
Proud member " den natten toeig"


20 Okt 2009, 7:49
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: trainer ligt buiten
Ik weet niet wat ik er van moet denken, langs een kant volg ik El Corredor wel, ook zo een 'geschoolde' trainer en ik vind hem ook nog jong, 37 jaar pas om deze bende in het gareel te laten lopen...

Anderzijds speelde hij wel met Ronse kampioen maar dat is ook geen referentie om het bij Eendracht Aalst waar te maken natuurlijk, aangezien het hier toch moeilijker lijkt dan ergens anders..

On verra zeker..


20 Okt 2009, 7:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: trainer ligt buiten
eendrachter'80 schreef:
El Corredor schreef:
het is duidelik dat we een VDH-look-à-like gekregen hebben. Resultaten met ronse? Dit jaar dan toch niet. Trainersontslag komt veel te laat en we krijgen weer iemand genre VDH.

Het is duidelijk dat je met deze sportieve cel de club niet inkomt als je niet uren kunt lullen over systemen, zoneverdediging en dergelijke.

T seizoen zit er toch al op!

Lap weer al niet goed, de nieuwe trainer moet nog beginnen en het is weer al ne slechten


Van site van sk ronse gehaald.

Namens supportersclub Stadion wensen we Bart te bedanken voor het uitstekende werk dat hij bij SK heeft verricht. We hopen en twijfelen er niet aan dat hij zeer vlug bij een andere club de draad weer zal kunnen opnemen. Bedankt Bart, het ga je goed en nog veel succes.


20 Okt 2009, 7:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fromfathertoson en 174 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst